Heippa!
En tiedä oonko nyt oikeella palstalla, mutta ainakin sinne päin.. Elikkä, tietääköhän täällä kukaan mistä saisi vapaasäestystunteja? Onko kellään siis tiedossa jotain hyväksihavaittua musaopistoa tai yksityistä opettajaa? Klasaritaustaa löytyy, tosin taukoa oon nyt pitäny jo jonkin aikaa ja kaikki opittu on vähän niinku unohdettukin. Laulaminen on mun intohimo ja käyn pop-jazzopistolla laulutunneilla, mutta oon jo kauan halunnut oppia tuota vapaasäestystä edes jonkin verran, kun se niin hyvin tukis sitä laulamista. Lämmin kiitos niille jotka vaivautuvat vastaamaan.
VAPAASÄESTYKSESTÄ
Apua tarvitaan
3
310
Vastaukset
- nohh
Kyllä ainakin osa klasaripiano-opeista pystyy siinä neuvomaan. Ja on siitä kirjojakin, hmm.
- Onko elämää kehäkolmosen ul...
sehän riippuu siitä missä päin Suomea asut
- ---
Onko elämää kehäkolmosen ul... kirjoitti:
sehän riippuu siitä missä päin Suomea asut
Asun Espoossa, mutta käyn Helsingissä koulua, että kunhan jommasta kummasta kylästä löytyis opetusta nii hienoo ois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902947- 2101161
- 821116
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1201047- 811043
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2011008- 65852
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?21740- 71727
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57588