Penkki 12v

Tero96

Paljon tyypit on täällä nostellut tämän ikäisinä? Ja rehellisiä vastauksia. Itellä menee pienellä pompulla 42,5kilsaa ja painan 58.

30

2122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • savimaan porari

      tuli nitkauteltua tuon ikäsenä. Ny männee muutaman kerran enemmä.

      • 70cv

        No mitä sillä sun painollas on loppujen lopuksi väliä... porukat aina tahkoaa täällä jee jee mä painan vaan 50kg ja nostan 70kg penkistä jee jee..

        loppujen lopuksi se kuka nostaa eniten ja on isoin, niin se on teitä aina isompi ja vahvempi jätkä.. itseäni ei kiinnosta olla kevyt ja vahva ja mieluiten iso ja vahva, enkä välitä mistään indeksistä mitä joku toinen painaa...


      • väliä
        70cv kirjoitti:

        No mitä sillä sun painollas on loppujen lopuksi väliä... porukat aina tahkoaa täällä jee jee mä painan vaan 50kg ja nostan 70kg penkistä jee jee..

        loppujen lopuksi se kuka nostaa eniten ja on isoin, niin se on teitä aina isompi ja vahvempi jätkä.. itseäni ei kiinnosta olla kevyt ja vahva ja mieluiten iso ja vahva, enkä välitä mistään indeksistä mitä joku toinen painaa...

        Kyllä penkkipunnerrus on painoluokka urheilua.


    • old school

      Ihan hyvä suoritus, mutta älä ota tavaks pomputella. Opettele tekniikka kunnolla, ehdit vielä niitä romuja ahmimaan. Sun ikäsenä kannattaa kiinnittää huomio kaikissa liikkeissä sen oikean tekniikan haltuun ottoon, vaikka kuinka tekis mieli rohmuta kiloja. Ja kannattaa treenata kaikkia muitakin lajeja ennen kun keskityt punttihommiin. Tulee monipuolista perustaa tuleville vuosille. Itse aloitin vasta 13v ja kiloja meni silloin 67,5, jokseenkin saman verran kuin oma paino oli.

      • elikkäs

        Ihan ok tulos penkistä ton ikäsenä.Ite vedin 12 vuotiaana 50 kilolla 11 toistoa.Maksimia en koittanut.


      • sampopankki
        elikkäs kirjoitti:

        Ihan ok tulos penkistä ton ikäsenä.Ite vedin 12 vuotiaana 50 kilolla 11 toistoa.Maksimia en koittanut.

        kiinnostaa penkkipunnerrusthreadissa?


      • Anonyymi
        elikkäs kirjoitti:

        Ihan ok tulos penkistä ton ikäsenä.Ite vedin 12 vuotiaana 50 kilolla 11 toistoa.Maksimia en koittanut.

        Mitä tekemistä sinun maastavetämisellä on penkiltä punnertamisen kanssa ? Toki on hyvä treenata sitä vetoakin kuin myös kyykkyä.


    • tilastonikkari.

      Shannon Pole-Summers penkkasi kisoissa 10-vuotiaana 70 kiloa ja hän oli tyttö.

      • old school

        Ei tollanen auta nuorta kaveria lajin pariin. Ja toisekseen, mitä väliä sillä on mitä muut nostaa kun vasta alottelee lajia? Pitää käbellä ennen kun lähtee juoksemaan, eiks niin? Eli pikkusen sordiinoa päälle kun puhutaan nuorille vasta-alkajille, vaikka kuinka olis koulukiusaajameininki päällä. Meille aikamiehille voit sitten vittuilla niin paljon kun jaksat.


      • kullinaristi
        old school kirjoitti:

        Ei tollanen auta nuorta kaveria lajin pariin. Ja toisekseen, mitä väliä sillä on mitä muut nostaa kun vasta alottelee lajia? Pitää käbellä ennen kun lähtee juoksemaan, eiks niin? Eli pikkusen sordiinoa päälle kun puhutaan nuorille vasta-alkajille, vaikka kuinka olis koulukiusaajameininki päällä. Meille aikamiehille voit sitten vittuilla niin paljon kun jaksat.

        mustamakkara luonnonsuolessa?


    • Tero96

      Kokeilin tänään pysäytyksellä. Onko 3 sekkaa tarpeeks kaua? Ei noussut kun 37,5kiloo. Vissii täys paska tulos? Oon reenannu 3 viikkoo.

      • Tero96

        Meijän skoles on yks läski joka on nostanu penkist ainaki 55kg. Mut arvatkaa mitä? Me kokeiltii viime viikolla sellast liikettä ku mis nostetaan tanko lattiast ylös, siis joku veto niin mä sain siin enemmä ku se vaik se painaa ainaki 75kiloo. Mä sain 95kg ja se vaa 70. Meiän iskä o joskus nostanu siin jotai yli 300 ja sano et toi 95 on aika hyvä mun ikäsel kundil.


      • Tero96
        Tero96 kirjoitti:

        Meijän skoles on yks läski joka on nostanu penkist ainaki 55kg. Mut arvatkaa mitä? Me kokeiltii viime viikolla sellast liikettä ku mis nostetaan tanko lattiast ylös, siis joku veto niin mä sain siin enemmä ku se vaik se painaa ainaki 75kiloo. Mä sain 95kg ja se vaa 70. Meiän iskä o joskus nostanu siin jotai yli 300 ja sano et toi 95 on aika hyvä mun ikäsel kundil.

        Siit tuli noin niinku hiuka kipeet paikat!


      • Tero96
        Tero96 kirjoitti:

        Siit tuli noin niinku hiuka kipeet paikat!

        Mä kysäin äsken iskält se sano et se o nostanu penkist jotai aivan hirveest jotain 145kiloo.


      • kgjf
        Tero96 kirjoitti:

        Mä kysäin äsken iskält se sano et se o nostanu penkist jotai aivan hirveest jotain 145kiloo.

        ite oon 12 v...en oo paljoa käyny nostelemassa mut viime kerrasta alotan penkistä nostamisen..viimeks tein sarjoja: 20 x 20 kg 23,5 kg 10 x 25 kg 10 x 27,5 kg 8 x 30 kg 5 x 35 kg 2 x...enenpää en sitten kokeillu mut ens kerralla sitte.ku menin uimaan sen jälkeen...meen ens su seuraavan kerran.


      • akuski ankka
        kgjf kirjoitti:

        ite oon 12 v...en oo paljoa käyny nostelemassa mut viime kerrasta alotan penkistä nostamisen..viimeks tein sarjoja: 20 x 20 kg 23,5 kg 10 x 25 kg 10 x 27,5 kg 8 x 30 kg 5 x 35 kg 2 x...enenpää en sitten kokeillu mut ens kerralla sitte.ku menin uimaan sen jälkeen...meen ens su seuraavan kerran.

        voi wittu finninaamat
        lukekaatoi
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9038541#comment-44000573

        ja sitte näin
        olen kamppailuurheilun piirissä huomannut että parhaiten pärjää:
        finninaamat, jotka vetää rinnalle alle 15v omanpainonsa noin 3-5 kertaa.
        Penkistä ei tartte nousta mitään.
        näin se on muidenkin urheilulajien kohdalla.

        penkkiä nillittää paskahousu nettipelaajat jotka ei pysy pystössä seisten,
        on siis luonnollista seurata penkin kehitystä kun siinä ei tarvi ku maata.

        Penkki on ollu mulla aina toiseksi paras koska olin melkein yhtä pelle pentuna ku te.
        Tarkoitus on herättää eikä vittuILLA.
        66-v on asia tyyppi lukekaa sen juttuja
        kirjoittaisin vähän sinne päin mutta en viitti ootte niin tyhmiä että hyljeksitte rehellistä ja kovia vaativaa textiä

        oikeassa treenaamisessa on treenattava enemmän heikkouksia kuin vahvuuksia
        tuloksena on tasasen vahva tappelija(urheilija voimailija kamppailija) jonka itseluottamus ei petä

        menkää pojat penkkaa ja kävelkää ku apinat
        jk
        yritin ainakin (antaa rakentavaa palautetta)


      • akuski ankka
        akuski ankka kirjoitti:

        voi wittu finninaamat
        lukekaatoi
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9038541#comment-44000573

        ja sitte näin
        olen kamppailuurheilun piirissä huomannut että parhaiten pärjää:
        finninaamat, jotka vetää rinnalle alle 15v omanpainonsa noin 3-5 kertaa.
        Penkistä ei tartte nousta mitään.
        näin se on muidenkin urheilulajien kohdalla.

        penkkiä nillittää paskahousu nettipelaajat jotka ei pysy pystössä seisten,
        on siis luonnollista seurata penkin kehitystä kun siinä ei tarvi ku maata.

        Penkki on ollu mulla aina toiseksi paras koska olin melkein yhtä pelle pentuna ku te.
        Tarkoitus on herättää eikä vittuILLA.
        66-v on asia tyyppi lukekaa sen juttuja
        kirjoittaisin vähän sinne päin mutta en viitti ootte niin tyhmiä että hyljeksitte rehellistä ja kovia vaativaa textiä

        oikeassa treenaamisessa on treenattava enemmän heikkouksia kuin vahvuuksia
        tuloksena on tasasen vahva tappelija(urheilija voimailija kamppailija) jonka itseluottamus ei petä

        menkää pojat penkkaa ja kävelkää ku apinat
        jk
        yritin ainakin (antaa rakentavaa palautetta)

        hienoo ku treenaatte, mutta lopettakaa toi säälittävä urpoilu
        puoltavähemmällä treenillä tulee puolet kovemmat tulokset ja ....

        60% penkkipunnerruksen voimasta tulee kokokropasta ja se kokokroppa ei vahvistu pelkällä penkillä
        perk....
        onhan näitä yleis aloittelija kursseja jo täälläkin ja linkkejä niihin
        on nuo nuorten vetelät penkit nähty kaikki työ tapahtuu pelkillä ritalihaksilla joita nuorilla ei juuri edes ole
        hohhoi


    • Marko.....

      NO en tuon ikäsenä vielä nostellu, mutta tuon painosena nousi jotain 75-80 kg. tosin olin 17v jo sillon, ja reenannu vuoden.

      • isä121424324356356

        kyllä sitä tuli semonen 110 kg nostettua hieman alle 12 vuotiaana..nyt mennee 225 kg...


      • Decamies
        isä121424324356356 kirjoitti:

        kyllä sitä tuli semonen 110 kg nostettua hieman alle 12 vuotiaana..nyt mennee 225 kg...

        Olen 238cm painan 338kg
        kyykkään sarjoja 600 kilolla ja penkistä raw 475kg, alle 12 vuotiaana olen nostanut 200kg


      • mikke läski
        Decamies kirjoitti:

        Olen 238cm painan 338kg
        kyykkään sarjoja 600 kilolla ja penkistä raw 475kg, alle 12 vuotiaana olen nostanut 200kg

        oon nostanut 50 kg penkistä todellisesti ettei mitään ns.mä oon nostanu 2880 kg 1 kädellä


      • Janne J. kouvola 32v
        mikke läski kirjoitti:

        oon nostanut 50 kg penkistä todellisesti ettei mitään ns.mä oon nostanu 2880 kg 1 kädellä

        66v puhuu täällä välillä ihan skeidaa, alkaa jo vituttamaan kaikenlainen iällä nöyristely.

        äläkä sinä yksi puupää siellä lässytä mitään penkkimiehistä ja vertaile rinnallevetoon. Rinnallevetohan
        on yksi vitun tekniikkalaji. Minä vetelen maasta lähes kolmea sataa kiloa, siinä sulle vastine penkille.
        vai on penkkimiehet apinoita?

        kyllähän niitä kyniksiä näkee joka kellarisaleissa jotka nihruttelee jotain vitun rinnallevetoa. Kokeilisivat perkele raakaa voimaa ja tekisivät penkkiä kunnolla.

        sitten kasvatte samanlaiseksi körmyksi kuten minäkin eikä kukaan tule aukomaan päätään.


      • No miten on?
        Janne J. kouvola 32v kirjoitti:

        66v puhuu täällä välillä ihan skeidaa, alkaa jo vituttamaan kaikenlainen iällä nöyristely.

        äläkä sinä yksi puupää siellä lässytä mitään penkkimiehistä ja vertaile rinnallevetoon. Rinnallevetohan
        on yksi vitun tekniikkalaji. Minä vetelen maasta lähes kolmea sataa kiloa, siinä sulle vastine penkille.
        vai on penkkimiehet apinoita?

        kyllähän niitä kyniksiä näkee joka kellarisaleissa jotka nihruttelee jotain vitun rinnallevetoa. Kokeilisivat perkele raakaa voimaa ja tekisivät penkkiä kunnolla.

        sitten kasvatte samanlaiseksi körmyksi kuten minäkin eikä kukaan tule aukomaan päätään.

        Jätkä vastailee ihan mitä sattuu, onko "lukihäriö" tai muuten rajoittunut ymmärrys?

        Nyt ei kyllä saa selvää kenelle vastaus oli tarkoitettu ja miksi?


      • Janne J. kouvola.
        No miten on? kirjoitti:

        Jätkä vastailee ihan mitä sattuu, onko "lukihäriö" tai muuten rajoittunut ymmärrys?

        Nyt ei kyllä saa selvää kenelle vastaus oli tarkoitettu ja miksi?

        En muista enää... jollekin vastasin tossa mut en jaksa nyt selata sen kummemmin.


      • iisaksonnii
        Janne J. kouvola. kirjoitti:

        En muista enää... jollekin vastasin tossa mut en jaksa nyt selata sen kummemmin.

        väänsin isot rapularipulit jorma jäykkänä,tuli suoraan housuun.nyt isot paskat housussa.kai sitä pitää seuraavan kerran mennää vääntää torttua paikalliseen uimahalliin.yleens heitän ihmisten päälle paskaa,viime kerralla tuplten.


    • Anonyymi

      12v penkki 60kilolla tehny nelosen ja painan 57kg

    • Anonyymi

      Tempauksessa oma paino ja työnnössä 1,5 kertaa omapaino. Sitten voitte sanoa, että olette tikissä.

      • Anonyymi

        Tempaus ja kisapunnerrus 1,2 x oma paino.
        Työntö 1,5 x oma paino.
        Taso oli silloin sen verran kova, ettei edes piirinmestaruuskisoissa ollut asiaa mitaleille 82,5kg sarjassa.


    • Anonyymi

      Onko 12 vuotiaana 62,5kg penkki hyvä??

    • Anonyymi

      42 kilsaa? Sehän on maratoni ! Ajasta et maininnut mitään, mutta jos edes koko matkan jaksat juosta on se jo hyvä suoritus sinällään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe