Mikä ihmeen pakko kaikilla countrysta pitävillä on puolustella? Ihan niinkuin siinä olisi jotain häpeämistä, että pitää countrysta. Ja miksi melkein jokaisen pitää vielä muistuttaa, ettei ole amerikkalaisuuden ihailija tai Bushin politiikan kannattaja, vaikka countrya kuunteleekin? Nehän ovat aivan eri asioita. On minullakin venäläisiä poranteriä, enkä silti ole kommunisti tai kannata Putinin tshetshenianpolitiikkaa.
Sitäpaitsi, ei suomalaisuuskaan aina niin suuri ylpeydenaihe ole.
Mikä ihmeen pakko...
4
532
Vastaukset
- manmangler
Ei siis saa kommentoida jos joku haukkuu jenkki typerykseksi.
Itsellä on kyllä tapa sanoa vastaan jos minua aletaan haukkua.
Eri asia jos tulisi huutamaan itse että en ole jenkki typerys.- Sami
Saahan sitä kommentoida ja puolustautuakin. Mutta minusta se, että kuuntelee countrya, ei selittelyjä kaipaa. Se ei ole yhtään huonompaa musiikkia kuin muukaan, usein päinvastoin.
- hillybilly man
Osuit naulankantaan dude! Kun pitää asiat yksinkertaisina, ei tuu sekaannuksia. Bush on politiikkaa,counry on musiikkia sekä YYhdysvallat on maa joten ei mul ole ainaskaan ongelmia =)
- noviisi
Pistit muuten naulan kantaan.HYVÄ SAMI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875