Mitenkä tapahtuu kuvan siirto iholle ?
Onko se ihan perus leivinpaperia minne kuva piirretään tussilla?
Millainen tussin tulisi olla?
Entä laitetaanko iholle tätä ennen jotain tököttiä?
Olen miettinyt tätä enkä löydä vastausta netistä...
Mitä muuten se mömmö on jota tatuoidessa levitetään iholle?
Jos tiedät niin kerrothan.
kuvan siirto
5
4039
Vastaukset
- sinulle............
Kyllä se mun mielestä ihan leivinpaperilta näyttää tai ainakin hyvin samankaltaista materiaalia on.
Itse en ole nähnyt käytettävän tussia vaan sellaista mustekynän tapaista kynää...Eli siis kun ensin piirretään sille paperille niin sen jälkeen paperi painetaan iholle ja kynän jälki jää ihoon. Sellainen kynä täytyy olla eikä ihan perusmustekynä ainakaan noin toimi.
Enne tuota kuvan siirtoa paperilta iholle iho puhdistetaan. Jonkin sortin desinfiointiaine on kyseessä ja suhteellisen voimakkaan tuoksuista.
Mitähän mömmöä tarkoitat? Ihan rasvaa siihen tatuointiin laitetaan sitä tehdessä...- ..............
siinäpä varsinainen asiantuntija, kannattaako vastata jos ei tiedä yhtään mitään???
- ,mnbvcx
ei ole leivinpaperia, eikä käytetä tussia, ja kyllä iholle laitetaan ensin tököttiä... miksi ihmeessä joku alkaisi täällä neuvomaan miten noita kuuluu tehdä?!?
- Jaaaaniiii
No miksei alkaisi?! Kaikenlaisia...
- sivusta seuraaja
Mitenkä tapahtuu kuvan siirto iholle ?
Onko se ihan perus leivinpaperia minne kuva piirretään tussilla?
Jotkut käyttää kalkkipaperia
Millainen tussin tulisi olla?
Ei vesiliukoinen, moni käyttää kosmoskynää
Entä laitetaanko iholle tätä ennen jotain tököttiä?
Alkoholia
Olen miettinyt tätä enkä löydä vastausta netistä...
Mitä muuten se mömmö on jota tatuoidessa levitetään iholle?
Mustetta :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan533278Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282939- 1212346
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281442- 111366
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131088- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802