Kaksoisolennot

10

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täydellinen...

      huijaus, kun reippaasti kesäkuun puolella oltiin lähettämässä lapsia kouluun.

    • lupaavaa.

      Koska itse olen asunut maalla ja äitini koulutus on karjakko.
      Sikalajuttu ei mene läpi.

      Itse taas olen ollut töissä rakennuksilla ja saanut kiinteistönhoitaja koulutuksen.
      Tulviminen ei mene lävitse.

      Ainoastaan silloin, kun kylpyhyone ja WC pönttö on todella alhaalla, on mahdollista lokakaivon tlviminen sisätiloihin.

      Tuollainen tapaus sattui useampi vuosi sitten Helsingissä, kun oli kovat rankkasateet.
      Kun sitten sadevesi ja talousvesiviemäröinti oli yhdistetty samaan putkeen, tulvi vesi moneen kellarikerroksen asuntoon pistovesikanavia pitkin.
      Silloinkin oli asuttava suhteellisen alhaisessa maastossa.

    • .....................

      Miksi ihminen haluaa kirjoittaa tietoisen härnäävällä tyylillä?

      "Miksi?"

      • se.....

        pystyy siihen?


      • osaa...
        se..... kirjoitti:

        pystyy siihen?

        härnätä. Se on meillä kaikilla taitona. Minua vaan kiinnostaisi tietää, mikä ajaa ihmisen olemaan tuollainen.


      • osaa... kirjoitti:

        härnätä. Se on meillä kaikilla taitona. Minua vaan kiinnostaisi tietää, mikä ajaa ihmisen olemaan tuollainen.

        kirjoitan sillä tyylillä mikä sattuu itseäni viehättämään ja jos jotakuta ei homma mielytä, niin se on sitten hänen asiansa.



        "Lähdetään siitä että jokaisella on oikeus olla oma itsensä"



        MarttyyriMallari-TTt


      • joku ..
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoitan sillä tyylillä mikä sattuu itseäni viehättämään ja jos jotakuta ei homma mielytä, niin se on sitten hänen asiansa.



        "Lähdetään siitä että jokaisella on oikeus olla oma itsensä"



        MarttyyriMallari-TTt

        ärsyyntyy jostakin, niin peilistä löytyy syyllinen.

        "sinne voi olla vaikeata katsoa"


      • onhan...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoitan sillä tyylillä mikä sattuu itseäni viehättämään ja jos jotakuta ei homma mielytä, niin se on sitten hänen asiansa.



        "Lähdetään siitä että jokaisella on oikeus olla oma itsensä"



        MarttyyriMallari-TTt

        se meidän kaikkien oikeus olla juuri sitä mitä on ja kirjoittaa juuri niin kuin itseä miellyttää. Mutta ihan tarkoituksella härnäävällä tyylillä. Haluat väenväkisin provosoida ihmisiä, kun tiedät joidenkin tästä tyylistäsi ärsyyntyvän. Mä oon nyt pari päivää palstaillu (ja toivottavasti pääsen eroon taas pian...) ja sen perusteella vaan tätä ihmettelen: mikä on se miehen/naisen logiikka siellä takana. Et sitä ehkä pysty selittämäänkään itse, teet vaan niin kuin hyvältä tuntuu ja mikä ettei, niinhän sitä pitääkin elellä.

        "Eli ei tässä sitten varmaankaan sen kummempia."

        (Joo, yritin samaistua tähän tyyliin, jos tää vaikka aukenis tätä kautta...)


      • lisätä:
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoitan sillä tyylillä mikä sattuu itseäni viehättämään ja jos jotakuta ei homma mielytä, niin se on sitten hänen asiansa.



        "Lähdetään siitä että jokaisella on oikeus olla oma itsensä"



        MarttyyriMallari-TTt

        jonkun typerän youtube linkin.


    • homo-isä

      ei voi olla mitään pahempaa kuin kodin täyttymimen ulosteilla :(


      Terveisin,

      homo-isä ja wartburg

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe