Yksinäiset poikamiehet

Mies*

Hyvin usein miestä haukutaan tai arvostellaan ulkonäön tai käytöksen perusteella ja tehdään virhearvioita naisten tahoilta, joko saamattomaksi vätykseksi tms ja jätetään hylkyyn, mutta onko ne aina ne todelliset syyt, ettei suhdetta synny?

Tiedän paljonkin sellaisia miehiä, jotka olisivat varmasti ihanteellisia, tyylikkäitä, fiksuja ja aviopuolisoiksi kelpaavia, mutta syystä tai toisesta ovat yksin, eli kaikissa yksinäisissä poikamiehissä ei välttämättä ole jotain vikaa. Varmaankin löytyy naisiakin, mutta se ei ole aiheena nyt kirjoituksessani.

En halua syyllistää naisia, vaan tuoda epäkohtia esiin ja miksi on yksinäisiä poikamiehiä.

Mielestäni yksinäisten poikamiesten avioitusmishankkeiden epäonnistumisen syynä on osittain sukukypsän nykynaisen itsekkyys/luontaan työntävyys, tasa-arvo/sosiaalisen aseman paraneminen ,koulutus ja omillaan toimeentuleminen, jotka heijastuvat sukupuolten sidonnaisuuden heikkenemiseen ja kevyt, itsenäinen mukavuuksiin tottuva elämäntapa houkuttelee naista enempi ja kiinnostus sitoutumiseen, sekä perheen perustamiseen unhoittuu.

Vasta myöhemmässä iässä tyttöporukassa riekkuessa huomataan tatska olalla,liian nopeasti tikittävä elämänkello, eli mikä meni pieleen ja syyllistä aletaan etsimään miehistä, vaikka valintoja olisi voinut tehdä aiemmin toisinkin, mutta rima pidetään yhä edelleen katkeroitunein mielin korkealla ja ketään ei huolita vastukkeeksi.

Mitä tästä seuraa? Ihanteelliset aviomiehet hakevat joko thaitytön tai jäävät yksinäisiksi poikamiehiksi naisten itsekkyyden seuraamuksina.

104

5914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------

      Mitä ihanteellista on ihmisessä, jota ns. kukaan ei halua kumppanikseen?
      Miksi naisen tarvitsisi perustaa perhe vain miehen vastaavan tarpeen vuoksi?
      Miksei maailmassa saa ja pidäkin olla yksinäisiä poikamiehiä, osana koko kirjoa?

      • mies*

        mutta sanotaan näin, ettei huomata hyvyyttä tai pinnallisesti ajatellaan ja ei edes haluta tutustua, vaikka olisi tutustumisen arvoinen. Naisistakin löytyy ihanteellisia, mutta jostain syystä ovat yksin.

        Ei tietenkään, mutta ei pidä sitten vanhanapiikana valittaakaan.

        Tottakai saa olla, mutta varmaan siippakin olisi kiva.


      • vanhanapiikana
        mies* kirjoitti:

        mutta sanotaan näin, ettei huomata hyvyyttä tai pinnallisesti ajatellaan ja ei edes haluta tutustua, vaikka olisi tutustumisen arvoinen. Naisistakin löytyy ihanteellisia, mutta jostain syystä ovat yksin.

        Ei tietenkään, mutta ei pidä sitten vanhanapiikana valittaakaan.

        Tottakai saa olla, mutta varmaan siippakin olisi kiva.

        kuin epäsopivan kumppanin kanssa.


    • kun sen oikein oivaltaa

      • juuri niin ihanaa...

        kuin itse siitä tekee! Miehen kanssa, ilman miestä, samasta asiasta kysymys.

        Onneksi ei tarvitse irlissä olla missäään tekemisissä ap:n kaltaisten katkerien ja luotaantyöntävien poikamiesten kanssa. Sehän heitä harmittaakin.


      • yksi onneton
        juuri niin ihanaa... kirjoitti:

        kuin itse siitä tekee! Miehen kanssa, ilman miestä, samasta asiasta kysymys.

        Onneksi ei tarvitse irlissä olla missäään tekemisissä ap:n kaltaisten katkerien ja luotaantyöntävien poikamiesten kanssa. Sehän heitä harmittaakin.

        Nainen, joka ei ymmärtänyt aloittajan jutun sisällöstä mitään. Katkeroitunut vanhapiika.
        Tuolla on nettideitti-palstat täynnä näitäkin naisia,
        jotka viittä vajaa nelikymppisinä halauavat epätoivoisesti löytää miehen, joka panisi paksuksi.
        Liian myöhään...

        Terv. Mies, 17v. liitossa, onneksi en enää:))
        Ja poikamiehille! Nauttikaa naisista, kyllä niitä löytyy, kun rohkeesti hakee!! (fiksujakin)


      • kun muita nimittelet.
        yksi onneton kirjoitti:

        Nainen, joka ei ymmärtänyt aloittajan jutun sisällöstä mitään. Katkeroitunut vanhapiika.
        Tuolla on nettideitti-palstat täynnä näitäkin naisia,
        jotka viittä vajaa nelikymppisinä halauavat epätoivoisesti löytää miehen, joka panisi paksuksi.
        Liian myöhään...

        Terv. Mies, 17v. liitossa, onneksi en enää:))
        Ja poikamiehille! Nauttikaa naisista, kyllä niitä löytyy, kun rohkeesti hakee!! (fiksujakin)

        En mä ole mitenkään katkeroitunut, koska omiahan on valintani olleet. En ole koskaan käynyt nettideitissä, enkä tule käymään... sieltähän epätoivoisena haet geeniesi jatkajaa, ilmeisesti. Ei onnistu noilla jutuilla.

        Ja itse olet tietysti iloinen, koska et ole suhteessa, mutta muut eivät saa olla. :D


      • Ai niin!
        yksi onneton kirjoitti:

        Nainen, joka ei ymmärtänyt aloittajan jutun sisällöstä mitään. Katkeroitunut vanhapiika.
        Tuolla on nettideitti-palstat täynnä näitäkin naisia,
        jotka viittä vajaa nelikymppisinä halauavat epätoivoisesti löytää miehen, joka panisi paksuksi.
        Liian myöhään...

        Terv. Mies, 17v. liitossa, onneksi en enää:))
        Ja poikamiehille! Nauttikaa naisista, kyllä niitä löytyy, kun rohkeesti hakee!! (fiksujakin)

        Olet katkera vanhapoika! Olet katkera vanhapoika! Sanoinko jo, että olet katkera vanhapoika! Ainakin minun mielikuvituksessani.


      • se taitaa
        Ai niin! kirjoitti:

        Olet katkera vanhapoika! Olet katkera vanhapoika! Sanoinko jo, että olet katkera vanhapoika! Ainakin minun mielikuvituksessani.

        olla taas se pokkis...


      • Mies*
        se taitaa kirjoitti:

        olla taas se pokkis...

        Täällä nyt sattuu olemaan naisten harmiksi "katkeroitunut" ukkomies:))


      • ukkomiehen
        Mies* kirjoitti:

        Täällä nyt sattuu olemaan naisten harmiksi "katkeroitunut" ukkomies:))

        aloitus kuulostaa ainakin "katkeralta", eikä siihen ilmeisesti saisi kommentoida muutoin kuin sitä kehumalla :)

        Joten kenttä on niin tylsä ja kapea, että minä en enää jatka. Hauskaa päivänjatkoa "katkeralle" ukkomiehelle!


      • siispä
        ukkomiehen kirjoitti:

        aloitus kuulostaa ainakin "katkeralta", eikä siihen ilmeisesti saisi kommentoida muutoin kuin sitä kehumalla :)

        Joten kenttä on niin tylsä ja kapea, että minä en enää jatka. Hauskaa päivänjatkoa "katkeralle" ukkomiehelle!

        toooodella "katkera", itsekäs elämästään nauttiva yksilö


      • Mies*
        siispä kirjoitti:

        toooodella "katkera", itsekäs elämästään nauttiva yksilö

        katkera ja kaipaa kehuja, mutta mielestäni nykyinen elämäntyyli kaipaa jonkinlaista vastaantuloa molemmilta sukupuolilta ja ainahan asioista voi keskustella, vaikkakin asiat tahtoo turhanpäitten aina kärjistyä omaan oikeassa olevaan mielipiteeseen.

        Hyvää ja iloista päivänjatkoa T.Mies


      • Hauskaa!
        Ai niin! kirjoitti:

        Olet katkera vanhapoika! Olet katkera vanhapoika! Sanoinko jo, että olet katkera vanhapoika! Ainakin minun mielikuvituksessani.

        Itseppä aloitit mollaamisen, vanhis!:D
        Niin metsä...jne.:))

        ps. oletkohan miestä saanut piiitkäään aikaan??

        Huhhuh..vatsa tulee kipeeks...:D


      • "katkeria vanhojapoiki...
        Ai niin! kirjoitti:

        Olet katkera vanhapoika! Olet katkera vanhapoika! Sanoinko jo, että olet katkera vanhapoika! Ainakin minun mielikuvituksessani.

        Että joskus ees kuulisit tosimiesten soittoa ja
        ah, niin herkkää
        laulua..http://www.youtube.com/watch?v=5Xjti6DzQLk

        Hyvää päivänjatkoa! Terv. Äijä:))


      • siistiii

        hooohohoh toi äskeinen oli kyllä meidän frendi ...hihihih tai ei mutta ei ole tatskoja ajattelin laitattaa timantin varpaan kynteen..aidon. sitä en häntä heikeille kylläkään näytä. Että on miehellä käynnyt ihan "ohraleipä sitä kun vaatumuksia toisille laittaa...jääkin mies yksin haikailee thaimaita.

        No ota siellä kuva itsestäsi laita taas vaikka -opiskelen kiinaa josko joku tekulainen älyäisi sun täydellisyytesi...sori mut tuskin täältä kuin taimaastakaa.


      • aloittanut, vanhis! :D
        Hauskaa! kirjoitti:

        Itseppä aloitit mollaamisen, vanhis!:D
        Niin metsä...jne.:))

        ps. oletkohan miestä saanut piiitkäään aikaan??

        Huhhuh..vatsa tulee kipeeks...:D

        Sinähän sen mollaamisen ja nimittelyn aloitit, lue itse jos kerran osaat. :)

        Juurihan tapasin unelmieni miehen... siitä kai pitäisi olla taas "katkera"... ei kun siis "huora"... miten päin se nyt tänään olikaan... :D


      • hyvä biisi!
        aloittanut, vanhis! :D kirjoitti:

        Sinähän sen mollaamisen ja nimittelyn aloitit, lue itse jos kerran osaat. :)

        Juurihan tapasin unelmieni miehen... siitä kai pitäisi olla taas "katkera"... ei kun siis "huora"... miten päin se nyt tänään olikaan... :D

        Babe!:))En jaksa enää kinata...innostuin tubelta hakeen lisää hyvää musaa..Smack!!:))


      • sinä katkera,
        Mies* kirjoitti:

        katkera ja kaipaa kehuja, mutta mielestäni nykyinen elämäntyyli kaipaa jonkinlaista vastaantuloa molemmilta sukupuolilta ja ainahan asioista voi keskustella, vaikkakin asiat tahtoo turhanpäitten aina kärjistyä omaan oikeassa olevaan mielipiteeseen.

        Hyvää ja iloista päivänjatkoa T.Mies

        kun kerta minä niin sanon. Tämä siis parodiana sinun (tai jonkun muun) "keskustelu"tyylistä minua kohtaan. ;)

        Mut yksi asia vakavasti - ihminen tulee niitä ihmisiä vastaan, joita hän haluaa tulla vastaan. Nainen miestä, mies naista vastaan, jos katsoo toisen sen arvoiseksi ja on kiinnostunut toisesta. Ei se ole mikään sosiaalipoliittinen kysymys vaan kahdenvälinen vapaaehtoinen asia. Ei ole aikaa 5 miljardille ihmiselle, eikä kaikkia tahdokaan tulla vastaan, tosielämässäkään. (netissä kaikki käyvät toisiaan vastaan, mutta tällä ei ole mitään merkitystä tosielämän kannalta)


      • musaa...
        hyvä biisi! kirjoitti:

        Babe!:))En jaksa enää kinata...innostuin tubelta hakeen lisää hyvää musaa..Smack!!:))

        en koskaan availe noita linkkejä, mutta jatka lataamista :D


      • Ja Keef:)
        musaa... kirjoitti:

        en koskaan availe noita linkkejä, mutta jatka lataamista :D

        Sulta jäi kuulematta hieno zipale! Sääli...
        Mut hyvät jatkot kuiteskin ja paljon rauhaa ja
        rakkautta ja mitä kaikkea niit nyt olikaan:=)
        Silityksiä ja kauniita ajatuksia!;)


      • mutta sillä
        Ja Keef:) kirjoitti:

        Sulta jäi kuulematta hieno zipale! Sääli...
        Mut hyvät jatkot kuiteskin ja paljon rauhaa ja
        rakkautta ja mitä kaikkea niit nyt olikaan:=)
        Silityksiä ja kauniita ajatuksia!;)

        rajauksella, että silitykset huolitaan vain yhdeltä taholta, ja se et kyllä ole sinä! :D


      • Ajatus-
        mutta sillä kirjoitti:

        rajauksella, että silitykset huolitaan vain yhdeltä taholta, ja se et kyllä ole sinä! :D

        -siltystä...mut eihän sekään pahalta tuntunut?
        Vaaai, väitätkö...?;)


      • silityksetkin
        Ajatus- kirjoitti:

        -siltystä...mut eihän sekään pahalta tuntunut?
        Vaaai, väitätkö...?;)

        otetaan vastaan vain yhdeltä taholta, etkä se ole sinä :D

        Pois, hus!


      • Taisi..
        silityksetkin kirjoitti:

        otetaan vastaan vain yhdeltä taholta, etkä se ole sinä :D

        Pois, hus!

        osua ihan oikeeseen ajatus-silitys...olen näet vielä kaiken lisäksi ajtustenlukija...kokemus kertoo...:D
        Huijaat kuiteskin, koska muuten et...läpinäkyvää...
        Mutt vie esitys loppuun...enkä siltikään usko...:D


      • mulle, heihei
        Taisi.. kirjoitti:

        osua ihan oikeeseen ajatus-silitys...olen näet vielä kaiken lisäksi ajtustenlukija...kokemus kertoo...:D
        Huijaat kuiteskin, koska muuten et...läpinäkyvää...
        Mutt vie esitys loppuun...enkä siltikään usko...:D

        jatka itsellesi valehtelua, evvk


      • se oli...
        mulle, heihei kirjoitti:

        jatka itsellesi valehtelua, evvk

        ..tiesin ekasta vastauksesta jo..:))) Bye, you lonely heart:D..muista kuitenkin kuunnella hienoa musaa!! Terv. se jota et tullut koskaan tuntemaan...
        (viulut kehiin!:))


      • takertumisiin,
        se oli... kirjoitti:

        ..tiesin ekasta vastauksesta jo..:))) Bye, you lonely heart:D..muista kuitenkin kuunnella hienoa musaa!! Terv. se jota et tullut koskaan tuntemaan...
        (viulut kehiin!:))

        tai siis parempaa onnea seuraaviin takertuessasi :D


      • ja hauskaa:)
        takertumisiin, kirjoitti:

        tai siis parempaa onnea seuraaviin takertuessasi :D

        Kun on muutama samanhenkinen ja hauskaa pitävä nainen..yya-sopimuksia;) Sellasta se on kun on 20v. yht.ollut liitoissa..riitti kiitti!
        Mut sä paljastuit:D
        Bye!


      • nauttii elämästään ja
        siispä kirjoitti:

        toooodella "katkera", itsekäs elämästään nauttiva yksilö

        on ihan vitun katkera?!


      • katkeruus on katsojan silmissä
        nauttii elämästään ja kirjoitti:

        on ihan vitun katkera?!

        samanaikaisesti nauttii elämästään eikä leimaa ihmisiä "katkeriksi" vain siviilisäädyn perusteella, kuten vähä-älyiset täällä


      • kokemukseni

        mukaan miesten kanssa on henkisesti välillä hemmetin vaikeata. minäkin kun olen itsenäinen, sanon mielipiteeni, en alistu "naisen rooliin", eli olen oma itseni. sekös on miesten ollut vaikea hyväksyä.
        naisen kanssa seurustellessa en ole törmännyt noihin ongelmiin. naisen kanssa pystyn olemaan oma itseni. kukaan ei urputa eikä näe vaivaa. olen päättänyt elää elämäni mielummin naisen kuin miehen kanssa.


    • välistä sotaa...

      Taas on naisen itsekkyys ja luontaantyöntävyys tapetilla. Nainen dumppaa miehen, koska NAINEN on luontaantyöntävä, näinhän se menee...

      Pitäisi uhrautua muiden tarpeille, romanttisesta rakkaudesta tai edes todellisesta kiintymyksestä välittämättä. Vain miehen kuuluu saada ja silleen...

      • yhä voimissaan

        Eli jokamiehelle kuuluu kaunis, hoikka, palveleva vaimo, joka rakastaa ja passaa; on huonompipalkkainen ja vähemmän koulutettu, mutta silti YTN.

        Ja se pitää löytyä "itsestään"; eihän luomakunnan kruunun voi tarvita joutua tekemään mitään sen eteen, saati muuttamaan jotain (esim. arvomaailmaansa) sen eteen.

        Se on luonnonlaki näin. Miksi muuten kielessämme olisi sana jokamiehenoikeus? Kysyn vaan.

        *yksi kelvoton itsekäs sinkkunainen*


      • Mies*
        yhä voimissaan kirjoitti:

        Eli jokamiehelle kuuluu kaunis, hoikka, palveleva vaimo, joka rakastaa ja passaa; on huonompipalkkainen ja vähemmän koulutettu, mutta silti YTN.

        Ja se pitää löytyä "itsestään"; eihän luomakunnan kruunun voi tarvita joutua tekemään mitään sen eteen, saati muuttamaan jotain (esim. arvomaailmaansa) sen eteen.

        Se on luonnonlaki näin. Miksi muuten kielessämme olisi sana jokamiehenoikeus? Kysyn vaan.

        *yksi kelvoton itsekäs sinkkunainen*

        Näinhän se menee naisen logiikalla ajatellen ja valoa ei pilkahda poikamiehille :)


    • tosissas!

      Onko sulle ihan tosissaan uusi asia se, että ihmiset tekevät muista ihmisistä "virhearvioita", haukkuvat ja arvostelevat? Ei se mihinkään häviä, jos sinä sitä täällä nettipalstalla kauhistelet ja maalailet kuvaa pumpulisesta ihannemaailmastasi. Etkö tajua, miksi niinkin kaunis ajatus kuin kommunismi ei voi ikinä toimia? Ihmisluonto ja sen monimuotoisuus siitä mahdottoman tekee.

      Sen kun taistelet tuulimyllyjä vastaan, mutta totuus on se, että pariutuminen oikeanlaisen ihmisen kanssa on aina tuurista kiinni. Ihanteellisuus, tyylikkyys ja fiksuus on subjektiivinen käsite. Se, ettei joku kelpaa jollekin, ei tee a) tästä kelpaamattomasta viallista ja syyllistä eikä b) siitä, jolle ei ko. tyyppi kelpaa viallista ja syyllistä. Jos ihmiset olisivat terveen itsekkäitä eivätkä ryhtyisi "tyytymissuhteisiin", ei avioerojakaan olisi juuri lainkaan.

      • Mies*

        tähän kärjekkääseen kommunistiseen kommenttiin:)

        Toin vain oman mielipiteeni esille miesnäkökulmasta ja en voi sille mitään, jos kukaan naisista ei mitään myönnä tai havaitse oikeaksi:))


      • pitäisi
        Mies* kirjoitti:

        tähän kärjekkääseen kommunistiseen kommenttiin:)

        Toin vain oman mielipiteeni esille miesnäkökulmasta ja en voi sille mitään, jos kukaan naisista ei mitään myönnä tai havaitse oikeaksi:))

        myöntää? Juurihan "myönsin" että sinun hyvinä ja ihanteellisina pitämät miehet voivat jäädä yksin, koska heidän haluamansa naiset eivät pidä heitä "itsekkäistä" syistä hyvinä ja ihanteellisina. Makuasioissa ei voi olla oikeaa eikä väärää vastausta. Itsekkyys on järkevissä rajoissa tervettä ja liian itsekkäiden ihmisten kohtalon ei luulisi ketään fiksua ihmistä kiinnostavan, ellei sitten ole tarkoitus saada tyttö/poikaystävää vain statussymboliksi eikä kumppaniksi. Silloin varmaan vituttaa, kun se naapurin herkkuperse ei ottanutkaan sinua, vaikka oletkin omasta mielestäsi niin ihanteellinen kaikin puolin...

        Edelleenkin parinvalintakysymykset eivät ole sellaisia, joissa on automaattisesti oikeita tai vääriä valintoja. Mistä helvetistä minä sen pystyn tietämään, jos joku mies on minulle luonteeltaan maailman täydellisin, mutta esim. tutustuminen ei etene koskaan, kun mies ei puhu eikä pukahda? Tai jos minulle maailman täydellisin mies istuu jossain peräkammarissa 24/7 emmekä ikinä törmää? Tai jos minulle täydellinen mies sattuu tutustumisvaiheessa lataamaan jonkun kommentin, jonka perusteella tulkitsen hänen persoonansa erilaiseksi kuin hän on, sillä tuo kommentti saattaa minun oman ajatusmaailmani takia saada eri merkityssisällön kuin tuo mies on tarkoittanut?

        Ihminen on epätäydellinen ja täydellisessä ja ennalta-arvattavassa maailmassa olisi hyvin tylsä elää. Minä henkilökohtaisesti INHOAN tuota ajattelumallia, kun joku määrittelee tietyt ihmiset ihanteellisiksi ja kumppanin ansaitseviksi ja parkuu sitten täällä miten kaikki, joille tuollainen ihminen ei ole kelvannut, ovat jotenkin vääränlaisia. Onneksi kaikki ihmiset eivät ole noin suppeita!


      • Mies*
        pitäisi kirjoitti:

        myöntää? Juurihan "myönsin" että sinun hyvinä ja ihanteellisina pitämät miehet voivat jäädä yksin, koska heidän haluamansa naiset eivät pidä heitä "itsekkäistä" syistä hyvinä ja ihanteellisina. Makuasioissa ei voi olla oikeaa eikä väärää vastausta. Itsekkyys on järkevissä rajoissa tervettä ja liian itsekkäiden ihmisten kohtalon ei luulisi ketään fiksua ihmistä kiinnostavan, ellei sitten ole tarkoitus saada tyttö/poikaystävää vain statussymboliksi eikä kumppaniksi. Silloin varmaan vituttaa, kun se naapurin herkkuperse ei ottanutkaan sinua, vaikka oletkin omasta mielestäsi niin ihanteellinen kaikin puolin...

        Edelleenkin parinvalintakysymykset eivät ole sellaisia, joissa on automaattisesti oikeita tai vääriä valintoja. Mistä helvetistä minä sen pystyn tietämään, jos joku mies on minulle luonteeltaan maailman täydellisin, mutta esim. tutustuminen ei etene koskaan, kun mies ei puhu eikä pukahda? Tai jos minulle maailman täydellisin mies istuu jossain peräkammarissa 24/7 emmekä ikinä törmää? Tai jos minulle täydellinen mies sattuu tutustumisvaiheessa lataamaan jonkun kommentin, jonka perusteella tulkitsen hänen persoonansa erilaiseksi kuin hän on, sillä tuo kommentti saattaa minun oman ajatusmaailmani takia saada eri merkityssisällön kuin tuo mies on tarkoittanut?

        Ihminen on epätäydellinen ja täydellisessä ja ennalta-arvattavassa maailmassa olisi hyvin tylsä elää. Minä henkilökohtaisesti INHOAN tuota ajattelumallia, kun joku määrittelee tietyt ihmiset ihanteellisiksi ja kumppanin ansaitseviksi ja parkuu sitten täällä miten kaikki, joille tuollainen ihminen ei ole kelvannut, ovat jotenkin vääränlaisia. Onneksi kaikki ihmiset eivät ole noin suppeita!

        ollut sitä mitä kirjoituksessani ajoin takaa, vaan takerruit sivuseikkoihin.

        Lähinnä tarkastelin syitä miksi voi jäädä poikamieheksi, naisen itsekkyyttä, sitoutumista ja haluja, eli mukavuus kevyt elämäntapa vie voiton ja jatkaa naisen sinkkuutta,jota vanhemmiten kadutaan, kun ei ole perillisiä.


      • ei-mukava elämäntapa?
        Mies* kirjoitti:

        ollut sitä mitä kirjoituksessani ajoin takaa, vaan takerruit sivuseikkoihin.

        Lähinnä tarkastelin syitä miksi voi jäädä poikamieheksi, naisen itsekkyyttä, sitoutumista ja haluja, eli mukavuus kevyt elämäntapa vie voiton ja jatkaa naisen sinkkuutta,jota vanhemmiten kadutaan, kun ei ole perillisiä.


      • Mies*
        ei-mukava elämäntapa? kirjoitti:

        olla sunkin kanssa:))

        Sanotaan näin, että kuollaan sukupuuttoon muuten:)

        Täytyy lopettaa ja elä mieleisesti T. Mies*


      • mielestäni
        Mies* kirjoitti:

        ollut sitä mitä kirjoituksessani ajoin takaa, vaan takerruit sivuseikkoihin.

        Lähinnä tarkastelin syitä miksi voi jäädä poikamieheksi, naisen itsekkyyttä, sitoutumista ja haluja, eli mukavuus kevyt elämäntapa vie voiton ja jatkaa naisen sinkkuutta,jota vanhemmiten kadutaan, kun ei ole perillisiä.

        vastauksessasi esittetty on itsestäänselvyys: jotkut miehet jäävät yksin, koska nainen "itsekkäästi" tekee kustannus-hyöty -laskelman: jos ko. mies ei kiinnosta romanttisessa mielessä ja muutenkin sinkkuna oleminen tarjoaa naiselle mukavammat oltavat kuin tyytymissuhteeseen tarkertuminen, niin nainen sanoo miehelle ei kiitos. Mikä on oikea syy: se, ettei nainen enää tarvitse miestä taloudellisesti. Siksi on mahdollista olla vaikka koko ikä sinkkuna, jos ei oikeanlaista kumppania tule vastaan.

        En edelleenkään ymmärrä kirjoituksesi pointtia: onko parisuhde sellainen itseisarvo, että jos sitä eivät kaikki halua, niin pitää oikein kissojen ja koirien kanssa syitä etsiä ja syytellä? Jokainen tekee omat valintansa tässä asiassa ja nainenkin voi halutessaan päätyä ulkomaalaiseen mieheen siinä missä mieskin "thaimaantulijaiseen". Se, katuuko joku tuntematon ihminen myöhemmin elämässään jotain valintaansa, ei luulisi sinua tai ketään muutakaan kiinnostavan, sillä tässä maailmassa on valinnan vapaus ja vastuu yksilöllä itsellä. Voit antaa hyvää tarkoittavia neuvoja, mutta ne eivät ole ainoita oikeita tapoja valita tässä elämässä.


      • miehen logiikkaa?
        Mies* kirjoitti:

        olla sunkin kanssa:))

        Sanotaan näin, että kuollaan sukupuuttoon muuten:)

        Täytyy lopettaa ja elä mieleisesti T. Mies*

        jättävät lapset juuri sen takia tekemättä, ettei meidän jälkeen tulisi sukupolvea, josta väistämättä osa kuuluu yksinjäävien, surullisetn poikamiesten joukkoon.

        Jonkin lapsia nämä yksinäiset poikamiehetkin ovat.

        Tämän seurauksena voi sanoa, että sinkkunaiset ja lapsettomat naiset ovat epäitsekkäimpiä kaikista naisista.


      • ja lapsenteko 2 eri asiaa
        miehen logiikkaa? kirjoitti:

        jättävät lapset juuri sen takia tekemättä, ettei meidän jälkeen tulisi sukupolvea, josta väistämättä osa kuuluu yksinjäävien, surullisetn poikamiesten joukkoon.

        Jonkin lapsia nämä yksinäiset poikamiehetkin ovat.

        Tämän seurauksena voi sanoa, että sinkkunaiset ja lapsettomat naiset ovat epäitsekkäimpiä kaikista naisista.

        Kukaan ei käske ottaa jotakin poikamiestä riesakseen, jos lapsia haluaa.


      • haluaa vain miehen,
        ja lapsenteko 2 eri asiaa kirjoitti:

        Kukaan ei käske ottaa jotakin poikamiestä riesakseen, jos lapsia haluaa.

        niin turha tuntea syyllisyyttä, jos ei lapsukaisia halua.

        Jokainen tekee omat ratkaisut.


    • Ei tätä jaksa

      >

      >

      Heh!

      • Mies*

        oli miesnäkökulmasta ajateltu ja varmaan epäkohtia löytyy meistäkin tässä muuttuvassa yhteiskunnassa.

        Ps. ei saa kärytä (lemahti jotenkin nenään)


    • ollenkaan

      ole yksinäinen vaan etsii seuravaa täydelisesti höynäytettävää (muuten en ole koskaan hakenut netti deitti jne.seuraa ) Sitten oletko viime aikoina pysähtynyt itsesi edessä vai onko pitänyt toisten pysäyttää.

    • .......

      Sinä lähdet ajatuksesta, että jokaisella miehellä olisi oikeus saada nainen? Miksi? Oletko myös sitä mieltä, että rumemmillakin naisilla on oikeus saada mies, jos vain on mukava luonne? Uskotko ihan vilpittömästi, että he saavat? Ei nainen ole mikään hyödyke, joita kuuluu jakaa yksi kappale jokaiselle miehelle. Saahan työpaikankin paras ehdokas, onko sekin sinusta väärin? Onko se tosiaan itsekkyyttä, jos ei suostu uhraamaan elämäänsä jollain satunnaiselle miehelle vain siksi, että miehen kuulu saada nainen?

      "Mielestäni yksinäisten poikamiesten avioitusmishankkeiden epäonnistumisen syynä on osittain sukukypsän nykynaisen itsekkyys/luontaan työntävyys, tasa-arvo/sosiaalisen aseman paraneminen ,koulutus ja omillaan toimeentuleminen, jotka heijastuvat sukupuolten sidonnaisuuden heikkenemiseen ja kevyt, itsenäinen mukavuuksiin tottuva elämäntapa houkuttelee naista enempi ja kiinnostus sitoutumiseen, sekä perheen perustamiseen unhoittuu."
      -mitä pahaa noissa on?

      Lisäksi sun kirjoituksesta näkyy, ettei sinulla ole tunteita. Siinä on sellainen pikku ongelma, että sinulta puuttuu juuri se mitä naiset haluaa. Siis eihän kukaan mies mitään tunne, mutta parhaat pelurit esittävät tuntevansa.

      Yhden asian voin vakuuttaa: yksikään ihanteellinen aviomies ei jää ilman naista, heille kyllä rientää vientiä. Ruikuttava, sovinistinen, tunteeton luuseri, joka vain kuvittelee olevansa ihanteellinen aviomies, kyllä jää yksin ja sehän on vain oikein.

      Mun mielestä olisi todella positiivinen asia, että esimerkiksi Venäjältä tulisi enemmän naisia vaimoiksi suomalaisille vähän heikkotasoisemmille miehille. Nämä naiset saisivat paremman elintason ja myös Suomi hyötyisi, koska uskoisin, että viha, katkeruus ja väkivaltarikokset naisia kohtaan vähentyisi, kun nämä heikkotasoisemmat miehetkin saisivat naisen.

      • samantien...

        loppuisi miesten ruikutus #onko se lespo vai mikä kun ei heikkotasoinen kelpaa.....hihihihihih.... eipä silti että naisten nurkissa eläkkeensä saavien..älymöly vaikuttaisi muuta kuin huvittavalta

        sitten nuo melkeinpä sepalus auki juoksevat ikuisesti etsivä poikamies eronneet heidän ainoa älyllinen toive että nainen osaa siivota sekä viehättää heidän pulistunutta egoaan sekä muistaa olla kiitollinen kun on saanut hyvän suomalaisen miehen . kiitos mutta ei kiitos.


      • Mies*

        Tyypillisistä naisen hyökkäävää kirjoitusta sivuasioihin takertuen.

        En tarkoittanut aloituskirjoitusta kirjaimellisesti tulkittavaksi ja valintojen suppeutta tai sitä miten kukakin haluaa elää, sekä minkälainen mörkö on aloituksen laatija. Poimin asioita mitkä saattaa hidastaa suhteiden solmimista tai suhdetta ei synny ollenkaan miesnäkökulmasta ajatellen. Tottakai tunteet, puoleensa vetävyys yms asiat, vaikuttavat suhteen syntymiseen, mutta myöskin se miten sanallisesti synkkaa yhteen ja viihtyvyys.

        Tässäpä se asian ydin onkin, että miten kolahtaa, eli tietävätkö nykynaiset miten vietellä mies ja miten tehdä itsensä halutuksi? Nykynainen on mielestäni tasa-arvon rasittama, itsekäs ja luontaan työtävä ja sen jopa huomaa tämänkin ketjun kirjoituksista, eli vastaan tuleminen, suvaitsevaisuus on vieras käsite ja yleensä vetoavat puolustuspuheissa siihen perinteisten naisten orjuuteen tai jopa pidetään heitä häpeänä, minä kaikki tietävälle tatskasukupolvelle.

        Hyvin usein unohdetaan mies ja hänen toiveet, ajatukset jo seurusteluvaiheessa ja ollaan niin kuningatarta, ettei raataminen, kotityöt ja synnytykset erityisemmin kiinnosta, vaan tuleva ura ja bailaaminen, jolloin suhde saattaa näihin seikkoihin jopa kariutuakin. Roolit muuttuu ja mies on muutoksen kourissa nieleksimässä "mäkkärillä" ateriaansa, mutta jos ei miestä tarvitse helliä tai tulla vastaan orjuuteen vedoten, niin pitää sanoa lopuksi, että kyllä "nykynainen" tietää miten miehiä käsitellään ja pidetään tyytyväisenä .(pah)


      • sinunkin mielestäsi
        Mies* kirjoitti:

        Tyypillisistä naisen hyökkäävää kirjoitusta sivuasioihin takertuen.

        En tarkoittanut aloituskirjoitusta kirjaimellisesti tulkittavaksi ja valintojen suppeutta tai sitä miten kukakin haluaa elää, sekä minkälainen mörkö on aloituksen laatija. Poimin asioita mitkä saattaa hidastaa suhteiden solmimista tai suhdetta ei synny ollenkaan miesnäkökulmasta ajatellen. Tottakai tunteet, puoleensa vetävyys yms asiat, vaikuttavat suhteen syntymiseen, mutta myöskin se miten sanallisesti synkkaa yhteen ja viihtyvyys.

        Tässäpä se asian ydin onkin, että miten kolahtaa, eli tietävätkö nykynaiset miten vietellä mies ja miten tehdä itsensä halutuksi? Nykynainen on mielestäni tasa-arvon rasittama, itsekäs ja luontaan työtävä ja sen jopa huomaa tämänkin ketjun kirjoituksista, eli vastaan tuleminen, suvaitsevaisuus on vieras käsite ja yleensä vetoavat puolustuspuheissa siihen perinteisten naisten orjuuteen tai jopa pidetään heitä häpeänä, minä kaikki tietävälle tatskasukupolvelle.

        Hyvin usein unohdetaan mies ja hänen toiveet, ajatukset jo seurusteluvaiheessa ja ollaan niin kuningatarta, ettei raataminen, kotityöt ja synnytykset erityisemmin kiinnosta, vaan tuleva ura ja bailaaminen, jolloin suhde saattaa näihin seikkoihin jopa kariutuakin. Roolit muuttuu ja mies on muutoksen kourissa nieleksimässä "mäkkärillä" ateriaansa, mutta jos ei miestä tarvitse helliä tai tulla vastaan orjuuteen vedoten, niin pitää sanoa lopuksi, että kyllä "nykynainen" tietää miten miehiä käsitellään ja pidetään tyytyväisenä .(pah)


      • Mies*
        sinunkin mielestäsi kirjoitti:

        istu miun puolesta yksinäsi, vaikka loppuelämäsi kannonnokassa, jos se on kivempää. En tietenkään tarkoita sitä, että perhe pakko ja jokainen voi elää omaa elämäänsä tyylillään, mutta on sellaisiakin jotka haluaisi jakaa elämän ilot ja surut keskenään, eikä torjuttuna.


      • nykynainen 27
        Mies* kirjoitti:

        Tyypillisistä naisen hyökkäävää kirjoitusta sivuasioihin takertuen.

        En tarkoittanut aloituskirjoitusta kirjaimellisesti tulkittavaksi ja valintojen suppeutta tai sitä miten kukakin haluaa elää, sekä minkälainen mörkö on aloituksen laatija. Poimin asioita mitkä saattaa hidastaa suhteiden solmimista tai suhdetta ei synny ollenkaan miesnäkökulmasta ajatellen. Tottakai tunteet, puoleensa vetävyys yms asiat, vaikuttavat suhteen syntymiseen, mutta myöskin se miten sanallisesti synkkaa yhteen ja viihtyvyys.

        Tässäpä se asian ydin onkin, että miten kolahtaa, eli tietävätkö nykynaiset miten vietellä mies ja miten tehdä itsensä halutuksi? Nykynainen on mielestäni tasa-arvon rasittama, itsekäs ja luontaan työtävä ja sen jopa huomaa tämänkin ketjun kirjoituksista, eli vastaan tuleminen, suvaitsevaisuus on vieras käsite ja yleensä vetoavat puolustuspuheissa siihen perinteisten naisten orjuuteen tai jopa pidetään heitä häpeänä, minä kaikki tietävälle tatskasukupolvelle.

        Hyvin usein unohdetaan mies ja hänen toiveet, ajatukset jo seurusteluvaiheessa ja ollaan niin kuningatarta, ettei raataminen, kotityöt ja synnytykset erityisemmin kiinnosta, vaan tuleva ura ja bailaaminen, jolloin suhde saattaa näihin seikkoihin jopa kariutuakin. Roolit muuttuu ja mies on muutoksen kourissa nieleksimässä "mäkkärillä" ateriaansa, mutta jos ei miestä tarvitse helliä tai tulla vastaan orjuuteen vedoten, niin pitää sanoa lopuksi, että kyllä "nykynainen" tietää miten miehiä käsitellään ja pidetään tyytyväisenä .(pah)

        Olen 27-v. sinkku, enkä mitään niin toivokaan kuin sopivantuntuisen herran kohtaamista ja ihan tosimielellä.

        Ensinnäkin, määritelepä tuo ura. Itse olen opiskellut akat. loppututkinnon lähinnä siitä syystä, ettei nuorempana(kaan) käynyt flaksi. Aikaa täytyi siis tappaa jotenkin ja opiskelu oli hyvä vaihtoehto. Opiskeluvuoteni eivät ole kuluneet bailatessa, vaan opiskellessa (toisin kuin usein väitetään).
        Parikymppisenä podin elämäni ainoan vauvakuumeen, mutta eihän sen ikäiset miehet vielä halua sitoutua. Vauvakuumetta ei ole sen koommin ollut, enkä koe asiasta syyllisyyttä. Kaikella on puolensa, mm. sillä, että tähän liikakansoitettuun maailmaan ei tule näin lisää (runsaasti kuluttavia) ihmisiä. Toisekseen tunnistan voimavarani: ei kaikista ole isiksi ja äideiksi, ja parasta on, kun asian huomaa ennen lasten saamista :-).

        Hassua, että samassa lauseessa sanot, että ura kiinnostaa, mutta raataminen ei. Eikö "ura" tarkoita juurikin raatamista? Toisaalta ns. uraihminen, olipa hän mies tai nainen, voi olla ennenkaikkea vastuuntuntoinen, sillä yleensä koulutetuilla on alaisia, joista ovat osittain vastuussa.

        En koe olevani uraputkessa ja etsin parhaillaan keinoa saada lisää vapaa-aikaa, jota käyttää harrastuksiin, ystävien tapaamiseen, kummilasten tapaamiseen ja omien vanhenevien vanhempieni jeesaamiseen (mulla on suht iäkkäät vanhemmat).

        Toivon löytäväni miehen, jonka kanssa olemme parisuhteessa tasa-arvoiset. Siinä tapauksessa, että pakettiin kuuluu huomattavan paljon kotitöitä ja lasten vääntäminen (mitä pidän kaikinpuolin arveluttavana toimintana OMALLA kohdallani), niin suhdetta ei muodostu. Onneksi on paljon miehiä, jotka eivät lapsia halua, mutta valitettavan moni niistä entisistä parikymppisistä jannuista haluaa nykyisin ns. ydinperheen.

        Lopuksi täytyy sanoa, että mies ja nainen täydentävät toisiaan, eikä kai kummankaan tarvitse "järjestelmällisesti" toista miellyttää. Jos näin kuitenkin olisi, niin sanon "pah" parisuhteille.
        Parempi yksin jotenkin onnellisena kuin pariutuneena ja onnettomana.

        Ehkä sulla on nyt ongelmana se, ettet hyväksy erilaisuutta. Ihmiset haluaa elämässään eri asioita ja olisihan se hyvä jotenkin ymmärtää ja hyväksyä...


      • Mies*
        nykynainen 27 kirjoitti:

        Olen 27-v. sinkku, enkä mitään niin toivokaan kuin sopivantuntuisen herran kohtaamista ja ihan tosimielellä.

        Ensinnäkin, määritelepä tuo ura. Itse olen opiskellut akat. loppututkinnon lähinnä siitä syystä, ettei nuorempana(kaan) käynyt flaksi. Aikaa täytyi siis tappaa jotenkin ja opiskelu oli hyvä vaihtoehto. Opiskeluvuoteni eivät ole kuluneet bailatessa, vaan opiskellessa (toisin kuin usein väitetään).
        Parikymppisenä podin elämäni ainoan vauvakuumeen, mutta eihän sen ikäiset miehet vielä halua sitoutua. Vauvakuumetta ei ole sen koommin ollut, enkä koe asiasta syyllisyyttä. Kaikella on puolensa, mm. sillä, että tähän liikakansoitettuun maailmaan ei tule näin lisää (runsaasti kuluttavia) ihmisiä. Toisekseen tunnistan voimavarani: ei kaikista ole isiksi ja äideiksi, ja parasta on, kun asian huomaa ennen lasten saamista :-).

        Hassua, että samassa lauseessa sanot, että ura kiinnostaa, mutta raataminen ei. Eikö "ura" tarkoita juurikin raatamista? Toisaalta ns. uraihminen, olipa hän mies tai nainen, voi olla ennenkaikkea vastuuntuntoinen, sillä yleensä koulutetuilla on alaisia, joista ovat osittain vastuussa.

        En koe olevani uraputkessa ja etsin parhaillaan keinoa saada lisää vapaa-aikaa, jota käyttää harrastuksiin, ystävien tapaamiseen, kummilasten tapaamiseen ja omien vanhenevien vanhempieni jeesaamiseen (mulla on suht iäkkäät vanhemmat).

        Toivon löytäväni miehen, jonka kanssa olemme parisuhteessa tasa-arvoiset. Siinä tapauksessa, että pakettiin kuuluu huomattavan paljon kotitöitä ja lasten vääntäminen (mitä pidän kaikinpuolin arveluttavana toimintana OMALLA kohdallani), niin suhdetta ei muodostu. Onneksi on paljon miehiä, jotka eivät lapsia halua, mutta valitettavan moni niistä entisistä parikymppisistä jannuista haluaa nykyisin ns. ydinperheen.

        Lopuksi täytyy sanoa, että mies ja nainen täydentävät toisiaan, eikä kai kummankaan tarvitse "järjestelmällisesti" toista miellyttää. Jos näin kuitenkin olisi, niin sanon "pah" parisuhteille.
        Parempi yksin jotenkin onnellisena kuin pariutuneena ja onnettomana.

        Ehkä sulla on nyt ongelmana se, ettet hyväksy erilaisuutta. Ihmiset haluaa elämässään eri asioita ja olisihan se hyvä jotenkin ymmärtää ja hyväksyä...

        hyväksynnässä, ehkä itsensä ymmärrettävyydessä tai ilmaisussa enempi:)

        Saatoin tehdä virheen ilmaisussani ja oikeassa olet siinä, että uran luominen/työlleen eläminen on tietynlaista raatamista. Tiedä sitten mitä on perhe/työn sovittaminen, ehkä orjuutta:)

        Vaikutat viehättävältä (melkein asialliselta) ja mukavalta, luulisi flaksin käyvän:)


      • paino sanalla MELKEIN
        Mies* kirjoitti:

        hyväksynnässä, ehkä itsensä ymmärrettävyydessä tai ilmaisussa enempi:)

        Saatoin tehdä virheen ilmaisussani ja oikeassa olet siinä, että uran luominen/työlleen eläminen on tietynlaista raatamista. Tiedä sitten mitä on perhe/työn sovittaminen, ehkä orjuutta:)

        Vaikutat viehättävältä (melkein asialliselta) ja mukavalta, luulisi flaksin käyvän:)

        Minusta hän vaikutti hyvin asialliselta (selvästi sinua asiallisemmalta).
        Tuolla "melkein" sanalla taisit tahtomattasi paljastaa itsesi: perusasenteesi on naisia vähättelevä. Kun iso osa miehistä on kaltaisiasi, ei luulisi olevan yllätys, ettei heihin sitoutuminen viehätä kaikkia naisia.


      • Mies*
        paino sanalla MELKEIN kirjoitti:

        Minusta hän vaikutti hyvin asialliselta (selvästi sinua asiallisemmalta).
        Tuolla "melkein" sanalla taisit tahtomattasi paljastaa itsesi: perusasenteesi on naisia vähättelevä. Kun iso osa miehistä on kaltaisiasi, ei luulisi olevan yllätys, ettei heihin sitoutuminen viehätä kaikkia naisia.

        niihin pilkun.... ( ja melkein ymmärrät huumoriakin)


      • silti sääliksi

        niitä naisia, mutta saahan nekin avioeron.


      • kaikkea sitä saa lukeakin
        Mies* kirjoitti:

        Tyypillisistä naisen hyökkäävää kirjoitusta sivuasioihin takertuen.

        En tarkoittanut aloituskirjoitusta kirjaimellisesti tulkittavaksi ja valintojen suppeutta tai sitä miten kukakin haluaa elää, sekä minkälainen mörkö on aloituksen laatija. Poimin asioita mitkä saattaa hidastaa suhteiden solmimista tai suhdetta ei synny ollenkaan miesnäkökulmasta ajatellen. Tottakai tunteet, puoleensa vetävyys yms asiat, vaikuttavat suhteen syntymiseen, mutta myöskin se miten sanallisesti synkkaa yhteen ja viihtyvyys.

        Tässäpä se asian ydin onkin, että miten kolahtaa, eli tietävätkö nykynaiset miten vietellä mies ja miten tehdä itsensä halutuksi? Nykynainen on mielestäni tasa-arvon rasittama, itsekäs ja luontaan työtävä ja sen jopa huomaa tämänkin ketjun kirjoituksista, eli vastaan tuleminen, suvaitsevaisuus on vieras käsite ja yleensä vetoavat puolustuspuheissa siihen perinteisten naisten orjuuteen tai jopa pidetään heitä häpeänä, minä kaikki tietävälle tatskasukupolvelle.

        Hyvin usein unohdetaan mies ja hänen toiveet, ajatukset jo seurusteluvaiheessa ja ollaan niin kuningatarta, ettei raataminen, kotityöt ja synnytykset erityisemmin kiinnosta, vaan tuleva ura ja bailaaminen, jolloin suhde saattaa näihin seikkoihin jopa kariutuakin. Roolit muuttuu ja mies on muutoksen kourissa nieleksimässä "mäkkärillä" ateriaansa, mutta jos ei miestä tarvitse helliä tai tulla vastaan orjuuteen vedoten, niin pitää sanoa lopuksi, että kyllä "nykynainen" tietää miten miehiä käsitellään ja pidetään tyytyväisenä .(pah)

        Miksei mies sitten tule vastaan? Aina ollaan naisilta vaatimassa.

        Miksi naisen pitäisi raataa suhteessa? Ja mies syö mäkkärillä, kun ei nainen ole syöttämässä, vai niin, miesrassukka.

        Onko sinusta oikeasti jotenkin ihmeellistä miesnäkökulmastasi ajatellen, että nainen elää mielummin yksin?


    • väärinymmärtänyt

      koko jutun.

      Poikamiehinä on niitä, jotka vain leikkivät naisilla ns. pelimiehet. Sitten on myös äärettömän nirsoja miehiä, jotka eivät kelpuuta esim. ylipainoista, tupakoivaa tai yh-äitiä kumppaniksi ja ovat siksi yksin. Ja sitten on vielä niitä, jotka ovat elokuvien, pornon ja tietokoneen orjia eivätkä muuta tee kun mussuta ruokaa ja lipitä limua, eli luuseri nörtit.

    • temppuilut

      on nähty on myös nuo fiksut "aurinko jumalat" joiden verbaalin lipevyys on huippu tasoa,.Vatsat on hyvin pyykkilaudassa kun heidän ainoat kaverinsa on sali-ihmisiä. Tyyli on kohdallaan ja ääni hyvinkin luokeen kutsuva.Koti sisustettu samallainen sohva, tv,stereot piha parveke kuin suurimalla osalla suomalaisia ! yleensä yrittäjä pien sellainen eronnut pettänyt useasti vaimoaan jne..Rakastaa itseään halveksii naisia tuputtaa itseään joka mainokseen jne.
      siinä kuvaus rehdistä suomalaisesta miehestä mm.

      • tumputtaa

        itseään lukiessaan minun ainoita oikeita johtopäätöksiä miehistä jotka eivät ole saaneet juuri sitä tiettyä naista muita kylläkin . Asia konaisuuden ymmärän mutta olet väärässä.


    • dayum

      "Hyvin usein miestä haukutaan tai arvostellaan ulkonäön tai käytöksen perusteella ja tehdään virhearvioita naisten tahoilta, joko saamattomaksi vätykseksi tms ja jätetään hylkyyn, mutta onko ne aina ne todelliset syyt, ettei suhdetta synny?"

      Syy lienee siinä, että ihmiset eivät vain kolahda toisilleen. Voihan olla sitäkin että halutaan hullutella ja silleen vaikka joku kolahtaisikin jossain määrin, mutta itsepähän ratkaisunsa tekevät. Se, että tarvitsisi tyytyä johonkin "ihan kivaan", lienee nykyään vähenemään päin. Meinaan lähinnä taloudellisia seikkoja. Jos tuollainen lie miten yleistä koskaan ollutkaan... onhan avioliittoja voitu järjestellä ja mennä yksiin erinäisistä syistä, mutta että ihan pelkästä taloudellisesta turvasta, niin ei kai nyt sentään vuosikymmeniin kuitenkaan.

    • ldkjslfkjsldkfj

      "[---] jäävät yksinäisiksi poikamiehiksi naisten itsekkyyden seuraamuksina"

      Tolla logiikalla ihan minkä tahansa voi pistää toisten itsekkyyden syyksi. Mäkin voisin syyttää vaikka naapureitteni itsekkyyttä köyhyydestäni; voisivathan he antaa rahansa minulle, mutta itsekkäät naapurini eivät sitä tee.

      • ekkkkkkkkkeeeeeeeeeek

        Kiitokset sinulle nimimerkki ldkjslfkjsldkfj, tällaisia kommentteja täällä kaipaisi joskus enemmän (lyhyitä & teräviä).


    • rwerewrgttger

      Jo sukupuolijakauma tekee sen, ettei kaikille miehille riitä naisia.

      Mutta on sulla paljon hyviä pointteja.

      "Alfa-rentut" hoitelee useita naisia, ja monille miehille ei riitä edes sitä yhtä.

      Täytyy myöntää, että kuulun hieman itsekin tuohon "alfa-porukkaan", ja mulla on ollut parhaimmillaan suhde kolmeen eri naiseen, ilman että he ovat tietäneet toisistaan... En myöskään usko, että HE tapailivat sillä hetkellä ketään muuta kuin minua. Näinollen vein epäsuorasti naiset yli kolmelta eri mieheltä.

      Kuitenkin hyvälle ja kunnolliselle miehelle luulisi kyllä nainen löytyvän, jos miehellä on hyvä itsetunto. Eli siis osaa olla naisten kanssa. Jos on arka ja ujo, niin ei ne suhteet "itsestään" synny. Kannattaa muistaa, että yhä nyky-yhteiskunnassakin parisuhteen muodostaminen on ensisijaisesti miehen tehtävä. Miehen on osattava vetää oikeista naruista, jotta saa naisen kellistettyä. Itsestään nainen harvoin kellistyy.

      • vieläkään.


    • mutta jospa

      kerron sulle esimerkkiä elävästä elämästä.
      Minulla kun näitä sinkkumiehiä työkavereina pyörii ihan joka kategorista.

      1.Iso, komea mies, kiltti kuin mahdoton, asuu vain peräkylällä äiskän kanssa, eikä aiokaan muuttua.On vuosien varrella jo jotensakin hiukan dementoitunut, virikkeiden puutteessa...ukkoutuu..

      2.Hintelä pikkumies,taitava koneistaja, mutta juo niin armottomasti ja mielipiteet erittäin jyrkät.
      ERITTÄIN jyrkät, huutaa toisen mielipiteen suohon, rikas kylläkin.

      3.Pitkä hoikka yli 50 kaveri joka käy kerran vuodessa ulkomaanmatkalla, mutta pihtaa viimeistä penniään, niin että tuo roskatkin työpaikalle.
      Kaverilla on myös PERIAATTEITA ja kamala p*ntuska.
      Lahkeet lepattaa puolisääressä, samat housut jo 20 vuotta olleet...tosi kestävät!

      4. Hiljainen urheilullinen kaveri, symppis, mutta niin urheilullinen että elämään ei muuta mahdu.
      Oam talo ja asiat kunnossa.

      5.Puolihullu juoppo, jo kolmatta vuotta sairaslomalla.Liekö töihin enää tulee.
      Kyttää naapurin naista ja on saanut jo lähestymiskiellon.

      6.Toinen hiljainen kaveri, jolle elämä on metsästystä ja juomista, sympaattinen kylläkin.
      Ulkonäkö kadonnut huolimattoman elämisen takia.

      7.ISo, lihava mies, juo mäyräkoiran illassa, liekö riittääkään, istuu poikien kanssa baarissa kaikki illat.

      Tartteeko jatkaa?
      Ei sellaista naista löydy, joka jaksais nämä kaverit suosta nostaa.

      Sillä niillä kaikilla on niitä periaatteita.Ei tietokoneita, kännykkä enimmäkseen kiinni, kotoa ei lähdetä, maailmaa ei haluta nähdä, elämä pyörii siinä omien nurkkien ja työn välillä.RAhaa pihistetään.Mitähän varten? Lapsettomia kun ovat?
      Naisen ei saa näkyä, kuulua eikä haista...mut p*a pitäs kyllä antaa ja ihan sähäkästi.
      Siinä sulle illuusio suomalaisesta poikamiehestä.
      Menisitkö itse tällaisten kanssa?

      • Mies*

        varaa ja värikäs työympäristö:)

        Mistäpähän olet haalinut kaikki taiteilijat ympärillesi?

        No, eiköhän näitä sopiviakin löydy, mutta kenessäpä meissä ei jotain vikaa löydy, vaikka omasta mielestämme olemme täydellisiä:)


    • Suvereeni

      Naiselle on hyvin tärkeää se mitä muut ajattelevat miehestä. Itse ainakin huomasin nuorempana pienellä paikkakunnalla asuessani, että moni tyttö minua katseli, mutta ei lähestynyt, koska en liikkunut niissä kaikista suosituimmissa porukoissa. Sitten kun aktiivisesti yhteen mukavaan ja suosittuun tyttöön tutustuin niin tämän jälkeen monet olivat minun kimpussani. Eli siis naiselle on hyvin tärkeää, että tietää miehen olevan muidenkin naisten haluama. Muuten mies ei kiinnosta tarpeeksi, vaikka hän olisi komea ja mukava.

      Itse uskon, että syy suuriin määriin hyvännäköisiäkin poikamiehiä on se, että harva nainen vieläkään osaa itse tehdä mitään kunnon aloitetta kun on kiinnostunut ellei mies nyt ole sellainen tapaus, että vie jalat alta ensisilmäyksellä (tällöin voi sitten naiselle iskeä ujous). Jos mies on itse ujo eikä uskalla naisia ainakaan kovin usein lähestyä niin todennäköisesti tällöin naisia vähemän myös saa. Pelimies saa paljon naisia, mutta kyllä hän paljon yrittääkin ja saa pakkeja.

      • 30:nkö olisit halunnut?


      • ....

        "...harva nainen vieläkään osaa itse tehdä mitään kunnon aloitetta..."

        Minun kohdallani ainakin on niin, ettei kiinnosta tehdä aloitetta jollekin nössölle. Arat miehet vain yksinkertaisesti eivät ole useimpien naisten mielestä kiinnostavia, vaikka komeita olisivatkin. En halua miestä jota joudun vetämään perässäni kuin kivirekeä.


      • näinhän se muuten on
        .... kirjoitti:

        "...harva nainen vieläkään osaa itse tehdä mitään kunnon aloitetta..."

        Minun kohdallani ainakin on niin, ettei kiinnosta tehdä aloitetta jollekin nössölle. Arat miehet vain yksinkertaisesti eivät ole useimpien naisten mielestä kiinnostavia, vaikka komeita olisivatkin. En halua miestä jota joudun vetämään perässäni kuin kivirekeä.

        Näin muuten on. Miksi naisen pitäisi muuten tehdä niitä aloitteita kaikille miehille? Myös noille nössöille?

        Kyllähän sitä nyt tekeekin upeille, fiksulle, ihanille miehille!


      • "aloite"
        näinhän se muuten on kirjoitti:

        Näin muuten on. Miksi naisen pitäisi muuten tehdä niitä aloitteita kaikille miehille? Myös noille nössöille?

        Kyllähän sitä nyt tekeekin upeille, fiksulle, ihanille miehille!

        " Näin muuten on. Miksi naisen pitäisi muuten tehdä niitä aloitteita kaikille miehille? Myös noille nössöille?"

        Koska miehetkin tekevät niitä nössönaisille?

        "Kyllähän sitä nyt tekeekin upeille, fiksulle, ihanille miehille!"

        Mistä tiedätte miehestä, onko tämä fiksu ja ihana? Ettei vaan mies olisi jo tehnyt itseään tuttavalliseksi ja teidän naisten mielestä on teidän "aloitteenne" kun avaatte suun ja sanotte miehelle "moi".


      • sitten
        "aloite" kirjoitti:

        " Näin muuten on. Miksi naisen pitäisi muuten tehdä niitä aloitteita kaikille miehille? Myös noille nössöille?"

        Koska miehetkin tekevät niitä nössönaisille?

        "Kyllähän sitä nyt tekeekin upeille, fiksulle, ihanille miehille!"

        Mistä tiedätte miehestä, onko tämä fiksu ja ihana? Ettei vaan mies olisi jo tehnyt itseään tuttavalliseksi ja teidän naisten mielestä on teidän "aloitteenne" kun avaatte suun ja sanotte miehelle "moi".

        vaikka naisten aloitteet olisikin vain "moi". Parempi sekin kuin "käyks usein täällä", "sul on hyvä perse" tai "oliks sun vanhemmat simpukoita, kun oot tollanen helmi".

        Mies on idiootti, joka saa syyttää vain itseään, jos tekee aloitteita kaikille mahdollisille naisille. Nainen tekee aloitteita vain itseään kiinnostaville miehille ja se on mielivaltainen päätös. Voit itkeä siitä vielä 5 vuotta täällä netissä, mutta naiset ei siltikään huoli miehiä, jotka eivät kiinnosta.


      • Suvereeni
        30:nkö olisit halunnut? kirjoitti:

        Jos toinen liikkuu ns. piireissä eikä ole koskaan yksin niin tällöin kyllä se on enemmän hänen kontollaan lähestyä sitä joka on niistä ulkona. Onneksi sitten loppujen lopuksi tytön kanssa tulin juttuun ja hän muuten lähestyi minua enkä minä häntä.

        Kyllä minulle muutkin tytöt kelpasivat ja kelpaavat vieläkin. Ei tuo suosittuna oleminen ole mitenkään tärkeä asia, mutta useinhan mukavat tytöt ovat suosittuja.

        Kyllä mielestäni rohkeus näissä asioissa on hyvä asia. Itse en ainakaan enää nykyisin jaksa lähestyä naisia jotka eivät itse osaa myös lähestyä. Nuorina tuo nyt oli vielä ymmärrettävää, mutta jos tässä iässä vain odottelee että hänet tullaan iskemään niin sitten kyllä lopahtaa minun kiinnostukseni.

        Jos esimerkiksi nainen istuu porukassa jossa on myös miehiä ja sieltä hymyilee ja silmää iskee niin ihan turha odottaa että lähtisin hänen kanssaan juttelemaan jos hän ei itse tule minulle juttelemaan, joka yksin tai muutaman miespuolisen kaverin kanssa pöydässä tai tiskillä istun. Toki jos oikein silmää isketään niin vinkkaan, että tule tänne =)


      • Suvereeni
        .... kirjoitti:

        "...harva nainen vieläkään osaa itse tehdä mitään kunnon aloitetta..."

        Minun kohdallani ainakin on niin, ettei kiinnosta tehdä aloitetta jollekin nössölle. Arat miehet vain yksinkertaisesti eivät ole useimpien naisten mielestä kiinnostavia, vaikka komeita olisivatkin. En halua miestä jota joudun vetämään perässäni kuin kivirekeä.

        Eihän aloitteen tekemättömyydessä ole suoranaisesti edes läheskään aina kyse ujoudesta.

        Itse en ainakaan tee aloitetta jos nainen ei osoita halua tehdä myös aloitetta. Minä en todellakaan alennu mihinkään soidinmenoihin joissa katsotaan kelpaanko naiselle. Jos hän on minusta kiinnostunut niin sitten saa vastavuoroisesti lähestyä myös minua. Tarjoan seuraani ja jos siihen ei heti tartu niin sen menettää. Erittäin yksinkertaista.

        Esimerkiksi jos olen katsellut jotain naista ja sitten tulen vaikkapa hänen viereensä tiskille niin kyllä hän saa olla sitten se, joka ensin alkaa juttelemaan. Tai jos minä aloitan myös juttelun niin silloin hän saa kyllä ehdottaa että mennään pöytään tms. Kyllähän noita seiniä on nähty, joiden kanssa keskustelu on pelkkää yksinpeluuta jossa saa pallon saa takaisin jatkuvasti ja tulee sellainen tunne kuin itse vain kyselisi jatkuvasti. Silti kun näiden naisten seurasta lähtee niin he vaikuttavat pettyneiltä tai vasta siinä vaiheessa avaavat sanallisen arkkunsa.

        Vaikken aina naista lähestykkään kun silmäpeliä on ja olen kiinnostunut niin en kyllä todellakaan ole mikään kivireki. Minä kuljen omia teitäni ja minulla on myös oma kunniani ja vaadin toiselta osapuolelta sitä, että hän arvostaa tätä eikä pidä minua vain yhtenä miehenä joka tulee taas vonkaamaan. Jos nainen haluaa vonkaavan orjan itselleen niin sellaisen hän todennäköisesti saa. Minä en kuitenkaan olisi hänelle mieluisa. Toivottavasti vain kunnon naiset eivät tee virheellisiä päätelmiä muiden mielipiteiden perusteella.


      • Suvereeni
        sitten kirjoitti:

        vaikka naisten aloitteet olisikin vain "moi". Parempi sekin kuin "käyks usein täällä", "sul on hyvä perse" tai "oliks sun vanhemmat simpukoita, kun oot tollanen helmi".

        Mies on idiootti, joka saa syyttää vain itseään, jos tekee aloitteita kaikille mahdollisille naisille. Nainen tekee aloitteita vain itseään kiinnostaville miehille ja se on mielivaltainen päätös. Voit itkeä siitä vielä 5 vuotta täällä netissä, mutta naiset ei siltikään huoli miehiä, jotka eivät kiinnosta.

        "Nainen tekee aloitteita vain itseään kiinnostaville miehille ja se on mielivaltainen päätös."

        Mutta kun eivät vain tee. Monta ja vielä kerran monta kertaa on nainen vain kyttäillyt ja aloite olisi jäänyt tekemättä jos minä en olisi sitä tehnyt. Sitten kun sen teen niin nainen on usein ERITTÄIN kiinnostunut. Eipä vain ollut pokkaa itse tulla aloitetta tekemään. Toki onhan noita muutamia naisia jotka aloitteen uskaltavat tehdä, mutta harvoimpa heitä näkyy.


      • laki.
        Suvereeni kirjoitti:

        "Nainen tekee aloitteita vain itseään kiinnostaville miehille ja se on mielivaltainen päätös."

        Mutta kun eivät vain tee. Monta ja vielä kerran monta kertaa on nainen vain kyttäillyt ja aloite olisi jäänyt tekemättä jos minä en olisi sitä tehnyt. Sitten kun sen teen niin nainen on usein ERITTÄIN kiinnostunut. Eipä vain ollut pokkaa itse tulla aloitetta tekemään. Toki onhan noita muutamia naisia jotka aloitteen uskaltavat tehdä, mutta harvoimpa heitä näkyy.

        Aloitteen tekee se, jolla on kovempi hinku: joko mies tai nainen. Minusta on lapsellista edes inttää tuosta asiasta. Miehillä se hinku vain näyttää (yleisesti ottaen) olevan kovempi.


      • Suvereeni
        laki. kirjoitti:

        Aloitteen tekee se, jolla on kovempi hinku: joko mies tai nainen. Minusta on lapsellista edes inttää tuosta asiasta. Miehillä se hinku vain näyttää (yleisesti ottaen) olevan kovempi.

        Mutta kun odottaa että tullaan iskemään eikä itse mene lainkaan itse iskemään niin on aika turha valittaa siitä, että miehet ovat vain kiimaisia pukkeja.


      • *kisskiss*
        Suvereeni kirjoitti:

        Eihän aloitteen tekemättömyydessä ole suoranaisesti edes läheskään aina kyse ujoudesta.

        Itse en ainakaan tee aloitetta jos nainen ei osoita halua tehdä myös aloitetta. Minä en todellakaan alennu mihinkään soidinmenoihin joissa katsotaan kelpaanko naiselle. Jos hän on minusta kiinnostunut niin sitten saa vastavuoroisesti lähestyä myös minua. Tarjoan seuraani ja jos siihen ei heti tartu niin sen menettää. Erittäin yksinkertaista.

        Esimerkiksi jos olen katsellut jotain naista ja sitten tulen vaikkapa hänen viereensä tiskille niin kyllä hän saa olla sitten se, joka ensin alkaa juttelemaan. Tai jos minä aloitan myös juttelun niin silloin hän saa kyllä ehdottaa että mennään pöytään tms. Kyllähän noita seiniä on nähty, joiden kanssa keskustelu on pelkkää yksinpeluuta jossa saa pallon saa takaisin jatkuvasti ja tulee sellainen tunne kuin itse vain kyselisi jatkuvasti. Silti kun näiden naisten seurasta lähtee niin he vaikuttavat pettyneiltä tai vasta siinä vaiheessa avaavat sanallisen arkkunsa.

        Vaikken aina naista lähestykkään kun silmäpeliä on ja olen kiinnostunut niin en kyllä todellakaan ole mikään kivireki. Minä kuljen omia teitäni ja minulla on myös oma kunniani ja vaadin toiselta osapuolelta sitä, että hän arvostaa tätä eikä pidä minua vain yhtenä miehenä joka tulee taas vonkaamaan. Jos nainen haluaa vonkaavan orjan itselleen niin sellaisen hän todennäköisesti saa. Minä en kuitenkaan olisi hänelle mieluisa. Toivottavasti vain kunnon naiset eivät tee virheellisiä päätelmiä muiden mielipiteiden perusteella.

        Kuulostaa kovasti siltä, että hra Suvereeni haluaisi naisten vonkaavan häntä.

        Ehkä mimmit menevät habituksestasi niin sekaisin, että hiljenevät kuin muuri ? ;-)


      • ????
        sitten kirjoitti:

        vaikka naisten aloitteet olisikin vain "moi". Parempi sekin kuin "käyks usein täällä", "sul on hyvä perse" tai "oliks sun vanhemmat simpukoita, kun oot tollanen helmi".

        Mies on idiootti, joka saa syyttää vain itseään, jos tekee aloitteita kaikille mahdollisille naisille. Nainen tekee aloitteita vain itseään kiinnostaville miehille ja se on mielivaltainen päätös. Voit itkeä siitä vielä 5 vuotta täällä netissä, mutta naiset ei siltikään huoli miehiä, jotka eivät kiinnosta.

        että miten nainen voi tehdä aloitteen miehelle joka on hänen mielestään "fiksu ja ihana" jollei nainen jo entuudestaan tunne miestä jotenkin? Aivan, mies on tässäkin tapauksessa mennyt juttelemaan naiselle jonka jälkeen nainen tekee mukamas rohkeana "aloitteen". Jälleen te naiset kiertelette ja kaartelette ettekä voi myöntää olevanne väärässä. :)


      • ?????
        laki. kirjoitti:

        Aloitteen tekee se, jolla on kovempi hinku: joko mies tai nainen. Minusta on lapsellista edes inttää tuosta asiasta. Miehillä se hinku vain näyttää (yleisesti ottaen) olevan kovempi.

        että mies tarvitsee naista enemmän kuin nainen miestä? Siinä tapauksessa elän mieluummin koko elämäni yksin kuin uhraan sekuntiakaan aikaa yhdellekään naiselle, jos kerran minä en kiinnosta heitä yhtä paljon kuin he minua.


      • ?????
        .... kirjoitti:

        "...harva nainen vieläkään osaa itse tehdä mitään kunnon aloitetta..."

        Minun kohdallani ainakin on niin, ettei kiinnosta tehdä aloitetta jollekin nössölle. Arat miehet vain yksinkertaisesti eivät ole useimpien naisten mielestä kiinnostavia, vaikka komeita olisivatkin. En halua miestä jota joudun vetämään perässäni kuin kivirekeä.

        Minun kohdallani ainakin on niin, ettei kiinnosta tehdä aloitetta jollekin nössölle. Arat naiset vain yksinkertaisesti eivät ole minun mielestäni kiinnostavia, vaikka kauniita olisivatkin. En halua naista jota joudun vetämään perässäni kuin kivirekeä.


      • ?????
        *kisskiss* kirjoitti:

        Kuulostaa kovasti siltä, että hra Suvereeni haluaisi naisten vonkaavan häntä.

        Ehkä mimmit menevät habituksestasi niin sekaisin, että hiljenevät kuin muuri ? ;-)

        ettei aio vongata yhtäkään naista? ;)


      • ?????
        30:nkö olisit halunnut? kirjoitti:

        Et sitten ajatellut, että nuoret pojat ja miehet ovat myös ujoja ja kokemattomia? Toki eri asia on kylän kerma - mutta miksi sinulle ei sitten kelpaa kuin ne suosituimmat pojat/miehet?

        SINÄKÄÄN et ole koskaan tehnyt aloitteita.


      • vituta
        ????? kirjoitti:

        ettei aio vongata yhtäkään naista? ;)

        Ei naiset halua, että KAIKKI niitä vonkaa.


      • ja mollannut niitä ujoja
        ????? kirjoitti:

        Et sitten ajatellut, että nuoret pojat ja miehet ovat myös ujoja ja kokemattomia? Toki eri asia on kylän kerma - mutta miksi sinulle ei sitten kelpaa kuin ne suosituimmat pojat/miehet?

        SINÄKÄÄN et ole koskaan tehnyt aloitteita.

        poikia viestissäni. Tyttöjä mollattiin.

        Olen tehnyt kuule lukuisia aloitteita. ;-)


      • ?????
        vituta kirjoitti:

        Ei naiset halua, että KAIKKI niitä vonkaa.

        jollei ne vonkaavat miehet miellytä? Mikä siinä naiset on niin vaikeaa tehdä se aloite? Oletteko vain niin pelkuripaskahousuja? :)


      • oikea lainaus
        ???? kirjoitti:

        että miten nainen voi tehdä aloitteen miehelle joka on hänen mielestään "fiksu ja ihana" jollei nainen jo entuudestaan tunne miestä jotenkin? Aivan, mies on tässäkin tapauksessa mennyt juttelemaan naiselle jonka jälkeen nainen tekee mukamas rohkeana "aloitteen". Jälleen te naiset kiertelette ja kaartelette ettekä voi myöntää olevanne väärässä. :)

        viestistä, johon vastasit: "
        Mies on idiootti, joka saa syyttää vain itseään, jos tekee aloitteita kaikille mahdollisille naisille. Nainen tekee aloitteita vain itseään kiinnostaville miehille ja se on mielivaltainen päätös. Voit itkeä siitä vielä 5 vuotta täällä netissä, mutta naiset ei siltikään huoli miehiä, jotka eivät kiinnosta."

        Missään ei siis puhuttu fiksuudesta ja ihanuudesta vaan kiinnostavuudesta. Kiinnostavuus voi lähteä ensinnäkin ulkonäöstä, josta se useimmiten lähteekin. Sitten on paljon tilanteita (opiskelupaikka, yhteisten tuttavien järjestämät illanistujaiset jne.) joissa keskusteluyhteys naisen ja miehen välille syntyy ilman kummankaan aloitetta. Tällöin nainen kiinnostuttuaan saattaa pyytää vaikka miestä kahville.

        En aio edelleenkään alkaa kulkea ympäriinsä ja miettiä mikä mörkö noista mahtaa olla se sisäisesti kaunis, vaan teen aloitteita niille miehille, jotka minua jostain syystä kiinnostavat.


      • just.
        ???? kirjoitti:

        että miten nainen voi tehdä aloitteen miehelle joka on hänen mielestään "fiksu ja ihana" jollei nainen jo entuudestaan tunne miestä jotenkin? Aivan, mies on tässäkin tapauksessa mennyt juttelemaan naiselle jonka jälkeen nainen tekee mukamas rohkeana "aloitteen". Jälleen te naiset kiertelette ja kaartelette ettekä voi myöntää olevanne väärässä. :)

        viikko sitten pistin postia tämän suomi24:n kautta 3:lle miehelle. Kukaan niistä ei ollut käynyt aikaisemmin mun profiilissa. Valitsin omasta mielestäni profiileja, jotka edustavat fiksuja ja ihania miehiä.

        Ja miten niin väität, että kaikki miehet, jotka mä tunnen, olisi EKA tullut mulle juttelemaan? Tai edes jutelleet mun kanssa? Tai tulleet MUN takia ko. seuraan? Olen tehnyt aloitteen mm. parhaan kaverini veljelle. Mähän tunnen sen siitä, että tunnen sen siskon. Sillä oli tyttöystävä, mutta kun ne eros, niin pyysin sitä treffeille. Lähtihän se. :)


      • ole mitään
        ????? kirjoitti:

        jollei ne vonkaavat miehet miellytä? Mikä siinä naiset on niin vaikeaa tehdä se aloite? Oletteko vain niin pelkuripaskahousuja? :)

        vaikeaa, jos mies on tarpeeksi kiinnostava. En mä rupea huvikseni pokailemaan ketä vaan.


      • ihan voi valita
        ????? kirjoitti:

        ettei aio vongata yhtäkään naista? ;)

        se on sun murhees, jos ei sulle naiset kelpaa. :)

        Mä tunnen montakin homoa.

        Ja onhan niitäkin miehiä, jotka on naiset iskeneet - pilvin pimein. Ei kaikki miehet(kään) uskalla. Kuten tässä on käynyt ilmi.


      • ei todellakaan
        vituta kirjoitti:

        Ei naiset halua, että KAIKKI niitä vonkaa.

        harmita, jos miehet ei vonkaa. Se vonkaaminen kun on säälittävää. Ja yleensä ne on ne baarin "tosimiehet" jotka luulee itsestään liikoja. Parhaimmat (eli fiksuimmat) miehet on niitä jotka ovat taustalla.


      • ?????
        ja mollannut niitä ujoja kirjoitti:

        poikia viestissäni. Tyttöjä mollattiin.

        Olen tehnyt kuule lukuisia aloitteita. ;-)

        "Olen tehnyt kuule lukuisia aloitteita. ;-)"

        Juu niin varmaan. :D Annas kun arvaan, sun alotteet on ollu jotain seuraavanlaisia:

        - laitoit jonkun kolmannen osapuolen asialle: "EveL11na cysys et aLax sä oleen sen caa?"

        - tunsit miehen jo ainakin kohtalaisen hyvin, olitte jutelleet useita kertoja ja mies osoitti kiinnostuksen merkkejä. Otit hirveän "riskin" kun kysyit sitä treffeille.

        - menit yökerhossa norkoilemaan miehen lähettyville ja mies tuli juttelemaan.

        - pidit miehen kanssa silmäpeliä ja mies tuli juttelemaan.

        - istuit baarissa ja telepatian avulla sait miehen tulemaan luoksesi.

        :D


      • ??????
        oikea lainaus kirjoitti:

        viestistä, johon vastasit: "
        Mies on idiootti, joka saa syyttää vain itseään, jos tekee aloitteita kaikille mahdollisille naisille. Nainen tekee aloitteita vain itseään kiinnostaville miehille ja se on mielivaltainen päätös. Voit itkeä siitä vielä 5 vuotta täällä netissä, mutta naiset ei siltikään huoli miehiä, jotka eivät kiinnosta."

        Missään ei siis puhuttu fiksuudesta ja ihanuudesta vaan kiinnostavuudesta. Kiinnostavuus voi lähteä ensinnäkin ulkonäöstä, josta se useimmiten lähteekin. Sitten on paljon tilanteita (opiskelupaikka, yhteisten tuttavien järjestämät illanistujaiset jne.) joissa keskusteluyhteys naisen ja miehen välille syntyy ilman kummankaan aloitetta. Tällöin nainen kiinnostuttuaan saattaa pyytää vaikka miestä kahville.

        En aio edelleenkään alkaa kulkea ympäriinsä ja miettiä mikä mörkö noista mahtaa olla se sisäisesti kaunis, vaan teen aloitteita niille miehille, jotka minua jostain syystä kiinnostavat.

        täysin ventovieraalle miehelle? Tuskin. :)


      • eräs mun
        ????? kirjoitti:

        "Olen tehnyt kuule lukuisia aloitteita. ;-)"

        Juu niin varmaan. :D Annas kun arvaan, sun alotteet on ollu jotain seuraavanlaisia:

        - laitoit jonkun kolmannen osapuolen asialle: "EveL11na cysys et aLax sä oleen sen caa?"

        - tunsit miehen jo ainakin kohtalaisen hyvin, olitte jutelleet useita kertoja ja mies osoitti kiinnostuksen merkkejä. Otit hirveän "riskin" kun kysyit sitä treffeille.

        - menit yökerhossa norkoilemaan miehen lähettyville ja mies tuli juttelemaan.

        - pidit miehen kanssa silmäpeliä ja mies tuli juttelemaan.

        - istuit baarissa ja telepatian avulla sait miehen tulemaan luoksesi.

        :D

        aloite: tapasin miehen tämän työpaikalla ja juttelin hänen kanssaan työhön liittyen 5min. Mies jäi mieleeni ja parin viikon päästä pistin miehen nimen googleen ja sain hänen puhelinnumeronsa. Sitten soitin hänelle ja kerroin kiinnostuneeni ja pyysin kahville. Mies ilahtui soitostani ja lupasi lähteä, mutta muutaman päivän päästä perui treffit, koska hän oli sanomansa mukaan eronnut exästään 2 viikkoa sitten. Eli pakit tuli että napsahti, enkä kuollut. Aloitteita teen edelleen, jos mies kiinnostaa.


      • ?????
        ihan voi valita kirjoitti:

        se on sun murhees, jos ei sulle naiset kelpaa. :)

        Mä tunnen montakin homoa.

        Ja onhan niitäkin miehiä, jotka on naiset iskeneet - pilvin pimein. Ei kaikki miehet(kään) uskalla. Kuten tässä on käynyt ilmi.

        "miten niin? Kyllähän miehiä piisaa! se on sun murhees, jos ei sulle naiset kelpaa. :) Mä tunnen montakin homoa."

        Eli kun en halua alentua idioottimaiseksi vonkaajaksi, olen homo? Ette te naiset oikeasti noin idiootteja voi olla! :D


      • ????
        eräs mun kirjoitti:

        aloite: tapasin miehen tämän työpaikalla ja juttelin hänen kanssaan työhön liittyen 5min. Mies jäi mieleeni ja parin viikon päästä pistin miehen nimen googleen ja sain hänen puhelinnumeronsa. Sitten soitin hänelle ja kerroin kiinnostuneeni ja pyysin kahville. Mies ilahtui soitostani ja lupasi lähteä, mutta muutaman päivän päästä perui treffit, koska hän oli sanomansa mukaan eronnut exästään 2 viikkoa sitten. Eli pakit tuli että napsahti, enkä kuollut. Aloitteita teen edelleen, jos mies kiinnostaa.

        Otit miehen numeron selville ja otit yhteyttä?! Vau, toi on kyllä niin harvinaista naisten puolelta että jos tosiaan puhut totta etkä jauhaa lantaa kuten 90 prosenttia tämän palstan naisista niin hatunnosto sille.


      • et sitten viittinyt
        ????? kirjoitti:

        "miten niin? Kyllähän miehiä piisaa! se on sun murhees, jos ei sulle naiset kelpaa. :) Mä tunnen montakin homoa."

        Eli kun en halua alentua idioottimaiseksi vonkaajaksi, olen homo? Ette te naiset oikeasti noin idiootteja voi olla! :D

        lukea loppuun asti? Se loppuko osui oikeaan? ;-)


      • puhun
        ???? kirjoitti:

        Otit miehen numeron selville ja otit yhteyttä?! Vau, toi on kyllä niin harvinaista naisten puolelta että jos tosiaan puhut totta etkä jauhaa lantaa kuten 90 prosenttia tämän palstan naisista niin hatunnosto sille.

        totta. Vähän hirvitti tietenkin etukäteen, että tulisiko sille miehelle musta väärä käsitys (stalkkeri), kun tuolla tavalla hänet googletin. Mutta itsellä ei ole tapana pelata mitään pelejä, joten siinä puhelussa kerroin suoraan, etten aio häntä alkaa vainota, mutta että sain hänestä hyvän ensivaikutelman ja pyysin kahville. Ja tähän pitää vielä lisätä, että tuo mies oli sellainen keskivertoa ujompi eikä ollut mikään miesmalli, eli se ulkonäönkään pohjalta heräävä kiinnostus ei ole välttämättä pinnallista, se on vain subjektiivista.


      • kyse on
        ?????? kirjoitti:

        täysin ventovieraalle miehelle? Tuskin. :)

        illanistujaisissa olevasta uudesta tyypistä: kyllä. Jos kyse on ryhmätyöstä yliopistolla: kyllä. Jos kyse on kauppatorista: en. Mutta ei mullekaan miehet ole tulleet juttelemaan ilman mitään aasinsiltaa tai luontevaa tilannetta. Miksi minun pitäisi ruveta screenaamaan ihmisiä joka paikassa?


    • Anonyymi

      Mitä väliä vaikka on yksinäinen; mielikuvitus ja muutama sata pumppausliikettä kädellä karkottaa yksinäisyyden hetkeksi pois kun se on kasvanut sietämättömiin mittoihin

    • Anonyymi

      Avioeroni jälkeen vietin 2 vuotta aivan kirjaimellisesti ilman mitään huomiota naisilta. Ihan huvikseni menin kirjoittelemaan aasialaiselle deittisaitille ja valikoin miellyttävännäköisen korkeakoulutetun filippiiniläisen naisen, ihan vain kepillä jäätä kokeillakseni.

      Olemme nyt olleet kirjeenvaihdossa 4 kuukautta ja nainen on ihan oikeasti innostunut minusta, hänelle raitis, introvertti, arkisesti keskustelukykyinen, keskimittainen hyväkuntoinen nelissäkymmenissään oleva suomalaismies jolla on perustason työpaikka on ihan oikeasti tavoittelemisen arvoinen kumppani.

      Ajatella, ensimmäinen yhteydenotto jonka tein, ja vieläpä hyvin miellyttävän näköiselle ja sivistyneelle naiselle.

      Suomi tarvii terveitä perheitä. Perustakaa miehet niitä sellaisten naisten kanssa jotka haluavat olla ja toimia hyvien miesten kanssa. Jos näitä naisia ei löydy suomesta etsikää muualta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe