Oon aivan hurahtanut Jarren musiikkiin. Muistan että televisiosta tuli joskus niitä mahtavia musiikkieepoksia, en vielä silloin osannut arvostaa tarpeeksi. Mistä vois niitä nähdä uudestaan?
Jean Michel Jarre
4
521
Vastaukset
- black&white
youtubelta löytyy
- jarre
Joo olen kanssa hurahtanut jo kauan aikaa sitten Jarreen, liittyen että oon koskettimia soitellu koko pienen ikäni ja on tosiaan konsertteja mitä oon nauhotellu ihan vhs:lle mutta jos jostain löytys dvd:llä niin ostasin heti lp tuotanto on melkein kaikki häneltä. Mulla on radio kutsunimikin Jarre;) ja on muuten äijä mistä ei oo kuulunut sit vähään aikaan mitään, mut sitten kun kuuluu se myös kuuluu ei tommosia oo muita!!
- Tarmo
Noin Jarre tervehti Champs-Élyséelle kokoontunutta, lähes kahden ja puolen miljoonan hengen yleisöä 14.7.1990 esitettyään ensimmäisenä kipaleena varmaan tunnetuimman kappaleensa Oxygène 4:sen, pyramidimaisella esityslavalla. Ja tähän Oxygeneen yleisö johdateltiin vaikuttavalla hymnillä tai jollain sellaisella.
Muistatko kattonees tätä konserttia joskus telkkarista? TV 2 tais sen aikanaan esittää.- Haageli
Kyllähän se kakkonen oli, joka tuota nimeä konsertin televisioesityksestä käytti.
http://www.hs.fi/arkisto/tulosta/artikkeli/910714042
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997883- 1075617
- 2754881
- 494853
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294