Olavi Virta sininen huvimaja laulukilpailu semifinali

hitsari

Missä kaikki ,ei kuulu mitään semifinaleista sininen huvimaja Olavi Virta laulu kipailusta.Pääsikö parhaat finaliin.

53

7805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päiväkumpu

      Mielestäni naisista ainakin parhaat pääsi, tosin yhden laulajan kohdalla olin eri mieltä, mutta minultahan ei asiaa kysytä..Tuloksethan on viihdeohjelmien sivuilla. Miesten yleisessä sarjassa oli myös yksi laulaja ,jonka olisin ilman muuta jättänyt finaaliin valitsematta, mutta minultahan ei edelleenkään kysytä. Onnea vaan kaikille finalisteille!

      • hitsari

        Naiset on jees.Oliko monta jotka oli viime vuonna kilpailussa.Sekä miehistä. Illan esintyjät,miltä kuulosti esi merkiksi Risto Nevala.


      • olavi virta fani
        hitsari kirjoitti:

        Naiset on jees.Oliko monta jotka oli viime vuonna kilpailussa.Sekä miehistä. Illan esintyjät,miltä kuulosti esi merkiksi Risto Nevala.

        Nyt taisi olla tosi monta edellisen vuoden olavi virta kilpailussa olleita, jotka eivät olleet nyt mukana. Harmillista sillä monta hyvää laulajaa oli poissa näistä kilpailuista joka yleis- ja seniorisarjoista niin naisissa kuin miehissä. Heidän esityksiä jäin kaipaamaan, toivottavasti tulevat mukaan ensivuoden sininen huvimaja -kilpailuun.


      • mukana kuin ennenkin
        hitsari kirjoitti:

        Naiset on jees.Oliko monta jotka oli viime vuonna kilpailussa.Sekä miehistä. Illan esintyjät,miltä kuulosti esi merkiksi Risto Nevala.

        tuossakin kisassa - seniorisarjassakin. Eräs o.virta kisan tuomarin on kerran kuultu totuudenmukaisesti päivitelleen, että useat kilpailijat "ovat kaikki kisat kolunneita" ei niiden kanssa kannata levyä edes tehdä! Aivan samaa mieltä ollaan! Muuten, onkohan Lasse Finska finaalituomaristossa tänä vuonna?


      • Keskisuomalainen nainen

        Kyllä näytösti siltä että hyviä laulajia pääsi finaaliin, ainakin kun kävin tuolta viihdeohjelmien sivilta katsoo, Onnea finalistit!

        En ole itse kuullut laulajia paikan päällä, mutta kiinnostaa vain ketkä ja kutka olisit vaihtanut...? Vaikka sulta ei kysytä =)

        Jospa pääsisin Tampereelle seuraamaan finaalia!
        Meinaako moni mennä?


      • ollut

        Oma mielipiteeni oli että ne nuoret naiset olivat tosi hyviä ja ansainneet paikkansa,toivottavasti onnistuvat finaalissa.


      • "Herra Jumala"
        mukana kuin ennenkin kirjoitti:

        tuossakin kisassa - seniorisarjassakin. Eräs o.virta kisan tuomarin on kerran kuultu totuudenmukaisesti päivitelleen, että useat kilpailijat "ovat kaikki kisat kolunneita" ei niiden kanssa kannata levyä edes tehdä! Aivan samaa mieltä ollaan! Muuten, onkohan Lasse Finska finaalituomaristossa tänä vuonna?

        Toivottavasti ei!
        Ei riitä, että yrittää työntää "nenäänsä" joka paikkaan. Pitäisi olla ammattitaitoakin.


      • kremlis
        "Herra Jumala" kirjoitti:

        Toivottavasti ei!
        Ei riitä, että yrittää työntää "nenäänsä" joka paikkaan. Pitäisi olla ammattitaitoakin.

        finaalissa tuomarina. Tahi jos laulaa? Olen aivan samaa mieltä, pitäisi löytyä sitä muutakin kun teoreettista ammattitaitoa. Tänään ei riitä pelkästään työväline ja intrumentti. Pitää olla monitaitoinen ja ennakkoluuloton, sekä paljon paljon muuta.

        kremlis on onneksi sellaisessa tilaisuudessa jossa ei tarvitse itse Jumalaa pelätä. Eikä Hän hylkää hylkäämisten ilosta.


      • että finska on on tuomarina
        kremlis kirjoitti:

        finaalissa tuomarina. Tahi jos laulaa? Olen aivan samaa mieltä, pitäisi löytyä sitä muutakin kun teoreettista ammattitaitoa. Tänään ei riitä pelkästään työväline ja intrumentti. Pitää olla monitaitoinen ja ennakkoluuloton, sekä paljon paljon muuta.

        kremlis on onneksi sellaisessa tilaisuudessa jossa ei tarvitse itse Jumalaa pelätä. Eikä Hän hylkää hylkäämisten ilosta.

        siellä? vai kuvaamassa yms?


      • tekemässä
        että finska on on tuomarina kirjoitti:

        siellä? vai kuvaamassa yms?

        hra siellä molempia ja sen kuvausapulainenhan on kisassa naisseniorifinalisti! Vai onkos siinä mitään kummallista????!Alkaa toi oikeudenmukaisuuden taju tässä piiri pieni pyörii-syndroomassa olla taas aika lujilla!


      • en juuri muuta
        tekemässä kirjoitti:

        hra siellä molempia ja sen kuvausapulainenhan on kisassa naisseniorifinalisti! Vai onkos siinä mitään kummallista????!Alkaa toi oikeudenmukaisuuden taju tässä piiri pieni pyörii-syndroomassa olla taas aika lujilla!

        sano tuohon...?


      • että mitkä
        en juuri muuta kirjoitti:

        sano tuohon...?

        on linkitykset tuomariston ja tuomariston "tuttujen" sijoitusten välillä kisassa! Toivottavasti ei nyt ihan niin läpinäkyvää kuin mm-karaokessa v 2004 jolloin mm-karaoken musiikista vastaavan firman ksf toimjoht ann winkstrump pantin voittajaksi "omassa kisassaan". Oli siinä kisajärjestän säännöissä melkoista itsetulkintaa! niin kuten viime vuonnakin suomen helen haparanda jopa diskattiin thaimaassa kun järjestäjätaho siis kwc ei ollut lukenut itse kirjoittamiaan sääntöjä!! halloo mitä toimintaa noi karaokekisat! Ei ainakaan täysjärkisten hommaa kun noin kusetetaan silmät kirkkaina!


      • SM ISKELMÄÄN
        että mitkä kirjoitti:

        on linkitykset tuomariston ja tuomariston "tuttujen" sijoitusten välillä kisassa! Toivottavasti ei nyt ihan niin läpinäkyvää kuin mm-karaokessa v 2004 jolloin mm-karaoken musiikista vastaavan firman ksf toimjoht ann winkstrump pantin voittajaksi "omassa kisassaan". Oli siinä kisajärjestän säännöissä melkoista itsetulkintaa! niin kuten viime vuonnakin suomen helen haparanda jopa diskattiin thaimaassa kun järjestäjätaho siis kwc ei ollut lukenut itse kirjoittamiaan sääntöjä!! halloo mitä toimintaa noi karaokekisat! Ei ainakaan täysjärkisten hommaa kun noin kusetetaan silmät kirkkaina!

        Olen ottanut kolme kertaa osaa Hakkivoxin SM Iskelmään. Kusetusta en ole tuntenut.


      • tilletalle
        tekemässä kirjoitti:

        hra siellä molempia ja sen kuvausapulainenhan on kisassa naisseniorifinalisti! Vai onkos siinä mitään kummallista????!Alkaa toi oikeudenmukaisuuden taju tässä piiri pieni pyörii-syndroomassa olla taas aika lujilla!

        Asioita on toki helpompi uskoa, kun näkee ja kokee itse. Olkoot cupeissaan.


      • tilletalle
        että mitkä kirjoitti:

        on linkitykset tuomariston ja tuomariston "tuttujen" sijoitusten välillä kisassa! Toivottavasti ei nyt ihan niin läpinäkyvää kuin mm-karaokessa v 2004 jolloin mm-karaoken musiikista vastaavan firman ksf toimjoht ann winkstrump pantin voittajaksi "omassa kisassaan". Oli siinä kisajärjestän säännöissä melkoista itsetulkintaa! niin kuten viime vuonnakin suomen helen haparanda jopa diskattiin thaimaassa kun järjestäjätaho siis kwc ei ollut lukenut itse kirjoittamiaan sääntöjä!! halloo mitä toimintaa noi karaokekisat! Ei ainakaan täysjärkisten hommaa kun noin kusetetaan silmät kirkkaina!

        paljastuakseen. Kun ratkotaan asioita, palastellaan salaisuuksia, epärehtiyttä, epätasa-arvoa, ym. mitkä kuuluvat mm. karaokeen. Niin asioiden esilletuomisesta vapautuu paljon hyvää energiaa johonkin muuanne.


      • tilletalle
        tilletalle kirjoitti:

        paljastuakseen. Kun ratkotaan asioita, palastellaan salaisuuksia, epärehtiyttä, epätasa-arvoa, ym. mitkä kuuluvat mm. karaokeen. Niin asioiden esilletuomisesta vapautuu paljon hyvää energiaa johonkin muuanne.

        lai, meni piiloon, jotta sai s(u)udet ulvahtelemaan!
        Tai suu (de)t, eikun s(uudet)kin kiljumaan!
        Mutta ei hätiä mitiä, mä kirjoitan alusta loppuun päin. Kun ajattelenkin nurinpäin. Sorry!


      • HITSARI
        mukana kuin ennenkin kirjoitti:

        tuossakin kisassa - seniorisarjassakin. Eräs o.virta kisan tuomarin on kerran kuultu totuudenmukaisesti päivitelleen, että useat kilpailijat "ovat kaikki kisat kolunneita" ei niiden kanssa kannata levyä edes tehdä! Aivan samaa mieltä ollaan! Muuten, onkohan Lasse Finska finaalituomaristossa tänä vuonna?

        Kaikilla laulajilla on melkein kaksi kuukautta,opetella saanutta lauluaan,kuinka moni menee paikan päälle kuunteleen finaalia.On hyvät laulajat joka sarjassa.Toivotaan että paras voittaa joka sarjasta.Tampere kutsuu finalistit.4/10.Kikille onnea kilpailuun.Senioori sarjasta tulee kova kilpa sillä yksi vaan voittaa NAINEN TAIKKA MIES


      • aiemmin
        kremlis kirjoitti:

        finaalissa tuomarina. Tahi jos laulaa? Olen aivan samaa mieltä, pitäisi löytyä sitä muutakin kun teoreettista ammattitaitoa. Tänään ei riitä pelkästään työväline ja intrumentti. Pitää olla monitaitoinen ja ennakkoluuloton, sekä paljon paljon muuta.

        kremlis on onneksi sellaisessa tilaisuudessa jossa ei tarvitse itse Jumalaa pelätä. Eikä Hän hylkää hylkäämisten ilosta.

        Aiempina vuosina ollut mm- tuomarina ja juontajana mukana, jos jommassa kummassa ominaisuudessa taaskin


      • kkj
        HITSARI kirjoitti:

        Kaikilla laulajilla on melkein kaksi kuukautta,opetella saanutta lauluaan,kuinka moni menee paikan päälle kuunteleen finaalia.On hyvät laulajat joka sarjassa.Toivotaan että paras voittaa joka sarjasta.Tampere kutsuu finalistit.4/10.Kikille onnea kilpailuun.Senioori sarjasta tulee kova kilpa sillä yksi vaan voittaa NAINEN TAIKKA MIES

        Onko moni menossa Tampereelle katsomaan ja kuuntelemaan kenestä tulee laulaja 2009.Olavi Virta laulukilpailussa.Yleisessä sekä senioori sarjassa.On huono asia kun senioori sarja miehet ja naiset kilpailee keskenään.Kyllähän heistäkin voittaja löytyy.MUTTA MUTTA.....Kilpailut on nytten lauantaina 4/10.Onnea kaikille laulajille.


      • kokenut tietää
        kkj kirjoitti:

        Onko moni menossa Tampereelle katsomaan ja kuuntelemaan kenestä tulee laulaja 2009.Olavi Virta laulukilpailussa.Yleisessä sekä senioori sarjassa.On huono asia kun senioori sarja miehet ja naiset kilpailee keskenään.Kyllähän heistäkin voittaja löytyy.MUTTA MUTTA.....Kilpailut on nytten lauantaina 4/10.Onnea kaikille laulajille.

        Oikea Seniorilaulajien finaali lauletaan TAAS Tampere-talossa 25.10. Muutkin tulevat Tampereelle käpyfinaalinsa laulamaan Montteerin kisojen perässä. Edelleen Raijalle peukut pystyssä!


    • senioreiden puolesta

      OLEN SITÄ MIELTÄ ETTÄ KILPAILUSSA PITÄÄOLLA SARJAT OMAT AINA MIEHILLÄ JA NAISILLA, NYT YHDISTETTIIN SENIORISARJA JOSSA ON MIEHET JA NAISET SAMASSA.SE ON MIELESTÄNI VÄÄRIN LAULUTEKNISESTI EI VOI VERRATA TASAPUOLISESTI SAMASSA SARJASSA. LISÄKSI SININEN HUVIMAJA KILPAILUSSA TULISI OLLA KAIKISSA SARJOISSA MÄÄRRÄTTY MÄÄRÄ FINALISTEJA ESIM. 5 TAI 6 OSANOTTAJAA PER SARJA SILLOIN OLISI TASAPUOLISTA KILPAILUA, EIKÄ SÄÄNTÖJÄ MUUTETA KILPAILUNKULUN YHTEYDESSÄ VAIKKA LÖYTYISIKIN TASAPUOLISIA KILPAILIJOITA. SIINÄ MIELESTÄNI MUUTOSEHDOTUS KILPAILUNJÄRJESTÄJILLE. MUUTEN ON TODELLA HIENOA ETTÄ KILPAILUISSA ON MUKANA MYÖS SENIORISARJA KOSKA TIEDÄN SENIORI-IKÄISISSÄ ON TODELLA AMMATTITAITOISIA LAULAJIA JOITA TULISI VIIHDEMAAILMA SUOMESSAKIN HYÖDYNTÄÄ.
      TERV. SENIORILAULAJA

      • se noin ole

        Kirjoitit näin: "LAULUTEKNISESTI EI VOI VERRATA TASAPUOLISESTI SAMASSA SARJASSA"

        Tottakai kaikkia voi verrata keskenään lauluteknisesti, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Juuri laulutekniikan osaltahan tuo vertaaminen on helppoa. Jos siis tuijotetaan laulutekniikan vertaamiseen kun mietitään sarjoihin jakoa, niin ei tarvittaisi kuin yksi sarja!!


      • seniorin puolesta
        se noin ole kirjoitti:

        Kirjoitit näin: "LAULUTEKNISESTI EI VOI VERRATA TASAPUOLISESTI SAMASSA SARJASSA"

        Tottakai kaikkia voi verrata keskenään lauluteknisesti, ikään ja sukupuoleen katsomatta. Juuri laulutekniikan osaltahan tuo vertaaminen on helppoa. Jos siis tuijotetaan laulutekniikan vertaamiseen kun mietitään sarjoihin jakoa, niin ei tarvittaisi kuin yksi sarja!!

        ehkä ilmaisin asian väärin tai tuli väärinkäsitys asiasta jota tarkoitin, jotta tulisi oikea käsitys asiasta - tarkoitin että ikän mukana äänialat muuttuvat ja miehen ja naisten äänet ovat aivan eri vaikkakin he esittävät esim.saman laulua. siltäosin ei mielestäni voida verrata ja kilpailuttaa samassa yhteisessä sarjassa.


      • vastajs
        seniorin puolesta kirjoitti:

        ehkä ilmaisin asian väärin tai tuli väärinkäsitys asiasta jota tarkoitin, jotta tulisi oikea käsitys asiasta - tarkoitin että ikän mukana äänialat muuttuvat ja miehen ja naisten äänet ovat aivan eri vaikkakin he esittävät esim.saman laulua. siltäosin ei mielestäni voida verrata ja kilpailuttaa samassa yhteisessä sarjassa.

        Kyllä monella seniori laulajalla,kilpailussa kun kilpailussa,ääni riittää.Monesti riitäis voittoon asti.Tarkoitan naiset sekä miehet.


      • pohjoisesta jälleen
        vastajs kirjoitti:

        Kyllä monella seniori laulajalla,kilpailussa kun kilpailussa,ääni riittää.Monesti riitäis voittoon asti.Tarkoitan naiset sekä miehet.

        Harmittaa kun yleensä otin kantaa asiaan, sillä ei tarkoitukseni ollut mitenkään negatiivinen vaan todella ainoastaan käsittelin asiaa positiiviseltä kannanlta. Kun otin kantaa siihen että sarjat ovat yleis-ja senioritasolla ja sarjat miehet ja naiset erikseen. En lainkaan ottanut kantaa kenenkään laulutaitoihin ym seikkoihin. Tiedän että senioritasolla on todella ammattitaitoisia laulajia kuin myös nuoremmissa. Lisäksi ehdotin ohjelmatoimistolle myöskin kilpailun finalistejen määrä määrittelyn. Mutta kaikille kesänjatkoa ja laulamisiin, tv seniorilaulaja


      • naislaulaja
        seniorin puolesta kirjoitti:

        ehkä ilmaisin asian väärin tai tuli väärinkäsitys asiasta jota tarkoitin, jotta tulisi oikea käsitys asiasta - tarkoitin että ikän mukana äänialat muuttuvat ja miehen ja naisten äänet ovat aivan eri vaikkakin he esittävät esim.saman laulua. siltäosin ei mielestäni voida verrata ja kilpailuttaa samassa yhteisessä sarjassa.

        Hei olen samaa mieltä - sarjoissa miehet ja naiset erikseen.


      • ei vielä seniori
        pohjoisesta jälleen kirjoitti:

        Harmittaa kun yleensä otin kantaa asiaan, sillä ei tarkoitukseni ollut mitenkään negatiivinen vaan todella ainoastaan käsittelin asiaa positiiviseltä kannanlta. Kun otin kantaa siihen että sarjat ovat yleis-ja senioritasolla ja sarjat miehet ja naiset erikseen. En lainkaan ottanut kantaa kenenkään laulutaitoihin ym seikkoihin. Tiedän että senioritasolla on todella ammattitaitoisia laulajia kuin myös nuoremmissa. Lisäksi ehdotin ohjelmatoimistolle myöskin kilpailun finalistejen määrä määrittelyn. Mutta kaikille kesänjatkoa ja laulamisiin, tv seniorilaulaja

        murehdit, kun tulit ottaneeksi kantaa. Hyvä, kun niin teit. Minuakin harmittaa senioreiden puolesta tämänvuotinen käytäntö. Olen myös sitä mieltä, että mies- ja naislaulajaa on todella vaikea vertailla keskenään. Toivotaan ensi vuodeksi tasapuolisuutta!


      • tarkka seniori !!!
        naislaulaja kirjoitti:

        Hei olen samaa mieltä - sarjoissa miehet ja naiset erikseen.

        Minulle oli tämä selvä asia kun lähdin tänä vuonna mukaan kilpailuun, että seniorimiehet ja naiset kilpailee samassa sarjassa.Olen lukennut
        säännöt laulukilpailun karsintapaikalla ja ohjelmatoimiston sivuilta.


      • tilletalle
        tarkka seniori !!! kirjoitti:

        Minulle oli tämä selvä asia kun lähdin tänä vuonna mukaan kilpailuun, että seniorimiehet ja naiset kilpailee samassa sarjassa.Olen lukennut
        säännöt laulukilpailun karsintapaikalla ja ohjelmatoimiston sivuilta.

        Nimi, Olavi Virta ja sininen huvimaja, kertoo että ehkäpä naiset ovat kilpailussa hiukan altavastaajina... Kappaleethan on Olavi Virran lauluja - monet eivät edes pidä siitä, että naiset laulavat miesten kappaleita tai päinvastoin. En minäkään - aina. Naisten kappaleista harva sopii miehille, toisten päin onneksi, näitäkin kilpailuja ajatellen, kuitenkin passaa, vaikkei 100%:sti. En oo mikään feministi, mutta se vain on jotenkin kornia kuulla miehen laulavan esim. Voutilaisen, Erikssonin omia kappaleita tms. Toki Aivan ihana kappale tämä "Oon mikä oon", Jari Sillanpää, jonka san. ja säv. Anna Eriksson, siksi sitä voi naisetkin mielestäni laulaa hyvin... Poikkesi aiheesta, mutta enhän mä olisi muuten tilletalle...


      • virtaa nisille
        tilletalle kirjoitti:

        Nimi, Olavi Virta ja sininen huvimaja, kertoo että ehkäpä naiset ovat kilpailussa hiukan altavastaajina... Kappaleethan on Olavi Virran lauluja - monet eivät edes pidä siitä, että naiset laulavat miesten kappaleita tai päinvastoin. En minäkään - aina. Naisten kappaleista harva sopii miehille, toisten päin onneksi, näitäkin kilpailuja ajatellen, kuitenkin passaa, vaikkei 100%:sti. En oo mikään feministi, mutta se vain on jotenkin kornia kuulla miehen laulavan esim. Voutilaisen, Erikssonin omia kappaleita tms. Toki Aivan ihana kappale tämä "Oon mikä oon", Jari Sillanpää, jonka san. ja säv. Anna Eriksson, siksi sitä voi naisetkin mielestäni laulaa hyvin... Poikkesi aiheesta, mutta enhän mä olisi muuten tilletalle...

        Onhan virta monessa naisten kappaleissa mukana.Monrepoon muistaa kaikki.Tietenkin metrotytöt,nekin on vienyt virtaa eteen päin.Ihan oikein että naiset ottaa osaa OLAVI VIRTA kilpailuun.on monta monituista kappaletta naisille. HIENOA että naisetkin laulaa meidän legendaa OLAVI VIRTAA.


      • tilletalle
        virtaa nisille kirjoitti:

        Onhan virta monessa naisten kappaleissa mukana.Monrepoon muistaa kaikki.Tietenkin metrotytöt,nekin on vienyt virtaa eteen päin.Ihan oikein että naiset ottaa osaa OLAVI VIRTA kilpailuun.on monta monituista kappaletta naisille. HIENOA että naisetkin laulaa meidän legendaa OLAVI VIRTAA.

        Kyllä mä tiedän sen kappalelistan ihan ulkoa, olen saanut kutsun kaksi kertaa semmareihin, vaan en ole päässyt.

        Mä laulan joka ainoan kappaleen siitä. Joten en tarkastellut asiaa moittiakseni, vaan todetakseni että olen kuullut ihan suoraan kun miehet tulee sanomaan, että ei naiset saa laulaa miesten kappaleita. Ihana desiree, keinu kanssani jne...

        Noista monrepoista en niin välitä... Mun nisille ei tule yhtään virtaa olan kappaleista, mutta hänen laulaminaan ne ovat ihania ja miehen elämäkin oli aika rankkaa... Pointtini oli se, jos kertaan: Naiset ovat kuitenkin tossa kisassa altavastaajia. Mutta ainahan voi valkoisia hevosia nousta, varsinkin kun vähän houkuttelee...


      • kokenut kaikki tietää

        Kyllä kai se on niin, että kaikkea voi arvostella. Ehkä olisi hyvä, että myös senioreissa miehet ja naiset olisivat eri sarjoissa. Itseltäni ei yleensä ole puuttunut kuin kolme asiaa: laulutaito, lavakarisma ja suhteet. Ei maailma laulukisoissa menestymisestä ole kiinni.


      • tilletalle
        kokenut kaikki tietää kirjoitti:

        Kyllä kai se on niin, että kaikkea voi arvostella. Ehkä olisi hyvä, että myös senioreissa miehet ja naiset olisivat eri sarjoissa. Itseltäni ei yleensä ole puuttunut kuin kolme asiaa: laulutaito, lavakarisma ja suhteet. Ei maailma laulukisoissa menestymisestä ole kiinni.

        vaikka joskus karaoke näyttää olevan niin identtinen siivu koko suomalaisuuden kulttuurista.

        Siivuhan se on sipuli, kuten persikka...!


      • k k j
        kokenut kaikki tietää kirjoitti:

        Kyllä kai se on niin, että kaikkea voi arvostella. Ehkä olisi hyvä, että myös senioreissa miehet ja naiset olisivat eri sarjoissa. Itseltäni ei yleensä ole puuttunut kuin kolme asiaa: laulutaito, lavakarisma ja suhteet. Ei maailma laulukisoissa menestymisestä ole kiinni.

        Naiset ja miehet tietenkin seniori sarjassa,omat sarjat.Onhan senioreissa aina ollut hyvät laulajat.Miehillä miehekkäät äänet,sama koskee naisia.


      • maitolaiturin tyttö
        kokenut kaikki tietää kirjoitti:

        Kyllä kai se on niin, että kaikkea voi arvostella. Ehkä olisi hyvä, että myös senioreissa miehet ja naiset olisivat eri sarjoissa. Itseltäni ei yleensä ole puuttunut kuin kolme asiaa: laulutaito, lavakarisma ja suhteet. Ei maailma laulukisoissa menestymisestä ole kiinni.

        Kiitos sinulle rehellisestä mielipiteestäsi, asia on juuri niinkuin kerroit. Menestyminen on kiinni myös siitä , että on oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Myös Laulun taidolla, osaamisella on arvonsa, miten laulaa siis puhun tulkinnasta äänen käytöstä, esiintymisestä laulun kanssa.Ei riitä että laulaa, vaan osaa laulaa, esiintyä äänellään "hyvin". Makuasiolla on myös vaikutuksensa.Puhun tässä nyt omasta kokemuksesta.


      • kokenut tietää
        kokenut kaikki tietää kirjoitti:

        Kyllä kai se on niin, että kaikkea voi arvostella. Ehkä olisi hyvä, että myös senioreissa miehet ja naiset olisivat eri sarjoissa. Itseltäni ei yleensä ole puuttunut kuin kolme asiaa: laulutaito, lavakarisma ja suhteet. Ei maailma laulukisoissa menestymisestä ole kiinni.

        Olen ollut mukana monissa laulukilpailuissa. Parhaat kilpailut järjestää Montteeri Oy. Tässä kilpailussa on paras taso ja lienee eniten osanottajia, enkä ihmettele kun meistä pidetään niin hyvää huolta. Tiedotus-, kaikki toimii. Ja menestyneet pääsevät seuraavina vuosina tuomareiksi ja juontajiksi ym. Tämä varmistaa että vilppiä ei pelata. Veikkaan Koson Raijaa jo vihdoin voittajaksi - tytössä todella löytyy tulkintaa!


      • PohjanAkka
        kokenut tietää kirjoitti:

        Olen ollut mukana monissa laulukilpailuissa. Parhaat kilpailut järjestää Montteeri Oy. Tässä kilpailussa on paras taso ja lienee eniten osanottajia, enkä ihmettele kun meistä pidetään niin hyvää huolta. Tiedotus-, kaikki toimii. Ja menestyneet pääsevät seuraavina vuosina tuomareiksi ja juontajiksi ym. Tämä varmistaa että vilppiä ei pelata. Veikkaan Koson Raijaa jo vihdoin voittajaksi - tytössä todella löytyy tulkintaa!

        ollena sanoisin et ei ole suurta eroa Seniori ja OV:n kisassa. Molemmissa yleensä vain laulutaitoiset ovat loppusuoralla. Ei sinne nuolasemalla pääse. Pitää osata laulaa. Onhan tuomareilla korvat päässä eikä siellä toisessa paikassa.
        Sanon nyt vielä kuitenkin sen että tykkään itse Olan kilpailusta enempi.
        Onnea Raija kisaan. Pidän Sulle peukkuja ja varpaita pystyssä!!!


      • hitsari
        PohjanAkka kirjoitti:

        ollena sanoisin et ei ole suurta eroa Seniori ja OV:n kisassa. Molemmissa yleensä vain laulutaitoiset ovat loppusuoralla. Ei sinne nuolasemalla pääse. Pitää osata laulaa. Onhan tuomareilla korvat päässä eikä siellä toisessa paikassa.
        Sanon nyt vielä kuitenkin sen että tykkään itse Olan kilpailusta enempi.
        Onnea Raija kisaan. Pidän Sulle peukkuja ja varpaita pystyssä!!!

        Hienoa,kaikille osan ottajille sormet ja varpaat pystyyn,jotka uskaltaa ja yrittää,mennä eteen päin,omalla laulu taidolla.Ei tartte,kuunnella kenenkään mieli piteitä.Meitä on paljon neuvojia,jotka itse osaa L..... Semppiä kaikille,Tampereella oleville seniori laulajille.Tämä on muistaakseni Montterin,järjestämä.Oliko Tero F.TUOMARI...


      • Kokenut kaikki tietää
        kokenut tietää kirjoitti:

        Olen ollut mukana monissa laulukilpailuissa. Parhaat kilpailut järjestää Montteeri Oy. Tässä kilpailussa on paras taso ja lienee eniten osanottajia, enkä ihmettele kun meistä pidetään niin hyvää huolta. Tiedotus-, kaikki toimii. Ja menestyneet pääsevät seuraavina vuosina tuomareiksi ja juontajiksi ym. Tämä varmistaa että vilppiä ei pelata. Veikkaan Koson Raijaa jo vihdoin voittajaksi - tytössä todella löytyy tulkintaa!

        Olen kanssasi osittain samaa mieltä, MUTTA?? Ehkäpä Raija pärjää kisassa, tunnen hänen taitonsa monen kisan perusteella. Karsintavaiheessa on kyllä ollut melkoisesti toivomisen varaa. Mm. alussa ilmoitetut arvosteluperusteet eivät ole merkinneet juuri mitään, vaan kenties entinen tuttavuus tai "nurkkakuntaisuus" ovat olleet liian vahvasti vaikuttamassa. En ole ollut koskaan samassa karsinnassa "Raijan "kanssa ja toivotan hänelle ja kaikille muillekin finalisteille onnea.


      • OVSH
        Kokenut kaikki tietää kirjoitti:

        Olen kanssasi osittain samaa mieltä, MUTTA?? Ehkäpä Raija pärjää kisassa, tunnen hänen taitonsa monen kisan perusteella. Karsintavaiheessa on kyllä ollut melkoisesti toivomisen varaa. Mm. alussa ilmoitetut arvosteluperusteet eivät ole merkinneet juuri mitään, vaan kenties entinen tuttavuus tai "nurkkakuntaisuus" ovat olleet liian vahvasti vaikuttamassa. En ole ollut koskaan samassa karsinnassa "Raijan "kanssa ja toivotan hänelle ja kaikille muillekin finalisteille onnea.

        Näin taitaa asia olla. OV. kilpailun seniori sarjan voittajalle oli järjestetty oheisohjelmaa illan finaalissa ennen voittajien julistusta.


      • kkj
        OVSH kirjoitti:

        Näin taitaa asia olla. OV. kilpailun seniori sarjan voittajalle oli järjestetty oheisohjelmaa illan finaalissa ennen voittajien julistusta.

        mitä tarkoitat oheisohjelma seniori sarjassa.Ennen voittajien julkaisua.Olisin vähän niinkuin utelias.


      • OVSH
        kkj kirjoitti:

        mitä tarkoitat oheisohjelma seniori sarjassa.Ennen voittajien julkaisua.Olisin vähän niinkuin utelias.

        Tarkoitan sitä että seniorisarjan voittaja oli valittu mm. esittämään ohjelmaa ennen tulosten julkaisua. Onhan voittaja ko. ohjelmatoimiston ohjelmamyynnissäkin artistina. Hieman nurin kurista tämä


      • puolukka1
        OVSH kirjoitti:

        Tarkoitan sitä että seniorisarjan voittaja oli valittu mm. esittämään ohjelmaa ennen tulosten julkaisua. Onhan voittaja ko. ohjelmatoimiston ohjelmamyynnissäkin artistina. Hieman nurin kurista tämä

        Seniorosarjan voittaja oli aivan "petattu" homma
        jo etukäteen.On huonoa mainosta ko. kilpailulle


      • Kilpailija
        puolukka1 kirjoitti:

        Seniorosarjan voittaja oli aivan "petattu" homma
        jo etukäteen.On huonoa mainosta ko. kilpailulle

        Minäkin olen ohjelmatoimiston listoilla, enkä voittanut ja tiedän ettei tuomaristo ollut paikalla kun J.Rautiainen esitti tanssiesiityksen. Se oli todella hieno esitys, joka ei taas liitty laulamiseen.


      • kkj
        Kilpailija kirjoitti:

        Minäkin olen ohjelmatoimiston listoilla, enkä voittanut ja tiedän ettei tuomaristo ollut paikalla kun J.Rautiainen esitti tanssiesiityksen. Se oli todella hieno esitys, joka ei taas liitty laulamiseen.

        Hyvä,että on paikan päällä joka tietää,tanssistahan oli vain kyse.Siihenkin tuli vastaus.Kaikki hyvin.Ei kaikkea mitä näkee,voi liittyä fuskamiseen.Hienoa kilpailijat.Kaikkihan ei voi voittaa.Seurava kerta voi ollo sinun kun voitat.


      • pettynyt
        puolukka1 kirjoitti:

        Seniorosarjan voittaja oli aivan "petattu" homma
        jo etukäteen.On huonoa mainosta ko. kilpailulle

        Olen saanut tosi hyvää palautetta musiikkialan
        ammattilaisilta, rytmi, säveltarkkuudestani ja
        ja laulu äänestäni.
        Lähdinkin sitte kilpailuihin, luottavaisin
        mielin.
        esitysten jälkeen henkilö kohtainen palaute oli
        todella hyvä musiikki alaa lukeneimman tuomarin
        mukaan. Mites kävikään yksi tuomareista oli sitä mieltä, että ei finaaliin. Olin hyvin pettynyt, en
        todellakaan voinut uskoa tapahtuneeksi, eivätkä muutkaan kilpailu kaverini kaikki meni hyvin itse esityksessä.


      • PohjalaisNainen
        pettynyt kirjoitti:

        Olen saanut tosi hyvää palautetta musiikkialan
        ammattilaisilta, rytmi, säveltarkkuudestani ja
        ja laulu äänestäni.
        Lähdinkin sitte kilpailuihin, luottavaisin
        mielin.
        esitysten jälkeen henkilö kohtainen palaute oli
        todella hyvä musiikki alaa lukeneimman tuomarin
        mukaan. Mites kävikään yksi tuomareista oli sitä mieltä, että ei finaaliin. Olin hyvin pettynyt, en
        todellakaan voinut uskoa tapahtuneeksi, eivätkä muutkaan kilpailu kaverini kaikki meni hyvin itse esityksessä.

        Ei aina voi voittaa. Ei se vielä että joku sanoo Sinun osaavan laulaa hyvin,merkitse sitä että voitto olisi varmasti Sinun.
        Kaikki muutkin finalistit olivat lähteneet kisaan samalla mielellä. Ei finaalissa ollut ketään sellaista joka ei olisi osannut laulaa.
        Täytyy ottaa myös kisaan lähtiessä huomioon että ei ehkä pärjää..ettei kolahda kovin kipeästi.
        Mahdollisuushan on aina yrittää uudelleen.Tänä vuonna. Eikä enää satu niin kipeästi kun kolahtaa!!Ei millään pahalla..!


      • Eino Yesbutno
        kokenut tietää kirjoitti:

        Olen ollut mukana monissa laulukilpailuissa. Parhaat kilpailut järjestää Montteeri Oy. Tässä kilpailussa on paras taso ja lienee eniten osanottajia, enkä ihmettele kun meistä pidetään niin hyvää huolta. Tiedotus-, kaikki toimii. Ja menestyneet pääsevät seuraavina vuosina tuomareiksi ja juontajiksi ym. Tämä varmistaa että vilppiä ei pelata. Veikkaan Koson Raijaa jo vihdoin voittajaksi - tytössä todella löytyy tulkintaa!

        Kyllä parhaat kilpailut ja tapahtumat järjestää Suome nrytmimusiikin Ystävät ry. Siellä on menoa ja meininkiä eikä tyhjänpäiväistä pelittämistä. Huoltoaseman baarissa kuulin huhua että jossain semmoistakin olisi muka havaittu.


      • jtl60
        tilletalle kirjoitti:

        Nimi, Olavi Virta ja sininen huvimaja, kertoo että ehkäpä naiset ovat kilpailussa hiukan altavastaajina... Kappaleethan on Olavi Virran lauluja - monet eivät edes pidä siitä, että naiset laulavat miesten kappaleita tai päinvastoin. En minäkään - aina. Naisten kappaleista harva sopii miehille, toisten päin onneksi, näitäkin kilpailuja ajatellen, kuitenkin passaa, vaikkei 100%:sti. En oo mikään feministi, mutta se vain on jotenkin kornia kuulla miehen laulavan esim. Voutilaisen, Erikssonin omia kappaleita tms. Toki Aivan ihana kappale tämä "Oon mikä oon", Jari Sillanpää, jonka san. ja säv. Anna Eriksson, siksi sitä voi naisetkin mielestäni laulaa hyvin... Poikkesi aiheesta, mutta enhän mä olisi muuten tilletalle...

        Alkuun pakko sanoa et yleensä en jaksa lukea tilletalle kkirjoituksiasi kun ovat niin pitkiä mutta nyt ihan ok mitta. Pitkälti olet oikeassa, monet eivät pidä että miehet laulavat naisten kappaleita ja päin vastoin ja itse olen aika kypsä esim. miesten laulamaan aikuiseen jne. mutta on tietysti myös paljon kappaleita jotka sopivat molemmille. mitä tulee kilpailuihin ja sarjoihin niin aina pitäisi olla ehdottomasti miesten ja naisten sarja erikseen, ainakin karaoke kilpailuissa.
        "exfactoryt" ym. on sit vähän eri juttu.


      • mies +60v
        puolukka1 kirjoitti:

        Seniorosarjan voittaja oli aivan "petattu" homma
        jo etukäteen.On huonoa mainosta ko. kilpailulle

        Kyllä se niin on että monessa kilpailussa on valmiiksi ajateltu voittaja (t) eräänlaista peliä ja bisnestä se on. Eikä aina halutakkaan todellista kilpailua saadaa aikaan, monesti on niin että jätetään varteenotettava laulaja pois finaalista jotta halutulle voitajalle ei ole mitään estettä!


      • kun härärtää....
        mies +60v kirjoitti:

        Kyllä se niin on että monessa kilpailussa on valmiiksi ajateltu voittaja (t) eräänlaista peliä ja bisnestä se on. Eikä aina halutakkaan todellista kilpailua saadaa aikaan, monesti on niin että jätetään varteenotettava laulaja pois finaalista jotta halutulle voitajalle ei ole mitään estettä!

        Totta kirjoitat " MIES 60V" näin asiat menee. Käykääpä kuuntelemassa youtubesta laila&olavi finalisit johan oli karkeeta kuuneltavaa varsinkin naisten puolella, miehet tosin hyviä!


      • p-askat
        kun härärtää.... kirjoitti:

        Totta kirjoitat " MIES 60V" näin asiat menee. Käykääpä kuuntelemassa youtubesta laila&olavi finalisit johan oli karkeeta kuuneltavaa varsinkin naisten puolella, miehet tosin hyviä!

        Höpö, Höpö. Bisnestähän se on että saadaan mahdollisimman paljon porukkaa liikkeellle. OK. Järjestäjät saa bonuksen ravintolalta mm. yöpyjien määrästä yms. aivan sama kuka voittaa, mitään markkina-arvoa ei ole yli kolmekymppisillä vaikkka laulais kuinka,- missä,- milloinka hyvin. Vai onko jokin tähti näistä syttynyt? Joo tiedän yhden joka on eläkeläisyhdistyksen iltapäivätansseissa laulanut. HEH,eeee


      • ex- myyjä
        p-askat kirjoitti:

        Höpö, Höpö. Bisnestähän se on että saadaan mahdollisimman paljon porukkaa liikkeellle. OK. Järjestäjät saa bonuksen ravintolalta mm. yöpyjien määrästä yms. aivan sama kuka voittaa, mitään markkina-arvoa ei ole yli kolmekymppisillä vaikkka laulais kuinka,- missä,- milloinka hyvin. Vai onko jokin tähti näistä syttynyt? Joo tiedän yhden joka on eläkeläisyhdistyksen iltapäivätansseissa laulanut. HEH,eeee

        Sen verran olen mukana ollut ja voin sanoa, että on huonoa bisnestä kun saa ensin tehdä paljon töitä, että saa jonkun kilpailun johonkin ravintolaan ja sitten saa sieltä rahaa sen verran, että juuri saa bändin maksettua. Ei ole varaa maksaa, kun vanhempi asiakaskunta ei juo, eli osta juuri mitään. Mistäpä se raha sitten taloon tulisi, kun sisäänpääsylipun hinnalla saa juuri ja juuri bändin maksettua! Kirjoitelkaa asioista vasta sitten kun on tietoa! Huonosti menee tanssiravintoloilla nykyään, paitsi nuorisopaikoilla, koska nuorempi asiakas juo ja tuo rahaa . P-askat kokeilee vaan itte alkaa tekemään tuota bisnestä , niin tulee huomaamaan, ettei sieltä ravintoloilta tipu saatana mitään bonuksia. Kunnon bändiäkään ei pystytä maksamaan, jollain saatanan duo'lla pitää mennä komppikoneen kanssa pelleilemään ison hotelli-ravintolankin lavalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe