Oon aivan hurahtanut Jarren musiikkiin. Muistan että televisiosta tuli joskus niitä mahtavia musiikkieepoksia, en vielä silloin osannut arvostaa tarpeeksi. Mistä vois niitä nähdä uudestaan?
Jean Michel Jarre
4
554
Vastaukset
- black&white
youtubelta löytyy
- jarre
Joo olen kanssa hurahtanut jo kauan aikaa sitten Jarreen, liittyen että oon koskettimia soitellu koko pienen ikäni ja on tosiaan konsertteja mitä oon nauhotellu ihan vhs:lle mutta jos jostain löytys dvd:llä niin ostasin heti lp tuotanto on melkein kaikki häneltä. Mulla on radio kutsunimikin Jarre;) ja on muuten äijä mistä ei oo kuulunut sit vähään aikaan mitään, mut sitten kun kuuluu se myös kuuluu ei tommosia oo muita!!
- Tarmo
Noin Jarre tervehti Champs-Élyséelle kokoontunutta, lähes kahden ja puolen miljoonan hengen yleisöä 14.7.1990 esitettyään ensimmäisenä kipaleena varmaan tunnetuimman kappaleensa Oxygène 4:sen, pyramidimaisella esityslavalla. Ja tähän Oxygeneen yleisö johdateltiin vaikuttavalla hymnillä tai jollain sellaisella.
Muistatko kattonees tätä konserttia joskus telkkarista? TV 2 tais sen aikanaan esittää.- Haageli
Kyllähän se kakkonen oli, joka tuota nimeä konsertin televisioesityksestä käytti.
http://www.hs.fi/arkisto/tulosta/artikkeli/910714042
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.687939Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m846015Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,765492Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot665405Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1124687Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1182422Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e41301Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol61287Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa421119Olin ihan varma että sä olet se oikea
Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko471072