Älä kiusaa myytikkiä

Allekirjoittaneen mielestä myytikki on erittäin tarkkanäköinen ja fiksu havainnoitsija ja se että hän joskus käyttää rumaa kieltä johtuu varmaan siitä, että hän ei pysty muuten kuvailemaan aihetta ja tuntojaan.

Se että hän joutuu miesten herjaamaksi-vain sen takia että on sattunut kommentoimaan jotakuta suosiossa olevaa naista- saa minut vajoamaan maan alle häpeästä.


http://www.youtube.com/watch?v=PyZXaJ0OQu0





"Yrittäkää edes hiukan hillitä tunteitanne, kiitos"



MarttyyriMallari-TTt

17

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesten suosiossa

      kysyn vaan ?

      • myytikin kirjoituksia niin näet kuka nainen on miesten suosiossa...



        "Ja melko varmasti ihan ilman syytä"



        MarttyyriMallari-TTt


      • kummastakin se
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        myytikin kirjoituksia niin näet kuka nainen on miesten suosiossa...



        "Ja melko varmasti ihan ilman syytä"



        MarttyyriMallari-TTt

        akka jauhaa paskaa minkä ehtii muulta paskan jauhamiseltaan


    • ...

      Mut nimimerkki "myytikki" on lähinnä saanut ahdistumaan ahdistelevilla jutuillaan, että olisin mukamas esimerkiksi = nimimerkki gek-ko ja mitä lie vielä...

      Inhoan, jos mut tavallinen palstakirjoittaja sotketaan mitä ilmeisimmin nettiaddiktimaiseen sekoiluun (viitaten em. kirjoittamaani ja sen yhden nimimerkki "myytikin" puheisiin). Ahdistun sellaisesta! Ymmärrätkö, AHDISTUN?!

      Nimimerkkiä "myytikki" käyttäen on näköjään kirjoitettu myös paljon (suoraan sanottuna) paskaa kirjoittajista. On melko vaikeaa uskoa, että olisi aikuinen ihminen kyseessä ainakin sikäli, mitä tulee niihin kirjoituksiin, mitä joku tolla em. nimimerkillä profiloitunut kirjoittaja on kommentoinut itselleni *naurahtaa halveksuvasti*. Kys. kirjoittaja voisi lopettaa tavallisten nettikirjoittajien erityisen härskin nolaamisen.

      Voitkin oikeastaan muuten välittää tässä samalla tuntemallesi/tunnistamallesi "myytikille" sellaiset terveiset, että en halua häntä juttuineen jatkossa lähellekään mua. En myöskään välitä, että hän kommentoi mua/mun käyttämiäni nimimerkkejä YHTÄÄN MILLÄÄN TAVALLA: Ei ainakaan jollei kykene pysymään reaalimaailman totuuksissa. .. Puhun nyt siitä pahansuovan ja lapsellisen oloisesta, nimimerkkiä "myytikki"(kin?) viime aikoina tällä palstalla käyttäneestä kirjoittajasta. Samoin en ole pitänyt nimimerkki "stalinkissan" kommentointityylistä itselleni. Myös hänelle voisit tässä välittää terveiset, että en kaipaa hänen kommenttejaan. Itselläni ei ole erityisiä vaikeuksia pysyä kaukana em. kirjoittajista, jos he vain pysyvät asiallisina, mitä itseeni tulee.

      Kiitos.:)


      -e.W

      • en missään nimessä allekirjoita myytikin tai stalinkissan mielipiteitä. Kirjoitukseni oli ainoastaan protesti sille, että miehet käyvät heidän kimppuunsa siitä syystä että he ovat tölväisseet jotakuta sisaristaan. myytikki ja stalinkissa ovat aika suorapuheisia, mutta en usko että he haluisivat sinulle mitään pahaa :)



        "Ota kritiikki vastaan positiivisella asenteella"



        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en missään nimessä allekirjoita myytikin tai stalinkissan mielipiteitä. Kirjoitukseni oli ainoastaan protesti sille, että miehet käyvät heidän kimppuunsa siitä syystä että he ovat tölväisseet jotakuta sisaristaan. myytikki ja stalinkissa ovat aika suorapuheisia, mutta en usko että he haluisivat sinulle mitään pahaa :)



        "Ota kritiikki vastaan positiivisella asenteella"



        MarttyyriMallari-TTt

        ". myytikki ja stalinkissa ovat aika suorapuheisia, mutta en usko että he haluisivat sinulle mitään pahaa :)



        "Ota kritiikki vastaan positiivisella asenteella" "

        Kommenttisi voisi saada luulemaan, ettet tiedä, mitä kritiikki tarkoittaa.

        -e.W


      • ...
        ... kirjoitti:

        ". myytikki ja stalinkissa ovat aika suorapuheisia, mutta en usko että he haluisivat sinulle mitään pahaa :)



        "Ota kritiikki vastaan positiivisella asenteella" "

        Kommenttisi voisi saada luulemaan, ettet tiedä, mitä kritiikki tarkoittaa.

        -e.W

        ..sinä MarttyyriMallari olet näistä mun kustannuksellani feikkaavista & tahallaan kanssani samaa nimimerkkiä käyttävistä ja entäpä _mitä mieltä_ olet puheista, että olisin = nimimerkki gek-ko? Pyörit aika paljon palstalla, joten siksi kysyn näkemystäsi, ihan vilpittömästi uteliaisuudella.:)

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        ". myytikki ja stalinkissa ovat aika suorapuheisia, mutta en usko että he haluisivat sinulle mitään pahaa :)



        "Ota kritiikki vastaan positiivisella asenteella" "

        Kommenttisi voisi saada luulemaan, ettet tiedä, mitä kritiikki tarkoittaa.

        -e.W

        mutta kannattaa lähteä sillä asenteella eteenpäin, että ajattelet niin ettei kukaan ihminen halua sinulle mitään pahaa.



        "Aikuinen ihminen kykenee ottamaan kritiikkiä vastaan"



        MarttyyriMallari-TTt


      • ... kirjoitti:

        ..sinä MarttyyriMallari olet näistä mun kustannuksellani feikkaavista & tahallaan kanssani samaa nimimerkkiä käyttävistä ja entäpä _mitä mieltä_ olet puheista, että olisin = nimimerkki gek-ko? Pyörit aika paljon palstalla, joten siksi kysyn näkemystäsi, ihan vilpittömästi uteliaisuudella.:)

        -e.W

        sitä mieltä että se on väärin sinua kohtaan ja voit ajatella sitä niin, että me tiedämme koska joku pilailee kustannuksellasi :)



        "Ethän aliarvioi palstalaisten älykkyyttä"



        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        mutta kannattaa lähteä sillä asenteella eteenpäin, että ajattelet niin ettei kukaan ihminen halua sinulle mitään pahaa.



        "Aikuinen ihminen kykenee ottamaan kritiikkiä vastaan"



        MarttyyriMallari-TTt

        "Ok...
        MarttyyriMallari-TTt 5.8.2008 klo 18.52
           mutta kannattaa lähteä sillä asenteella eteenpäin, että ajattelet niin ettei kukaan ihminen halua sinulle mitään pahaa."

        P*skat mä mistään "pahan tahtomisista" kirjoittanut halaistua sanaa. Aikuinen ihminen varmasti kykenee poimimaan tekstistä sen, mitä siinä oikeasti lukee, eikös juu (luulis ainakin)? Ymmärrätkö, että ajattelen tässä aikuisen käytännön järjellä?

        Mulle on ( pahoittelen seuraavia rumia sanoja..) vilpittömästi yks hevosen takapuolikarvan hailee se, että mitä joku nettikirjoittaja mulle "tahtoo". Ainoa, mikä mua ( ainakin edellä mainitsemieni kirjoittajien kohdalla) kiinnostaa ja mikä merkitsee on se, että että mitä ne nettipalstalla/kirjoittajien suhteen TEKEE =käyttäytyy. Tää on sitä aikuisen logiikkaa...

        En todellakaan pidä em. mainitsemieni kirjoittajien vääristelevästä ja mustamaalaavasta tyylistä, mitä itseeni on tullut. En ole kiinnostunut heidän kommenteistaan ja toivoisinkin, että kaikki edellä mainitsemani kirjoittajat olisivat yhtä vähän kiinnostuneita minusta ja kaikesta kirjoituksiini/ persoonaani liittyvästä, kuin itse olen heistä. Kaikenmaailman samoja nikkejä kiusallaan käyttävät etc. mustamaalaajat SOTKEE mun oikeuksiani keskustella keskustelupalstalla ja PILAAVAT multa keskustelemisen ILON lähes TÄYSIN! Kerrohan taas terveisiä, vaikkapa "myytikille".

        "Aikuinen ihminen kykenee ottamaan kritiikkiä vastaan"

        Harvinaisen mauton veto ja lattea klishee sulla toi tähän yhteyteen... Ainakaan se yksi nimimerkillä "myytikki" tällä palstalla viime aikoina profiloitunut kirjoittaja ei ole tehnyt mitään muuta kuin mustamaalannut ja vääristellyt asioita (ainakin mitä hänen käytöstään itseäni kohtaan ajattelen) ja kirjoitussisällöillään jopa ahdistellut mua.

        -e.W


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sitä mieltä että se on väärin sinua kohtaan ja voit ajatella sitä niin, että me tiedämme koska joku pilailee kustannuksellasi :)



        "Ethän aliarvioi palstalaisten älykkyyttä"



        MarttyyriMallari-TTt

        "Olen..
        MarttyyriMallari-TTt 5.8.2008 klo 18.57
           sitä mieltä että se on väärin sinua kohtaan ja voit ajatella sitä niin, että me tiedämme koska joku pilailee kustannuksellasi :)"

        Kyllä. Se on väärin, että joku (mitä ilmeisimminkin) kiusallaan käyttää kirjoitusasultaan tismalleen samaa "e.W"-nimimerkkiä kanssani.

        Itseään ei yleensä pitäisi kehua, mutta valitettavasti tässä kohden en malta olla tekemättä niin.:) Tämäkin edellä mainitsemani kiusantekijäni on mielestäni ihan keskinkertaisen älykäs.:) Osannee sivistyssanoja varmastikin ja keskinkertaisen hyvä väittelemäänkin. On kuitenkin niin, että on aina asteen, kahden ero mulla ja feikeilläni. He siis eivät pääse älyllisille tasoilleni, eivät tavoita syvätasojani. Sorry. Mua feikkaava surkiokin todennäköisesti toimii siten, kuin toimii lähinnä narsistisuuttaan.;) Hän voi esimerkiksi: a.) ( hyi oksennus, yäk!) haluta nostattaa itseään toisten samanlaisten keskinkertaisuuksien silmissä/ päteä heille pilkkaamalla mua. Lisäksi myös siksi b.) tuo parka saattaa tietoisesti haluta tulla rinnastetuksi minuun, että voisi ottaa itselleen kunniaa myös kirjoituksista, joista kunnia ei hänelle kuulu. Mua kohtaan hänen asenteensa on epäterveen aggressiivinen.:) Inhoan, halveksun ja osin jopa pelkäänkin häntä ja hänen epätervettä käytöstään. (Terkkuja vaan tässä samalla sinnekin suuntaan.:)


        -e.W


      • niitä syvätasoja
        ... kirjoitti:

        "Olen..
        MarttyyriMallari-TTt 5.8.2008 klo 18.57
           sitä mieltä että se on väärin sinua kohtaan ja voit ajatella sitä niin, että me tiedämme koska joku pilailee kustannuksellasi :)"

        Kyllä. Se on väärin, että joku (mitä ilmeisimminkin) kiusallaan käyttää kirjoitusasultaan tismalleen samaa "e.W"-nimimerkkiä kanssani.

        Itseään ei yleensä pitäisi kehua, mutta valitettavasti tässä kohden en malta olla tekemättä niin.:) Tämäkin edellä mainitsemani kiusantekijäni on mielestäni ihan keskinkertaisen älykäs.:) Osannee sivistyssanoja varmastikin ja keskinkertaisen hyvä väittelemäänkin. On kuitenkin niin, että on aina asteen, kahden ero mulla ja feikeilläni. He siis eivät pääse älyllisille tasoilleni, eivät tavoita syvätasojani. Sorry. Mua feikkaava surkiokin todennäköisesti toimii siten, kuin toimii lähinnä narsistisuuttaan.;) Hän voi esimerkiksi: a.) ( hyi oksennus, yäk!) haluta nostattaa itseään toisten samanlaisten keskinkertaisuuksien silmissä/ päteä heille pilkkaamalla mua. Lisäksi myös siksi b.) tuo parka saattaa tietoisesti haluta tulla rinnastetuksi minuun, että voisi ottaa itselleen kunniaa myös kirjoituksista, joista kunnia ei hänelle kuulu. Mua kohtaan hänen asenteensa on epäterveen aggressiivinen.:) Inhoan, halveksun ja osin jopa pelkäänkin häntä ja hänen epätervettä käytöstään. (Terkkuja vaan tässä samalla sinnekin suuntaan.:)


        -e.W

        sitten joskus. Kiinnostaisi, kun toistaiseksi on vain nähty näitä ilmoituksia, että tasoa löytyy (ai niin, täällä on niin epä-älyllistä, että sinun on ihan turha yrittääkään älyllisyyttä. Tsih.)


      • ...
        niitä syvätasoja kirjoitti:

        sitten joskus. Kiinnostaisi, kun toistaiseksi on vain nähty näitä ilmoituksia, että tasoa löytyy (ai niin, täällä on niin epä-älyllistä, että sinun on ihan turha yrittääkään älyllisyyttä. Tsih.)

        ..poistuttava ( on jo kova kiire, eikä mun nytkään pitäisi olla tässä). Vastaus sulle vielä kuitenkin.

        "Näytäs
        niitä syvätasoja 5.8.2008 klo 21.17
           sitten joskus. Kiinnostaisi, kun toistaiseksi on vain nähty näitä ilmoituksia, että tasoa löytyy (ai niin, täällä on niin epä-älyllistä, että sinun on ihan turha yrittääkään älyllisyyttä. Tsih.)"

        Olen mielestäni vuosien varrella kirjoittanut tälle palstalle melko paljonkin myös tärkeisiinkin asioihin liittyviä kirjoituksia. Syvällisempiäkin osa näistä ( miten nyt kukin mieltää, jokaisen oma valinta se ja sinänsä mulle ihan sama).

        Kerros, miks mä yrittäisin nyt erityisesti näyttää jotain? Pitäiskö mulla olla (tässä tilanteessa) jotenkin erityinen hinkukin vielä sellaiseen, vai? Siksikö, että joku (mielestäni ehkä hieman kipeähkö) pääsis vetämään ne kirjoitukseni lokaan omilla mua pilkkaavilla aivo-soperruksillaan ( esim. käyttämällä tietoisesti ja kiusantekotarkoituksessa jatkuvasti samaa nimimerkkiä kanssani ja/tai muuten jatkuvasti mustamaalaamalla ja vääristelemällä tekemisiäni)? Vaiko kenties siksi, että joku toinen pääsis ottamaan kunniaa kirjoituksistani? Mikä erityinen syy mulla pitäisi olla? Omasta mielestäni ei pitäisi olla sen kummempaa( syytä), kuin muillakaan.

        Palstalla käy kyllä väliin oikeinkin fiksuja ja hyvin keskustelukykyisiä kirjoittajia myös (mistä kiitos heille), mutta olen huomannut myös sen, että verraten harvojen kanssa olis edes mahdollista oikeasti älyllisesti/älypitoisesti väitellä. En pidä tyhjän jauhajista, enkä erityisistä egobuustareista. Kaikkein eniten vihaan epäloogista jankuttamista tai "kavereiden" pyytämistä hätiin heti, kun omat väittelytaidot loppuu. Kaunojakaan en halua niskaani keneltäkään ainakaan siitä syystä, että rahkeeni yksinkertaisesti (joskus, mutta eivät toki aina) riittävät pidemmälle keskustelussa, kuin jollakulla toisella (olen huomannut, että osa suhtautuu turhan helposti kaunaisesti naurettavista asioista).

        Olen kyllä noteerannut, että tällä palstalla on myös yksisilmäisiä komppareita, joiden reaktiot keskusteluissa sanottuun eivät riipu siitä, mitä kulloinkin sanotaan, vaan siitä _kuka_ sanoo. Jos suinkin voisin, kiertäisin sellaiset ja sellaisille kommentoinnin aina automaattisesti kaukaa. Valitettavasti se ei ole aina mahdollista.


        -e.W


    • sirpamaikkarilta

      Mut ei se taida kovin hyvin onnistua. Mutta saattaahan siltä tosiaankin puuttua sosiaaliset taidot, kuten sinäkin sangen tarkkanäköisesti totesit. Ehkäpä vain Myytikkikin haluaisi kuulua sisäpiiriirenkaaseen.


      "Mehän kuulummekin jo sisäpiiriin"


      Gekkiksen paluuta odotteleva suomalainen akka

      • voit olla ihan oikeassa, mutta voidaan ajatella tätä hommaa siten että ei tehdä siitä liian isoa numeroa.



        "Kaipaan itsekin gek-koa"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        voit olla ihan oikeassa, mutta voidaan ajatella tätä hommaa siten että ei tehdä siitä liian isoa numeroa.



        "Kaipaan itsekin gek-koa"



        MarttyyriMallari-TTt

        Mun mielestä toi Myytikki saa olla ihan rauhassa. En mä oikeestaan kovin usein availe edes sen alotuksia. Ne kun tuppaa olemaan samankaltaisia.

        Vois se Gekkis alkaa jo ilmaantumaan. Me voitas keskustella naistenvaivoista sekä Jopoista.


        "Syön mansikoita ja kermavaahtoa"


        Myytikin rauhaan jättävä suomalainen akka


    • Timo Hokka

      sönkötä yhtään.

      "Oletko itse syyllinen nimimerkki leikkiin?"

      Oletko myytikki?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4976
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1985
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1533
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1397
    7. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1377
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe