tietääkö kukaan mitä on tapahtunut kluuvin (helsinki) studio trend day spa:lle-onko lopettanut vai muuttanut muualle-ja milloin? sain talvella sinne lahjakortin-heitänkö roskiin?
Studio trend day spa
4
5297
Vastaukset
- niin etsivä löytää
www.google.fi "studio trend day spa"
ja löydät tämän
http://www.studiotrenddayspa.fi/
ei sivuilla ainakaan ole mitään tietoa muutosta/lopettamisesta- nildu
voi elämän kevät-kävin kuule aivan paikan päällä toteamassa,että liiketila oli tyhjillään...VAIKKA nettisivut kuinka väitti muuta...
- parturissa
nildu kirjoitti:
voi elämän kevät-kävin kuule aivan paikan päällä toteamassa,että liiketila oli tyhjillään...VAIKKA nettisivut kuinka väitti muuta...
Siinä on nyt uusi paikka avattu. Tai omistaja vaihtunut. Minun vanha "bonuskortti" ainakin kävi vielä tänään tuossa paikassa.
Jos nyt tarkoitit sitä mikä on Hairstoren vieressä. Jos et ole repinyt lahjakorttia, kantsis käydä tuolla kysymässä.
- turkoosi
Tuskin saat lahjakortillesi vastinetta jos kortti on talvella annettu. Voimassaoloaika lahjakortilla on kolme kuukautta, eikä vietnamilainen omistaja-noita jousta asiassa yhtään. Liike on lopettanut toukokuussa, joten tarkista onko lahjakortti ollut tuolloin voimassa. Jos on, joutuu yrityksen omistaja antamaan korvaavan hoidon tai rahat takaisin Kluuvin parturi-kampaamo liikkeessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171