Allekirjoittaneen tietoisen härnäävää kirjoitustyyliä on yritetty matkia lukemattomia kertoja ja monen kirjoittajan toimesta.
Yleensä nämä kloonit vain kopioivat kirjoituksiani, mutta tämä tapaus ylittää muut, koska siihen on tuotu jotain omaakin mukaan.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=100&conference=450000000000277&posting=22000000026760472
"En voi olla hymyilemättä"
MarttyyriMallari-TTt
Kaksoisolennot
10
452
Vastaukset
- täydellinen...
huijaus, kun reippaasti kesäkuun puolella oltiin lähettämässä lapsia kouluun.
lupaavaa.
Koska itse olen asunut maalla ja äitini koulutus on karjakko.
Sikalajuttu ei mene läpi.
Itse taas olen ollut töissä rakennuksilla ja saanut kiinteistönhoitaja koulutuksen.
Tulviminen ei mene lävitse.
Ainoastaan silloin, kun kylpyhyone ja WC pönttö on todella alhaalla, on mahdollista lokakaivon tlviminen sisätiloihin.
Tuollainen tapaus sattui useampi vuosi sitten Helsingissä, kun oli kovat rankkasateet.
Kun sitten sadevesi ja talousvesiviemäröinti oli yhdistetty samaan putkeen, tulvi vesi moneen kellarikerroksen asuntoon pistovesikanavia pitkin.
Silloinkin oli asuttava suhteellisen alhaisessa maastossa.- .....................
Miksi ihminen haluaa kirjoittaa tietoisen härnäävällä tyylillä?
"Miksi?"- se.....
pystyy siihen?
- osaa...
se..... kirjoitti:
pystyy siihen?
härnätä. Se on meillä kaikilla taitona. Minua vaan kiinnostaisi tietää, mikä ajaa ihmisen olemaan tuollainen.
osaa... kirjoitti:
härnätä. Se on meillä kaikilla taitona. Minua vaan kiinnostaisi tietää, mikä ajaa ihmisen olemaan tuollainen.
kirjoitan sillä tyylillä mikä sattuu itseäni viehättämään ja jos jotakuta ei homma mielytä, niin se on sitten hänen asiansa.
"Lähdetään siitä että jokaisella on oikeus olla oma itsensä"
MarttyyriMallari-TTt- joku ..
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kirjoitan sillä tyylillä mikä sattuu itseäni viehättämään ja jos jotakuta ei homma mielytä, niin se on sitten hänen asiansa.
"Lähdetään siitä että jokaisella on oikeus olla oma itsensä"
MarttyyriMallari-TTtärsyyntyy jostakin, niin peilistä löytyy syyllinen.
"sinne voi olla vaikeata katsoa" - onhan...
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kirjoitan sillä tyylillä mikä sattuu itseäni viehättämään ja jos jotakuta ei homma mielytä, niin se on sitten hänen asiansa.
"Lähdetään siitä että jokaisella on oikeus olla oma itsensä"
MarttyyriMallari-TTtse meidän kaikkien oikeus olla juuri sitä mitä on ja kirjoittaa juuri niin kuin itseä miellyttää. Mutta ihan tarkoituksella härnäävällä tyylillä. Haluat väenväkisin provosoida ihmisiä, kun tiedät joidenkin tästä tyylistäsi ärsyyntyvän. Mä oon nyt pari päivää palstaillu (ja toivottavasti pääsen eroon taas pian...) ja sen perusteella vaan tätä ihmettelen: mikä on se miehen/naisen logiikka siellä takana. Et sitä ehkä pysty selittämäänkään itse, teet vaan niin kuin hyvältä tuntuu ja mikä ettei, niinhän sitä pitääkin elellä.
"Eli ei tässä sitten varmaankaan sen kummempia."
(Joo, yritin samaistua tähän tyyliin, jos tää vaikka aukenis tätä kautta...) - lisätä:
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
kirjoitan sillä tyylillä mikä sattuu itseäni viehättämään ja jos jotakuta ei homma mielytä, niin se on sitten hänen asiansa.
"Lähdetään siitä että jokaisella on oikeus olla oma itsensä"
MarttyyriMallari-TTtjonkun typerän youtube linkin.
- homo-isä
ei voi olla mitään pahempaa kuin kodin täyttymimen ulosteilla :(
Terveisin,
homo-isä ja wartburg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482
