Kuinkahan paljon Suomessa on vastaavia tapauksia, väkivaltainen osapuoli onkin NAINEN?
Entinen vaimo oli meillä se väkivaltainen osapuoli. Joka kerta viinaa saadessaan hän muuttui varsin agressiiviseksi ja yleensä kävi päälle kuin eläin. Hakkasi, puri, raapi, potki, heitteli esineillä ja huonekaluilla, repi vaatteet, repi hiuksia päästä... Ja meikäpoika ei pariin viikkoon sitten liikkunut ihmisten ilmoilla.
Olin tyhmä, en mennyt koskaan näyttämään jälkiä terveyskeskukseen (tai muuallekaan). Jotenkin häpesin koko hommaa, kai se johtui osittain vaimon halveksivasta tyylistä naureskella koko riehumiselle ja sille, että MINÄ olin niin "munaton" että akatkin hakkaa... Yleensähän kyllä koko väkivaltaisuus oli "kiistetty ja poispyyhitty" viinan aiheuttamalla muistamattomuudella. Kun hän ei (muka) muistanut koko hommasta mitään, ei hänellä ollut myöskään millään tavalla huono omatunto, anteeksipyydettävää, tai käytöksessä korjattavaa, saati juomisessa rajoittamista.
Näiden kokemusten ja jälkiviisauden myötä sanon teille MIEHET: KÄYKÄÄ NÄYTTÄMÄSSÄ VÄKIVALTAISEN PUOLISONNE AIHEUTTAMIA JÄLKIÄ AINA JOLLEKIN VIRALLISELLE TAHOLLE! Asiaa ei tarvitse siltä istumalta lähteä käräjäsaliin puimaan, mutta JOS vaikka joku kaunis päivä tulee ero ja on lapsia, on nuo väkivallan dokumentit todellakin enemmän kuin tarpeen...
Vaimo pieksi
16
1803
Vastaukset
- väkivallan uhreille
Sukupuoleen katsomatta: käykää siellä lääkärillä! Minä tein tuon mokan että en koskaan mennyt. Milläs sitten todistat että toinen on aivan raivopää kun itsekin aikanani vain piilottelin ja häpesin. Ja lapset kärsii.
- jos
Mitäs jos seuraavalla kerralla vetäisit muijaa lättyyn niin että tuntuu. Muistaa varmaan seuraavana päivänä, vaikka olis kuinka pieruissa. Mies se on joka talossa määrää. En missään nimessä kannata väkivaltaa, enkä ole itse väkivaltainen, mutta jos muija kävis mun kimppuun niin p--k-le!
- väkivalta kasvattaa?
jos kirjoitti:
Mitäs jos seuraavalla kerralla vetäisit muijaa lättyyn niin että tuntuu. Muistaa varmaan seuraavana päivänä, vaikka olis kuinka pieruissa. Mies se on joka talossa määrää. En missään nimessä kannata väkivaltaa, enkä ole itse väkivaltainen, mutta jos muija kävis mun kimppuun niin p--k-le!
väkivaltaa? Usein jos vastaa siis samalla mitalla, niin kuka ratkaisee kuka on johdossa? seuraavaksi heiluu puukot jne. Eli en kyllä suosittelisi ihan takaisinkaan pieksemistä. (itsepuolustus on erijuttu)
Kaikenlisäksi tosiaan, jos nainen on voimakkaampi kuin mies niin ei sitä noin vain "takaisin" laiteta. Taikka jos ei ole, niin eikö kiinnipito riitä? ettei pysty tekemään mitään?
Yleensä kun miehet on vahvempia, niin naisten on pikkuisen hankalampi pitää esim ranteista kiinni tms. ja PUHUTELLA. Itse otan pitävän otteen (makuuasennossa, ettei tule potkuja) ja kysyn että rauhotutko? Yleensä puolentunnin mukavan juttutuokion jälkeen ollaan ihan sovussa...
Jos pariskunta onkin tasa-arvoisempi voimissaan, niin onkin hankalampaa. - nyt_onnellinen
väkivalta kasvattaa? kirjoitti:
väkivaltaa? Usein jos vastaa siis samalla mitalla, niin kuka ratkaisee kuka on johdossa? seuraavaksi heiluu puukot jne. Eli en kyllä suosittelisi ihan takaisinkaan pieksemistä. (itsepuolustus on erijuttu)
Kaikenlisäksi tosiaan, jos nainen on voimakkaampi kuin mies niin ei sitä noin vain "takaisin" laiteta. Taikka jos ei ole, niin eikö kiinnipito riitä? ettei pysty tekemään mitään?
Yleensä kun miehet on vahvempia, niin naisten on pikkuisen hankalampi pitää esim ranteista kiinni tms. ja PUHUTELLA. Itse otan pitävän otteen (makuuasennossa, ettei tule potkuja) ja kysyn että rauhotutko? Yleensä puolentunnin mukavan juttutuokion jälkeen ollaan ihan sovussa...
Jos pariskunta onkin tasa-arvoisempi voimissaan, niin onkin hankalampaa.Eli sinun nainen on sinulle väkivaltainen? Miksi olet sellaisessa suhteessa? Vielä voit lähteä menemään.
Minun naiseni hakkasi, potki yms. Koitin kanssa sitoa hänet käsin yms, mutta hän silti pystyi puremaan....
- entinenhuonoavokki
Oma mieheni soitti poliisille kun riehuin kännissä, jouduin kuulusteluihin ja tuli syyte perheväkivallasta, vaikka mies ei sitä olisi halunnut. Säikähdin sen verran, etten ole sen jälkeen juonut kirkkaita, ja olen käyttäynyt niin kuin puolison kuuluu.
- mies46v
Meillä sama juttu että vaimo sai silmittömiä väkivaltaisia raivokohtauksia kännissä. Itse olen sen verran vahvempi että pystyin kuitenkin pitelemään hänet aloillaan sen puoli - pari tuntia jonka kohtaus kesti. Noita oli ehkä puolen tusinaa kertaa vuodessa, enkä kertaakaan vienyt asiaa poliisille. Mitäpä niille olisin näyttänytkään.
Useamman vuoden tuota kestin vaikka kaiken rakastamisen ja välittämisen riehuminen olikin jo aikaa tappanut. Viime vuonna lähdin ja se on ollut elämäni paras päätös.
- eerer
Yleisesti kaikille miehille ja naisille:
Ei muuta kun pienet tallentavat videokamerat tallentamaan kun seuraavan kerran on tilannetta tulossa päälle. Siinä on todistetta kerrakseen esittää virkatahoille.- jassuu3
Ei. Tämä on hulluutta. Elämä on elettävä aikaa, ja siihen ei kuulu mielipuolinen muiden kyylääminen. Ei ole mitään järkeä.
- ulos
Se on kyllä niin että lyöntien jälkeen ei mikään tunnu enää miltään. On parisuhteessa pahasti jokin vialla ellei asioita voi selvittää muuten kuin lyömällä. Tiedän sekä henkisen että fyysisen väkivallan koska olen kokenut molemmat. Olen sanonut että fyysinen kipu parantuu ja jäljet vaikkakin jättää sieluun haavan mutta henkisestä vakivaltasuhteesta on vaikea päästä eroon, kun ei ole lyönyt ei oo näyttöä. Nyt roikun juuri tällaisessa. Mies on kiltti kuin kissanpoikanen. MUTTA välttää fyysistä läheisyyttä, manipuloi... Hyvin usein käy niin että viikko on jo valmiiksi suunniteltu eikä minulta ole edes kysytty. Suuttu ihan pienistä huomautuksista vaikka kuinka yrittäisi hänenkin parastaan. Ei ole nukkunut vieressä lähes kahteen vuoteen. Lapsille antaa rahaa mutta minulle "heittää" kaupassa hyllyjen välissä niin että pomin rahan joskus lattialta. Ahdistaa, kurkkua kuristaa, vatsaan sattuu, tunne että on koko ajan nälkä. Tiedostan että olisi päästävä eroon mutta olen voimaton. Onnellisimmillaan olen kun saan olla yksin - eikä tarvitse pelätä että koska se taas tulee, näitä päiviä on vähän. Kun saan itseni koottua ja saan nukuttua joitain öitä hyvin jaksan jotenkin "palvella häntä". Miellyttämään en häntä lähde. Uskon että suhde kuivuu ja sitä onnenpäivää ootan.
- nähty on
tunneelämän sairaudet koskevat myös naisia,narsismi ja persoonahäiriöiset ovat alahtelevia,väkivaltaisia ,agresiivisuuteen taipuvaisia,he eivät kykene yksinkertiasesti normaalikeskusteluun! levottomia,päihteen suurkuluttajia myös sekä harrastavat henkistä väkivaltaa,manipuloiden,valehtelevat,räyhäävät,mustamaalausta.valehteleminen saattaa olla sellaista että uskovat omiin juttuhinsa....hulluus rehoittaa myös naisissa,varokaa.
- kerrostalohelvettiä
joo viinahan on viisasten juoma...alkää juoko älyä kankaalle naisetkaan!kallis paukku kun viranomaiset kutsutaan kotiin ja yleiseen syyttäjälle asia etenee
- Siis trollaatko nyt
Mitä jos kasvattaisit munat?
Nyrkillä leukaan niin se ei seuraavaan 15 minuuttiin lyö ketään! - TheTruth
Tässä ajassa jossa elämme ja kerta naiset ovat ja taistelevat edelleen tasavertaisuuden saavuttamiseksi monella saralla, niin siihen kuuluu mös nyrkin vastaanottaminen jos on kusipää.
Jos nainen lyö minua, niin aivan vamasti lyön takaisin eli sitä rohkeutta on turha kaivaa siitä luulosta, että ei mies lyö naista. - ei terve itsetunto
Minua nainen löisi kerran. Samoin jos olisin nainen, mies löisi kerran.
Katsoisin mistä on viis hirttä poikki ja se siitä.
En hyväksy väkivaltaa missään muodossa. Kukaan ei saa lyödä ketään. Nyrkkiin turvautuu ihminen joka ei mitään muuta osaa. Hyvin alemmuudentuntoinen ja epävarma pitää olla että siihen on lähdettävä. - Yllättävän yleistä
Onhan näitä, tuossa ketjussa on enemmältikin väkivaltaisista & henkistä kidutusta harrastavista naisista
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5100719 - vain yksi totuus
Entäpä ne naiset, jotka OVAT rauhallisia, asiallisia, uskollisia, kilttejä ja itsestään ja läheisistään huolehtivia, jotka saavat silti kuulla miehen pitävän heitä väkivaltaisina, ainakin henkisesti, peittääkseen OMAN väkivaltaisuuden ja vaimonsa huonon kohtelun? Omasta kokemuksesta sanon, että mies itseään puolustaakseen voi kirkkaasti kertoa valheita kenelle vain ja vierittää syyn vaimonsa päälle, esim jos vaimo on joutunut kutsumaan virkavallan apuun miehen takia. Se on siis yksinomaan vaimon syy, miehessä ei mitään vikaa, vaikka virkavaltakin todisti miehen väkivallan. Mies ei edes tajua, että vaimo teki kaikkensa, ettei miestä tuomittu, ei tullut ehdonalaista, mikä olisi ollut aivan oikein, eikä mennyt miehen työpaikka, ei maine. Joka raivokohtauksessaan muistaa kertoa, että se kaikki oli vain vaimon syy ja hän kostaa itseään kohtaan aiheutetun pahan!!! Näin voi käyttäytyä mies, joka syyllistää vaimonsa väkivaltaiseksi, tai mielisairaaksi, tai sairaan mustasukkaiseksi peittääkseen oman käytöksensä.
Uskon, että tällaisia itsekkäitä ja häikäilemättömiä ihmisiä on nykyisin vaikka kuinka paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768