miten sinä määrittelet roskaväen?
Anna tyyppiesimerkki.
Roskaväki
22
857
Vastaukset
- ......
roskaa.
Esimerkki:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807298020941_uu.shtml - ..........
rikolliset, pummit, mamujen kanssa makaavat naiset
siinäpä muutama esimerkki roskaväestä - caput.mortuum
En mitenkään. Roskaväkeä ei ole kukaan.
- dayum
Pidätkö sosiaalipummeja, rikollisia, kokopäiväisiä juoppoja ja narkkareita ihan just tismalleen samanarvoisina kuin vaikkapa itseäsi? Jos et, niin minä?
- caput.mortuum
dayum kirjoitti:
Pidätkö sosiaalipummeja, rikollisia, kokopäiväisiä juoppoja ja narkkareita ihan just tismalleen samanarvoisina kuin vaikkapa itseäsi? Jos et, niin minä?
Ihminen on aina ihminen ja ansaitsee kunnioituksen, vaikka väärään suuntaan olisikin elämässään erehtynyt.
- dayum
caput.mortuum kirjoitti:
Ihminen on aina ihminen ja ansaitsee kunnioituksen, vaikka väärään suuntaan olisikin elämässään erehtynyt.
En yritä käännyttää sinua, mutta jos vaikka ajatellaan että sinun siskosi / veljesi / äitisi / isäsi / joku läheinen sukulainen / ex-rakkaasi olisi yksinkertaistettuna alkoholisti, joka vielä liikkuu väärässä seurassa, ja jos hän varastaisi sinulta rahaa tai jotain tavaraa, tai valehtelisi sinulle saadakseen itselleen rahaa rahoittaakseen omaa juopottelupolitiikkaansa, niin sinäkö vain ymmärtäisit häntä ja pitäisi häntä ihan yhtä hyvänä ja tasavertaisena ihmisenä kuin itseäsi? En tunne sinua, mutta heitin nyt tuon kun ajattelen ettet mitä luultavimmin ole "aiempiin määritelmiini" sopiva. Ja vielä sekin, oletko kokenut tuollaista, vai oletko muuten vaan tuota mieltä mitä olet?
- caput.mortuum
dayum kirjoitti:
En yritä käännyttää sinua, mutta jos vaikka ajatellaan että sinun siskosi / veljesi / äitisi / isäsi / joku läheinen sukulainen / ex-rakkaasi olisi yksinkertaistettuna alkoholisti, joka vielä liikkuu väärässä seurassa, ja jos hän varastaisi sinulta rahaa tai jotain tavaraa, tai valehtelisi sinulle saadakseen itselleen rahaa rahoittaakseen omaa juopottelupolitiikkaansa, niin sinäkö vain ymmärtäisit häntä ja pitäisi häntä ihan yhtä hyvänä ja tasavertaisena ihmisenä kuin itseäsi? En tunne sinua, mutta heitin nyt tuon kun ajattelen ettet mitä luultavimmin ole "aiempiin määritelmiini" sopiva. Ja vielä sekin, oletko kokenut tuollaista, vai oletko muuten vaan tuota mieltä mitä olet?
Onhan tässä elämässä kaikenlaista tullut koettua. Silti pidän minua ja läheisiäni loukannutta ihmistä ihmisenä, en roskana.
- dayum
caput.mortuum kirjoitti:
Onhan tässä elämässä kaikenlaista tullut koettua. Silti pidän minua ja läheisiäni loukannutta ihmistä ihmisenä, en roskana.
jos "roska" onkin vertauskuvallinen ilmaus.
- caput.mortuum
dayum kirjoitti:
jos "roska" onkin vertauskuvallinen ilmaus.
Onko se vain vartauskuvallinen ilmaisu?
- dayum
caput.mortuum kirjoitti:
Onko se vain vartauskuvallinen ilmaisu?
mielestäni vertauskuvallinen. Minulle ainakin. Ainakin itse pidän sitä vertauskuvallisena jonka voi rinnastaa tarkoittavan erilaisia... erilaisia... erilaisia "yhteiskunnan loisia". Enkä tarkoita loisilla työttömiksi jääneitä tms. vaan ihan todellisia sosiaalipummeja, rikollisia, huumehörhöjä, niitä, joista ei ole yhteiskunnalle mitään hyötyä. Muista en tiedä. En muistaakseni ole koskaan missään yhteydessä käyttänyt sanaa "roskaväki".
Jotkut rikkaat / varakkaat tarkoittavat roskaväellä köyhiä / normituloisia. Jotkut rasistit pitävät jotakin rotua roskaväkenä, luulisin.
- aqaaaa
ovat ehdottomasti kaikki tämän palstan pikkuhitlerit jotka vetävät termin "musunpatja" ym. heti esiin jos naisella on ei-suomalainen mies (pikkuhitlerien on vaikea käsittää että "ulkomaalainen" tarkoittaa kaikkia ei-suomalaisia. Ei vaan niitä muslimeja.)
ATM-keskusteluun jämähtäneet friikit, pedofiilit, tahallisesti sossun rahoilla elävät, juopot (ei, se ei ole sairaus), Suomi24:n surkeat misogyynit josta suu vaahdossa innostuu aina kun naisille sattuu jotain ikävää...
Hitsi..mitäs vielä..lähiöruusut jotka rööki suussa työntävät lastenvaunuja ja kiroilevat pikku Piia-Petterille. Pissikset ja niiden poikapuoliset vastikkeet. (no ehkä noi ei ole ihan roskaväkeä, naurettavia enemmän).
Elintasopakolaiset...joo listasta tulis ihan liian pitkä..you get the point anyway. - Määrittäjä
Roskaväkeä on se porukka, joka kuppaa perhepoliittisia etuja, vaikka olisi voinut jättää lapset tekemättä ja vaikkei todellista tarvetta etuihin ole.
- se märitellään
Huijarit jotka elävät toisten selkänahasta esim. nämä velallisen epärehelliset, jotkut poliitikot, kabinetti pelaajat, sisäpiirikauppiaat, sossun työkkärin rahoilla loisijat, yleensäkin kaikki työtä välttelevät, kaikesta narisijat, muille kateelliset kun eivät itse saa aikaan, muita ihmisiä häiriköivät, ihmiset jotka laittavat ihmiset tasoihin jne.. roskaväkeä siis.
- Annelikka
kaikkia ihmisiä enkä määrittele sellaista.
- rauhoitettu eläin
Kuka on hyödyllinen? Isot ihmismäärät tuottavat paljon roskaa ja saastetta. On vaikeaa määritellä roskaväkeä.Jos roskavåkeä on olemassa, niin siihen kuuluu suuri osa aikuisista ihmisistä. Rikkaat ihmiset tuottavat enemmän roskaa ja jätettä, kuin köyhät Talouskasvu on myös suuri saasteen tuottaja, niin henkisesti kuin fyysisesti.
- klitoris pöydällä
seksuaalista roskaväkeä ovat neitsyytensä menettäneet naiset. Poikkeuksena naimisissa olevat naiset, jotka ovat neitsyytensä menettäneet aviomiehelleen sekäå leskeksi jääneet naiset, jotka pysyvät leskinä.
verinen veitsi, nainen nukkumassa, keittiön pöydällä klitoris, hillitty elämä. - Trasher
Pari tuntomerkkiä:
- käyttävät Ed Hardy -vaatteita
- tatuointeja
- alkoholia vain juopumistarkoituksiin
- käyttävät kirosanoja täytesanoina
- eivät ajattele Thaimaata tai Kanariansaarta pidemmälle
- eivät välitä lastensa oppimisesta koulussa - Todellinen Roskaväki
.
Todellinen Roskaväki suttaa/väärentää asiapapereita
Roskaväkisyys ei siis ole yhteiskunnallisesta asemasta kiinni
Har!
. - muutamii
kun
- kaikki naiset on huoria
- mies joka on sika on roskaväkeä
- hajut, rasvainen paskaruoka, likaisuus- anti-Ratikka
kokoomuksen rötösherrat
Pahinta roskaväkeä ovat ihmiset, jotka käyttävät väärin omaksi edukseen asemaansa ja vaikutusvaltaansa. Italiasta löytyy alan johtava mannekiini Berlusconi ja Suomessa esimerkiksi Piia-Noora Kauppi teki kelpo berlusconit ennen kuin vaihtoi euroopan parlamentin Finanssialan keskusliittoon. Piitu oli jo nimitetty uuteen hommaansa, kun hän onnistui meppinä vesittämään kansainvälisten rahoitusmarkkinoiden tiukemman valvonnan, joka olisi auttanut mm. veroparatiisiongelmaan. Härskiä touhua eikä ainakaan veronmaksajien etujen mukaista.
- Ehdottomasti
hyviä kavereita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921