On rasistista toimintaa kun tv-uutisissa väitetään, että venäläiset ja virolaiset tekevät eniten rikoksia.
"Rikoksen uhrin kannalta on aivan samantekevää minkä maalainen rikoksentekijä sattuu olemaan"
MarttyyriMallari-TTt
Ulkomaalaisten tekemät rikokset
6
429
Vastaukset 6
- MillaM
Raivo Roosnan ja Alex Lepajoen...
ja mitä mielikuvia he sinussa herättävät.
"Ei kannata ajatella että he kaikki olisivat samanlaisia"
MarttyyriMallari-TTt- MillaM
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
ja mitä mielikuvia he sinussa herättävät.
"Ei kannata ajatella että he kaikki olisivat samanlaisia"
MarttyyriMallari-TTtSen, että ovat tehneet parannuksen elämässään sittemmin.. Ja tiedän kyllä suomalaisiakin pankkirosvoja ;)
MillaM kirjoitti:
Sen, että ovat tehneet parannuksen elämässään sittemmin.. Ja tiedän kyllä suomalaisiakin pankkirosvoja ;)
siinäs näit sen että ihminen voi muuttua, jos hän itse niin haluaa.
"Puheenvuorosi dekrimininalisoi kokonaisen kansan"
MarttyyriMallari-TTt- MillaM
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
siinäs näit sen että ihminen voi muuttua, jos hän itse niin haluaa.
"Puheenvuorosi dekrimininalisoi kokonaisen kansan"
MarttyyriMallari-TTt
sisäministeriön mielestä ymmärtää heitä, jotka ryöstelyin, pahoinpitelyin ja raiskailun tavoin purkavat omaa pahoinvointiaan.
Tuon pahoinvoinnin syynä on, kun kotimaassaan heitä ryöstettiin, pahoinpideltiin ja raiskattiin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va802127Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3671290Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu321210- 1411058
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa153929- 103876
- 45747
- 62746
- 61716
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63692