aikuisten lelujen jakaminen

laatikkoleikki

Haluaisin kuulla kokemuksia siitä, miten ns. alusvaate, saapas, piiska, dildo-osasto on eroissa jaettu - ja mitä on jätetty mielenosoituksellisesti "muistoksi" ehjänä tai rikkinäisenä.
Itselleni oli hankala paikka kun ex-avovaimoni alkoi tuoda asunnolleen uusia "poikia" kartoi että yhden jätkän mielestä meidän lelulaatikko vaikutti aika kesyltä.
minä en sinänsä halu muistoiksi jossain edellisessä suhteessa käytettyä rekvisiittaa, mutta toisaalta en kuitenkaan halua naisia, jotka eivät olisi jo oppineet mitä tarvitsevat.
Miten uusiosuhteissa pitää keskustella "sivistyneesti" siitä miksi kämpän komeroista löytyy luurankoja? Ja miten suhtaudutte siihen kun näette exän iltamissa pukeutuneena juuri niin kuin olisit halunnut, koska on kuunnellet kyllä sinua, mutta ei ole suostunut leikkimään kanssasi?

15

2469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla sama ongelma

      Ne kamat, jotka olen itse sinkkuna ostanut, on mielestäni ok viedä mihin suhteeseen vain. Ongelmaa tuottavatkin ne leikkikalut (pari dildoa ja muuta) jotka olen saanut exältä lahjaksi. Jotenkin kornia viedä ne uuteen suhteeseen. Typerää on heittää ne roskikseenkaan, kun ne on ihan hyviä. Kirpparilla en kehtaa myydä. :-)

      Yritin suomi24-seksipalstan kautta myydä yhtä dildoa (eli hintavaatimuksena esitin, että haluan kaalimadon vaihdossa) ... mutta tyyppi osoittautui niin sekotyypiksi, ja sit sillä ei ollut muka rahaa (yritti siis kaikin keinoin mun nimeä ja tieoja onkia)...että peruin kaupat.

      Mitä tehdä parille hyvälle dildolle?

      • Practicum Est

        ja lakkaa huolehtimasta. Ne ovat nyt Sinun Dildojasi.


      • mutta ...
        Practicum Est kirjoitti:

        ja lakkaa huolehtimasta. Ne ovat nyt Sinun Dildojasi.

        ....entä ME?

        Vähän kuin tuo AP - niin kai se uusi mies nyt tajuaa, että tuo kama on testattu moneen kertaan exän kanssa?


      • vähän käytetty, ei ruostees...
        mutta ... kirjoitti:

        ....entä ME?

        Vähän kuin tuo AP - niin kai se uusi mies nyt tajuaa, että tuo kama on testattu moneen kertaan exän kanssa?

        Kyllähän ne meidän ruumiissa roikkuvat vimpaimet ja reiätkin on olleet käytössä edellisissä suhteissa. Kai se uusi kumppani senkin tajuaa ja pitää hyväksyä. Kai ne leikkikalutkin voi pestä puhtaaksi niinkuin itsekin käymme suihkussa. Uuden kumppanin kanssa saattaa sitten olla erilaisia leikkejä kuin edellisen, se voi olla syy hankkia muita leluja. Mutta en minäkään astioita, vaatteita ja muita tavaroita heitä pois siksi, että suhde loppuu.


      • "marjat ja dildot"
        vähän käytetty, ei ruostees... kirjoitti:

        Kyllähän ne meidän ruumiissa roikkuvat vimpaimet ja reiätkin on olleet käytössä edellisissä suhteissa. Kai se uusi kumppani senkin tajuaa ja pitää hyväksyä. Kai ne leikkikalutkin voi pestä puhtaaksi niinkuin itsekin käymme suihkussa. Uuden kumppanin kanssa saattaa sitten olla erilaisia leikkejä kuin edellisen, se voi olla syy hankkia muita leluja. Mutta en minäkään astioita, vaatteita ja muita tavaroita heitä pois siksi, että suhde loppuu.

        Ensinnäkin ihmettelen sitä, että eikö seurusteluaikana jo tule esiin seksinkin "salat". Meillä ainakin uuden sulhaseni kanssa on keskusteltu hyvinkin syvällisesti kaikesta. Hän ainakin tietää mitä minun kaapistani löytyy ja miksi. Kyllä täytyy olla tosikko kumppani jos dildoista suuttuu. Niin ja pitääkö niistä tehdä sellainen selvitys, että kuka ne on ostanut. Voihan sitä kertoa, että yksinäisten iltojen iloksi on tullut hankittua kaikkea kivaa ja voi kun olisi kiva kokeilla niitä yhdessäkin.

        Tiedän ja tunnen pari miestäkin jotka ovat ostaneet dildon ihan vaan siksi, että haluavat antaa seksissä naiselle muutakin kuin pikaisen panon:) Eikä niitä käytetä jos nainen ei halua, vaan kun ekat estot on nurkassa, niin pitää jatkossa niitä jo ihan luonnollisina juttuina. Korostan näiden parin kaverin kohdalla vielä sitä, että osaavat hommansa kyllä ilman leikkikalujakin! Joskus ne ovat kiva lisä ja tuovat ekstralatinkia kuvioihin.


      • ei se kaikille ole ok
        "marjat ja dildot" kirjoitti:

        Ensinnäkin ihmettelen sitä, että eikö seurusteluaikana jo tule esiin seksinkin "salat". Meillä ainakin uuden sulhaseni kanssa on keskusteltu hyvinkin syvällisesti kaikesta. Hän ainakin tietää mitä minun kaapistani löytyy ja miksi. Kyllä täytyy olla tosikko kumppani jos dildoista suuttuu. Niin ja pitääkö niistä tehdä sellainen selvitys, että kuka ne on ostanut. Voihan sitä kertoa, että yksinäisten iltojen iloksi on tullut hankittua kaikkea kivaa ja voi kun olisi kiva kokeilla niitä yhdessäkin.

        Tiedän ja tunnen pari miestäkin jotka ovat ostaneet dildon ihan vaan siksi, että haluavat antaa seksissä naiselle muutakin kuin pikaisen panon:) Eikä niitä käytetä jos nainen ei halua, vaan kun ekat estot on nurkassa, niin pitää jatkossa niitä jo ihan luonnollisina juttuina. Korostan näiden parin kaverin kohdalla vielä sitä, että osaavat hommansa kyllä ilman leikkikalujakin! Joskus ne ovat kiva lisä ja tuovat ekstralatinkia kuvioihin.

        ex hyväksyi dildot, KUN ne oli pienempiä kuin sen kalu :)

        pakostakin tulee mieleen sitten, että mitähän se seuraava hyväksyy ja mitä ei

        Ja mä EN hyväksyisi / voisi käyttää ikinä itse dildoa, jolla on uuden kumppanin exää naitu. Joku raja sentään..... :-))


      • mitä.häh
        ei se kaikille ole ok kirjoitti:

        ex hyväksyi dildot, KUN ne oli pienempiä kuin sen kalu :)

        pakostakin tulee mieleen sitten, että mitähän se seuraava hyväksyy ja mitä ei

        Ja mä EN hyväksyisi / voisi käyttää ikinä itse dildoa, jolla on uuden kumppanin exää naitu. Joku raja sentään..... :-))

        Voitko hyväksyä uuden miehesi kalua, jos sillä on jotakuta toista naista joskus naitu?

        Mut en mä ymmärrä tuotakaan, ettei naisella saisi olla isompaa dildoa kuin mitä miehen kalu on. Lelut on leluja, ja eikös niiden tarkoitus ole olla jossain suhteessa ehkä jopa parempiakin kuin toisen luonnonjutut. Aito on silti aina aito, enkä usko että mikään dildo korvaa aitoa tavaraa.


    • vastaus tähän

      kysymykseen omalla kohdallani on se, että en ottaisi mukaani mitään vanhoja leluja, koska en itsekään käyttäisi uuden poikaystäväni exän käyttämiä seksileluja. Tähän on ihan lääketieteelliset perusteet olemassa: toisten käyttämiä dildoja ym. ei pitäisi käyttää, vaikka ne olisi pesty kunnolla. Ja taas toisaalta... ei kyllä tekisi edes mieli hommailla oman rakkaani exän käyttämillä välineillä. Ostaisin ehdottomasti uusia leluja.

    • roskiin vaan

      Vanhat lelut oksettavat, ei kukaan halua muutenkaan nähdä mitään jälkiä toisen exästä, saati sitten jostain seksileluista. Roskiin heti! Kyllä kaupasta saa uusia. Tuohan ois sama ku tajois uudelle kaapistaan löytämiääm exän vanhoja alusvaatteita. Yök!

    • eroamisentuskaa

      Erot on aina tuskaisia ja itse olen vaan kylmästi otttanut ns turpaani näissä kamojen jaoissa, ja ostanut uudet. Muutenkin kun tuska repii rintaa niin jaksa riidellä ja vanhat kamat vaan raapii sydäntä muistojen merkeissä. Itseasiassa tohon aikuisten lelujen jakamiseen niin osta uudet täältä: http://www.lelulaatikko.com ja pääset helpommalla!

    • MieshänMinä

      Meillä kävi niin, että nainen halus tietenkin asunsa, mulle antoi dildot kun pelkäs että uusi poikaystävänsä pelästyy jos näkee ne. Kortsut jaettiin puoliksi.

      No mä kyllä tykkään itsekin dildottaa itseäni, joten kyllä mulle ne pari tekokikkeliä kelpasivat (vaikka toinn on kyllä mielestäni liian iso, ja niin oli sen naisenkin mielestä) ja lisääkin on tullut omaksi ilokseni ostettua.

    • Huh teitä naisia jos käytätte exän dildoja. Itse heittäisin naisen ja tavarat ulos jos yrittäisi jorain ex miehen käyttämiä keinovaginoita tyrkyttää.

    • hömmm

      Kuka käskee kertoa sille toiselle jos joku on ostanu jonkin niistä tildoista? Sunhan ne on.. Eri asia vois sit tietysti olla että se jokin tildo mikä on ollu sun sisässä ja exäs sisässä.. onkin sitten jo eri juttu, mitä sille tehdä.. Ei oo tullu vastaan kun seurustellu/hommaillu vaan heteroiden kanssa jokka ei mitään sisälleen halua.. niin ei ole tullut tuota ongelmaa vastaan..

    • hömmm

      Niin ja kyl ite käytän lelut niin loppuun kunnes ne hajoaa, kun ei ne mitään ilmasii oo..

    • parnapa

      Entäs pumpattavat parpapat eiku parparat... voiko ne laittaa ihan vaan sillee talon roskikseen. Jos joku pelästyy ka saa slaakin, kun ne sieltä tuijptteöee suut ammosen avollaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe