huono viinapää

monte1

viimeyönä humalluin kahdessa ja puolessa tunnissa,seitsemästä isosta tuopista keskiolutta.

mistä johtuu että toisilla on niin hyvä viinapää.

naisetkin juovat minut pöydän alle :(

onneksi ei tuu krapulaa noista määristä.

30

3946

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • donkk

      voi olla se, että yksinkertaisesti juot liian harvoin.

      • monte1

        joka hemmetin viikonloppu,eli ei siitä voi johtua.


      • mahdollisia syitä
        monte1 kirjoitti:

        joka hemmetin viikonloppu,eli ei siitä voi johtua.

        Mutta sitä ennen, sehän on aivan loistava ominaisuus, joka säästää sinulle paljon rahaa.

        "Humalaan vaikuttavat:

        Ikä: alkoholin sietokyky alenee iän myötä, eli humalluttava vaikutus on suurempi
        Sukupuoli: naiset humaltuvat miehiä enemmän samalla alkoholimäärällä
        Kehon koko: pienikokoiset henkilöt humaltuvat enemmän kuin suurempikokoiset
        Toleranssi: säännöllisen käytön myötä keskushermoston sietokyky kasvaa

        Ruokailu juomisen yhteydessä hidastaa alkoholin imeytymistä
        Väkevät alkoholit (ilman laimennusta) voivat tuottaa nopeammin korkean veren alkoholipitoisuuden kuin miedommat juomat
        Lääkkeet, jotka vaikuttavat keskushermostoon tai vatsan tyhjenemiseen "

        http://64.233.183.104/search?q=cache:PF0rdn1ZfFUJ:www.ecredo.fi/liikaa/data/liitteet/alkoholin_yhteys_tapaturmiin_paljarvi_tapio-1.ppt huono alkoholin sietokyky&hl=fi&ct=clnk&cd=1&gl=fi


    • Yksinkertainen blondi

      Mä taas eilen en mielestäni ollut edes humalassa, mutta tänään on surkea olo. Sydämentykytystä, levotonta oloa, morkkis (vaikka en tehnyt mitään tyhmää), jotain roskaruokaa tekis mieli, muttei ole kotona, siis kauppaan... Itkettää ja naurattaa vuorotellen ja yhtäaikaa:S Ajatus ei kulje.

      Tossa ajassa toi määrä, mitä mainitsit olisi kaatanut mut maahan, suorilta jaloilta:O Mä onnistuin eilen aika hyvin tavoitteessani, että yksi juoma tunnissa. Silloin ei tule (mulle) yleensä sekoiluhumalaa.

    • Huru-ukko

      humaltunut, jos muistaa juomiensa määrän?

      Vai kuititko laskit?

      • bäkk

        siinä sinulla, en mä ikinä muista.


      • monte1

        kuinka paljon olin menettänyt rahaa yöllä.
        en todellakaan muista montako join,vaikka muistakin muuten kaiken illasta.


    • onnellinen,

      parempi se on noin päin. Itse en humallu tuosta määrästä mutta krapula tulee vuorenvarmasti.

    • ......

      siis, että menisi enemmän rahaa? Hassua.

      • monte1

        mut onhan se aika epämiehekästä,jos ei ole hyvää viinapäätä.


      • ......
        monte1 kirjoitti:

        mut onhan se aika epämiehekästä,jos ei ole hyvää viinapäätä.

        iso vesilasi viereen ja hörpi välillä siitä. Järkevää jo ihan siksikin, että alkoholi poistaa nestettä.


      • kilp
        monte1 kirjoitti:

        mut onhan se aika epämiehekästä,jos ei ole hyvää viinapäätä.

        jos sun maksa on menny poks, eikä se polta alkoholia kuten pitäis (n. 1g /h / 10kg).


      • monte1
        ...... kirjoitti:

        iso vesilasi viereen ja hörpi välillä siitä. Järkevää jo ihan siksikin, että alkoholi poistaa nestettä.

        limpparia,vettä en juo ikinä maustamattomana.


    • puutetta.

      ...

    • on paljon

      2 isoa vastaa 3 pulloa, eli 7 isoa = 10 ja puoli pulloa keppanaa.
      Itse olisin tosi tyytyväinen, jos pystyisin nauttimaan 7 isoa tulematta krapulaan. Tuollainen määrä vaikuttaa jo minuun sen verran että sen kuulee puheesta ja näkee liikkumisessa.
      Tietysti voi sanoa että pakkoko on juoda niin paljon, mutta mulle ainakin tulee ravintolassa hölmö olo, ellei ole juomaa hörpättävänä, eikä sitä samaa juoma saa venytettyä puolen tunnin ajaksi, etenkin jos on yksin liikkeellä.

      • monte1

        sen että on pakko hörppiä nopeasti tuoppi tyhjäksi,kun lähtee ulos tupakalle,ei uskalla jättää kaljaa pöytään tai tiskille.


    • Enrique_Lister

      Henk koht toi kuulostaa aika isolle määrälle.
      Onko se sitten joku kisa, että kuka juo eniten?
      Oletko miettinyt, että mitä hyödyttää, jos joudut juomaan paljon tullaksesi humalaan?

      Meillä on postilla yksi kaveri, joka legendan mukaan joi eräänä päivänä 46 pulloa olutta kunnes meni laskut sekaisin.

      • monte1

        suomessahan yleisesti sekä naiset että miehet kilpailevat ja kehuvat viinan kestoaan.

        vieläkö oppis saunomaan niin olisin täysin finski:)


    • PAska viinapää

      Aika sulla huono viinapää?

      itse oon valmis neljän 0,5 litran siiderin jälkeen. varsinkin jos juon kahdessa ja puolessa tunnissa.
      Siis ihan sammumispisteessä.

    • naunou

      Siis aika hidas tahti. Mä kiskasen stoben n. kolmeen minsaan. Sillä aikaa joku pöydästä on jo hakemassa seuraavaa kierrosta.

      Outoa

      • naunou

        Kerran me juotiin Eeron kanssa pienellä männyllä varustellulla luodolla korillinen Kossua ja sitten yritettiin päästä veneeseen. Mä en muista kuka sousi, vai soutiko kukaan.

        Se oli varmaan aika hanakkaa kiskomista... siis se soutu.


      • naunou
        naunou kirjoitti:

        Kerran me juotiin Eeron kanssa pienellä männyllä varustellulla luodolla korillinen Kossua ja sitten yritettiin päästä veneeseen. Mä en muista kuka sousi, vai soutiko kukaan.

        Se oli varmaan aika hanakkaa kiskomista... siis se soutu.

        Kerran me ajettiin Sökön Manta jossain perseessä talvella ojaan, kun yritettiin päästä rallirahoihin käsiksi, ettei tarttis raksoilla jumittaa. No Sökö veti alamäessä mutkan suoraksi ja sitten mentiin pitkin petäjien väliä kaksimetrisessä lumessa kuin surffilauta. Kun auto oli pysähtynyt, niin Sökö sanoi, että missä vitussa ne konut oli?

        Mä kaivoin huurteiset liemet esiin ja sitten me jäätiin siihen dokaamaan, koska siinä hangessa ei edennyt hirvikään. Valot palo ja Don Huonot soi. Oli vitun kivaa.


      • kyllähän isotuoppi menee kulauksella jos haluu


      • naunou
        naunou kirjoitti:

        Kerran me ajettiin Sökön Manta jossain perseessä talvella ojaan, kun yritettiin päästä rallirahoihin käsiksi, ettei tarttis raksoilla jumittaa. No Sökö veti alamäessä mutkan suoraksi ja sitten mentiin pitkin petäjien väliä kaksimetrisessä lumessa kuin surffilauta. Kun auto oli pysähtynyt, niin Sökö sanoi, että missä vitussa ne konut oli?

        Mä kaivoin huurteiset liemet esiin ja sitten me jäätiin siihen dokaamaan, koska siinä hangessa ei edennyt hirvikään. Valot palo ja Don Huonot soi. Oli vitun kivaa.

        Kerran yksissä kotibaliuissa me oltiin jo tyhjennetty sekä reput, baarikaappi ja jääkaappi, niin sitten kämän omistajan tytär, Ziba, kävi hakemassa viereisen mummon asunnosta likööripullon. MUsta se näytti ihan liimalta, mutta tempasin sen yhdellä huikalla partsilla huiviin. Tulos oli järjetön oksennusrefleksi, jonka jälkeen mä ihmettelin miksi tuo pusikko tulee vauhdilla vastaan. Tupsahdin johonkin koristepensaaseen. Saan kiittää siitä henkeäni, ja siksi luen arbonomiksi, vai komiksi... mikä se nyt oli?


      • naunou
        monte24 kirjoitti:

        kyllähän isotuoppi menee kulauksella jos haluu

        Kato mä puhun paljon. Mun pitää siinä samalla esitelmöidä, kun kiskon. Tämä tietenkin hidastaa kuviota, mutta luo siihen mielekkyyttä ja syvyyttä.


      • naunou
        naunou kirjoitti:

        Kerran yksissä kotibaliuissa me oltiin jo tyhjennetty sekä reput, baarikaappi ja jääkaappi, niin sitten kämän omistajan tytär, Ziba, kävi hakemassa viereisen mummon asunnosta likööripullon. MUsta se näytti ihan liimalta, mutta tempasin sen yhdellä huikalla partsilla huiviin. Tulos oli järjetön oksennusrefleksi, jonka jälkeen mä ihmettelin miksi tuo pusikko tulee vauhdilla vastaan. Tupsahdin johonkin koristepensaaseen. Saan kiittää siitä henkeäni, ja siksi luen arbonomiksi, vai komiksi... mikä se nyt oli?

        Kerran me oltiin ruotsinlaivalla, johon olin joutunut suoraan junasta. En ymmärrä miksi, koska olin menossa kotiin. Takaisin tullessa istuin todella upean purjeveneen kannella kesäauringossa ja katselin ihmeissäni miten kolme gimmaa virittelee niitä narujaan ja veivas veivejään ja ohjas siitä jättimäisestä ruorista. Ne aina varotteli, että älä vedä sitä Whiskyä niin innokkaasti, sillä sulle ei ollut pelastuliivejä antaa. Musta vähän vastuutonta. Mutta kauniille naisille mä annan kaiken anteeksi.

        Ysk!


      • naunou
        naunou kirjoitti:

        Kerran me oltiin ruotsinlaivalla, johon olin joutunut suoraan junasta. En ymmärrä miksi, koska olin menossa kotiin. Takaisin tullessa istuin todella upean purjeveneen kannella kesäauringossa ja katselin ihmeissäni miten kolme gimmaa virittelee niitä narujaan ja veivas veivejään ja ohjas siitä jättimäisestä ruorista. Ne aina varotteli, että älä vedä sitä Whiskyä niin innokkaasti, sillä sulle ei ollut pelastuliivejä antaa. Musta vähän vastuutonta. Mutta kauniille naisille mä annan kaiken anteeksi.

        Ysk!

        Rommia mä juon sivistyneesti keskustellen, sillä rakastan Caipirinhan tuoksua, makua ja jäistä anatomiaa. Juttiksen mustat pillit vähän rikkoo idean harmoniaa, mutta mä annan tämä heille anteeksi, koska mulla on aina veskassa mukana omat pillit.

        Dumari


      • naunou
        naunou kirjoitti:

        Rommia mä juon sivistyneesti keskustellen, sillä rakastan Caipirinhan tuoksua, makua ja jäistä anatomiaa. Juttiksen mustat pillit vähän rikkoo idean harmoniaa, mutta mä annan tämä heille anteeksi, koska mulla on aina veskassa mukana omat pillit.

        Dumari

        Viini on ruokajuoma, mutta jos oikein elämä tuntuu kylmältä ja etäiseltä, niin Töölöntorin Alkon sijaan menen Stockalle. Valikoima paranee kummasti. Viini on hidas nautinto, joka jokaisen solun tavoitettuaan muistuttaa ihmistä elämän suurimmasta ihmeestä, rakkaudesta. Tunne on erehdyttävän samankaltainen. Tosin en tunne ketään joka olisi asiasta samaa mieltä. Mutta tämä onkin minun maailmani, minun valtakuntani.

        Vino veritas


      • Anonyymi
        naunou kirjoitti:

        Kerran me juotiin Eeron kanssa pienellä männyllä varustellulla luodolla korillinen Kossua ja sitten yritettiin päästä veneeseen. Mä en muista kuka sousi, vai soutiko kukaan.

        Se oli varmaan aika hanakkaa kiskomista... siis se soutu.

        Siis Mitäh?


    • jeeeeeeeeeee11

      hhahahha viinapullo niin oon sairaalassa, puol viinapulloo niin en muista koko illasta mitään, 1/4 viinapulloo ei minkää näkösiä oloja, 10 kaljaa muistan kaiken illasta! tämä on ärsyttävää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe