Kyselin tuolla alhaalla milloin naisenne on kauneimmillaan ja sain VAIN 4 vastausta !!! Muiden akat taitaa olla kuin riihen seinästä repäistyjä kun ette uskaltaneet vastata
Ovatko naisenne rumia ??
9
461
Vastaukset
- että silloin
kun koen rakastamisen tunteita pitkästä aikaa, tai silloin kun kolme promillea ylittyy.
Jos on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia. - sirpamaikkarilta
Ei vaan pysty vastaamaan. Minä nyt en oo oikeestaan minkää muun ku kiukkusen näkönen.
Tänäki aamuna meinasin saada tuomion pahoinpitelystä ku olin niin perkeleen kiukkunen. Oli meinaa joku paskantanu tonne meiän aamulenkin varrelle. Ja mun koira kävi pyörimässä siellä paskassa. Ja jos mä oisin nähny kuka sen paskan sinne teki, niin mä oisin potkassu sitä useampaan kertaan.
Oisin tonne loppuun tehny viel semmosen kiukkusen hymiön mut en osannu. =(- kevätesikko-76
..kiukkusen hymiön...hmm..katotaas.
>=O/
..oiskos tuollai...??
taikkapa..
>=o[
>:o{ - sirpamaikkarilta
kevätesikko-76 kirjoitti:
..kiukkusen hymiön...hmm..katotaas.
>=O/
..oiskos tuollai...??
taikkapa..
>=o[
>:o{ku alkaa enemmän tarkastelemaan niin kyllä ne sitte näyttää typeriltä. =D
Mä yritin katella puhelimenki kautta miten sais tarpeeks kiukkusen hymiön. Mut ehkä tää >:O[ ois kaikista kiukkusin... - sirpamaikkarilta
sirpamaikkarilta kirjoitti:
ku alkaa enemmän tarkastelemaan niin kyllä ne sitte näyttää typeriltä. =D
Mä yritin katella puhelimenki kautta miten sais tarpeeks kiukkusen hymiön. Mut ehkä tää >:O[ ois kaikista kiukkusin...alkuperäseen verrattuna. >=O[
- kevätesikko-76
sirpamaikkarilta kirjoitti:
alkuperäseen verrattuna. >=O[
..aikas hyvä..
=O)
- kevätesikko-76
...jokku miekkoset ei tohdi mainostaa...kel onni oisi se onnen kätkeköös...
=OI
...nii..ja juu ei oo eukkoo..mu on yksi komia mies...ja hää on komeimmillaa saunan jälestä..tahi puku pykäläs...mu ennemmin aatamin asus...mai ..mai..mai..yymm..yymm..yymm..
=OI Kaikki ihmiset ovat sekä kauniita että rumia ja samaan aikaan.
- -ukko-
kattoivat sitten sen mahdollisuuksien kirjon hyvin? Tai sitten meidän on vaikee sanoa jotain oikein kaunista.
Mun nainen ei oo ruma.... noohh... on se kaunis, se on aina kaunis. Mutta en mä tiedä milloin se on kauneimmillaan. vrt. vastaus: relaxed eyes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591204Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11870Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75805Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83643- 53634
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33547Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501