Mitä mieltä olette etenkin naiset kun niin paljon puhutaan naisten alapään karvojen ajosta,
niin mun mielstä pitäsi puhua myös ns "posliini-
peniksistä". Itse ajan karvat säännöllisesti eli
mulla on karvaton kalu, kertokaa etnkin naiset
mitä mieltä olette. Mulle voi lähettää muos mailia ositteella [email protected].
Olishan se ainakin tasa-arvoista,
KARVATON PENIS
8
4540
Vastaukset
- posliini
pidän siitä, että mieskin on posliini, kuten itsekkin olen. Rakastelu tuntuu tosi hyvältä ja liukkaalta ja läheiseltä ilman häiritsevää karvoitusta. Tiesitkö muuten, että mielestäni penis näyttää huomattavasti suuremmalta posliinina!
- karvaton mies
Puhut kuin mun ex-tyttöystävä mutta tuskin hän olet.
- posliini
karvaton mies kirjoitti:
Puhut kuin mun ex-tyttöystävä mutta tuskin hän olet.
luulavasti en ole exäsi. Uskonpa, että useat muutkin naiset voivat kokea posliinin positiivisena :D
- kalu.
No kellä niitä peniksessä karvoja on,ei mulla ainakaan.Kyllä ne sieltä juuresta löytyy ja palleista.
- Mimmukka
Minusta karvaton on parempi....tai ainakin siistitty. Ei ne karvat tunnut naisenkaan suussa kivalle. Itse olen ollut jo pitkään posliini ja miehet näyttää tykkäävän siitä, joten olisi kiva jos miehetkin ottaisivat huomioon naisen ja ainakin siistisivät alapäänsä :)
- NeitiX
Mun puolest saat raakaa penikses jos haluut, ei haittaa yhtään.. Sitä mä en kyl osaa sanoo meniskö mul pokka vai ei jos löytys klanittu penis housuist h-hetkel, ei ole tullu vastaan eikä varmaan tulekkaan.. ;D
- NeitiX
Mun puolest saat raakaa penikses jos haluut, ei haittaa yhtään.. Sitä mä en kyl osaa sanoo meniskö mul pokka vai ei jos löytys klanittu penis housuist h-hetkel, ei ole tullu vastaan eikä varmaan tulekkaan.. ;D
- eräs vain
Kukin tietysti toimii tavallaan, mutta itse olen sitä mieltä, että miehellä saa ja pitää olla karvoja. Miehillä kuitenkin kai harvemmin on karvoja pitkin peniksen vartta (itse en ole ainakaan koskaan sellaista yksilöä kohdannut), joten suuseksinkään aikana karvoista ei ole riesaa. Ymmärrän kyllä karvattomuuden naisilla, mutta ajatus karvattomasta miehestä tuo mieleeni vain androgyynit rokkitähdet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi663276Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj903066SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1773008- 1362385
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä412366Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361724Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi521688Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön4001673- 1001185