viimeyönä humalluin kahdessa ja puolessa tunnissa,seitsemästä isosta tuopista keskiolutta.
mistä johtuu että toisilla on niin hyvä viinapää.
naisetkin juovat minut pöydän alle :(
onneksi ei tuu krapulaa noista määristä.
huono viinapää
31
4278
Vastaukset
- donkk
voi olla se, että yksinkertaisesti juot liian harvoin.
- monte1
joka hemmetin viikonloppu,eli ei siitä voi johtua.
- mahdollisia syitä
monte1 kirjoitti:
joka hemmetin viikonloppu,eli ei siitä voi johtua.
Mutta sitä ennen, sehän on aivan loistava ominaisuus, joka säästää sinulle paljon rahaa.
"Humalaan vaikuttavat:
Ikä: alkoholin sietokyky alenee iän myötä, eli humalluttava vaikutus on suurempi
Sukupuoli: naiset humaltuvat miehiä enemmän samalla alkoholimäärällä
Kehon koko: pienikokoiset henkilöt humaltuvat enemmän kuin suurempikokoiset
Toleranssi: säännöllisen käytön myötä keskushermoston sietokyky kasvaa
Ruokailu juomisen yhteydessä hidastaa alkoholin imeytymistä
Väkevät alkoholit (ilman laimennusta) voivat tuottaa nopeammin korkean veren alkoholipitoisuuden kuin miedommat juomat
Lääkkeet, jotka vaikuttavat keskushermostoon tai vatsan tyhjenemiseen "
http://64.233.183.104/search?q=cache:PF0rdn1ZfFUJ:www.ecredo.fi/liikaa/data/liitteet/alkoholin_yhteys_tapaturmiin_paljarvi_tapio-1.ppt huono alkoholin sietokyky&hl=fi&ct=clnk&cd=1&gl=fi
- Yksinkertainen blondi
Mä taas eilen en mielestäni ollut edes humalassa, mutta tänään on surkea olo. Sydämentykytystä, levotonta oloa, morkkis (vaikka en tehnyt mitään tyhmää), jotain roskaruokaa tekis mieli, muttei ole kotona, siis kauppaan... Itkettää ja naurattaa vuorotellen ja yhtäaikaa:S Ajatus ei kulje.
Tossa ajassa toi määrä, mitä mainitsit olisi kaatanut mut maahan, suorilta jaloilta:O Mä onnistuin eilen aika hyvin tavoitteessani, että yksi juoma tunnissa. Silloin ei tule (mulle) yleensä sekoiluhumalaa. - Huru-ukko
humaltunut, jos muistaa juomiensa määrän?
Vai kuititko laskit?- bäkk
siinä sinulla, en mä ikinä muista.
- monte1
kuinka paljon olin menettänyt rahaa yöllä.
en todellakaan muista montako join,vaikka muistakin muuten kaiken illasta.
- onnellinen,
parempi se on noin päin. Itse en humallu tuosta määrästä mutta krapula tulee vuorenvarmasti.
- ......
siis, että menisi enemmän rahaa? Hassua.
- monte1
mut onhan se aika epämiehekästä,jos ei ole hyvää viinapäätä.
- ......
monte1 kirjoitti:
iso vesilasi viereen ja hörpi välillä siitä. Järkevää jo ihan siksikin, että alkoholi poistaa nestettä.
- kilp
monte1 kirjoitti:
jos sun maksa on menny poks, eikä se polta alkoholia kuten pitäis (n. 1g /h / 10kg).
- monte1
...... kirjoitti:
iso vesilasi viereen ja hörpi välillä siitä. Järkevää jo ihan siksikin, että alkoholi poistaa nestettä.
limpparia,vettä en juo ikinä maustamattomana.
- puutetta.
...
- on paljon
2 isoa vastaa 3 pulloa, eli 7 isoa = 10 ja puoli pulloa keppanaa.
Itse olisin tosi tyytyväinen, jos pystyisin nauttimaan 7 isoa tulematta krapulaan. Tuollainen määrä vaikuttaa jo minuun sen verran että sen kuulee puheesta ja näkee liikkumisessa.
Tietysti voi sanoa että pakkoko on juoda niin paljon, mutta mulle ainakin tulee ravintolassa hölmö olo, ellei ole juomaa hörpättävänä, eikä sitä samaa juoma saa venytettyä puolen tunnin ajaksi, etenkin jos on yksin liikkeellä.- monte1
sen että on pakko hörppiä nopeasti tuoppi tyhjäksi,kun lähtee ulos tupakalle,ei uskalla jättää kaljaa pöytään tai tiskille.
- Enrique_Lister
Henk koht toi kuulostaa aika isolle määrälle.
Onko se sitten joku kisa, että kuka juo eniten?
Oletko miettinyt, että mitä hyödyttää, jos joudut juomaan paljon tullaksesi humalaan?
Meillä on postilla yksi kaveri, joka legendan mukaan joi eräänä päivänä 46 pulloa olutta kunnes meni laskut sekaisin.- monte1
suomessahan yleisesti sekä naiset että miehet kilpailevat ja kehuvat viinan kestoaan.
vieläkö oppis saunomaan niin olisin täysin finski:)
- PAska viinapää
Aika sulla huono viinapää?
itse oon valmis neljän 0,5 litran siiderin jälkeen. varsinkin jos juon kahdessa ja puolessa tunnissa.
Siis ihan sammumispisteessä. - naunou
Siis aika hidas tahti. Mä kiskasen stoben n. kolmeen minsaan. Sillä aikaa joku pöydästä on jo hakemassa seuraavaa kierrosta.
Outoa- naunou
Kerran me juotiin Eeron kanssa pienellä männyllä varustellulla luodolla korillinen Kossua ja sitten yritettiin päästä veneeseen. Mä en muista kuka sousi, vai soutiko kukaan.
Se oli varmaan aika hanakkaa kiskomista... siis se soutu. - naunou
naunou kirjoitti:
Kerran me juotiin Eeron kanssa pienellä männyllä varustellulla luodolla korillinen Kossua ja sitten yritettiin päästä veneeseen. Mä en muista kuka sousi, vai soutiko kukaan.
Se oli varmaan aika hanakkaa kiskomista... siis se soutu.Kerran me ajettiin Sökön Manta jossain perseessä talvella ojaan, kun yritettiin päästä rallirahoihin käsiksi, ettei tarttis raksoilla jumittaa. No Sökö veti alamäessä mutkan suoraksi ja sitten mentiin pitkin petäjien väliä kaksimetrisessä lumessa kuin surffilauta. Kun auto oli pysähtynyt, niin Sökö sanoi, että missä vitussa ne konut oli?
Mä kaivoin huurteiset liemet esiin ja sitten me jäätiin siihen dokaamaan, koska siinä hangessa ei edennyt hirvikään. Valot palo ja Don Huonot soi. Oli vitun kivaa. - naunou
naunou kirjoitti:
Kerran me ajettiin Sökön Manta jossain perseessä talvella ojaan, kun yritettiin päästä rallirahoihin käsiksi, ettei tarttis raksoilla jumittaa. No Sökö veti alamäessä mutkan suoraksi ja sitten mentiin pitkin petäjien väliä kaksimetrisessä lumessa kuin surffilauta. Kun auto oli pysähtynyt, niin Sökö sanoi, että missä vitussa ne konut oli?
Mä kaivoin huurteiset liemet esiin ja sitten me jäätiin siihen dokaamaan, koska siinä hangessa ei edennyt hirvikään. Valot palo ja Don Huonot soi. Oli vitun kivaa.Kerran yksissä kotibaliuissa me oltiin jo tyhjennetty sekä reput, baarikaappi ja jääkaappi, niin sitten kämän omistajan tytär, Ziba, kävi hakemassa viereisen mummon asunnosta likööripullon. MUsta se näytti ihan liimalta, mutta tempasin sen yhdellä huikalla partsilla huiviin. Tulos oli järjetön oksennusrefleksi, jonka jälkeen mä ihmettelin miksi tuo pusikko tulee vauhdilla vastaan. Tupsahdin johonkin koristepensaaseen. Saan kiittää siitä henkeäni, ja siksi luen arbonomiksi, vai komiksi... mikä se nyt oli?
- naunou
monte24 kirjoitti:
kyllähän isotuoppi menee kulauksella jos haluu
Kato mä puhun paljon. Mun pitää siinä samalla esitelmöidä, kun kiskon. Tämä tietenkin hidastaa kuviota, mutta luo siihen mielekkyyttä ja syvyyttä.
- naunou
naunou kirjoitti:
Kerran yksissä kotibaliuissa me oltiin jo tyhjennetty sekä reput, baarikaappi ja jääkaappi, niin sitten kämän omistajan tytär, Ziba, kävi hakemassa viereisen mummon asunnosta likööripullon. MUsta se näytti ihan liimalta, mutta tempasin sen yhdellä huikalla partsilla huiviin. Tulos oli järjetön oksennusrefleksi, jonka jälkeen mä ihmettelin miksi tuo pusikko tulee vauhdilla vastaan. Tupsahdin johonkin koristepensaaseen. Saan kiittää siitä henkeäni, ja siksi luen arbonomiksi, vai komiksi... mikä se nyt oli?
Kerran me oltiin ruotsinlaivalla, johon olin joutunut suoraan junasta. En ymmärrä miksi, koska olin menossa kotiin. Takaisin tullessa istuin todella upean purjeveneen kannella kesäauringossa ja katselin ihmeissäni miten kolme gimmaa virittelee niitä narujaan ja veivas veivejään ja ohjas siitä jättimäisestä ruorista. Ne aina varotteli, että älä vedä sitä Whiskyä niin innokkaasti, sillä sulle ei ollut pelastuliivejä antaa. Musta vähän vastuutonta. Mutta kauniille naisille mä annan kaiken anteeksi.
Ysk! - naunou
naunou kirjoitti:
Kerran me oltiin ruotsinlaivalla, johon olin joutunut suoraan junasta. En ymmärrä miksi, koska olin menossa kotiin. Takaisin tullessa istuin todella upean purjeveneen kannella kesäauringossa ja katselin ihmeissäni miten kolme gimmaa virittelee niitä narujaan ja veivas veivejään ja ohjas siitä jättimäisestä ruorista. Ne aina varotteli, että älä vedä sitä Whiskyä niin innokkaasti, sillä sulle ei ollut pelastuliivejä antaa. Musta vähän vastuutonta. Mutta kauniille naisille mä annan kaiken anteeksi.
Ysk!Rommia mä juon sivistyneesti keskustellen, sillä rakastan Caipirinhan tuoksua, makua ja jäistä anatomiaa. Juttiksen mustat pillit vähän rikkoo idean harmoniaa, mutta mä annan tämä heille anteeksi, koska mulla on aina veskassa mukana omat pillit.
Dumari - naunou
naunou kirjoitti:
Rommia mä juon sivistyneesti keskustellen, sillä rakastan Caipirinhan tuoksua, makua ja jäistä anatomiaa. Juttiksen mustat pillit vähän rikkoo idean harmoniaa, mutta mä annan tämä heille anteeksi, koska mulla on aina veskassa mukana omat pillit.
DumariViini on ruokajuoma, mutta jos oikein elämä tuntuu kylmältä ja etäiseltä, niin Töölöntorin Alkon sijaan menen Stockalle. Valikoima paranee kummasti. Viini on hidas nautinto, joka jokaisen solun tavoitettuaan muistuttaa ihmistä elämän suurimmasta ihmeestä, rakkaudesta. Tunne on erehdyttävän samankaltainen. Tosin en tunne ketään joka olisi asiasta samaa mieltä. Mutta tämä onkin minun maailmani, minun valtakuntani.
Vino veritas - Anonyymi
naunou kirjoitti:
Se oli varmaan aika hanakkaa kiskomista... siis se soutu.Siis Mitäh?
- jeeeeeeeeeee11
hhahahha viinapullo niin oon sairaalassa, puol viinapulloo niin en muista koko illasta mitään, 1/4 viinapulloo ei minkää näkösiä oloja, 10 kaljaa muistan kaiken illasta! tämä on ärsyttävää
- Anonyymi
Osta semmonen taskuun mahtuva nauhuri, niin voit kuunnella myöhemmin mitä tuli kännissä valehdeltua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167170- 1992547
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1042002En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761538Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718