Otsikon mukainen tilanne. Onko katseelle antelias paita mukava pöyräilyasu? Vai onko moisessa pukeutumisessa sivuajatuksena katsoa moniko mies ajaa päin lyhtypylvästä lenkin aikana? ;)
nainen, polkupyörä, avoin kaula-aukko :)
17
2040
Vastaukset
- StippaS
Voi miehet! Kaikki samaa pataa kuuppapäisyytensä kanssa x/
- tai ei
Niin, etukeno pyöräillessä paljastaa enemmän kuin ehkä pyöräilijä itse tietääkään. Entäs sitten lantiohousut, joiden alta pilkistää peppuvakoon menevät alkkarit? Ehkä tarkoituksella?
- sirpamaikkarilta
Siinä pitää istua selkä suorana. Ei näy rinta- eikä pyllyvaot. Tissit vaan tuppaa ikävästi tärisemän kun tulee suojateitä ja muita töyssyjä.
Perkeleen lujaa pitää vaan polkea kun ei oo vaihteitakaan. Alamäessä poljetaanki sitte iha tyhjää. Mut ei se haittaa! Mä rakastan mun Jopoa!Jes, Jopo on kova sana. Ja muista: When the power of love overcomes the love of power the world will know peace.
Peace :)
- sinulle.
On mukava asu, kokeile vaikka itse. Miksi muuten melkein kaikissa miesten paidoissa on niin korkealla kaulus?
Koska Draculallakin on korkeat kaulukset. Ja se vasta on kova tyyppi. Osaa lentää ja muuttua lepakoksi ;)
Ja mitä naisten vaatteiden päällä pitämiseen tule kohdallani, niin en taida ainakaan lenkille sellainen söpö pinkki, syvään uurrettu, paita päällä kehdata lähteä. Ties mitä vaikeuksia siitä seurais :)
- eipä vielä
yksikään ole pylvästä päin ajanut. Eikä suoraan sanottuna kiinnosta. On se juman kekka kun naiset ei voi pitää mitään viileää yllä kun heti kuulee juttuja. Miehet voi ajella vaikka ilman paitaa >:(
- ....
höh.mä menen usein baariin pyörällä ja joskus sattuu päälle vähän avonaisempi asuste.ei sen ihmeempää sivuajatusta.voin kertoa,että kerran mennessäni iltarientoloihin laskin kyllä monessako autossa kääntyi päät...
- epätoivoinen näky
Muija joka kyylää joka autoon rinnat puolittain näkyvissä... mahtoi autoilijat ajatella, että kova on munan tarve. Sinunhan pään täytyi myös sinne autoihin kääntyä.
- vastaa
epätoivoinen näky kirjoitti:
Muija joka kyylää joka autoon rinnat puolittain näkyvissä... mahtoi autoilijat ajatella, että kova on munan tarve. Sinunhan pään täytyi myös sinne autoihin kääntyä.
en todellakaan,kulta pieni.on oma perhe,talo,työ eli asiat ok.tuskin ymmärrät,taidat vaan haukkua kaikki joilla itsetunto kunnossa.mutta se olkoon sinun tyylisi!!
- arvattu.
epätoivoinen näky kirjoitti:
Se vain antaa naiselle uskomattoman vallantunteen, kun näkee miten vietävissä KAIKKI miehet ovat. Siitä vallantunteesta on mahtava nauttia, mutta (kuten tiedät) ihminen yleensä halveksii niitä joihin pystyy käyttämään valtaa, eikä heidän munansa voisi vähempää kiinnostaa.
- valta?
arvattu. kirjoitti:
Se vain antaa naiselle uskomattoman vallantunteen, kun näkee miten vietävissä KAIKKI miehet ovat. Siitä vallantunteesta on mahtava nauttia, mutta (kuten tiedät) ihminen yleensä halveksii niitä joihin pystyy käyttämään valtaa, eikä heidän munansa voisi vähempää kiinnostaa.
Se että miehet toivovat saavansa sinulta reikää, on valtaa, joka tuo hyvänolontunnetta??????????? Ja vielä se, että jokainen nainen pystyy samaan jos vain alentaa itsensä siihen. Et ole edes erityinen millään tavalla, päinvastoin.
- ...KAIKKI...
valta? kirjoitti:
Se että miehet toivovat saavansa sinulta reikää, on valtaa, joka tuo hyvänolontunnetta??????????? Ja vielä se, että jokainen nainen pystyy samaan jos vain alentaa itsensä siihen. Et ole edes erityinen millään tavalla, päinvastoin.
miehet tuskin kuolaavat bimbojen perään, ja ne ovat niitä älykkäitä miehiä.
- vietävissä!
valta? kirjoitti:
Ei mikään anna naiselle suurempaa vallantunnetta, kuin se tietoisuus, että mies kuin mies on valmis uhraamaan vaikka perheensä pienestä lemmentuokiosta hänen kanssaan. Kyllä siinä kuule vallasta on kyse!
Mutta, kuten sanoin: ihmisillä on taipumus halveksia niitä joihin pystyy valtaansa käyttämään. Nuo raukat eivät siis joudu uhrauksiaan tekemään, koska en suostu lemmentuokioon tyypin kanssa jota halveksin. Mutta tieto siitä, että he ovat uhrauksiin valmiita kuin partiopojat, antaa suurta tyydytystä. - väärässä!
...KAIKKI... kirjoitti:
miehet tuskin kuolaavat bimbojen perään, ja ne ovat niitä älykkäitä miehiä.
KAIKKI miehet kuolaavat! Sinulla on tarve uskotella itsellesi muuta. Säälin sinua sitten kun silmäsi avautuvat.
- Papeete1
Melkein joka päivä. En välitä hittookaan mitä päälleni tungen, yleensä verkkarit ja t-paidan. Mua ei vois vähempää kiinnostaa kyttääkö joku mua. Eli mukavuus on se tärkein tekijä, enkä kiinnitä mitään huomiota muiden kyttäilyihin tai ajeluihin.
Miehet nyt muutenkin kuolaa ja kyttää melkein mitä hyvänsä, joten se ei kiinnosta eikä itsetuntoa mitenkään kohota. - toissapäivänä
Näin toissapäivänä pyöräillessäni oikein namipyllyisen naisen pyörän selässä. Ihonmyötäiset lyhyet pyöräilyhousut ihanan kiinteän päärynäpyllyn päällä, ja ylävartalo verhottu sporttitoppiin, jonka alta näkyivät treenatut selkälihakset. Ajoin ehkä kilsan samaan suuntaan kohteliaan välimatkan päässä, mutta sitten ylämäessä tytön tahti vähän hiipui, niin en kehdannut enää jäädä hidastelemaan ja nauttimaan maisemissa. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316557- 394152
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843400- 163192
- 302385
- 122357
- 1621946
- 251932
- 301733
- 1051392