Millainen työpaikka myllyn paras noin yleisesti?
Entäs palkkaus (työntekijä/tuotanto)
vuorolisät mukaanlukien?
Kannattaako?
Hyvinkäälle töihin mahdollisesti hakemassa...
Myllyn Paras?
21
7653
Vastaukset
- _paikka
joka on ollut iät ja ajat auki Ahnehdicco-firman kautta, vuoromylläri? Miksi sitä ei saada täytetyksi? Onko palkka niiiiin huono vai että oikeasti tätä työpaikkaa ei edes ole? :o
- Hyvinkääläinen.
Kyse taitaa olla siitä että ne hakee sinne sellasta henkilöä jolla useamman vuoden kokemusta prosessinhoidosta...
Ei ihan mitätahansa kesätyöntekijää.
Mutta luulen että palkka on hyvä, koska kyseessä iso firma, prosessityö, ja katkeamaton kolmivuoro...
- terveyttään menettää
Olen kuullut, että työpaikasta puuttuu kokonaan henkilöstöpolitiikka ja työturvallisuus vain lain pakottama minimi.
Muista, että terveys menee aina rahan edelle!- pinnex
asia on juuri näin.ei henkilöstöpolitiikkaa ei sitten pienintäkään hitusta!
- vierailija1000
Mikä firmassa tökkii? konkreettisesti siis...minkälaisia ongelmia luvassa jos sinne menisi?
- minäpä
vierailija1000 kirjoitti:
Mikä firmassa tökkii? konkreettisesti siis...minkälaisia ongelmia luvassa jos sinne menisi?
käytetään vuokratyvoimaa, paljon ulkomaalaisia töissä (vaikea kommunikoida). Ne jotka olleet pitkään vakinaisena pärjäävät rahallisesti varmaan hyvin. Arvostetaan kovaa työntekoa, työturvallisuudesta ei tietoakaan (linjalla töissä yöllä 1 henkilö, ainakin välillä). Ei keskustella työntekijöiden kanssa. En suosittele paikkaa.
- hulluutouhuu
Tosi huono työilmapiiri jos alotat saat työntekijöiltä huutoja ja haukkumisia perää varsinkin virolaisilta tuntuu väliltä ihanku ne olis jotai pomoi ku määräilevät. Eihä kukaa voi osata alussa kaikki ja olla niin nopee ku ne jotka on ollu siel monta vuotta töissä ja kui hyvä oot saat paskaa niskalle. Juorumista tosi paljon työntekijöiden kesken kateellisia toisilleen eikä kukaa kato omia töitä vaa yrittää löytää jotain muilta että voi kommentoida tai haukkua. Olen kokenut itse en suosittelis paska paikka.!
- segsegtsgt
Sit pesulla ei kannata saippuaa tiputtaa lattialle.
- Einymikäägoooglemut
Ihan hyvä mesta, perinteinen suomalainen, asiat hoituu ja työ nyt ei millään lailla vaarallista. Juoruilua ja tämän tälläistä toki mutta itse olen kokenut sitä kyllä muissakin työpaikoissa.
- eeva82
Työntekijöitä ei kunnioiteta,työpaikkakiusaamista paljon! Kateellisuutta,jengi vääntää itsensä piippuun työllä jolloin uusille tyypeille puretaan paha olo.Olin puoli vuotta sylkykuppina.Sain tarpeekseni ja lähdin.Rahallisesti tuottoisa duuni mut valitsin arvostan terveyttäni enemmän.
- jokuvaannnnn
Mikäs tilanne on nyt tällä hetkellä???
- ABCDEFHJFJK
- huono työilmapiiri
- uusilta työntekijöiltä odotetaan liikaa, että ne mukamas osais kaiken heti
- huono perehdytys työhön --> heti vaan töihin vaikka et tiiä mistään mitään
- vuoropäälliköt ylimielisen oloisia ja haukkuu täyttä paskaa sen mikä suusta kerkiää sanoa
- kommunikointi ei eivät oikein pelaa (mm. kielimuuri)
- Vetzku
Pettymys koko paikka, huono perhdytys heti osattava kaikki hirveä kiire koko ajan . Virolaisia ja latvialaisia paljon ja sitä selkään puukotusta on paljon, juoruamista..väki vaihtuu usein..
- HJK009
Joo-o, näiden kokemusten perusteella en hae.
Myllyn Paras kiinnosti-periaatteessa, mutta ensimmäisenä karkottaa vuokrafiman käyttö. Ei anna yleensä hyvää kuvaa: vuokralaiset ovat olleet edellisissä työpaikoissa usein huonommassa tilanteessa vakkarreihin verrattuna ja heitä sorsitaan.
Ja sitten lisäksi Myllyn Parhaan henkilöstön turvallisuus vaikuttaa olevan onnetonta. - jdjdjdk
ihme pullasorsia täynnä koko lanka. teet hommat miten pitää niin ei kukaan vingu tai vittuile ja jos vittuilee nii vittuile takasin. ihme neitejä.
- Huhhu
En kannata hakemaan. Huono ilmapiiri, huutamista ja vikisemistä paljon. Syrjintää ja paskanpuhumista. Mutta toki ihan ok palkka ainakin opiskeluiden oheella ja kyllä työtä sietää just ja just rahan takia. Erittäin huono perehdytys, itse opittava kaikki työtehtävät. Ei siellä kukaan nauti työstä ja sen huomaa vakkareiden nyrpeästä naamasta.
- Anonyymi
Kaikki edellä kirjoitettu on totta vielä kokonaisen dekadin jälkeenkin!
- Anonyymi
Palkka hyvä, työkaverit kivoja. Sopii ihmiselle, joka tulee töihin tekemään töitä eikä selaamaan puhelinta. Työ kuitenkin aika fyysistä ja paljon hommaa, mutta työpäivät kuluu kivan nopeasti. Mutta ei tuolla laiskat pärjää.
- Anonyymi
Palkka ei todellakaan ole hyvä vaikka olisit 10v siellä, ei vastaa tätä päivää :D työ sellasta skeidaa ettei kukaan itseään arvostava siihen alennu ja johto täynnä idiootteja.
- Anonyymi
Älä mene!
- Anonyymi
En suosittele!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268