Hei
Oletteko vertailleet hintoja matkailuautojen vakuutuksiin. Bonukset liikenteessä alkaa nyt käytetyllä autolla 0:sta ja Pohjola antaa kaskoon aloitusbonuksia vain 50%.
870€ / a onko kohtuullinen täyskasko liikenne?
Utelias
Mistä vakuutus
9
2869
Vastaukset
- Kotiloija
Minulla Turvassa, 4.2t/184hv auto, uushankintahintana 80t eur, liikenne 0% bonus 462€, täyskasko (sisältää myös lasivakuutuksen) 60% bonus 791€. Joten yhteensä 1253€ vuodessa. Taitaa tuo auton arvo vaikuttaa aikalailla suoraan vuosimaksuun joten paha näitä on vertailla.
- Auto 2004
Meillä pari vuotta sitten vertailu ratkesi Nordean suuntaan. Nordea toimii myös vakuutusalalla.
- varsin
paljonko sama fenniassa.
- höh
Minä siirsin henkilöauton bonukset (liikennevakuutus ja kasko, molemmissa oli 70% bonus) matkailuauton vakuutuksiin, ja otin henkilöautoon uuden liikennevakuutuksen. Henkilöauton kaskoon sain samat bonukset kuin matkailuautoon siirretyssä vakuutuksessakin oli. Uusi liikennevakuutus henkilöautoon oli huomattavasti edullisempi, mitä se matkailuautoon olisi ollut.
- karhuI
Ylitse muiden,pohjola ja nordea en ikinä, kuuna päivänä, pistä vakuutuksiani näihin kahteen.Kumpikin hukkaa poonukset ja vakuutus on hinnaltaan sellainen että muilta saa kahteen autoon sillä hinnalla vakuutukset.Jos pyydät jotakin esim vak.todistusta sieltä ei itse haeta ainuttakaan tietoa ja kun olet tiedot antanut ne laskuttaa sinua niistä tietojen hankkimisesta.On aivan turhaa kiistellä näiden kahden kanssa tekemättömistä ja hoitamattomista asioista häviät varmasti.Olemmehan oikeusvaltio suomessa.
- Jazmiina
Olen vakuutusmyyjä ja yhtiö jossa työskentelen matkailuautojen liikenne- ja kaskovakuutukset ovat edullisia.
Matkailuautojen liikennevakuutus hintaluokassa 300-400e ILMAN bonuksia, riippuen auton mallista.
Lisäksi Caravaanarit saavat hyvät edut mm kotivakuutukseen. Kotivakuutukseen tulee ehdollinen omavastuu, mikä tarkoittaa sitä että jos sattuu vahinko, ja sen määrä on yli omavastuun, omavastuuta ei peritä ollenkaan.- Per.Saukko
Kerrohan Jasmiina nyt tämän kerran, mikä on yhtiösi, kun tunnut niin höveli olevan, tiedä vaikka saisit uusia karavaanariasiakkaita!
- Jazmiina
Per.Saukko kirjoitti:
Kerrohan Jasmiina nyt tämän kerran, mikä on yhtiösi, kun tunnut niin höveli olevan, tiedä vaikka saisit uusia karavaanariasiakkaita!
Höveli? Heh.
Yhtiötä en kerro, kannustan vaan ihmisiä kilpailluttamaan vakuutuksia, niissä on eroja.
Meillä tosiaankin liikennevakuutus on ilman bonuksia alle 300e (tarkistin asian, aiemmassa viestissäni virheellinen tieto), tuosta vielä bonusalennukset ja mahdolliset keskittämisalennukset. Jos esim täydet bonukset 70%, hintaa alle 100e.
Liikennevakuutus on joka yhtiössä samanlainen tuote, kaskoissa sen sijaan on eroja, mutta ei niin isoja kuin esim kotivakuutuspuolella.
Kilpailluttakaa ja säästäkää. Niin vakuutukset kuin sähköyhtiö.
Yhtiön jossa työskentelen saatte selville ihan kilpailluttamalla kaikki vakuutusyhtiöt. Yhtiö jossa työskentelen on ainut jossa perusvuosihinta matkailuautolle on alle 300e. 4 vuotta olen alalla ollut ja yhtään tarjousta matkailuautosta en ole v ielä hävinnyt.
Mukavaa syksynjatkoa kaikille!
- vaanari 1234
Tänään tein kaupat 7m pitkästä puoliintegridusta 2002 mallisesta,Fordin alustalla olevasta autosta.
Täyskasko ja uusi liikennevakuutus yhteensä 820€ 150€ omavastuulla. Tuosta hinnasta keskittämisedut sun muut ja loppusumma lienee 700€ luokkaa.
En vielä tarkistanut hintaa Aktiasta, siellä minulla on 1 auto vakuutettuna ja vaikka yhtiö ei ole halvin heidän etuna on, ainakin "Veritas" nimellä vielä toimiessaan, ollut paremmat ehdot ulkomailla tapahtuvissa vahingoissa, omavastuu sama koko EU alueella.
Vakuutusta ottaessa se halvin ei välttämättä ole paras, auton/vakuutettavan käyttöalue voi olla ratkaiseva asia,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833278
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli342625- 612248
Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.732229Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512171Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.191917- 621894
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv191783- 861622