Oon aivan hurahtanut Jarren musiikkiin. Muistan että televisiosta tuli joskus niitä mahtavia musiikkieepoksia, en vielä silloin osannut arvostaa tarpeeksi. Mistä vois niitä nähdä uudestaan?
Jean Michel Jarre
4
559
Vastaukset
- black&white
youtubelta löytyy
- jarre
Joo olen kanssa hurahtanut jo kauan aikaa sitten Jarreen, liittyen että oon koskettimia soitellu koko pienen ikäni ja on tosiaan konsertteja mitä oon nauhotellu ihan vhs:lle mutta jos jostain löytys dvd:llä niin ostasin heti lp tuotanto on melkein kaikki häneltä. Mulla on radio kutsunimikin Jarre;) ja on muuten äijä mistä ei oo kuulunut sit vähään aikaan mitään, mut sitten kun kuuluu se myös kuuluu ei tommosia oo muita!!
- Tarmo
Noin Jarre tervehti Champs-Élyséelle kokoontunutta, lähes kahden ja puolen miljoonan hengen yleisöä 14.7.1990 esitettyään ensimmäisenä kipaleena varmaan tunnetuimman kappaleensa Oxygène 4:sen, pyramidimaisella esityslavalla. Ja tähän Oxygeneen yleisö johdateltiin vaikuttavalla hymnillä tai jollain sellaisella.
Muistatko kattonees tätä konserttia joskus telkkarista? TV 2 tais sen aikanaan esittää.- Haageli
Kyllähän se kakkonen oli, joka tuota nimeä konsertin televisioesityksestä käytti.
http://www.hs.fi/arkisto/tulosta/artikkeli/910714042
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217286Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5045439Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513355Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162651Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t502358Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681298Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771262Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153