Saappaat paksupohkeiselle?

Pystyssä pysyy...

Duobootseja olen katsellut jo pidempään ja nyt olisi parit huiput tarjolla. Kahdet on Ebay.co.uk ja yhdet huutonetissä. Onko kenelläkään ollut? Ovatko niin hyvälaatuisia kun kuulee puhuttavan`?

Mulla ei ole varmaan ikinä ollut saappaita kun mitkään ei mahdu ja täksi talveksi olen sellaiset päättänyt ostaa.

16

5058

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paksu pohje

Itsellä myös paksut pohkeet. En kehtaa mennä edes myymälöihin sovittamaan.
      Saan aina hävetä pohkeitani ja harmittaa kun en voi käyttää saappaita vaikka niin kovin tahtoisin :'( Ja uusina ne maksaa aivan liikaa!! :(

• LelluPulla¨

Saanen udella pohkeen ympärystä?
      Itsellä 47cm :S

• Raidallinen Villasukka

Mulla on kahdetkin DuoBootsin saappaat, pohkeenympärys 50:llä. Ovat aivan ihanan pehmeää nahkaa, todella laadukkaat. Olen kyllä pitänyt niitä kuin kukkaa kämmenellä, en todellakaan missään loskasäässä. Hyvin ovat yhden talven säilyneet. Harmittaa kun pohkeet on paisuneet, niin että nuo eivät enää mahdu, mutta ehkäpä mahtuvat taas jo ensi keväänä...

Jos joku löytyy saappaita joiden varteen mahtuu 55 cm:n pohje, niin kertokaa ihmeessä.

• LelluPulla´

Millaiset saappaat Sinulla on? Mistä olet ostanut? Ja oliko kalliit? :)

• lisää Duobootseista
        LelluPulla´ kirjoitti:

Mistä sellasia saa ostaa? Ihan uudet käy...
        t. Paksupohkeinen

• Raidallinen villasukka
        LelluPulla´ kirjoitti:

Niin siis ihan Duobootsilta ostin. http://www.duoboots.com/

Minulla on Pennat, joista taisin maksaa 77 puntaa postarit, olivat kevät/kesäalen viimeisellä viikolla ostetut: http://www.duoboots.com/calf_fitted_boots/dress/penna/00/0/1

...sekä Elbat, joista maksoin täyden hinnan, 110 puntaa postarit: http://www.duoboots.com/calf_fitted_boots/casual/elba/00/0/1

Onhan noilla hintaa, mutta minusta ovat sen arvoisia, niin ihanat ovat jalassa. Postarit Suomeen ovat muistaakseni noin 15 puntaa/pari. Tilataan ihan normaalisti tuolta nettisivuilta ja maksetaan luottokortilla, tulivat muistaakseni alle viikossa! Paljon nopeampaa kuin jossain Elloksessa tai muualla...

• kenkäfriikki*
        Raidallinen villasukka kirjoitti:

Minulla on Pennat, joista taisin maksaa 77 puntaa postarit, olivat kevät/kesäalen viimeisellä viikolla ostetut: http://www.duoboots.com/calf_fitted_boots/dress/penna/00/0/1

...sekä Elbat, joista maksoin täyden hinnan, 110 puntaa postarit: http://www.duoboots.com/calf_fitted_boots/casual/elba/00/0/1

Onhan noilla hintaa, mutta minusta ovat sen arvoisia, niin ihanat ovat jalassa. Postarit Suomeen ovat muistaakseni noin 15 puntaa/pari. Tilataan ihan normaalisti tuolta nettisivuilta ja maksetaan luottokortilla, tulivat muistaakseni alle viikossa! Paljon nopeampaa kuin jossain Elloksessa tai muualla...

Moi!

Sain omat, ensimmäiset, Duobootsini edellisellä viikolla, ja olen melko tyytyväinen ostokseeni. Malli jonka tilasin on Moscow.

Toimitus oli tosi nopeata, tein tilauksen maanantaina, sain tilausvahvistuksen samantien, tiistaina ilmoituksen että kengät on pakattu ja tiliäni veloitettu, ja perjantaina sainkin jo noutaa kengät postista.

Tämä voi tietysti riippua mallista, ja riippuukin, mutta ainakin tässä mallissa koko oli jotenkin nafti. Kengänkokoni on normaalisti 42-42,5, ja tässä täytyi olla koko 43, onneksi älysin tilata heti reilut, siis sitä kokoa. Samoin pohkeen ympärysmitta oli mielestäni sentin, pari kapeampi kuin luvattu, onneksi kuitenkin mahtuivat kiinni.

Kaikenkaikkiaan olen ostokseeni tyytyväinen, sillä faktahan on, että tuossa koossa 50 cm:n pohkeella ei juuri voi hintoja tuijotella... Itse asiassa, siinä mielessä halpaa, jos vertaa vaikka Dominiquen saappaisiin, jotka kyllä ovat kokemukseni perusteella (kolmet saappaat) tosin parempilaatuisia. Näissä nyt tilaamissani oli ihan asiallinen vetoketju, nahka ok pehmeätä (muttei mitään huippunahkaa) ja flanellivuori ok, jollain lailla kumminkin ne ovat halvan oloiset - mutta kuten sanottu, en valita!

Suosittelen kyllä tilaamista muillekin joilla on tämä pohje/koko-ongelma, onhan siinä fiilikset korkealla, kun saa ekaa kertaa lapsuuden jälkeen kiskottua polveen ulottuvat saapikkaat jalkaansa ja miehen tyytyväisenä myhäilevän vieressä... Jos epäilyttää, niin pieni riski kannattaa mielestäni ottaa, kun lopputulos voi olla todella positiivisesti yllättynyt uusi saapastelija :)

• kenkäfriikki*
        Raidallinen villasukka kirjoitti:

Moi!

Luin viestisi uudelleen läpi, ajatuksella, ja mikäli vielä etsit bootseja joissa olisi 55cm:n pohje, niin Dominiquen saapikkaat saattaisivat olla ratkaisu.
        Niiden pohkeita on kolmea kokoa, ja L-pohkeen leveys on 50-52 cm, ja koska niissä on pieni joustoresori ja muutenkin malli reilu, varmaan menisivät kivuttomasti 55 cm:n pohkeen jalkaan :)

Itse olen tilannut noita Daamista (www.daami.fi) koska heillä on ollut riittävän isoja kokoja, mutta Helsingistä näitä saa myös Boutique 52:sta. Sieltä voisi varmaan myös tilata itselle sopivan koon, pohkeen koon ja mallin - palveleehan pieni kauppa asiakasta ihan eri tyyliin kuin ketjut...

• Daamista
        kenkäfriikki* kirjoitti:

Moi!

Luin viestisi uudelleen läpi, ajatuksella, ja mikäli vielä etsit bootseja joissa olisi 55cm:n pohje, niin Dominiquen saapikkaat saattaisivat olla ratkaisu.
        Niiden pohkeita on kolmea kokoa, ja L-pohkeen leveys on 50-52 cm, ja koska niissä on pieni joustoresori ja muutenkin malli reilu, varmaan menisivät kivuttomasti 55 cm:n pohkeen jalkaan :)

Itse olen tilannut noita Daamista (www.daami.fi) koska heillä on ollut riittävän isoja kokoja, mutta Helsingistä näitä saa myös Boutique 52:sta. Sieltä voisi varmaan myös tilata itselle sopivan koon, pohkeen koon ja mallin - palveleehan pieni kauppa asiakasta ihan eri tyyliin kuin ketjut...

Miten sieltä voi tilata, siis www.daami.fi?

• kenkäfriikki*
        Daamista kirjoitti:

Miten sieltä voi tilata, siis www.daami.fi?

Moi

Olen ensin katsonut Dominiquen omilta sivuilta kauden mallit, hekumoinut ja haaveillut niitä, ja sitten ihan perinteisesti soittanut puhelimella Daami-liikkeeseen, ja omistajan kanssa neuvotellut, että mitä malleja heillä nyt on missäkin koossa ja pohkeen koossa.
        Hän on toimittanut minulle sekä postiennakolla että niin, että lasku saappaista ja postikuluista on ollut paketin sisällä,
        Ekalla kerralla tilasin vääränkokoiset, ja palautus ja vaihto uuteen onnistui kätevästi, ainoastaan itse maksoin uuden toimituksen postarit. Tokalla kerralla heillä ei ollut niitä saappaita jotka nettisivuilta olin valinnut, joten hän tilasi ne minulle, jolloin toimituksen kesto kaikkiaan oli ehkä 2-3 viikkoa.
        Kauppias on asiallinen, ja hän tuntee tämän pohjeongelman omakohtaisesti... Suosittelen siis kokeilemaan!
        Tässä Dominiquen omat sivut, klikkaa sieltä osasto boots...
        http://www.dominique.dk/

• lisää kohtalotovereita
        kenkäfriikki* kirjoitti:

Moi

Olen ensin katsonut Dominiquen omilta sivuilta kauden mallit, hekumoinut ja haaveillut niitä, ja sitten ihan perinteisesti soittanut puhelimella Daami-liikkeeseen, ja omistajan kanssa neuvotellut, että mitä malleja heillä nyt on missäkin koossa ja pohkeen koossa.
        Hän on toimittanut minulle sekä postiennakolla että niin, että lasku saappaista ja postikuluista on ollut paketin sisällä,
        Ekalla kerralla tilasin vääränkokoiset, ja palautus ja vaihto uuteen onnistui kätevästi, ainoastaan itse maksoin uuden toimituksen postarit. Tokalla kerralla heillä ei ollut niitä saappaita jotka nettisivuilta olin valinnut, joten hän tilasi ne minulle, jolloin toimituksen kesto kaikkiaan oli ehkä 2-3 viikkoa.
        Kauppias on asiallinen, ja hän tuntee tämän pohjeongelman omakohtaisesti... Suosittelen siis kokeilemaan!
        Tässä Dominiquen omat sivut, klikkaa sieltä osasto boots...
        http://www.dominique.dk/

Minulla myös tuo ikävä saapasongelma. Lisänä vielä suhteessa suureen pohkeenympärykseen, että olen muuten siro nainen, kengänkokokin on 38. Nilkka 21cm, mutta tuo pohkeenympärys 38cm. Yleensä aina kun löydän riittävän leveät saappaat, ne ovat nilkoista niin löysät, ettei niillä uskalla kävellä nyrjähdyksen pelossa.

• hipputti2

Sain myös tällä viikolla omat Duobootsini Englannista. Toimitus oli nopea ja saappaat hienot! Hintaa postituskuluineen tuli n. 180 e. Ei mun mielestä "mittatilaus" nahkasaapaista mikään hirveä hinta... Etenkin kun on erittäin sopivat omaan jalkaan! Vielä kun raaskisi käyttää... Suosittelen ehdottomasti Duobootsia.

Kengän koko vastasi hyvin omaa kokoani (38), pohkeenympärys inan verran kireä, mutta nahka on venyvä materiaali ja varressa on venyvät "levikkeet". Ainoa pieni miinus on että kengät ovat kiiltävää nahkaa, vaikka nettisivuilla näyttivät mattapintaisilta. Mutta siltikin saappaat ovat erittäin upeat!

• HennaPM
        hipputti2 kirjoitti:

Sain myös tällä viikolla omat Duobootsini Englannista. Toimitus oli nopea ja saappaat hienot! Hintaa postituskuluineen tuli n. 180 e. Ei mun mielestä "mittatilaus" nahkasaapaista mikään hirveä hinta... Etenkin kun on erittäin sopivat omaan jalkaan! Vielä kun raaskisi käyttää... Suosittelen ehdottomasti Duobootsia.

Kengän koko vastasi hyvin omaa kokoani (38), pohkeenympärys inan verran kireä, mutta nahka on venyvä materiaali ja varressa on venyvät "levikkeet". Ainoa pieni miinus on että kengät ovat kiiltävää nahkaa, vaikka nettisivuilla näyttivät mattapintaisilta. Mutta siltikin saappaat ovat erittäin upeat!

Mulla olisi myytävänä käyttämättömät Duobootsin Tunis-saapikkaat. Mustat, koko 42 (aika pieni neljäkakkonen), 5½ sentin korko. Pohkeen ympärys 50 cm, joka on käytännössä varmaan 48-52 cm.

Tiedustelut ja kuvat: [email protected]

• Sarah-23
        HennaPM kirjoitti:

Mulla olisi myytävänä käyttämättömät Duobootsin Tunis-saapikkaat. Mustat, koko 42 (aika pieni neljäkakkonen), 5½ sentin korko. Pohkeen ympärys 50 cm, joka on käytännössä varmaan 48-52 cm.

Tiedustelut ja kuvat: [email protected]

Saapikkaat vielä myynnissä??

Onko muilla saapikkaita myynissä?

• HennaPM
        Sarah-23 kirjoitti:

Saapikkaat vielä myynnissä??

Onko muilla saapikkaita myynissä?

Saapikkaat edelleen mynnissä, ota yhteyttä meilin kautta [email protected]

• Sarah-23
        HennaPM kirjoitti:

Saapikkaat edelleen mynnissä, ota yhteyttä meilin kautta [email protected]

Lähettänyt sinulle meiliä, eikö ole tullut perille?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe