Olen hankkimassa lähi-aikoina crosstrainerin ja mietin ja jahkailen, että mikä olisi toimiva ja kestävä ensikertalaiselle.
Olen tutkinut Anttilan ja Hobby hallin valikoimaa, siellä lähinnä 150-300 euron hintaisia.
Kaipaisin käyttäjien kokemuksia, mikä on teille/ystävälle ollut hyvä hankinta tai mihin on petytty.
Aikaisempaa kokemusta minulla ei ole crosstrainerista, jonkin verran myös olen lukenut erilaisia keskustelupalstoja, lähinnä törmään siihen, että keskustelut lipuvat paljon paljon kalliimpiin ja hienompiin, enkä todellakaan halua sijoittaa yli viittäsataa hankintaan.
Kuten ei myöskään ole mahdollisuutta juosta kuntosalilla, sinne on matkaa lähes sata kilometriä.
CROSSTRAINER
10
6119
Vastaukset
- innostus, mutta
tuolla budjetilla et saa toimivaa ja kestävää, sorry!
- edullisen..!
Moi!
Ostin talvella Kodin ykkösestä Iron body-crosstrainerin satasella. Ensin epäilin edullista hintaa, mutta päätin kokeilla kuitenkin. Olin haaveillut laitteesta pitkään, mutta lykännyt sen ostamista kalliiden hintojen takia.
Hetkeäkään en ole katunut!! Oli loistohankinta mulle, koska tykkään treenata kovaa, mutta hölkkääminen ottaa niveliin. Laitteen painorajoitus oli 100kg, mutta se ei ole hajonnut allani, vaikka painoinkin enemmän.
Ulkoiluun, kotipunttitreeniin ja venyttelyyn yhdistettynä saan ihan mainiot treenit tuolla laitteella aikaiseksi!! :) - ostan....ehkä
No, jo joku löi lyttyyn heti :(
Olen itse innostunut crossailusta, kaverilla on jo.
Samaa toivon, eli mielipiteitä myös HALVEMMASTA hintaluokasta....on varmaan niitä, jotka ei tuhansia sijoita laitteeseen.
Mutta joku viisas lyö kanveesiin, ne joilla on halvempi investointi. Aikomus on ostaa käytetty tai edullinen crossari... - Hipsiskäinen
Ostin itse noin vuosi sitten edullisen crossarin Anttilasta, ja hyvin pelittää! Joillakin vain on ihme halu brassailla kalliilla laitteilla vaikka ei aina varaa olisikaan. Tietty kalliissa laitteissa on kivaa hienosäätöä ja extraa, mutta ihan peruskäyttöön halvempi on mainio.
- alkuper. kysyjä
Kerro toki, minkä merkkisen hankit.
Se laitteen merkki, malli, toimivuus kotikäyttäjälle on juuri minulle tärkeää tietoa.
Eilen juuri vertailin jälleen eri laitteita, jopa niitä 500-700 eken laitteitakin toki katselin. Jälleen päädyin siihen, että NIIN KALLISTA en hanki.
Ja aivan varmasti näistä edullisimmastakin löytyy toimivia ja vakaita laitteita.
Onhan minulla toki juoksumattokin ja soutulaite, juoksumatosta maksoin paljon, silti se klonkkasee typerästi. Soutulaite oli edullinen ja toimii todella hyvin, eikä lonksu mistään vaikka ollut lähes viisi vuotta....että ei laitteen tarvi olla hintava ollakseen hyvä ja toimiva.
Ellen löydä mieleistä sieltä alle 300 hintaluokasta, niin en hanki mitään, mutta uskon vahvasti, että kahden viikon päästä minulla on laite tuossa olohuoneessa. - jäävät niin
alkuper. kysyjä kirjoitti:
Se laitteen merkki, malli, toimivuus kotikäyttäjälle on juuri minulle tärkeää tietoa.
Eilen juuri vertailin jälleen eri laitteita, jopa niitä 500-700 eken laitteitakin toki katselin. Jälleen päädyin siihen, että NIIN KALLISTA en hanki.
Ja aivan varmasti näistä edullisimmastakin löytyy toimivia ja vakaita laitteita.
Onhan minulla toki juoksumattokin ja soutulaite, juoksumatosta maksoin paljon, silti se klonkkasee typerästi. Soutulaite oli edullinen ja toimii todella hyvin, eikä lonksu mistään vaikka ollut lähes viisi vuotta....että ei laitteen tarvi olla hintava ollakseen hyvä ja toimiva.
Ellen löydä mieleistä sieltä alle 300 hintaluokasta, niin en hanki mitään, mutta uskon vahvasti, että kahden viikon päästä minulla on laite tuossa olohuoneessa.helposti olohuoneen nurkkaan vaatetelineeksi:)
Ei kai sen klonksumisen niin väliä, mutta kun laite on kovin kevyt ja heppoinen, se heiluu ja vaappuu. Mutta jokainen hankkii tarpeisiinsa sopivan, toivon että löydät hyvän ja halvan! - kokemuksia:
alkuper. kysyjä kirjoitti:
Ellen löydä mieleistä sieltä alle 300 hintaluokasta, niin en hanki mitään, mutta uskon vahvasti, että kahden viikon päästä minulla on laite tuossa olohuoneessa.Moi
Mulla ollu jokusen kuukauden Kettler Tenso 200 eikä vielä ainakaan kolise mistään. Maksoi 299 Hobby Hallista. Vastusta pitää olla riittävästi, se pitää huomioida. Meinasin ostaa prismasta crossarin, mutta kun kokeilin sitä niin suurimmalla vastuksella jaksoin siinä heti vetää aika helposti, joten se olisi ollut huono ostos.
Tossa Kettlerissä on kahdeksan portainen vastus ja nykyään treenaan max kutosella, joten varaa vieläkin raskaampaan treeniin on.
Harkitsin toista hobbyn mallia, mutta todettuani paikan päällä kuinka jättimäinen se oli kooltaan, otin tämän kompaktimman. Ei tääkään pieni oo, mutta ihan ok kokoinen, painoa pitää vekottimella olla että on tukeva..
Itse en myöskään ottaisi mitään hihnavetoista, vanha kuntopyörä oli sellainen ja suhisi aika melkoisesti käytössä, hihna myös venyi ja luisti ja eikä vastus pysyny paikoillaan. Todella epäkäytännöllinen. Magneettivastus on tosi hiljainen ja hyvä. - alkuper.kysyjä
kokemuksia: kirjoitti:
Moi
Mulla ollu jokusen kuukauden Kettler Tenso 200 eikä vielä ainakaan kolise mistään. Maksoi 299 Hobby Hallista. Vastusta pitää olla riittävästi, se pitää huomioida. Meinasin ostaa prismasta crossarin, mutta kun kokeilin sitä niin suurimmalla vastuksella jaksoin siinä heti vetää aika helposti, joten se olisi ollut huono ostos.
Tossa Kettlerissä on kahdeksan portainen vastus ja nykyään treenaan max kutosella, joten varaa vieläkin raskaampaan treeniin on.
Harkitsin toista hobbyn mallia, mutta todettuani paikan päällä kuinka jättimäinen se oli kooltaan, otin tämän kompaktimman. Ei tääkään pieni oo, mutta ihan ok kokoinen, painoa pitää vekottimella olla että on tukeva..
Itse en myöskään ottaisi mitään hihnavetoista, vanha kuntopyörä oli sellainen ja suhisi aika melkoisesti käytössä, hihna myös venyi ja luisti ja eikä vastus pysyny paikoillaan. Todella epäkäytännöllinen. Magneettivastus on tosi hiljainen ja hyvä.Näin sitten tein valinnan, eli tilaukseen lähti Raleigh crosstrainer 7i. Aikani tein vertailuja ja päädyin tähän, koska löytyy sitä monipuolisuutta mm.taaksepäin crossailu.
Erilaisia vaihto-ehtoja toki kävin läpi ja luin paljon käyttäjien kokemuksia, tämä nyt on hinnaltaan hiukan vajaat 300 e.
Sitten näkee ajan kanssa kuinka tyytyväinen olen, nyt ainakin tuo juoksumatto siirtyy syrjään, on myös tilaa vievä. Soutulaite jää rinnalle käyttöön, vaikka en siitä niin erityisesti pidä, mutta hiljaisempi kuin matto.
Reilun viikon päästä voin kertoa kuinka tyytyväinen olen valintaani, mikäli joku tahtoo tietää.
Toki myös kiinnostaa, kuinka monella lukeneista on itsellään Raleigh ja miten tyytyväinen on valintaansa. - valinta tehty
kokemuksia: kirjoitti:
Moi
Itse en myöskään ottaisi mitään hihnavetoista, vanha kuntopyörä oli sellainen ja suhisi aika melkoisesti käytössä, hihna myös venyi ja luisti ja eikä vastus pysyny paikoillaan. Todella epäkäytännöllinen. Magneettivastus on tosi hiljainen ja hyvä.Kiitos vinkeistä, tein valintani ja tilauksessa on roleigh cross 7i.
Luin keskusteluja/käyttäjien kokemuksia ja vertailin itselleni sopivaa, valintaa puolsi laitteen monipuolisuus ja poljentamahdollisuus molempiin suuntiin.
Hintakin siellä hiukan alle 300 e.
Kiinnostaa tottakai, jos jollakin lukijalla on roleigh, miten on ollut hankintaan tyytyväinen? - harkinnassa
alkuper.kysyjä kirjoitti:
Näin sitten tein valinnan, eli tilaukseen lähti Raleigh crosstrainer 7i. Aikani tein vertailuja ja päädyin tähän, koska löytyy sitä monipuolisuutta mm.taaksepäin crossailu.
Erilaisia vaihto-ehtoja toki kävin läpi ja luin paljon käyttäjien kokemuksia, tämä nyt on hinnaltaan hiukan vajaat 300 e.
Sitten näkee ajan kanssa kuinka tyytyväinen olen, nyt ainakin tuo juoksumatto siirtyy syrjään, on myös tilaa vievä. Soutulaite jää rinnalle käyttöön, vaikka en siitä niin erityisesti pidä, mutta hiljaisempi kuin matto.
Reilun viikon päästä voin kertoa kuinka tyytyväinen olen valintaani, mikäli joku tahtoo tietää.
Toki myös kiinnostaa, kuinka monella lukeneista on itsellään Raleigh ja miten tyytyväinen on valintaansa.Hei,
Olet siis ko. laitteen hankkinut. Millaiset ovat kokemuksesi tuotteesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu513746- 1382543
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti182521Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151983- 161446
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731347- 1061334
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531053- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21988