Miksi naiset

Utelias--

juoruavat? Mitä te naiset saatte siitä?

15

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitä syystä..

kun te miehetkin ;)

Aina sanotaan, että naiset juoruavat, mutta kas kas.. olen miesvaltaisella alalla töissä, jossa on vain 5% naisia ja olen todennut että kyllä te miehetkin juoruatte siinä missä naiset ja aivan samoin :D

• Olen itsekin

miesvaltaisella alalla duunissa, missä nainen on harvinaisuus. Enpä ole juoruilua huomannu. Mutta kyse ei ollutkaan siitä, vaan siitä miksi naiset juoruavat. Ei mua kiinnosta miksi miehet juoruavat, silloin kun ne juoruavat.

• eikö syyt
        Olen itsekin kirjoitti:

miesvaltaisella alalla duunissa, missä nainen on harvinaisuus. Enpä ole juoruilua huomannu. Mutta kyse ei ollutkaan siitä, vaan siitä miksi naiset juoruavat. Ei mua kiinnosta miksi miehet juoruavat, silloin kun ne juoruavat.

sitten olekaan samat?

• mukaan

miehet juoruavat yhtä paljon, tai enemmän kuin naiset.

"Aina sanotaan, että naiset juoruavat"

Miesten juorupuhetta :)

• minä tiedän?
        eikö syyt kirjoitti:

sitten olekaan samat?

En itse harrasta juoruilua.

• tarkoitat juoruamisella?

Miesvaltaisella alalla yksi suurista pettymyksistä on ollut huomata, että miehet ovat aivan yhtä pahoja kuin naisetkin kertomaan liioiteltuja / perättömiä juttuja kanssaihmisistään ja vatvomaan naapureiden tai kissan kummin kaiman asioita :-(

No onneksi poikkeuksia löytyy, molemmista sukupuolista.

Vai tarkoititko juoruamisella jotain muuta?

• paskan puhumista

selän takana. Toisten yksityisasioista juoruamista jne.

• no sitten
        paskan puhumista kirjoitti:

selän takana. Toisten yksityisasioista juoruamista jne.

Kyllä kaikki sitä tekee, ihan riippumatta siitä, ovatko miehiä vai naisia. Tosin miehet ja naiset puhuvat noin yleisesti ottaen asioista hiukan eri tavoin. Jos kuuntelija on nainen, hänen mielestään miehet juoruvat ja naiset puhuvat enemmän asiaa. Jos kuuntelija on mies, hän ymmärtää ne miehiset sävyt ja niissä piilevät asiasisällön.

Tämä on karkea jaottelu, ja yksilöt voivat toimia tästä poikkeavasti. Tässä kuitenkin on se syy, miksi naisten mielestä miehet juoruvat pahemmin, ja miesten mielestä naiset. Lisäksi on suuri joukko niitä ihmisiä, jotka erityisemmin miettimättä ovat sisäistäneet sen ajatuksen, että naiset juoruavat, miehet puhuvat asiaa.

Ei tästä liene tämän enempää sanottavaksi.

• Ol playa

Kyllä minun kavereissani miehetkin juoruaa. Ero vaan on siinä että miehet ei tee sitä niin paljoa johtuen luontaisesta huomion siirtymisestä muuhun. Miehet juoruaa kavereittensa hassuista vitseistä, kommelluksista, pahoista elämäntilanteista, kavereiden pahoista luonteenpiirteistä, kaverien harrastuksista ja muusta... ihan samanlaista kuin naisillakin mutta miehet eivät vaan niin usein puhu kavereistaan arvostelevaan sävyyn vaan pikemminkin kehuskellen millaisia kavereita tuntevat. Vaikka sinänsä kaverien asiat eivät olisi kehuttavia niinn silti kaverisuhteilla kehutaan :D

• ................

Miksi voisit kuvitella ihmisten tai itsesi juoruavan. En usko, että tässä miesten ja naisten syyt ovat mitenkään erilaisia.

• naisihiminen

tykkää juoruilla. Muuten, tiedän että miehetkin juoruilee, joten se siitä yleistämisestä.

• juoruaa

ja keskenään, akat saa aina tietää viimeisenä niin että ne on jo mielenkiintonsa menettäneitä kun muijat alkaa vauhkoamaan.

• N,25

Miehet eivät ikinä hauku henkilöä selän takana?
      Sama asia, eri termi.

Oletko huomannut, että naisille ei pidetä kovin sopivana puhua suoraan muuta kun enkeleitä ja kukkasia?
      No, patoutumat puretaan sitten kun ollaan kaksin kaverin kanssa.

• ap.

Eli sormella osoittamassa jokainen vastaaja. Kiinnittäkää huomiota mihin osoitta kolme sormeanne.

Ei mulla muuta. Jatkakaa vaan juoruiluanne ja ihmetelkää, miksi miehet ei puhu teille tunteista yms.

• sirpamaikkarilta

Pitäähä sille Sussulle nyt kertoo mitä se Tintti on nyt mokaillu. Tintti ja Sussu on kato ollu riidoissa viime lokakuusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      85
      3913
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3727
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2215
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      52
      2179
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2074
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1756
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1183
    9. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      106
      1170
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1109
    Aihe