Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi suositella hyvää ammattitaitoista rakennekynsitekijää Kouvola-Kuusankoski-Valkeala alueelta. Tarkoitus olisi ottaa mutta onko teillä kokemusta missä olisi hyvä lopputulos ja vähän hintahaitaria?
Rakennekynnet Kouvolan seutu
6
3222
Vastaukset
- kynnet
itse käyn Kuusankoskella Q-Studio nimisessä liikkeessä. Olen ollut tyytyväinen. Hinta taitaa pyöriä aikalailla samoissa joka paikassa, eli n. 80€ uusista kynsistä.
- Kvl.
Teen rakennekynsiä kouvolassa,edulliset, ja laadukkailla tuotteilla. Kokemusta on n.7v pirauta. 0405067551
- Kvl
Onko rakennekynsillä ikärajaa?
- laura
Tekeekö kukaan vielä kouvolassa rak.kynsiä suht edullisesti? Laita spostia: [email protected] -Laura
- Kynsimuotoilija
Myös tääll yksi koulutettu Pronails- kynsimuotoilija, johon saa ottaa yhteyttä :) Harjoittelen parhaillani kynsihommia, joten hinnatkin ovat vielä edulliset :) Työkuvaan kuuluvat geelikynsien teon lisäksi myös varpaankynsien geelaukset, sekä gellak- geelilakkaukset. Olen käynyt myös kynsipedin pidentämiskurssin.
Jos kiinnostutte, ottakaa toki yhteyttä :)
Mia 0440199306 - kynnet84
Suosittelen Joanna's Beauty Kuusankoskella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011835- 591190
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4611179- 1701063
- 58841
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132837Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49786- 84773
- 51728
- 57691