Seksiseuraa naiselle

pehmytkäinen

Haen ihan reteesti vaan seksiseuraa treffeiltä. Mutta kuinka ollakaan, nuorillakin miehillä on erektiovaikeuksia, tai sitten heitä kauhistuttaa ajatus, että tyttöystävä saa tietää.
Kunnon panoa en vaan saa! Mikä mättää teissä miehissä? Täälläkin suureen ääneen huudetaan, että naisia on joka sormelle, mutta tosipaikan tullen ei panomiestä löydy, vaikka luvassa olisi rankempaakin settiä... Ja hei, ei tarvitse nyt avautua minulle ehkäisystä ja taudeista, tiedän kyllä. Moralisointiakaan en kaipaa, vaan vastauksen, miksei mies seiso sanojensa takana?

96

20173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa:=)

      Ihan samaa olen itsekkin hakenut:) mutta eipä niistä ole miehistä pitemmän päälle tähän juoksuun:) eivät katso jaksa:=D,voi,voi pojjaat!!!

      • pelkkää panoa

        Näyttää siltä, ettei se olekkaan niin helppoa toteuttaa, kuin miltä se omassa mielikuvituksessa vaikuttaa. Olen myös muutaman tälläisen kovan panomiehen tavannut ja sitten aletaan ujostella.... Se on todella huvittavaa, kuinka isoista jutuista tulee sitten isoja epäonnistumisia. Miehet luulevat haluavansa kovaa ja pelkkää panoa ilman sitoumuksia, mutta jos ekakerrasta jotenki selviää, niin sitten aletaan soitella ja leperrellä "rakas rakas". Nykyään ei siis enää saa mitä tilaa :(


      • Agnteros

        Kannattais välillä kokeilla myös niitä jotka ei huutele kovimmin pano kykyään saattaisitte vaikka yllättyä ... ei kannata yleistää tuota asiaa ,,,, ;)
        Meitä on jotka pystyy ja kykenee ja jaksaa ...


      • maukkaat tomaatit

        sitten sinussa on todellista ainesta ja mielenkiintoa itse asiaan, etkä tuijota toissijaisiin seikkoihin


      • panomies3
        pelkkää panoa kirjoitti:

        Näyttää siltä, ettei se olekkaan niin helppoa toteuttaa, kuin miltä se omassa mielikuvituksessa vaikuttaa. Olen myös muutaman tälläisen kovan panomiehen tavannut ja sitten aletaan ujostella.... Se on todella huvittavaa, kuinka isoista jutuista tulee sitten isoja epäonnistumisia. Miehet luulevat haluavansa kovaa ja pelkkää panoa ilman sitoumuksia, mutta jos ekakerrasta jotenki selviää, niin sitten aletaan soitella ja leperrellä "rakas rakas". Nykyään ei siis enää saa mitä tilaa :(

        Kyllä kunnon panomiehiäkin löytyy, mutta voin itsekin sanoa että oma vaimo pitää siitä huolen että kotona hoidellaan niin hyvin ettei enää ole tarvetta mennä vieraisiin. Olen aina ollut erittäin seksuaalinen ja kokeillut kaikenlaista ja voin sanoa että ilman pillereitä hoitelen naisen kun naisen, mutta olen valinnut oman puolisonikin sen perusteella että saan pillua tarpeeksi. Olen 40 ja hoitelemme toisiamme päivittäin ja kumpikin on tyytyväinen, joskus tosin tekee mieli vierastakin mutta tekisin sen mieluiten kimpassa vaimoni kanssa.


      • Parru-Iivari
        panomies3 kirjoitti:

        Kyllä kunnon panomiehiäkin löytyy, mutta voin itsekin sanoa että oma vaimo pitää siitä huolen että kotona hoidellaan niin hyvin ettei enää ole tarvetta mennä vieraisiin. Olen aina ollut erittäin seksuaalinen ja kokeillut kaikenlaista ja voin sanoa että ilman pillereitä hoitelen naisen kun naisen, mutta olen valinnut oman puolisonikin sen perusteella että saan pillua tarpeeksi. Olen 40 ja hoitelemme toisiamme päivittäin ja kumpikin on tyytyväinen, joskus tosin tekee mieli vierastakin mutta tekisin sen mieluiten kimpassa vaimoni kanssa.

        Pystyssä pysyviä parruja löytyy, kun tietää mistä etsii. Seksiseuran hakemiseen tarkoitetut deittisivustot ovat omalla kohdallani osoittautuneet parhaiksi, vaikken parrujen perässä olekaan.

        Naispuolisilta ystäviltäni olen kuitenkin kuullut onnistuneista "pano-treffeistä" ja suosikkipaikka tuntuu heillä olevan Fling.

        Tuolta

        http://aikuisviihdekeskus.com/seksiseuraa/

        löytyy enemmän juttua siitä ja monesta muustakin deittisaitista, meitä on niin moneen junaan, että jokaiselle jotakin:)

        Yleensä tytöt tekevät kuulemma niin, että ottavat pelkän alle neljän euron koe-jäsenyyden, jolla saavat kaikki ominaisuudet käyttöönsä (Itselläni on täysjäsenyys, koska olen ns. suurkuluttaja").

        Koe-jäsenyyden kesto on kolme päivää, ja ei ole kuulemma kertaakaan tarvinnut niin pitkään hakea ennen kuin on saanut haluamansa seuralaisen. Omasta puolestani voin suositella saittia, ei ole ainakaan tähän mennessä muita kuin nautinnollisia kokemuksia:)


      • maahanro
        pelkkää panoa kirjoitti:

        Näyttää siltä, ettei se olekkaan niin helppoa toteuttaa, kuin miltä se omassa mielikuvituksessa vaikuttaa. Olen myös muutaman tälläisen kovan panomiehen tavannut ja sitten aletaan ujostella.... Se on todella huvittavaa, kuinka isoista jutuista tulee sitten isoja epäonnistumisia. Miehet luulevat haluavansa kovaa ja pelkkää panoa ilman sitoumuksia, mutta jos ekakerrasta jotenki selviää, niin sitten aletaan soitella ja leperrellä "rakas rakas". Nykyään ei siis enää saa mitä tilaa :(

        Kyllä pitää tuntea.mies on ihana ja ossaa panna.osaa itkeä ilosta. Eikä jätä näyttämättä herkyyttään.


    • olet vain

      panostanut väärälle (liian nuorelle) sonnille. Muista seuraavalla kerralla valita kohde paremmin. :)

      • nuormies08

        siellä.


    • Ei kestä!

      Pullamössöjä, kunto ei kestä naisen tasoon!

      Kyllähän pojat ja aikuiset miehet ittiään kehua osaa, tosipaikan tullen häntä koipien välissä äidin helmoihin riennetään!

      Yhtäkään TOSI MIESTÄ, OIKEASTI SANOJENSA TAKANA OLEVAA MIESTÄ, EN OLE KOHDANNUT!
      Kokemusta on vuosikymmeniltä!

      Puheet on parasta, teot toista luokkaa...

      Miehen tulisi olla MIES, eikä mikään zombie!
      - Niitä vaan on ylitarjonnaksi asti!

      Maailma näyttääkin olevan naisten, sorry miespoloiset!

      Mies, ole MIES!

      • parisuhteissa

        siellä ne miehet on..


      • sellaista elämä on

        Mutta kysymys onkin siitä, että kelpaako teille naisille sellainen mies joka ei lupaa kaikkea maan ja taivaan väliltä. Unelmissa on mukava elää...mutta sieltä yleensä pudotaan todellisuuteen hyvin nopeasti. Itsellä on periaatteena se, että en mene lupaamaan sellaista mitä en voisi toteuttaa. Meitä on katsos moneen lähtöön, naisia ja miehiä. Mutta heikosta yleiskunnosta olen kyllä samaa mieltä, että surkeelta näyttää, sekin naisten ja miesten kohdalla.


      • on siinä

        "Kokemusta on vuosikymmeniltä!"

        Ei ne vanhat kantturat välttämättä innosta. Sama on huonosti hygieniansa hoitavat.

        Äiti kehui tytärtänsä "mulla likka fiini vaikka roikkui paskapallit pillunkarvois kiinni".

        Nämä asiat paljastuu yleensä vasta sitten kun sitä pakettia aletaan avata. Lerpahtaahan siinä jo.

        Sun täytyisi mennä aamuyöstä porttikongiin pyllistelemään. Siellä on silloin ne lehtimummojen raiskaajat liikkeellä. Niille kelpaa kyllä kaikki.


      • pehmytkäinen
        on siinä kirjoitti:

        "Kokemusta on vuosikymmeniltä!"

        Ei ne vanhat kantturat välttämättä innosta. Sama on huonosti hygieniansa hoitavat.

        Äiti kehui tytärtänsä "mulla likka fiini vaikka roikkui paskapallit pillunkarvois kiinni".

        Nämä asiat paljastuu yleensä vasta sitten kun sitä pakettia aletaan avata. Lerpahtaahan siinä jo.

        Sun täytyisi mennä aamuyöstä porttikongiin pyllistelemään. Siellä on silloin ne lehtimummojen raiskaajat liikkeellä. Niille kelpaa kyllä kaikki.

        No jo vain. Ei ole ikää edes kolmeakymmentä, eikä todellakaan mitään hygieniaongelmia...

        Siis ihan kunnon mielikuvituksellinen pano on haussa, jossa myös minä tulisin, eikä aina vain se mies...

        Ja joo, hyvä vinkki tuo porttikongi, pitääkin kokeilla.


      • mmmaanoodd
        on siinä kirjoitti:

        "Kokemusta on vuosikymmeniltä!"

        Ei ne vanhat kantturat välttämättä innosta. Sama on huonosti hygieniansa hoitavat.

        Äiti kehui tytärtänsä "mulla likka fiini vaikka roikkui paskapallit pillunkarvois kiinni".

        Nämä asiat paljastuu yleensä vasta sitten kun sitä pakettia aletaan avata. Lerpahtaahan siinä jo.

        Sun täytyisi mennä aamuyöstä porttikongiin pyllistelemään. Siellä on silloin ne lehtimummojen raiskaajat liikkeellä. Niille kelpaa kyllä kaikki.

        Minkälainen ihminen haluu sekaantua varattuun ihmiseen? Täytyy olla jälkeenjäänyt tai muuten vaan julma.

        Miettikää niitä toisten tunteita ennenku teette mitään, miettikää miltä itestänne tuntuisi.


      • !!
        parisuhteissa kirjoitti:

        siellä ne miehet on..

        ww.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2011121214934137_se.shtml


      • onko sikoja kaikki?
        mmmaanoodd kirjoitti:

        Minkälainen ihminen haluu sekaantua varattuun ihmiseen? Täytyy olla jälkeenjäänyt tai muuten vaan julma.

        Miettikää niitä toisten tunteita ennenku teette mitään, miettikää miltä itestänne tuntuisi.

        Täytyy olla sairas itse. Minä henk.kohtasesti sain kuin vettä niskáani kun ex-kaverini paljastuikin petturiksi. Enste lopetti seksin kokonaan. sitä kesti vuosia, kunnes sitten hänen ns.panopaikkansa nainen alkoi lähetteleen mulle viestejä facebuukissa, oli ollut´20-vuotta exäni salarakas, ja vaan sen yhden asian takia.Ilmeisesti on niin ruma ettei vapaita saa. No paljastui juopoksi ja pilleristiksi. Eli potee jotain alemmuudentunnetta.
        En ymmärrä naisia jotka haluaa rikkoa toisten suhteen, tyrkyttämällä sitä tavaraansa tarpeen tullen. Hävetkää!


      • kyllä kestää
        pehmytkäinen kirjoitti:

        No jo vain. Ei ole ikää edes kolmeakymmentä, eikä todellakaan mitään hygieniaongelmia...

        Siis ihan kunnon mielikuvituksellinen pano on haussa, jossa myös minä tulisin, eikä aina vain se mies...

        Ja joo, hyvä vinkki tuo porttikongi, pitääkin kokeilla.

        millon tavataan ? ;)


      • Anonyymi
        kyllä kestää kirjoitti:

        millon tavataan ? ;)

        Oikeestaan mulle ensiarvoisen tärkeä juttu että nainen tulee ja mieluiten ensin. Ihan itsekkäästi oman fiiliksen takia. Enkä pehmutkäine oo ainoo. Tosi kovasti huvittas suhun törmätä just noissa merkeissä..


    • niin katsotaan...

      Sen verran on tekstisi vääristelevää, että tulehan niin katsotaan miten on...

      [email protected]

    • juupa

      nii kuule sehän voikin olla niin, että jos nainen on liian aktiivinen ja "hyökkäävä" ni se saattaa pelottaa miehiä. Ja luo paineita. Ni sit lerpahtaa. ? Mies saattaa tuntea, ettei hallitsekaan tilannetta ja sitä rataa, ni peli on siin kohtaa menetetty. Vaan eipä tääkään teoria varmaan kaikkiin päde. ?

      • ei.

        Minä ainakin pidän jos nainen on aktiivinen ja "päällekäyvä" mikä sen mukavampaa.


      • niimpäniin3

        yleensä kun seksiseuraa haetaan niin pelisäännöt on tiedossa jo ensitapaamisella..silloin mennään suoraan asiaan. sillon on turha ruveta ulisemaan naisen hyökkäävästä käytöksestä.


    • tottakai

      pano seura kiinnostais oletkos missäpäin suomea ootko 02 alueella

    • niisweet

      jos oikeasti haluatte arvon rouvat kunnon kyr....ja läpi yön niin ilmoittautukaa ihmeessä tuohon sähköpostiin. Lupaan tyydyttää teidät molemmat vaikka yhtä aikaa jos haluatte.....siis jos nyt kuitenkaan sit uskallatte vastailla

    • Ei mikään ilosetä siis!!!

      Mä liikun täs Pieksämäki-Lahti-Helsinki akselilla aika paljon, ja oon todella luotettava ja vaikka ite sanonki ni ihan komee 33 vuotias jätkä, ja en pidä seurustelusta yms missään määrin. Mut sen sijaan pidän itteeni iäkkäämmistä naisista... Tai ei välttämättä iäkkäämpi tarvii olla, mut sellanen niinsanottu Äiti tyyli on aika jees... Ja jos kiinnostaa ni pistä mailia, mieluiten kuvan ja puhelin numeron kera. Ja niinku sanoin olen 100% Luotettava ja kaikki kestää meidän kahden välisenä, ja kortsu on täysin ehdoton. Ja lupaan et et pety mun ulkonäöstä... Pistä mailia jos tahdot huoletonta kivaa luottamuksella. Ja Tahdon sun kuvan etu käteen sähköpostitse... ku tottakai mäkin tahdon saada siitä jotain... Mut pistä mailia ja hankitaan yhteinen salaisuus... [email protected]

      • Lisäys tohon ylempään

        Ja uudet paikat jossa myös alan käymään töissä, eli liikun siellä päin on Mikkeli- Lappeenranta akselilla päin.. et jos jotain kiinnostaa... ja olen 100% hetero, mut voihan kaikkea uutta ehdottaa..... T: [email protected]


    • Studboy83

      Minä olen varattu pitkä tumma ja komea nuori mies. Syy miksi olen nyt täällä on kai se perinteinen. Tyttöystävän haluttomuus, paitsi tiettyinä aikoina kuuta. Minulla taas vietti pitäisi tyydyttää vähintään joka toinen päivä ja viikko on jo mahdottomuus. Epäilen että taustalla tässä tapauksessa saattaa olla ehkä tunteet tyttöystävää kohtaan. Itse olen kerran ollut tämän sivuston avustamana toisen näisen luona ja ehdin pitkästyä erinäisistä syistä. Myös tyttöystävä kävi mielessäni useasti. Ehdottaisin, että miesten kanssa kannattaa olla niin suoraviivainen kuin mahdollista. Jos tuo kaunis tyttö olisi vierailuni aikana ollut rohkeampi ja selvästi osoittanut että haluaa minut, olisin ollut hänen. Jos han olisi kesken rakastelun kuiskannut korvaani että haluaa raskaaksi. Minulla ei olisin ollut hänen siitosorinsa. :) Mutta mitä minä mistään tiedän. :) Cheers ja kommentoi jos oli hyvä tai huono vastaus....

    • SyvällePitkinTyönnöin

      Pehmytkäinen hei.. olet juuri sellaista seuraa kun olen etsinyt.. laita mulle viestiä mun s-postiin niin katotaan kelpaakos mamille ihan oikeasti kunnon pano.. mulle meinaan kelpaa vähän rankempikin setti.. ;) Odotan innolla..

    • sexsexsex

      tilastojen mukaan sekä miehissä, että naisissa on ns. seksuaalivillejä samanverran. Ehkä harvoin kohtaavat, tai sitten leipääntyvät samaan.

    • TAVANNUT

      PP;TÄ

    • miehen alut

      netissä on ne jotka puhuu ja pussaa,,,,,,,,,,,,,,mie vaan panen ja pieren, siksi vaan välillä käyn täällä kelamaassa .
      Maina on kiirinyt ettei tarvi ilmotusta pitää.treenaan jo olen kyl ok näkönen kasvoiltakin...........pienehkö oli peliväline mut uutteruus korvaa sentit ;-))

    • sinä....

      Mikset pistä ilmoitusta jonnekin seksitreffit palstalle? Halukkaita löytyy tuhatmäärini ja voit periä vielä 150 / pano.
      Kyllä sieltä se kunnon panomieskin löytyy, kun kymmenkunta kaveria päivässä hoitelet. Ja kun olet löytänyt tyydyttäjäsi, niin sille voit antaa sitte vaikka ilmaiseksi.

      • kerrohan jos tiedät

        kun se ei ole laillista; miten se käytännössä junaillaan


    • mistähän..

      Niin mistähän ne erektiovaikeudet johtuu?? Sitä saa odotella kädet ristissä aika kauan että se nousee itsekseen pystyyn tai sitten asialle voi tehdä jotain...jos osaa :D Juttuhan on niin että se ei nouse itsekseen ylös jos mies ei pidä näkemäänsä erittäin kiihottavana...vedä siitä omat johtopäätökset...

    • Hyväkuntoinen mies

      Miksi, oi miksi seksiseuraa hakeva nainen on lähes poikkeuksetta rankasti ylipainoinen?

      Onko niin, että hoikkien ja normaalipainoisten ei tarvitse seksiseuraa nettipalstoilla etsiä kun saavat haluavansa muutenkin, joten palstoille jäävät pelkät tonnikeijut?

      Rakastan naisvartaloa, kunhan se ei ole peittynyt useamman kilon ylipainon alle. Rankasti ylipanoinen nainen nyt ei vaan ole mikään ideaali edes vakipanoksi, jos ei sitten pidä "isoista tytöistä".

      Onko yhtään naista joka ei olisi vähintään kokoa L ja etsisi silti seksiseuraa? Tuo "pehmytkäinen" taitaa sekin viitata pullukkaan?

      • kumppaneiden

        erektiovaikeudet viittaavat myös sinne suuntaan... Tiedä häntä...


      • realismi on aiha hyvästä

        saada seksiä?

        vaikka olisi muodot kohdallaan ja intoa piisaa vaikka toisille jakaa

        tietysti, onhan se selvä, että mies maksaa mieluummin 20-vuotiaalle kuin 40-50 -vuotiaalle pullukalle tai etenkin jos saa maksutta


      • Lihalöllyy

        Ei munan koosta kiinni vaan inhosta naisiin jotka ei hoida itseään!!!!
        Läski on läski ja ei muuksi muutu..
        Ei ole kiva nussia 40kg ylipainon omavaa naista..
        Ei tosiaan lasten katseltavaa..
        Joskus ehkä puutteessa ja säälistä minäkin...
        Mutta hyvin harvoin...


    • j87

      Haluuksa sitä ittiiään kunnolla????

      • päästä varpaisiin

        pullukoille ;D


    • pelicans99

      Kyl mulle kelpais oon täälläi teini-ikänen himokas poika :D

    • HUHHUH::)))

      Voi v mitä epätoivoisia tyrkkyämmiä täällä liikkuukaan...VOI HYVÄÄ PÄIVÄÄ::)))eI TARVI MUUTA KUN BAARIIN MENNÄ NI JO ALKAA TAPAHTUA...

    • mies 36 v

      mulla seisoo varmasti mut naisilla menee peukalo suuhun kun pitää vaatteita alkaa riisua.

      • terve nainen

        Paljon johtuu geenistä ja että pojat juovat liikaa olutta.


    • rumempia kivitän

      Jaa?

      Mä olen huomannut kyllä, että naisena seksiseuran saaminen ja vielä laadukkaan, on liiankin helppoa. En kyllä ole lihava, enkä ruma, mutta ikää on jo 40...taitaa tuo ikä olla kyllä pelkästään positiivinen asia nuorten miesten keskuudessa.

      Jokaisella jannulla on seissyt ja kovasti haluavat tavata uudelleen.

    • 32+23

      Et ole aatellu et vois johtua sinusta itsestäsi?
      Kukaan järjissään oleva ihminen tuollaista harrasta.

    • niinpäjoo.

      itsensä voi tyydyttää hyvin omilla käsillään mikäli ei ole invalidi. ei siihen toista ihmistä tarvita...

    • ei huts

      Hommaa ittelles jokin harrastus tai jotain tekemistä.

    • Diibadaaba
    • Mies

      Pitäskö tähänki hommaan olla joku CV? :D

    • Yksi panomiehistä

      No mäpä luulen, että vika on teillä ulkonäössä. Kyllä miehellä seisoo, jos nainen on hottis ja käytös kiihottavaa. Se on kuule peiliin siellä katsottava ekana, kun tähän syitä alkaa miettimään!

      • Rakastaja84

        Nyt puhut asiaa. Aamen! Jos nainen on kuosissa niin aivan varmasti saa keppiä kun sitä vaan pyytää. Ylitse muiden vituttava seikka on, jos nainen on lahna sängyssä. Tokihan ne hommat hoituu, mutta pikku ripaus improvisointia ei ole koskaan pahitteeksi.

        Jos täältä keskustelupaltalta löytyy yhtään järkevää nuorta ja oikeasti hyvää seksiä haluavaa, niin saa sanoa. Autan mielelläni. T: 26-urheilullinen kundi pk:seudulta.


      • järkiseisooo
        Rakastaja84 kirjoitti:

        Nyt puhut asiaa. Aamen! Jos nainen on kuosissa niin aivan varmasti saa keppiä kun sitä vaan pyytää. Ylitse muiden vituttava seikka on, jos nainen on lahna sängyssä. Tokihan ne hommat hoituu, mutta pikku ripaus improvisointia ei ole koskaan pahitteeksi.

        Jos täältä keskustelupaltalta löytyy yhtään järkevää nuorta ja oikeasti hyvää seksiä haluavaa, niin saa sanoa. Autan mielelläni. T: 26-urheilullinen kundi pk:seudulta.

        Yhtä vähä-älyinen kirjoittaja kun aloittajakin, sovitte mainiosti yhteen!


      • seisooo
        järkiseisooo kirjoitti:

        Yhtä vähä-älyinen kirjoittaja kun aloittajakin, sovitte mainiosti yhteen!

        Tekeekö henkilökohtaisen mielipiteen esille tuominen jostain vähä-älyisen? Edustat sitten kumpaa sukupuolta tahansa niin varmaan yhdyt siihen, että jos toinen on passiivinen pedissä, ongelmia tulee.


    • hottis ja kaunis

      Olen kaunis nainen ja mulle ei ole koskaan käynyt noin..Aina on seissyt ja panot saatu semmosellä rytinällä että...Miehen elin alkanu herätä jo ekan tanssin tai silmiin katsomisen aikana..ja ne piirittää mua..pidin hauskaa iltaa ja en halunnut sillä kertaa seksiseuraa..ja valehtelematta 6 miestä vonkasi seksiin tanssipaikassa ja 2 vielä taksijonossa..

    • ällöö M

      Hyi mitä hutsuja täällä, no varmaan aikanaan tajuavat jotakin, tai sitten ei.

      • ei oo.

        "Hyi mitä hutsuja täällä"

        Mutta miehiltä on samanlainen käytös ok, niinkö? Tervetuloa 2000-luvulle...


    • Turhaa puhetta

      Mua taas hymyilyttää isojen penisten hurja määrä,jos miehiä uskoo! Järkiään on vähintäänkin 20cm,vaikka oikeastihan tieteellisestikin todistettua on,että keksimääräinen miehen elimen mitta on 13,5cm erektiossa! Miksi miehet valehtelee,kun tosipaikan edessä nolo totuus paljastuu? Vai kiihottaako ajatus,että olisikin oikeasti niin iso eikä tosi puheessa mitään uskaltaisi edes tehdäkään naisen kanssa?

      • Rakastaja84

        Puhutaan asioista niiden oikeailla nimillä. Minä en ainakaan ole väittänyt itseäni ihan noin isokokoiseksi, mutta se ei tarkoita sitä ettenkö olisi pätevä petihommissa! Tekniikkalaji =)


    • liikaa puhetta

      naiset vaan puhuu et hakee seksi seuraa mut kun mies löytyy niin naisel menee sormi suuhun et mitäs nyt pitäis tehdä...Mulla ei ole erektio vaikeuksia ollut ikinä.

    • mahtimario

      Jos täältä ei kunnollista seksiseuraa löytä, niin kannattaa käydä katsomassa muita vaihtoehtoja vaikkapa tältä sivulta.
      http://www.seksiseuraa.eu/
      Tuolla esiteltyihin palveluihin kun laittaa profiilin, niin varmasti hyvää seksiseuraa alkaa löytyä.

      • arska77

        oot sä löytäny seksiseuraa? täältä tai mistää mualta?


    • ohoh3

      Aloittaja on mies - kielenkäyttö kavaltaa!

      • ::::::)))))))))

        Uskomaton paskaketju taas tämäki.Aikuiset joilla ei nähtävästi minkäänlaista itsetuntoa enää ole niin lehuvat itseään täällä kilpaa sillä et kuin paljo vois itteeään panettaa pitkin kyliä.Sit kehtaa viel kehua itseänsä kauniiksi.Kaukana kauniista ja hyvästä ihmisestä.Kyl ne kauniit on ihan muualla pokaamassa kun täällä netissä.Pokaaminen jo pelkästään on kuvottavaa.Mut eihän huoradeiteissä tai raflassa osa porukasta välitä muuta ku yksi tanssi ja panemaan.Uskomatonta.Mieshelle riittää reikä ku reikä.Ikävää on tajuta se että näille akoille riittää kalu ku kalu.Ei mitään arvostusta itseään kohtaan saatika ympäröivää maailmaa kohtaan.Oma kalu ja pillu tärkeintä maailmassa.Sallikaa mun nauraa ja oksentaa.


    • Monisuhde

      Kyllähän nyt on niin, että jos on ollut vain parisuhteessa eli luullut, että suhde on "parisuhde" niin ei tiedä elämästä mitään. Puolisosi saattaa olla jakorasia tai häntäheikki joka nauttii apina meningistä, mutta salatessaan sen jättää sinulta mahdollisuuden päästä kokemaan se "apina" tietoisuus, että rakkaus ei vaadi omistamista. Parisuhde on täysin luonnoton seksuaalimalli. Tietoisessa apina tyylisessä suhteessa kiima tulee moninkertaiseksi verrattuna tylsiin parisuhde touhuihin.

      Näkeehän sen jo erolukemista. Omistava suhde on meidän geeneillä tuhoon tuomittu.

      • hyvä ja uskollinen

        Huoratkaa lumput ihan rauhassa.Onneksi mun ei tarvi teiän surkeaan elämään ottaa osaa millään tavalla.Mielipiteen voi aina kertoa.


    • handskui

      En kyllä oo mikään huora mut kyllä mulle nyt kelpais saaha pitkää ja paksua. Ja oikeen kunnon rynkytystä! Se on parasta.
      Baareissa kyllä ihmiset kiinnostuu mutta en sitten tiedä että ovatko päissään sokeita. Olen 19.v kaunis punapää. Olen vieläpä pyöreä...että reittä ja mahaa löytyy....mutta sopusuhtaisesti kuitenkin! Että on sitä läskiä sopusuhtaisesti kaikkialla. Mutta harvaa läski kiinnostaa... en kuitenkaan ole sairaalloisen ylipainoinen ja kyllö mua ulkonäöltä kehutaan tosi paljon.
      Kaikki tietysti lopahtaisi siihen että kun en tykkää olla alasti. Seksiä tykkään harrastaa vaikka vaan toppi ja sukat päällä. On kiihottavaa kun on jokunen harva vaatekappale päällä... :')
      Olen sängyn puolella erittäin innokas kylläkin...sehän on plussaa.

      Mutta voi että.... kyllä nyt vaan tekis niin mieli...

      • Anonyymi

        Kuulostaa just minun tyypille. Sait jo kovaksi


      • Anonyymi

        Handskui. Edelleen kuulostat ihan mahtavalle. Meidän pitäisi nähdä,ties vaik voitaisiin auttaa toisiamme kun on sama asia mielessä...


    • parrujaakko

      Kait sitä nyt seksiä nykyään netistä kannattaa hakea koska niin tekee kaikki muutki. Vaikka sitte http://www.seksiseuraa24.com tai mistä haluut

    • temppumies

      Sä oot toljottanut liikaa pornoa..ja olet sitten myös ruma nainen.Eihän siinä kukaan mies kiihotu..Lahnan edessä.! Ei miehille kaikki pullerot kelpaa.

    • oltzu1

      Minä tahdon sinua ja kovasti! Nähään ja pannaan niin pirusti. Mulla kyllä seisoo.

    • vain 18cm

      varattu mies pohjois-pohjanmaalta haluais kivasta naisesta seksiseuraa?

    • kokeilin sitäkin

      Seksiseuraa ehkä saa, mutta jos miehestä on johonkin, niin vaan itsensä tyydyttämiseen, nainen unohtuu. Tämän totesin pitkien suhteideni välillä sinkkuaikana. Eli päätin sitten etsiä miehen joka pitää seksistä ja saan hyvää seksiä ja paljon useammin. Eli sinkkunaisena ei kannata hyvästä seksistä haaveilla, oli miehellä iso tai pieni kalu.

      • Kalvakka alamöykky

        Josm nainen ei vaan ota eteen niin minkäs sille voi! Ei pelkkä karvakolmio haarojen välissä riitä innostamaan. Eikä mikään kynitty broileri väärinpäin.


    • miäs 23

      hei kaikki varsinais suomen alueel olevat halukkaat naiset laittakaa postii [email protected]
      eli 23 v suomi mies...

    • elreino

      Niinhän se menee... joka paljon puhuu.. se vähän panee..;))

    • machine2

      Hei,
      Olen helsinkilainen mies.26 v etsin naisseuraa seksiseuraa. Lähetä viesti , jos kiinnostaa puh 0449480544.

      13.05.2013

    • On porin pirulla

      Mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi...

    • kyllä löytyy

      Kyllä itse olen ainakin löytänyt seksiseuraa netistä. Treffeiltä en ole tosin vielä etsinyt. Kannattaa käydä vaikka tällä sivulla. http://www.pk-seuraa.net/

      • mr smith

        Joo seksiseuran hakuun tarkoitetuilta sivustoilta löytyy paremmin.


    • heka.petteri@suomi24

      Ehkä me miehet pelkäämme aloitteen tekevää ehkä dominoivaakin mutta ennenkaikkea määrätietoista naista. Naista joka tietää mitä tahtoo. Ota yhteyttä, saatat yllättyä hellistä käsistä, pienistä puheista, hyvästä seksistä.

    • Paula77
      • Anonyymi

        Kerrostalo tarkemmin?


    • Itse mainitsi
    • Jamppa765
    • exkevytkenkäinen

      Totta, ihan samat kokemukset....ja mitä suuremmat ja kovemmat jutut...sen pehmeämpi...

      mutta sattuipa yhden kanssa sitten niin että hän tyydytti minut kaikilla muilla tavoilla ja mukava mies kun oli niin jatkettiin tapailua
      hän kertoi että samoja ongelmia muiden kanssa aiemmin ja siitä epävarmuus johtui...
      aika kului ja ja yllättäen sitten "pikkuveikkakin" heräsi ja sen jälkeen on kyllä sellaisia panoja ollut että huh huh...joskus kärsivällisyys palkitaan :-)

      • Anonyymi

        Just noin se menee ku seksistä uuden naisen kanssa kyse..


    • Anonyymi

      Luulis löytyvän,onhan sitä olemas apuja jos jännittää. Jokainen haluu joskus vierasta ja erilaista ilman sitoumuksia,minä ainakin. Huono omatunto ihan todellinen juttu kuitenkin vaikka kuin kiimailuttas,itellä ainakin..

    • Anonyymi

      Vuonna 2022 ei kannata katsoa onko nuori vai vanha vaan onko piikitetty vai piikittämätön: piikitettyjen miesten suonet on tukossa eli ei seiso ja spermasta on hävinneet elävät siittiöt. Ikään katsomatta.

    • Anonyymi

      Kik joopasejoo1

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe