olis tulossa treffit mukavan olosen tytön kanssa. ollaan tavattu netissä ja nyt sitten ois tarkoitus nähä ihan oikeestikkin. en oo koskaan ketään treffeille vienyt joten en kunnolla tiiä miten homma toimii ja mihin se pitäs viiä. ja on vaikeeta se että oon ujo ja hiljanenkin. :/ tää jännittää ja pelottaa että oon sitte ihan paineissaan. nyt apuja kaikilta jotka jotain osaa sanoa. ei siis olla täysikäisiä kumpikaan.
APUA ekat treffit
10
3090
Vastaukset
- tilannetta
pukkaa. oon aivan samassa tilanteessa kuin ketjun aloittaja, joten olis hyvät neuovot tarpeen.
- Kikka
Varsin varma valinta ensimmäisten treffien paikaksi on jokin mukava, rauhallinen kahvila. Kahviloista löytyy kivoja paikkoja istuskella teen tai kahvin äärellä ja jutella.
Ujoutta tai jännittämistä ei kannata liiaksi pelätä, koska vastapuoli jännittää taatusti ainakin yhtä paljon. Jännittäminen toisekseen kertoo siitä, että tilanne on sinulle tärkeä. Minulle itselleni ainakin tulee silloin treffikumppanina sellainen olo, että tuo toinen pitää minua niin merkityksellisenä, että jännittää vuokseni ja sehän tuntuu hyvältä! Ei jännittäminen tai ujous siis ole välttämättä mikään negatiivinen juttu. - Oild
Kikka kirjoitti:
Varsin varma valinta ensimmäisten treffien paikaksi on jokin mukava, rauhallinen kahvila. Kahviloista löytyy kivoja paikkoja istuskella teen tai kahvin äärellä ja jutella.
Ujoutta tai jännittämistä ei kannata liiaksi pelätä, koska vastapuoli jännittää taatusti ainakin yhtä paljon. Jännittäminen toisekseen kertoo siitä, että tilanne on sinulle tärkeä. Minulle itselleni ainakin tulee silloin treffikumppanina sellainen olo, että tuo toinen pitää minua niin merkityksellisenä, että jännittää vuokseni ja sehän tuntuu hyvältä! Ei jännittäminen tai ujous siis ole välttämättä mikään negatiivinen juttu.tuo auttaa, en vaan tiiä riittääkö juttua kahvilla istuessa. mutta täytyyhän sitä jotakin koittaa...
- xds
jos meette syömää ja tilaat samaa ruokaa ku se ja sitte puhutte jostai mukavasta asiasta ja sitte alette jutella seksistä siitä tytöt tykkää
- Oild
kävin niillä treffeillä. ne meni pieleen. mentiin ravintolaan syömään. jännitin niin paljon että ripulipaska roiskui housuihini kovalla paineella. hirveä haju levisi joka puolelle. treffit loppuivat siihen. tyttö lähti. olen masentunut ja harkitsen itsemurhaa.
- sdasf
Oild kirjoitti:
kävin niillä treffeillä. ne meni pieleen. mentiin ravintolaan syömään. jännitin niin paljon että ripulipaska roiskui housuihini kovalla paineella. hirveä haju levisi joka puolelle. treffit loppuivat siihen. tyttö lähti. olen masentunut ja harkitsen itsemurhaa.
voih tyttö ei varmaan enää halua tavata sinua ,mutta tähtää uusiin tyttöihin. kokeile tätä kun meette treffeille niin kannattaa mennä rauhalliseen paikkaan missää ootte vain te kaksi katsot sitä silmiin ku puhutte ja naura niille sen jutuille.sellain minä onnistuin
- oild
sdasf kirjoitti:
voih tyttö ei varmaan enää halua tavata sinua ,mutta tähtää uusiin tyttöihin. kokeile tätä kun meette treffeille niin kannattaa mennä rauhalliseen paikkaan missää ootte vain te kaksi katsot sitä silmiin ku puhutte ja naura niille sen jutuille.sellain minä onnistuin
vitun feikki kirjottaa täällä minuna :(( ollaan nähty nyt muutaman kerran mutta aina ollu kavereita mukana molemmilla ja sitte olin vielä päissää eka kerralla :// mutta tänään nähää oikeesti kahestaa :)
- setä tuomari
oild kirjoitti:
vitun feikki kirjottaa täällä minuna :(( ollaan nähty nyt muutaman kerran mutta aina ollu kavereita mukana molemmilla ja sitte olin vielä päissää eka kerralla :// mutta tänään nähää oikeesti kahestaa :)
luuseri kyl oot ku et uskaltanu selvinpäin mennä eka treffeille, vaan turvauduit alkoholiin.
- tiinap1976
setä tuomari kirjoitti:
luuseri kyl oot ku et uskaltanu selvinpäin mennä eka treffeille, vaan turvauduit alkoholiin.
Olin tässä hiljattain ekoilla treffeille nettituttavuuden kanssa. Mies tuli paikalle puoli tuntia myöhässä ja reippaassa humalassa. Mä kilttinä ihmisenä kuitenkin lähdin istumaan terassille hänen kanssaan. Hitusen jäi paska fiilis miehen alkaessa kähmimään puolen tunnin jälkeen. Mies vielä kuvitteli tehneensä hyvän vaikutuksen ja haluaa tavata uudelleen. Treffeille siis selvin päin!
- werty
jos ei välttämättä juttu luista ja on ujonpuoleinen niin menkää istuskelun sijaan vaikkapa keilaamaan/minigolfaamaan/tekemään jotain mikä kumpaakin kiinnostaa. Siinä sittä juttua sitte tekemisen lomassa (: ei kumminkaan leffaan varmaan kannata kun eihän siinä tuu sitte tutustuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676