Hoikka mutta silti isotissinen

RIkeRike

ISOT TISSIT olla pitää. Silti nainen ei saisi olla läski. Isoista tisseistä ei ole iloa, jos nainen on muuten hirveä läskikasa.

84

6346

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • preferoin

      hoikkia ja isotissisiä. Mutta tissien pitää olla luomut, eivätkä nännit saa osoitella alaspäin.

      Ryhdikkäät isot tissit hoikalla naisella, mutta ei silikoneja. Näin on hyvä.

      • ................

        Ei ole tarkoitus vittuilla mutta mietityttää vain.

        Mikä niissä tisseissä miehiä kiehtoo?

        Harva mies osaa käsitellä naisen rintoja sillä tavalla että nainen saa siitä itse nautintoa.

        Onko se joku vauva refleksi..?


      • tissi on hieno
        ................ kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus vittuilla mutta mietityttää vain.

        Mikä niissä tisseissä miehiä kiehtoo?

        Harva mies osaa käsitellä naisen rintoja sillä tavalla että nainen saa siitä itse nautintoa.

        Onko se joku vauva refleksi..?

        asia.

        Hienot asiat lakkaavat yleensä olemasta hienoja silloin kun niitä liikaa miettii. Jotkut asiat pitää jättää vaan sillee.

        Mikäpä hyvinmuodostuneessa pyllyssäkään niin kiehtoo? who knows?


      • Tissiman
        ................ kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus vittuilla mutta mietityttää vain.

        Mikä niissä tisseissä miehiä kiehtoo?

        Harva mies osaa käsitellä naisen rintoja sillä tavalla että nainen saa siitä itse nautintoa.

        Onko se joku vauva refleksi..?

        "Mikä niissä tisseissä miehiä kiehtoo?"

        Helppohan se on naisen tietenkin itse kysellä ku itse omaa ne. No olisikohan ehkä sen takia että isot tissit näyttää monien miesten mielestä tosi naisellisilta ja nyt on kaiken lisäksi vielä tehty tutkimus että isot rinnat osoittavat naisessa niin hedelmällisyyttä kuin myöskin sukukypsyyttä, että se onkin se todelllinen syy minkä takia monet miehet on niin hulluina isorintaisiin. Ne jotka ei tohon usko niin miettiköön sitä että noinhan se on kumminkin aina ollut. Tämmöinen eräs alkukantainen vietti. Ja näittenkin miesten on pakko olla jotain saatanan piilohinttareita, jotka ei sitä itsekkään tajua että mikä niissä kiehtoo. Pakko olla! Niin ja ihaileehan naisetkin myös miestenkin rintalihaksia xD


      • TiTfan
        ................ kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus vittuilla mutta mietityttää vain.

        Mikä niissä tisseissä miehiä kiehtoo?

        Harva mies osaa käsitellä naisen rintoja sillä tavalla että nainen saa siitä itse nautintoa.

        Onko se joku vauva refleksi..?

        EI ne tissit pelkästään miehiä kiihota vaan joitan naisia myös ;)


      • Anonyymi
        ................ kirjoitti:

        Ei ole tarkoitus vittuilla mutta mietityttää vain.

        Mikä niissä tisseissä miehiä kiehtoo?

        Harva mies osaa käsitellä naisen rintoja sillä tavalla että nainen saa siitä itse nautintoa.

        Onko se joku vauva refleksi..?

        Tää on totta 😂


    • M ++

      Kuulkaapa pikkupojat, tuollaisia naisia ei luonnostaan paljoa ole: jos sitä läskiä on rinnoissa, niin kyllä sitä on myös muualla. Vain harvalla naisella on sellainen häiriö, että rintarauhanen kasvaa liikaa. Sellaiset jöötit taas on niin painavat, että nainen mieluummin pienennyttää ne kuin kärsii hartiakivuista. Sitä paitsi hoikka nainen isoilla rinnoilla on koomisen näköinen.

      Ei se kuulkaa pikkupojat auta kuin tyytyä silikonimisukoihin jos haluatte hoikan isotissisen. Mulla on asiat paremmin: ihailen hoikkia ja ryhdikäs(=pieni)rintaisia kaunottaria! Niitä onneksi löytyy ja on taatusti luomua eikä roiku. :)

      • kiitos sinulle M + +

        :) :)

        Kiva että joku osaa valistaa teinejä.


      • rivimies

        Isot tissit eivät välttämättä kaikkien mielestä ole ämpärin kokoiset. Minä ainakin luokittelisin isoiksi tisseiksi vähän pienemmätkin tissit. Suurin osa isoista tisseistä ei aiheuta kantajalleen mitään hartiakipuja.

        Olen eri mieltä, sillä mielestäni hoikka timmi nainen isoilla luonnollisilla tisseillä on hot. Ei tissien hölskyminen tai pieni roikkuminen mitään haittaa, vaan se on ihan normaalia.

        Tissit ovat niin kauan ookoot kun ne eivät ole ihan patalaput tai täysin olemattomat ja pelkät nisät.


      • olen todennut tällaisia

        useita, eivätkä ole faktasti silikonia ottaneet.

        Hoikka, isot luomutissit joissa hyvä ryhti, niillä mennään ja vähempään ei tyydytä.


      • luomutissit
        rivimies kirjoitti:

        Isot tissit eivät välttämättä kaikkien mielestä ole ämpärin kokoiset. Minä ainakin luokittelisin isoiksi tisseiksi vähän pienemmätkin tissit. Suurin osa isoista tisseistä ei aiheuta kantajalleen mitään hartiakipuja.

        Olen eri mieltä, sillä mielestäni hoikka timmi nainen isoilla luonnollisilla tisseillä on hot. Ei tissien hölskyminen tai pieni roikkuminen mitään haittaa, vaan se on ihan normaalia.

        Tissit ovat niin kauan ookoot kun ne eivät ole ihan patalaput tai täysin olemattomat ja pelkät nisät.

        hölskyy. Jos ei hytky, niin sitten on silikonia nahan alla.


      • *nauraa*
        olen todennut tällaisia kirjoitti:

        useita, eivätkä ole faktasti silikonia ottaneet.

        Hoikka, isot luomutissit joissa hyvä ryhti, niillä mennään ja vähempään ei tyydytä.

        on sinuakin narutettu kunnolla. :D


      • kun olen omin silmin
        *nauraa* kirjoitti:

        on sinuakin narutettu kunnolla. :D

        todistanut :D


      • M ++
        kiitos sinulle M + + kirjoitti:

        :) :)

        Kiva että joku osaa valistaa teinejä.

        Pikkupojat ei ymmärrä elämän realiteettejä - isot miehet ymmärtää jo. ;)


      • menee niin että
        M ++ kirjoitti:

        Pikkupojat ei ymmärrä elämän realiteettejä - isot miehet ymmärtää jo. ;)

        vanhalla ei oo enää varaa valita :D


      • M ++
        olen todennut tällaisia kirjoitti:

        useita, eivätkä ole faktasti silikonia ottaneet.

        Hoikka, isot luomutissit joissa hyvä ryhti, niillä mennään ja vähempään ei tyydytä.

        Mutta liekö tuolla rinnan sisustalla sulle paljon väliä - pääasia että on hoikka ja isot melonit.


      • M ++
        menee niin että kirjoitti:

        vanhalla ei oo enää varaa valita :D

        Isot miehet ottaa mitä tahtoo. En huolisi hoikkaa isotissistä, näyttävät naurettavilta. Naisen kuuluu olla kauniin sopusuhtainen - hoikalle naiselle sopivat kiinteät pienet rinnat.


      • on ihan
        M ++ kirjoitti:

        Mutta liekö tuolla rinnan sisustalla sulle paljon väliä - pääasia että on hoikka ja isot melonit.

        luomusisällys. Taidat olla vain kade?

        Taitaa olla naisille vähän niinku arka aihe tämä. Mutta isot ne olla pitää. Ja luomut.


      • M ++
        on ihan kirjoitti:

        luomusisällys. Taidat olla vain kade?

        Taitaa olla naisille vähän niinku arka aihe tämä. Mutta isot ne olla pitää. Ja luomut.

        Oletko sinä isotissinen nainen, vai miksi et usko? ;))


      • olet vain
        kun olen omin silmin kirjoitti:

        todistanut :D

        luullut luomua näkeväsi.


      • -Mie-
        M ++ kirjoitti:

        Oletko sinä isotissinen nainen, vai miksi et usko? ;))

        Voin ainakin ihan omasta puolestani sanoa, että D-kupin rinnat löytyy, eikä näitä voi kyllä mitenkään roikkuviksi sanoa. Tottakai liikkuvat kun minäkin liikun, mutta eivät millään käsittämättömällä tavalla "hylly".

        Eikä takuulla ole pumpattu yhtään mitään!

        Ja ennen kun joku järjen valo ehtii teilaamaan, että "siellä on taas joku läski vailla itsekriittisyyttä" niin ei, en ole lihava. Vaikkakin erittäin itsekriittinen.


      • hyllynlyllyn
        -Mie- kirjoitti:

        Voin ainakin ihan omasta puolestani sanoa, että D-kupin rinnat löytyy, eikä näitä voi kyllä mitenkään roikkuviksi sanoa. Tottakai liikkuvat kun minäkin liikun, mutta eivät millään käsittämättömällä tavalla "hylly".

        Eikä takuulla ole pumpattu yhtään mitään!

        Ja ennen kun joku järjen valo ehtii teilaamaan, että "siellä on taas joku läski vailla itsekriittisyyttä" niin ei, en ole lihava. Vaikkakin erittäin itsekriittinen.

        Tissit ovat rasvaa ja hyllyvät ihan samoin kuin läskinen perse. Menepä alasti peilin eteen ja hypi, varmana hyllyy.


    • haluan miehen,

      joka on sopivan hoikka&lihaksikas,mut alakerrankin pitää olla kunnossa,ettei sitten mitään prinssinakkeja...

      • .....

        Alle 17 senttisen kanssa on turha tulla tän tytön luo leikkimään...


      • näin pitää olla

        kyllä kyllä. lihaksikas mies ja naamastakin komea ja HK:n sinistä sais olla suurempi vekotin tai mini,missään se.


      • Tissiman
        näin pitää olla kirjoitti:

        kyllä kyllä. lihaksikas mies ja naamastakin komea ja HK:n sinistä sais olla suurempi vekotin tai mini,missään se.

        Vitun miehet! vaaditaan isoja rintoja! No silloin mekin vaaditaan myös isoa kalua kans mieheltä :). Heti siellä jotkut pienirintaiset yrittää puolustautua kalun koon kanssa xD. Itse tykkään isorintaisista naisista ja olen ihan suoraan sanottuna pienikaluinen, mut silti se käy mulle aivan vallan mainiosti että sä rupeat vaatimaan isompaa kalua heti perään. Sillä jos joku nainen vaatisi multa isompaa kalua, niin silloin kyllä mäkin siinä vaiheessa pystyn kanssa naiseltakin vaatimaan heti perään myös tiukempaa alapäätä xD Ennemminkin sun kannattaisi vaatia mieheltä mieluuminkin parempaa rintakehää, hartioita ja vielä vaikka käsiä, jos jotain haluat takas vaatia. Niin, ja vaikka olisinkin isokaluinen, niin miten sä sit luulet sen olevan hyvin juhlakunnossa, jos sulla taas on jotkut saatanan a- tai b-kupit xD En vain tykkää pienistä, se on vain mun mielipide, mutta on teilläkin nyt jumalauta omatkin ihailijat!


      • Olipas huono
        Tissiman kirjoitti:

        Vitun miehet! vaaditaan isoja rintoja! No silloin mekin vaaditaan myös isoa kalua kans mieheltä :). Heti siellä jotkut pienirintaiset yrittää puolustautua kalun koon kanssa xD. Itse tykkään isorintaisista naisista ja olen ihan suoraan sanottuna pienikaluinen, mut silti se käy mulle aivan vallan mainiosti että sä rupeat vaatimaan isompaa kalua heti perään. Sillä jos joku nainen vaatisi multa isompaa kalua, niin silloin kyllä mäkin siinä vaiheessa pystyn kanssa naiseltakin vaatimaan heti perään myös tiukempaa alapäätä xD Ennemminkin sun kannattaisi vaatia mieheltä mieluuminkin parempaa rintakehää, hartioita ja vielä vaikka käsiä, jos jotain haluat takas vaatia. Niin, ja vaikka olisinkin isokaluinen, niin miten sä sit luulet sen olevan hyvin juhlakunnossa, jos sulla taas on jotkut saatanan a- tai b-kupit xD En vain tykkää pienistä, se on vain mun mielipide, mutta on teilläkin nyt jumalauta omatkin ihailijat!

        yritys tuo "tiukkuuden" vaatiminen:D (Puolustauduit tuolla läpinäkyvällä keinolla,kun sanojesi perusteella sinulla ei ole iso,joten olet yhtä säälittävä kuin pienirintaiset,jos ajatellaan sinun logiikkasi mukaan.

        Aloit haukkumaan väärää puuta,kun en ole a/b,vaan c-kuppinen&normaalipainoinen,vaikka asiahan ei sinulle kuulu;)Miehen on vain turha haaveilla isorintaisesta naisesta,jos "miehuus" ei ole kehuttavan kokoinen;D (Eipä silloin naistakaan haluta.)


      • tuolle pikkumunalle
        Olipas huono kirjoitti:

        yritys tuo "tiukkuuden" vaatiminen:D (Puolustauduit tuolla läpinäkyvällä keinolla,kun sanojesi perusteella sinulla ei ole iso,joten olet yhtä säälittävä kuin pienirintaiset,jos ajatellaan sinun logiikkasi mukaan.

        Aloit haukkumaan väärää puuta,kun en ole a/b,vaan c-kuppinen&normaalipainoinen,vaikka asiahan ei sinulle kuulu;)Miehen on vain turha haaveilla isorintaisesta naisesta,jos "miehuus" ei ole kehuttavan kokoinen;D (Eipä silloin naistakaan haluta.)

        että mitenkäs kun ei pienestä pippelistä tykkää kukaan Nainen, ei pieni- eikä isotissinen. Itselläni täydelliset daisarit mutta pienimunaisen miehen kun näen niin ei paljon seksi kiinnosta vaikka nakki olisi miten juhlakunnossa. :D


      • valittaa
        Tissiman kirjoitti:

        Vitun miehet! vaaditaan isoja rintoja! No silloin mekin vaaditaan myös isoa kalua kans mieheltä :). Heti siellä jotkut pienirintaiset yrittää puolustautua kalun koon kanssa xD. Itse tykkään isorintaisista naisista ja olen ihan suoraan sanottuna pienikaluinen, mut silti se käy mulle aivan vallan mainiosti että sä rupeat vaatimaan isompaa kalua heti perään. Sillä jos joku nainen vaatisi multa isompaa kalua, niin silloin kyllä mäkin siinä vaiheessa pystyn kanssa naiseltakin vaatimaan heti perään myös tiukempaa alapäätä xD Ennemminkin sun kannattaisi vaatia mieheltä mieluuminkin parempaa rintakehää, hartioita ja vielä vaikka käsiä, jos jotain haluat takas vaatia. Niin, ja vaikka olisinkin isokaluinen, niin miten sä sit luulet sen olevan hyvin juhlakunnossa, jos sulla taas on jotkut saatanan a- tai b-kupit xD En vain tykkää pienistä, se on vain mun mielipide, mutta on teilläkin nyt jumalauta omatkin ihailijat!

        naisen alapään väljyyttä. ;) Se on omassa nakkimakkarassa vika, jos löysältä tuntuu. ;)) Miten sun ressukan käy, kun ei sun nakkimakkarasta kostu pieni- eikä isotissinen nainen. Ei kuule kiihota ketään naista nakkimakkara juhlakunnossa. Nakkimakkaralla ei ole muuten varaa vaatia hyviä daisareita; meillä tytöillä on varaa valita Mies, jolla on penis eikä pippeli.


      • Tissiman
        Olipas huono kirjoitti:

        yritys tuo "tiukkuuden" vaatiminen:D (Puolustauduit tuolla läpinäkyvällä keinolla,kun sanojesi perusteella sinulla ei ole iso,joten olet yhtä säälittävä kuin pienirintaiset,jos ajatellaan sinun logiikkasi mukaan.

        Aloit haukkumaan väärää puuta,kun en ole a/b,vaan c-kuppinen&normaalipainoinen,vaikka asiahan ei sinulle kuulu;)Miehen on vain turha haaveilla isorintaisesta naisesta,jos "miehuus" ei ole kehuttavan kokoinen;D (Eipä silloin naistakaan haluta.)

        Ja niin oli kyllä toi sunkin puolustautuminen just äsken kanssa huono :D Ai huono yritys xD Niin minkäs kokoinen sullakin nyt sit oli se alapää? Etpä kertonut siitä paljon mitään. Taidatkin siis olla löysäpillu :D

        "Miehen on vain turha haaveilla isorintaisesta naisesta,jos "miehuus" ei ole kehuttavan kokoinen;D (Eipä silloin naistakaan haluta.)"

        Joo kuule, pienellä kylläkin pärjää ihan hyvin, jos on taidot kohdallaan. Siinä vaiheessa lopputulos onkin vain se, että isokaluinen onkin enään vain haluttavampi sänkyyn, muttei välttämättä sen parempi. Ja toisaalta kerroppa nyt mulle vitun pässi! Miten sä muka voit edes verrata miehen kalua naisen rintoihin? Kalulla tuotetaan tyydytys, rinnat taas on pelkkä visuaalinen ihailun kohde. Plus vielä että rintojen koolla on kylläkin ihan todettu seksuaalinen merkitys, kalulla taas ei vielä :D


      • Tissiman
        Tissiman kirjoitti:

        Ja niin oli kyllä toi sunkin puolustautuminen just äsken kanssa huono :D Ai huono yritys xD Niin minkäs kokoinen sullakin nyt sit oli se alapää? Etpä kertonut siitä paljon mitään. Taidatkin siis olla löysäpillu :D

        "Miehen on vain turha haaveilla isorintaisesta naisesta,jos "miehuus" ei ole kehuttavan kokoinen;D (Eipä silloin naistakaan haluta.)"

        Joo kuule, pienellä kylläkin pärjää ihan hyvin, jos on taidot kohdallaan. Siinä vaiheessa lopputulos onkin vain se, että isokaluinen onkin enään vain haluttavampi sänkyyn, muttei välttämättä sen parempi. Ja toisaalta kerroppa nyt mulle vitun pässi! Miten sä muka voit edes verrata miehen kalua naisen rintoihin? Kalulla tuotetaan tyydytys, rinnat taas on pelkkä visuaalinen ihailun kohde. Plus vielä että rintojen koolla on kylläkin ihan todettu seksuaalinen merkitys, kalulla taas ei vielä :D

        Löysäpillu, löysäpillu, löysäpillu, löysäpillu, hahahaahahaa! xD >:D


      • Tissiman
        valittaa kirjoitti:

        naisen alapään väljyyttä. ;) Se on omassa nakkimakkarassa vika, jos löysältä tuntuu. ;)) Miten sun ressukan käy, kun ei sun nakkimakkarasta kostu pieni- eikä isotissinen nainen. Ei kuule kiihota ketään naista nakkimakkara juhlakunnossa. Nakkimakkaralla ei ole muuten varaa vaatia hyviä daisareita; meillä tytöillä on varaa valita Mies, jolla on penis eikä pippeli.

        Hoohhoho! Pikemminkin paskalöysäpilluiset valittavat pienikikkelisistä, siitähän se nimenomaan aina alkaa. >:D Alahan nyt sinä vitun (Isolla veellä) likainen katuhuora nyt treenauttaa niitä sun lantiopohjalihaksiasi tai antaisin sulle samantien naamanpesun koiranpaskalla xD

        Nainen kykenee aina treenauttamaan omia lantiopohjan lihaksiaan. Mies taas ei niin helposti edes voi omalle kalun koolleen mitään. Niin, ja by the way, tiukkapillu tiedätsä kertoo naisen kunnosta, että onko hyvässä kunnossa. Lantiopohjalihasten treenauttamisella on tiedätsä muutenkin positiivinen vaikutus naiseen. Niin ja sekin tässä täytyy vielä todeta että niin mies kuin mies tykkää enemmän tiukemmasta kuin löysästä.


      • Tissiman
        tuolle pikkumunalle kirjoitti:

        että mitenkäs kun ei pienestä pippelistä tykkää kukaan Nainen, ei pieni- eikä isotissinen. Itselläni täydelliset daisarit mutta pienimunaisen miehen kun näen niin ei paljon seksi kiinnosta vaikka nakki olisi miten juhlakunnossa. :D

        Nyt ei kyllä ihan osunut täysin nappiin. Kyllä itseasiassa on niitäkin, muttei tosin kovinkaan paljon, jos kerta loppujen lopuksi kaikenkokoisilla ja melkein kaiken näköisilläkin ihmisilläkin on omat ihailijansa. Itse olen kuule kans tavannut normikokoisen ihailijoita, pienenkin joskus (niilläkin on ihan oikeasti, syystä että niiden mielestä iso taas näyttää pelottavalta tai tuntuu epämiellyttävän kivuliaalta). Toisille taas ei ihan oikeastikkaan ole mitään väliä!


      • Tissiman
        Tissiman kirjoitti:

        Hoohhoho! Pikemminkin paskalöysäpilluiset valittavat pienikikkelisistä, siitähän se nimenomaan aina alkaa. >:D Alahan nyt sinä vitun (Isolla veellä) likainen katuhuora nyt treenauttaa niitä sun lantiopohjalihaksiasi tai antaisin sulle samantien naamanpesun koiranpaskalla xD

        Nainen kykenee aina treenauttamaan omia lantiopohjan lihaksiaan. Mies taas ei niin helposti edes voi omalle kalun koolleen mitään. Niin, ja by the way, tiukkapillu tiedätsä kertoo naisen kunnosta, että onko hyvässä kunnossa. Lantiopohjalihasten treenauttamisella on tiedätsä muutenkin positiivinen vaikutus naiseen. Niin ja sekin tässä täytyy vielä todeta että niin mies kuin mies tykkää enemmän tiukemmasta kuin löysästä.

        Hehehe :D Tiedätsä! pieniä virheitä tuli mut niitä nyt tulee kaikille. Mut joo piti vielä se kertoa että on niitä nyt muitakin keinoja sytyttää nainen. Varsinkin joillain on taas ihan muut fetissit.


      • kunnollinen n
        Tissiman kirjoitti:

        Hoohhoho! Pikemminkin paskalöysäpilluiset valittavat pienikikkelisistä, siitähän se nimenomaan aina alkaa. >:D Alahan nyt sinä vitun (Isolla veellä) likainen katuhuora nyt treenauttaa niitä sun lantiopohjalihaksiasi tai antaisin sulle samantien naamanpesun koiranpaskalla xD

        Nainen kykenee aina treenauttamaan omia lantiopohjan lihaksiaan. Mies taas ei niin helposti edes voi omalle kalun koolleen mitään. Niin, ja by the way, tiukkapillu tiedätsä kertoo naisen kunnosta, että onko hyvässä kunnossa. Lantiopohjalihasten treenauttamisella on tiedätsä muutenkin positiivinen vaikutus naiseen. Niin ja sekin tässä täytyy vielä todeta että niin mies kuin mies tykkää enemmän tiukemmasta kuin löysästä.

        Kuule tisiman, vaikutat harvinaisen tyhmältä äijältä.Loukkasko nakkimakkarat noin pahasti ukon itsetuntoa.Voi kuin ikävää ettet voi salilla tai muualla kasvattaa prinnsinakkias yhtään:))Aggressiivisuus muuten taitaa olla sulle ongelma


      • gagh
        Tissiman kirjoitti:

        Hoohhoho! Pikemminkin paskalöysäpilluiset valittavat pienikikkelisistä, siitähän se nimenomaan aina alkaa. >:D Alahan nyt sinä vitun (Isolla veellä) likainen katuhuora nyt treenauttaa niitä sun lantiopohjalihaksiasi tai antaisin sulle samantien naamanpesun koiranpaskalla xD

        Nainen kykenee aina treenauttamaan omia lantiopohjan lihaksiaan. Mies taas ei niin helposti edes voi omalle kalun koolleen mitään. Niin, ja by the way, tiukkapillu tiedätsä kertoo naisen kunnosta, että onko hyvässä kunnossa. Lantiopohjalihasten treenauttamisella on tiedätsä muutenkin positiivinen vaikutus naiseen. Niin ja sekin tässä täytyy vielä todeta että niin mies kuin mies tykkää enemmän tiukemmasta kuin löysästä.

        Ohhoh, tais kolahtaa tuo nakkijuttu oikein kunnolla :D


    • rivimies

      Tarpeeksi lihavalla on tissit selässäkin ja se ei ole hottia. Mieluummin vaikka lauta kuikelo kuin perunasäkki.

      • minä haluan miehen

        joka on vähintään 190 senttiä pitkä, treenattu ja lihaksikas, ruskettunut, EHDOTON sixpäkki mahassa, ei yhtään rasvaa missään, perseenkin pitää olla pelkkää lihasta ja siihen pääasiaan; jalkojen välissä PITÄÄ olla vähintään 20 senttinen ja ERITTÄIN paksu jötikkä niin että nussiessa tuntuu! Ai niin ja rikas PITÄÄ olla!


      • minut :) :)
        minä haluan miehen kirjoitti:

        joka on vähintään 190 senttiä pitkä, treenattu ja lihaksikas, ruskettunut, EHDOTON sixpäkki mahassa, ei yhtään rasvaa missään, perseenkin pitää olla pelkkää lihasta ja siihen pääasiaan; jalkojen välissä PITÄÄ olla vähintään 20 senttinen ja ERITTÄIN paksu jötikkä niin että nussiessa tuntuu! Ai niin ja rikas PITÄÄ olla!

        Missä tavataan?


      • Suvereeni
        minä haluan miehen kirjoitti:

        joka on vähintään 190 senttiä pitkä, treenattu ja lihaksikas, ruskettunut, EHDOTON sixpäkki mahassa, ei yhtään rasvaa missään, perseenkin pitää olla pelkkää lihasta ja siihen pääasiaan; jalkojen välissä PITÄÄ olla vähintään 20 senttinen ja ERITTÄIN paksu jötikkä niin että nussiessa tuntuu! Ai niin ja rikas PITÄÄ olla!

        Tämä on ihanneNAINEN palsta, joten täällä puhutaan niistä tisseistä muunmuassa. Voit omat mieltymyksesi käydä kirjoittamaan toiselle palstalle.


      • oletpa hassu
        minä haluan miehen kirjoitti:

        joka on vähintään 190 senttiä pitkä, treenattu ja lihaksikas, ruskettunut, EHDOTON sixpäkki mahassa, ei yhtään rasvaa missään, perseenkin pitää olla pelkkää lihasta ja siihen pääasiaan; jalkojen välissä PITÄÄ olla vähintään 20 senttinen ja ERITTÄIN paksu jötikkä niin että nussiessa tuntuu! Ai niin ja rikas PITÄÄ olla!

        kun "kostoksi" moisia täällä huutelet.

        Luuletko että nyt miehet eivät enää halua niitä hoikkia isotissisiä naisia, kun pelästyvät että eivät itse enää kohta kelpaakaan?

        Oletpa hassu :D


      • dancer..

        Rinnat eivät ole pelkkää läskiä. Vaan osa on rintarauhasta. Olen treenannut vartaloni timmiksi, ja teen rintalihaksiakin, paino alipainon puolella, silti rinnat B-C.

        Ei isot rinnat tarkota, että on lihava.


      • Osui arkaan
        Suvereeni kirjoitti:

        Tämä on ihanneNAINEN palsta, joten täällä puhutaan niistä tisseistä muunmuassa. Voit omat mieltymyksesi käydä kirjoittamaan toiselle palstalle.

        paikkaan:D Et varmaankaan täytä edellä mainittuja kriteerejä,niin ruvetaan aukomaan päätä...Saa kai sitä naiset takaisin sanoa,että tietävät miehetkin missä mennään.Kyllä miehetkin ovat vastanneet "ihannemies"-palstalla takaisin viitaten omiin mieltymyksiinsä,jos naiset ovat myös joskus alentuneet yhtä pinnalliselle tasolle.


      • niin luulisi
        oletpa hassu kirjoitti:

        kun "kostoksi" moisia täällä huutelet.

        Luuletko että nyt miehet eivät enää halua niitä hoikkia isotissisiä naisia, kun pelästyvät että eivät itse enää kohta kelpaakaan?

        Oletpa hassu :D

        Mutta eivät kyllä sinunkaan "huutelusi" saa naisia luopumaan omista vaatimuksistaan/toiveistaan;)

        Senkus hankit ihannenaisesi,ellet ole jo sellaista löytänyt.Totuus on vain se,että kaikilla ei ole sama ihanne.(Taisi vain silti edellä kirjoittaneen lista olla jonkinlainen isku vyön alle,kuin noin reagoit.)


      • näyttävät isommilta
        dancer.. kirjoitti:

        Rinnat eivät ole pelkkää läskiä. Vaan osa on rintarauhasta. Olen treenannut vartaloni timmiksi, ja teen rintalihaksiakin, paino alipainon puolella, silti rinnat B-C.

        Ei isot rinnat tarkota, että on lihava.

        jos on tosi hoikka, jo b-kupin rinnat näyttävät melko isoilta, kun taas lihavilla samoja tuskin erottaa vartalosta. c-kuppi on mielestäni hoikalle jo liian iso, näyttää halvalta.


      • Suvereeni
        Osui arkaan kirjoitti:

        paikkaan:D Et varmaankaan täytä edellä mainittuja kriteerejä,niin ruvetaan aukomaan päätä...Saa kai sitä naiset takaisin sanoa,että tietävät miehetkin missä mennään.Kyllä miehetkin ovat vastanneet "ihannemies"-palstalla takaisin viitaten omiin mieltymyksiinsä,jos naiset ovat myös joskus alentuneet yhtä pinnalliselle tasolle.

        Tottakai aina aletaan arvostelijoita itseään arvostelemaan kun ei kestetä muiden vaatimuksia. Se ei vain yksinkertaisesti kuulu tämän ketjun aiheeseen, joten jos ei kykene keskustelemaan aiheesta niin voi olla kirjoittamatta koko ketjuun.

        En minä todellakaan vedä hernettä nenää siitä, että en ole jonkun ihmisen ihanne. En ole enää teini, joten ymmärrän jo ettei kaikkia voi tai tarvi miellyttää. Sitäpaitsi vastaan kuvaustasi aika pitkälti muiden ominaisuuksien perusteella, mutta en pituuden enkä rikkauden.

        Ihanne -palstoilla kuuluu puhua ihanteista. Ei kukaan täytä kriteerejä kun niitä aletaan oikein listaamaan. Ihan yhtä lailla siellä ihannemies -palstalla vaaditaan mahdottomia niinkuin täälläkin. Mitä väärää pinnallisuudessa on? Sillähän on todella suuri merkitys kun kestävääkin suhdetta lähdetään luomaan. Se, että ulkonäkö on tärkeää ei tarkoita sitä etteivät muut ominaisuudet olisi tärkeitä. Moni ihminen on mukava sen seurassa jonka kanssa itsekin viihtyy. Aika harva on kaunis.


      • Suvereeni
        niin luulisi kirjoitti:

        Mutta eivät kyllä sinunkaan "huutelusi" saa naisia luopumaan omista vaatimuksistaan/toiveistaan;)

        Senkus hankit ihannenaisesi,ellet ole jo sellaista löytänyt.Totuus on vain se,että kaikilla ei ole sama ihanne.(Taisi vain silti edellä kirjoittaneen lista olla jonkinlainen isku vyön alle,kuin noin reagoit.)

        Ei se kyllä ollut isku vyön alle varmaan kenellekkään. Se oli isku väärälle palstalle ja todella katkera vuodatus muutenkin. Jos haluaa puolustella muunlaisia kroppia niin sen voi tehdä, mutta arvostelijoiden haukkuminen ei auta asiaa yhtään. Se luo vain aika typerän kuvan kyseisestä ihmisestä.


      • saa hyvää
        Suvereeni kirjoitti:

        Ei se kyllä ollut isku vyön alle varmaan kenellekkään. Se oli isku väärälle palstalle ja todella katkera vuodatus muutenkin. Jos haluaa puolustella muunlaisia kroppia niin sen voi tehdä, mutta arvostelijoiden haukkuminen ei auta asiaa yhtään. Se luo vain aika typerän kuvan kyseisestä ihmisestä.

        kuvaa.Ensimmäinen prioriteettisi listalla taitaa olla ulkonäkö ja etkä näytä kestävän sitä,että miehiäkin voi arvostella eikä aina vain naisia.(Myönnän kuitenkin sen tosi asian,että monesti ihastutaan ensin ulkonäköön ja sitten vasta rakastutaan sisimpään.)Tietääkseni ketään ei ole alettu nimittelemään tjsp,näpäytetty vain,mutta ainahan saa asioita suurennella...Muistutan vain,että tämähän on vapaa palsta,joten koita kestää.Sinä se vain taidat olla se katkera,jos pilke silmäkulmassa vastataan jollekin,jolla on hiukan todellisuudentaju hukassa,niin tilitetään heti katkerana takaisin.Taisi vain sittenkin kolahtaa.(Minulla ei ole hätää miestensaannin suhteen,kunhan vain puolustan joskus yleisesti naisia täällä,kai.)


      • väärin
        Suvereeni kirjoitti:

        Tottakai aina aletaan arvostelijoita itseään arvostelemaan kun ei kestetä muiden vaatimuksia. Se ei vain yksinkertaisesti kuulu tämän ketjun aiheeseen, joten jos ei kykene keskustelemaan aiheesta niin voi olla kirjoittamatta koko ketjuun.

        En minä todellakaan vedä hernettä nenää siitä, että en ole jonkun ihmisen ihanne. En ole enää teini, joten ymmärrän jo ettei kaikkia voi tai tarvi miellyttää. Sitäpaitsi vastaan kuvaustasi aika pitkälti muiden ominaisuuksien perusteella, mutta en pituuden enkä rikkauden.

        Ihanne -palstoilla kuuluu puhua ihanteista. Ei kukaan täytä kriteerejä kun niitä aletaan oikein listaamaan. Ihan yhtä lailla siellä ihannemies -palstalla vaaditaan mahdottomia niinkuin täälläkin. Mitä väärää pinnallisuudessa on? Sillähän on todella suuri merkitys kun kestävääkin suhdetta lähdetään luomaan. Se, että ulkonäkö on tärkeää ei tarkoita sitä etteivät muut ominaisuudet olisi tärkeitä. Moni ihminen on mukava sen seurassa jonka kanssa itsekin viihtyy. Aika harva on kaunis.

        pinnallisuudessa,jos aletaan ulkonäön perusteella jakamaan ihmisiä ensimmäisen ja toisen luokan kansalaisiin,kun mielestäni ihmiset ovat (ainakin minun mielestäni) yhtä arvokkaita,eikä rumaa ihmistä ole olemassakaan.


      • Suvereeni
        saa hyvää kirjoitti:

        kuvaa.Ensimmäinen prioriteettisi listalla taitaa olla ulkonäkö ja etkä näytä kestävän sitä,että miehiäkin voi arvostella eikä aina vain naisia.(Myönnän kuitenkin sen tosi asian,että monesti ihastutaan ensin ulkonäköön ja sitten vasta rakastutaan sisimpään.)Tietääkseni ketään ei ole alettu nimittelemään tjsp,näpäytetty vain,mutta ainahan saa asioita suurennella...Muistutan vain,että tämähän on vapaa palsta,joten koita kestää.Sinä se vain taidat olla se katkera,jos pilke silmäkulmassa vastataan jollekin,jolla on hiukan todellisuudentaju hukassa,niin tilitetään heti katkerana takaisin.Taisi vain sittenkin kolahtaa.(Minulla ei ole hätää miestensaannin suhteen,kunhan vain puolustan joskus yleisesti naisia täällä,kai.)

        Ei tämä ole vapaa palsta. Tämä on ihannenainen -palsta, joten täällä kuuluu puhua naisihanteista, ei mies ihanteista. Kyllä minä luen myös ihannemies -palstaa enkä todellakaan käy haukkumassa siellä naisten ulkonäköä. Minä nimittäin keskustelen aiheesta enkä katkerana itke epäolennaisista asioista.

        Viestissä ei ollut mitään pilkettä silmäkulmassa. Se oli pelkkä katkera kuitti sille kun joku vaati jotain mitä harvasta naisesta löytyy.

        Lopettaisit jo turhan jankkaamisen kun se lienee jo kaikille selvää, että minua ärsyttää se ettei pysytä lainkaan aiheessa. Sama juttu kun lihavista olevassa keskustelussa aletaan aina haukkumaan missejä anorektikoiksi. Täysin epäolennaista ja pelkkää katkeraa vuodatusta.


      • Suvereeni
        väärin kirjoitti:

        pinnallisuudessa,jos aletaan ulkonäön perusteella jakamaan ihmisiä ensimmäisen ja toisen luokan kansalaisiin,kun mielestäni ihmiset ovat (ainakin minun mielestäni) yhtä arvokkaita,eikä rumaa ihmistä ole olemassakaan.

        Eihän se mihinkään ensimmäisen ja toisen luokan kansalaisiin jakoa ole, vaan rumiin ja kauniisiin. Jokainen tämän jaon omassa päässään tekee. Jotain MIELIPITEITÄ voi nostaa yleisiksi "totuuksiksi" ja sanoa jotain naista kauniiksi kun moni häntä sellaisena pitää.

        Ulkonäkö on kuitenkin vain yksi ominaisuus ihmisessä. Ei se kenenkään ihmisyydestä ole pois, vaikka olisikin ruma. Suosiosta ja elämänlaadusta todennäköisesti on. Mutta niin on monien muidenkin hyvien ominaisuuksien puutteella omat negatiiviset vaikutuksensa. Turha niitä on kieltää.


      • wake up
        näyttävät isommilta kirjoitti:

        jos on tosi hoikka, jo b-kupin rinnat näyttävät melko isoilta, kun taas lihavilla samoja tuskin erottaa vartalosta. c-kuppi on mielestäni hoikalle jo liian iso, näyttää halvalta.

        Näyttää halvalle? Ei todellaan näytä halvalle vaan ihan normaali rinnoille. Muutenkaan tissit eivät näytä halvoille, paitsi jos ne on halvalla tehdyt silikoonirinnat.


    • nancycallahan
      • Suvereeni

        Paljon pienemmät rinnat saisi olla tuon kokoisella naisella. Kiinteys kunniaan myös rinnoissa.


      • ...................

        olipas pelottavat rinnat.


      • Läski pienimuna

        Täydelliset! Just mun makuuni.


      • normi mies

        Mielestäni hienot naisen rinnat. Minun mielestäni ei tissien tarvi olla mitkään kiinteät silikoonimöhkäleet jotka eivät liiku.


    • onkai naisessa

      muutakin, kun tissit en minä ainakaan valitsisi elämänkumpaniksi naista tissin koon mukaan.

    • Erittäin harvassa on hoikat naiset joilla on isot tissit.

      Sitä paitsi "isot tissit" jotka oletan että aloittajan mukaan ovat noin D tai DD kuppia, eivät ole mitenkään erityisen mukavat kantaa tossa rinnan päällä.

      Mulla on DD kuppi ja ei perskutarallaa. En voi juosta, en voi nukkua selälläni tai vatsallani kun en saa henkeä, en voi käyttää avoinaisia toppeja tai paitoja koska te miehet ette katso muuten mua silmiin vaan jonnekkin ihan muualle, en edes löydä sopivia paitoja koska rinnanympärys kiristää ja jos ei kiristä niin on muuten liian iso. Sopivia ja nättejä rintsikoita on aivan mahdoton löytää ja selkä on kipeä koko ajan.

      Sulla on poika väärät jonnet kampissa jos ainoa asia mitä naisessa katsot on vartalon muoto. Isolla povella varustettuja hoikkia naisia ei vaan yksinkertaisesti ole ja jos on niin voin kertoa, että eivät he siitä nauti itse kyllä yhtään tai rinnat ovat feikit. Ois sunkin aika vähän hienosäätää noita sun tottumuksiasi. Kaikki naiset ei ole photoshopattuja keskiaukeama tyttöjä.

      • rintavan naisen mies

        Eivät isotissiset hyväkuntoiset naiset mitään erittäin harvinaisia ole.

        Eivät ehkä ole eiryisen mukavat kantaa, mutta ei tässä mistään mukavuusseikoista nyt naisten kannalta puhuta. En ole ikinä kuullut isotissisen hyväkuntoisen naisen valittavat että mulla on liian isot tissit ja voi kun ikävää kun olen niin hyvän näköinen.

        Joo ompa rankkaa kun sinulla isot tissit. Jos haluat juosta osta kunnon urheiluliivit. Jos et halua huomiota, niin sitten et pidä niitä napaan asti auki olevia halkioita tai paitoja joista näykyy 50% rinnoistasi. Varmaan löydät jotain paitoja ja jotkut kiristävät tai eivät yksinkertaisesti mahdu päälle. Sopivia rintaliivejä löydät ihan varmana jos vaan vähän käytät rahaa niihin. Se on oma valitan jos haluaa vähän huonoja rintaliivejä alelaareista ja en kyllä suosittele niitä. Jos selkä tulee kipeäksi tissien kannosta, niin syy on lähes aina huonoissa selkälihaksissa. Eivät rintasi nyt mitään megaluokkaa ole. Suosittelisin ihan perus liikuntaa ja kiinnitä huomioita nimenomaan selkälihaksiisi.

        Mitenkö minä voi sanoa tämänlaisia neuvoja. Omalla naisellani on isot rinnat, mutta hän harrastaa liikuntaa. Rintaliivejäkin haemme hänelle yhdessä. Harrastamme liikuntaa myös yhdessä. Olemme puhuneet hänen rinnoistaan tovin jos toisenkin.


      • Silimät soikiaksi
        rintavan naisen mies kirjoitti:

        Eivät isotissiset hyväkuntoiset naiset mitään erittäin harvinaisia ole.

        Eivät ehkä ole eiryisen mukavat kantaa, mutta ei tässä mistään mukavuusseikoista nyt naisten kannalta puhuta. En ole ikinä kuullut isotissisen hyväkuntoisen naisen valittavat että mulla on liian isot tissit ja voi kun ikävää kun olen niin hyvän näköinen.

        Joo ompa rankkaa kun sinulla isot tissit. Jos haluat juosta osta kunnon urheiluliivit. Jos et halua huomiota, niin sitten et pidä niitä napaan asti auki olevia halkioita tai paitoja joista näykyy 50% rinnoistasi. Varmaan löydät jotain paitoja ja jotkut kiristävät tai eivät yksinkertaisesti mahdu päälle. Sopivia rintaliivejä löydät ihan varmana jos vaan vähän käytät rahaa niihin. Se on oma valitan jos haluaa vähän huonoja rintaliivejä alelaareista ja en kyllä suosittele niitä. Jos selkä tulee kipeäksi tissien kannosta, niin syy on lähes aina huonoissa selkälihaksissa. Eivät rintasi nyt mitään megaluokkaa ole. Suosittelisin ihan perus liikuntaa ja kiinnitä huomioita nimenomaan selkälihaksiisi.

        Mitenkö minä voi sanoa tämänlaisia neuvoja. Omalla naisellani on isot rinnat, mutta hän harrastaa liikuntaa. Rintaliivejäkin haemme hänelle yhdessä. Harrastamme liikuntaa myös yhdessä. Olemme puhuneet hänen rinnoistaan tovin jos toisenkin.

        " En ole ikinä kuullut isotissisen hyväkuntoisen naisen valittavat että mulla on liian isot tissit ja voi kun ikävää kun olen niin hyvän näköinen."

        No itse kyllä tiedän yhden tapauksen jossa eräs nainen varta vasten kävi leikkauttamassa rintansa pienemmäksi, koska ne olivat niin isot että aiheuttivat hänelle erinäistä riesaa, kuten jatkuvia selkäkipuja. Lisäksi häntä ärsytti se että kaikki (erityisesti miehet, totta kai) hänet ensikertaa tavatessaan toljottivat aina sitä yhtä kohtaa hänen vartalostaan, ikään kuin hänessä ei mitään muuta olisikaan kuin ne saamarin tissit.
        Itse tämmöisenä vähän persoonallisempia kauneuden piirteitä naisissa arvostavana miehenä, jota se iänikuinen tissit-perse vouhotus jota ihan liian iso edustamastani sukupuolesta harrastaa on aina ärsyttänyt en kyllä yhtään ihmettele, jos joitain isorintaisia naisia risoo se oma rintavarustuksensa.


    • hmph...

      Jätkät todella kuvittelevat olevansa jotain saatana prinssejä jotka voi valita parhaat päältä.Hyi vittu mikä asenne ap.Mikä sä luulet olevas, kato peiliin.Tämän kirjoitti ei läski hoikka pitkä nainen.Ihan vaan sen takia mainitsin ettei tarvi tulla ilkkumaan jälkeenpäin.

    • Aah, isot ( . )( . )

      Vaimolla 85F rinnat, kuulemma tilavuudeltaan saman kokoiset rinnat olisivat 80G / 75H / 70J / 65K. Veikkaan että noita 70J / 65K rintoja aika harvalta löytyy. Olen sitä mieltä että hoikaksi kutsuttavan naisen rintaliivien ympärysmitta on enintään 70 cm. Eri juttu sitten taas, kuinka monella on käytössä oikea tai väärä koko...

      • gaaaaaaaa

        Kai sinä nyt ymmärrät kuitenkin että se rintsikoiden ympärysmitta riippuu hyvin pitkälti myös naisihmisen luuston rakenteesta. Voi hyvinkin olla hoikka nainen jolla ympärys 80. Osoitit aika hienosti taas miten vähän miehet tissiasioista oikeasti ymmärtävätkään ;)


      • silikoniiiiiiiii

        Ei kai kukaan maailmassa noita luomuiksi luule???


    • Bang me a Big Bang!

      Valaiskaapas joku minua, kun olen pienen ikäni ihmetellyt että mikä teitä mazofiilejä niissä isoissa tisseissä niin rutosti kiinnostaa? Itselleni niillä on jotakuinkin yhtä paljon merkitystä ruumiinosina, kuin vaikkapa hartioilla, varpailla, tai kyynerpäillä.
      Lisäksi olen ihmetellyt sitä, että miten rinnat ovat muka millään muotoa seksuaalinen elin? Rintafetissiä kun ei lueta non-seksuaalisten fetissien kategoriaan kuten vaikkapa jalkafetismiä, vaikka itse pystyn kuvittelemaan molemmille ruumiinjäsenille suunnilleen samassa määrin mahdollisia seksuaalisia funktioita.

      • Kiss Kiss Bang Bang

        Pitäisiköhän teidän aseksuaalien lakata ihmettelemästä asioita, joihin teidän kokemusmaailmanne ei ulotu?


      • Bang me a Big Bang!
        Kiss Kiss Bang Bang kirjoitti:

        Pitäisiköhän teidän aseksuaalien lakata ihmettelemästä asioita, joihin teidän kokemusmaailmanne ei ulotu?

        Kuka tässä on a-seksuaalisuudesta mitään puhunut, senkin tonttu?
        Kyllä minulla seksuaalista ajoa on ihan kiitettävästi. Maitorauhaset minua vaan ei ole koskaan mitenkään ihmeemmin sytyttänyt, enkä ajattele niitä naisessa yleensä sen enempää kuin mitään muutakaan ruumiinosaa, johon en yleensä ensitapaamisella juuri kiinnitä huomiota.
        Kun nyt joku aloituksessaan taas kerran tuota fetissiään niihin jaksaa retostella, niin ajattelin kerrankin udella että mitä hän tai muut mazofiilit niissä sitten oikeastaan näkevät?


      • Kiss Kiss Gangbang
        Bang me a Big Bang! kirjoitti:

        Kuka tässä on a-seksuaalisuudesta mitään puhunut, senkin tonttu?
        Kyllä minulla seksuaalista ajoa on ihan kiitettävästi. Maitorauhaset minua vaan ei ole koskaan mitenkään ihmeemmin sytyttänyt, enkä ajattele niitä naisessa yleensä sen enempää kuin mitään muutakaan ruumiinosaa, johon en yleensä ensitapaamisella juuri kiinnitä huomiota.
        Kun nyt joku aloituksessaan taas kerran tuota fetissiään niihin jaksaa retostella, niin ajattelin kerrankin udella että mitä hän tai muut mazofiilit niissä sitten oikeastaan näkevät?

        Joudun kyseenalaistamaan seksuaalisen halukkuutesi tai suuntautumisesi, jos kerran naisen vartalo ei sytytä. Sen sijaan, että ihmettelet täällä muiden fetissejä, niin sinuna keskittyisin tuohon oman halusi käsittelyyn. Varmaan jotain hormonihoitoja on sinullekin, jotta voisit oppia sinäkin tuntemaan seksuaalista vetoa naisvartaloa kohtaan. Ihan turhaan täällä nimittäin tivaat ymmärrystä asialle, josta et kuitenkaan voisi ymmärtää mitään, ennen kuin olet itse saanut omakohtaista kokemusta asiasta.


      • Bang me a Big Bang!

        "Joudun kyseenalaistamaan seksuaalisen halukkuutesi tai suuntautumisesi, jos kerran naisen vartalo ei sytytä. Sen sijaan, että ihmettelet täällä muiden fetissejä, niin sinuna keskittyisin tuohon oman halusi käsittelyyn. Varmaan jotain hormonihoitoja on sinullekin, jotta voisit oppia sinäkin tuntemaan seksuaalista vetoa naisvartaloa kohtaan. Ihan turhaan täällä nimittäin tivaat ymmärrystä asialle, josta et kuitenkaan voisi ymmärtää mitään, ennen kuin olet itse saanut omakohtaista kokemusta asiasta."
        "Tietysti jos ei ruumiilliset nautinnot kiinnosta, niin voit toki myös jatkaa tuota (teko)pyhän hengen varassa elämistä, kuten muutkin kunnon ruumiinkieltäjät. Varmasti vaihdevuodet ylittänyt isoäitisi on sinusta ylpeä."

        Jaha, no tarkennetaanpa vielä kertaalleen kahden edellisen vastauksen lähettäjien/lähettäjän kaltaisille hitaammillekin yksilöille, että minä siis en ole a-seksuaali, saatika mikään hurskasteleva ruumiinkieltäjä, eikä minun seksuaalisuuteni ole millään muullakaan tavalla "puutteellinen". Olen varsin kattavan näytön perusteella hetero mies ja tunnen sekä tiedän lukuisia naisia, jotka sytyttävät minussa fyysisiä haluja ja näistä valtaosan kohdalla syyt ovat olleet ihan puhtaasti ulkonäköön liittyviä, eli minulla on "omakohtaista kokemusta" asiasta.
        En myöskään missään vaiheessa sanonut, ettei naivartalo kiinnostaisi minua. Minä en vain yksinkertaisesti ole mazofiili (eli rintafetisti, jos se oli tässä vaiheessa vielä epäselvää), enkä siis ole naisten tisseistä ruumiinosina juurikaan kiinnostuneempi, kuin näiden jalkateristä kuka tahansa mies joka ei ole jalkafetisti. Naisen ulkonäkö kyllä kokonaisuudessaan saattaa herättää minussa seksuaalisia haluja ja omaan myös selvän mieltymyksen joihinkin tiettyihin yksityiskohtiin ja ominaisuuksiin naisten ulkonäössä, eli minulla on omia partialistisia mieltymyksen kohteita, tai fetissejä.
        Koska tämä rintafetismi jostain hämärästä syystä kuitenkin on sen verta yleistä (mistä aika hyvänä osoituksena tämä ylempää luettava naurettava väärinkäsitys ja virheellinen spekulointi seksuaalisuudestani, vain koska ilmaisin etten omaa ihmeemmin eroottista kiinnostusta maitorauhasiin), siitä yleensä vouhotetaan selvästi enemmän kuin muista yksittäisiin ruumiinosiin kohdistuvista parafilioista ja joku taas nosti kyseisen asian aloituksessa pöydälle, niin ajattelin vaan silkasta uteliaisuudesta tiedustella, että niin miksi kaikista ruumiinosista just ne tissit oikein kiinnostavat niitä lukuisia miehiä joita ne mitä ilmeisimmin kiinnostavat, ja toisekseen miksi ne yleensä mielletään seksuaalisemmiksi elimiksi kuin vaikkapa nuo jalat?


      • ....
        Bang me a Big Bang! kirjoitti:

        "Joudun kyseenalaistamaan seksuaalisen halukkuutesi tai suuntautumisesi, jos kerran naisen vartalo ei sytytä. Sen sijaan, että ihmettelet täällä muiden fetissejä, niin sinuna keskittyisin tuohon oman halusi käsittelyyn. Varmaan jotain hormonihoitoja on sinullekin, jotta voisit oppia sinäkin tuntemaan seksuaalista vetoa naisvartaloa kohtaan. Ihan turhaan täällä nimittäin tivaat ymmärrystä asialle, josta et kuitenkaan voisi ymmärtää mitään, ennen kuin olet itse saanut omakohtaista kokemusta asiasta."
        "Tietysti jos ei ruumiilliset nautinnot kiinnosta, niin voit toki myös jatkaa tuota (teko)pyhän hengen varassa elämistä, kuten muutkin kunnon ruumiinkieltäjät. Varmasti vaihdevuodet ylittänyt isoäitisi on sinusta ylpeä."

        Jaha, no tarkennetaanpa vielä kertaalleen kahden edellisen vastauksen lähettäjien/lähettäjän kaltaisille hitaammillekin yksilöille, että minä siis en ole a-seksuaali, saatika mikään hurskasteleva ruumiinkieltäjä, eikä minun seksuaalisuuteni ole millään muullakaan tavalla "puutteellinen". Olen varsin kattavan näytön perusteella hetero mies ja tunnen sekä tiedän lukuisia naisia, jotka sytyttävät minussa fyysisiä haluja ja näistä valtaosan kohdalla syyt ovat olleet ihan puhtaasti ulkonäköön liittyviä, eli minulla on "omakohtaista kokemusta" asiasta.
        En myöskään missään vaiheessa sanonut, ettei naivartalo kiinnostaisi minua. Minä en vain yksinkertaisesti ole mazofiili (eli rintafetisti, jos se oli tässä vaiheessa vielä epäselvää), enkä siis ole naisten tisseistä ruumiinosina juurikaan kiinnostuneempi, kuin näiden jalkateristä kuka tahansa mies joka ei ole jalkafetisti. Naisen ulkonäkö kyllä kokonaisuudessaan saattaa herättää minussa seksuaalisia haluja ja omaan myös selvän mieltymyksen joihinkin tiettyihin yksityiskohtiin ja ominaisuuksiin naisten ulkonäössä, eli minulla on omia partialistisia mieltymyksen kohteita, tai fetissejä.
        Koska tämä rintafetismi jostain hämärästä syystä kuitenkin on sen verta yleistä (mistä aika hyvänä osoituksena tämä ylempää luettava naurettava väärinkäsitys ja virheellinen spekulointi seksuaalisuudestani, vain koska ilmaisin etten omaa ihmeemmin eroottista kiinnostusta maitorauhasiin), siitä yleensä vouhotetaan selvästi enemmän kuin muista yksittäisiin ruumiinosiin kohdistuvista parafilioista ja joku taas nosti kyseisen asian aloituksessa pöydälle, niin ajattelin vaan silkasta uteliaisuudesta tiedustella, että niin miksi kaikista ruumiinosista just ne tissit oikein kiinnostavat niitä lukuisia miehiä joita ne mitä ilmeisimmin kiinnostavat, ja toisekseen miksi ne yleensä mielletään seksuaalisemmiksi elimiksi kuin vaikkapa nuo jalat?

        Seuraavaksi voit ihmetellä, että miksi se pillu niin monia miehiä kiinnostaa. Vaikuttaa siltä, että joudut maailmassa aika montaa asiaa ihmettelemään vielä, jos pelkkä rinnoista pitäminen aiheuttaa jo noin suurta hämmennystä. Onnea vaan matkaan.


      • Bang me a Big Bang
        .... kirjoitti:

        Seuraavaksi voit ihmetellä, että miksi se pillu niin monia miehiä kiinnostaa. Vaikuttaa siltä, että joudut maailmassa aika montaa asiaa ihmettelemään vielä, jos pelkkä rinnoista pitäminen aiheuttaa jo noin suurta hämmennystä. Onnea vaan matkaan.

        "Seuraavaksi voit ihmetellä, että miksi se pillu niin monia miehiä kiinnostaa."
        No sen emättimen funktio seksin kannalta on aika itsestäänselvää.

        "Vaikuttaa siltä, että joudut maailmassa aika montaa asiaa ihmettelemään vielä, jos pelkkä rinnoista pitäminen aiheuttaa jo noin suurta hämmennystä."
        Se kysymykseni tässä asiassa oli lähinnä mikä rinnoista tekee mitenkään erityisen seksuaaliset ruumiinosat, tai mitä niille voi tehdä mitä muille "non-seksuaalisille" ruumiinosille ei voi?
        Jos jokin fyysinen yksityiskohta itseäni toisessa ihmisessä eroottisesti miellyttää, niin osaan sen kyllä jollain tapaa myös perustella, etten kyllä luulisi sen olevan noin vaikeaa vastata tuohon kysymykseeni asiallisesti...


      • Ei ihmeellisempää
        Bang me a Big Bang kirjoitti:

        "Seuraavaksi voit ihmetellä, että miksi se pillu niin monia miehiä kiinnostaa."
        No sen emättimen funktio seksin kannalta on aika itsestäänselvää.

        "Vaikuttaa siltä, että joudut maailmassa aika montaa asiaa ihmettelemään vielä, jos pelkkä rinnoista pitäminen aiheuttaa jo noin suurta hämmennystä."
        Se kysymykseni tässä asiassa oli lähinnä mikä rinnoista tekee mitenkään erityisen seksuaaliset ruumiinosat, tai mitä niille voi tehdä mitä muille "non-seksuaalisille" ruumiinosille ei voi?
        Jos jokin fyysinen yksityiskohta itseäni toisessa ihmisessä eroottisesti miellyttää, niin osaan sen kyllä jollain tapaa myös perustella, etten kyllä luulisi sen olevan noin vaikeaa vastata tuohon kysymykseeni asiallisesti...

        MInä voin vastata. Kun tytöstä tulee nainen, hänelle kasvaa rinnat. Tämä erottaa lapsen naisesta. Toisin kuin vaikka jalkaterä, kyynerpäät tai nenä, rinnat kertovat korostuneesti siitä että kyseessä on lisääntymiskykyinen nainen, ei siis mies tai lapsi. Tästä syystä on ainoastaan luonnollista että rinnat kiehtovat miehiä ja tulevat aina kiehtomaan, niin kauan kuin ihmissuku jatkuu.


      • Bang me a Big Bang
        Ei ihmeellisempää kirjoitti:

        MInä voin vastata. Kun tytöstä tulee nainen, hänelle kasvaa rinnat. Tämä erottaa lapsen naisesta. Toisin kuin vaikka jalkaterä, kyynerpäät tai nenä, rinnat kertovat korostuneesti siitä että kyseessä on lisääntymiskykyinen nainen, ei siis mies tai lapsi. Tästä syystä on ainoastaan luonnollista että rinnat kiehtovat miehiä ja tulevat aina kiehtomaan, niin kauan kuin ihmissuku jatkuu.

        Kiitos kun vastasit asiallisesti. Ihan hyvä perustelu.
        Joskaan en itse oikein yhdistä sitä rintavuutta itsessään naisen aikuisuuteen, kun olen itse nähnyt sen verran tapauksia, joissa alta viisitoistavuotiailla tytöillä on samankokoiset, tai joskus jopa isommat rinnat kuin useimmilla aikuisilla naisilla ilman että heidän kasvunsa olisi mitenkään muuten ollut erityisen nopeaa, ja ainakin minun silmissäni kolmetoista-neljätoistavuotias on vielä ihan kiistatta lapsi, rintoja tai ei.


      • Ei ihmeellisempää
        Bang me a Big Bang kirjoitti:

        Kiitos kun vastasit asiallisesti. Ihan hyvä perustelu.
        Joskaan en itse oikein yhdistä sitä rintavuutta itsessään naisen aikuisuuteen, kun olen itse nähnyt sen verran tapauksia, joissa alta viisitoistavuotiailla tytöillä on samankokoiset, tai joskus jopa isommat rinnat kuin useimmilla aikuisilla naisilla ilman että heidän kasvunsa olisi mitenkään muuten ollut erityisen nopeaa, ja ainakin minun silmissäni kolmetoista-neljätoistavuotias on vielä ihan kiistatta lapsi, rintoja tai ei.

        Toki 13-14-vuotias on lapsi, ja henkisesti moni on lapsi vielä parikymppiseksi, mutta usein fyysinen kehitys on henkistä edellä. Eli nimenomaan tuosta hedelmällisyydestä rintojen kasvu kertoo. Sama henkilö, jolla on rinnat, on mitä suurimmalla todennäköisyydellä lisääntymiskykyinen. Se on sitten täysin eri keskustelunaihe, että missä iässä oikeasti niitä lapsia kannattaa alkaa tekemään tai seksiä harrastamaan. Mutta tämä on luonnollinen syy sille, että rinnat kiehtovat. Jos rinnat eivät herätä miehessä mitään kiinnostusta, on kyseessä poikkeava seksuaalisuus. Siinä ei ole mitään pahaa, mutta ns. tavallisesta poikkeavaa se on.


      • Bang me a Big Bang
        Ei ihmeellisempää kirjoitti:

        Toki 13-14-vuotias on lapsi, ja henkisesti moni on lapsi vielä parikymppiseksi, mutta usein fyysinen kehitys on henkistä edellä. Eli nimenomaan tuosta hedelmällisyydestä rintojen kasvu kertoo. Sama henkilö, jolla on rinnat, on mitä suurimmalla todennäköisyydellä lisääntymiskykyinen. Se on sitten täysin eri keskustelunaihe, että missä iässä oikeasti niitä lapsia kannattaa alkaa tekemään tai seksiä harrastamaan. Mutta tämä on luonnollinen syy sille, että rinnat kiehtovat. Jos rinnat eivät herätä miehessä mitään kiinnostusta, on kyseessä poikkeava seksuaalisuus. Siinä ei ole mitään pahaa, mutta ns. tavallisesta poikkeavaa se on.

        No juu, olet tietysti ihan oikeassa siinä, että tuo rintojen kasvu on käytännössä suorassa yhteydessä sukukypsäksi kasvamiseen ja naiseksi kasvun alkamiseen, joten pointtisi on täysin validi.
        En kyllä itse varmaan lukisi seksuaalisen kiinnostuksen puuttetta rintoihin vielä varsinaisesti seksuaaliseksi poikkeavuudeksi, koska oman käsitykseni mukaan seksuaalinen poikkeavuus viittaa siihen että seksuaalisuus on kokonaisvaltaisesti poikkeava, kun taas seksuaalinen kiinnostus rintoihin ei lopultakaan ole kuin yksi monista naissukupuoleen kohdistuvan seksuaalisen kiinnostuksen osa-alueista (ja uskoisin että hyvin harvoilla se on sellaisenaan ainoa naisessa seksuaalisesti vetoavaksi koettu osa-alue), jonka puuttuminen ei lopultakaan muuta seksuaalisen kiinnostuksen laatua mitenkään kummoisesti.
        Sen verran voisin ehkä vielä tarkentaa omaa vinkkeliäni, etteivät rinnat itsellenikään ihan täysin yhdentekevät siinä mielessä ole, että ne yleensä vaikuttavat jollain tapaa siihen miltä nainen kokonaisuutena näyttää, mutta yksittäisinä ruumiinosina ne eivät siis herätä minussa ihmeempää kiinnostusta. Esimerkiksi sellainen kuva, jossa naisesta näkyvät pelkät rinnat ei sytytä minua millään tavalla ja rintojen koolla en periaatteessa näe mitään väliä, mutta jos niitä ei esimerkiksi ole ollenkaan, tai niissä on jokin merkittävä poikkeama (vähän äärimmäisenä esimerkkinä, että jos jollakulla olisi maitorauhasia kolme kappaletta) se totta kai vaikuttaa naisen ulkonäköön ja saattaa helposti vaikuttaa myös tätä kohtaan koettuun seksuaaliseen viehätykseen.


      • Ei ihmeellisempää
        Bang me a Big Bang kirjoitti:

        No juu, olet tietysti ihan oikeassa siinä, että tuo rintojen kasvu on käytännössä suorassa yhteydessä sukukypsäksi kasvamiseen ja naiseksi kasvun alkamiseen, joten pointtisi on täysin validi.
        En kyllä itse varmaan lukisi seksuaalisen kiinnostuksen puuttetta rintoihin vielä varsinaisesti seksuaaliseksi poikkeavuudeksi, koska oman käsitykseni mukaan seksuaalinen poikkeavuus viittaa siihen että seksuaalisuus on kokonaisvaltaisesti poikkeava, kun taas seksuaalinen kiinnostus rintoihin ei lopultakaan ole kuin yksi monista naissukupuoleen kohdistuvan seksuaalisen kiinnostuksen osa-alueista (ja uskoisin että hyvin harvoilla se on sellaisenaan ainoa naisessa seksuaalisesti vetoavaksi koettu osa-alue), jonka puuttuminen ei lopultakaan muuta seksuaalisen kiinnostuksen laatua mitenkään kummoisesti.
        Sen verran voisin ehkä vielä tarkentaa omaa vinkkeliäni, etteivät rinnat itsellenikään ihan täysin yhdentekevät siinä mielessä ole, että ne yleensä vaikuttavat jollain tapaa siihen miltä nainen kokonaisuutena näyttää, mutta yksittäisinä ruumiinosina ne eivät siis herätä minussa ihmeempää kiinnostusta. Esimerkiksi sellainen kuva, jossa naisesta näkyvät pelkät rinnat ei sytytä minua millään tavalla ja rintojen koolla en periaatteessa näe mitään väliä, mutta jos niitä ei esimerkiksi ole ollenkaan, tai niissä on jokin merkittävä poikkeama (vähän äärimmäisenä esimerkkinä, että jos jollakulla olisi maitorauhasia kolme kappaletta) se totta kai vaikuttaa naisen ulkonäköön ja saattaa helposti vaikuttaa myös tätä kohtaan koettuun seksuaaliseen viehätykseen.

        Mielenkiintoista, että on heteromiehiä, jotka ajattelevat näin. Joskushan esim. naisten inhotus penistä kohtaan, tai miesten välinpitämättömyys naisvartaloa kohtaan viestii (itseltäänkin) salatusta homoseksuaalisuudesta. En siis vihjaa, että sinulla olisi homoseksuaalisia taipumuksia tms. koska uskon, että tällaisella keskustelupalstalla anonyyminä senkin asian tarkastelu olisi mahdollista. Toisaalta jos itse naisen sukupuolielimet kiihottavat, tuskin siitä on edes teoriassa kyse.

        Itse olen huomannut, että miesten kiinnostus rintoja kohtaan vaihtelee. Toiset ns. hullaantuvat rinnoista, toisille ne kuuluvat mukavana lisänä naiskroppaan. Itselleni on todella olennaista että mies rakastaa rintoja. Ihan jo siitä syystä, että ne ovat minulle toiseksi tärkein erogeeninen alue. Toisaalta olen kuullut, että on myös naisia, jotka eivät halua että heidän rintojaan kosketaan lainkaan.

        Loppujen lopuksi on aika vaikeaa täydellisesti osua yksiin seksuaalisesti. Toivottavasti kaikki löytävät mieleisensä, koska makuja tosiaan on yhtä monia kuin on ihmisiäkin. Ja todellakin mielenkiintoista että jaoit ajatuksesi, äläkä loukkaannu tuosta "poikkeava seksuaalisuus" -kommentista, tarkoitin vain sitä, että prosentuaalisesti hyvin harvat kokevat kanssasi samalla tavalla. Kuten vaikka prosentuaalisesti todella harvat kokevat vaikka leukansa erogeenisimpänä alueena. En siis sanonut sitä negatiivisessa mielessä. Erilaisuus on rikkaus näissäkin asioissa. :)


    • 645656665

      Voi hyvä luoja ei ihme,että akoilla on ulkonäköpaineita. Tajuatteko että tissit on vain vittu tissit nainen on muutakin. Tissien koko riippuu geeneistä ja nännit ei ole tavan ihmisillä kuin pornotähdillä. Tissit on rasvaa, läskiä, kudosta. Laihoilla naisilla on yleensä pienet tissit tämän vuoksi, PAITSI, jos geenit suovat isot tissit.
      Porno ei ole todellisen elämän mitta.

    • Anonyymi

      En jaksanut lukea kaikkia (hienoja) kommenttteja, mutta siitä huolimatta kommentoin. Miehiä kiinnostaa naiset!

    • Anonyymi

      Onneksi!

    • Anonyymi

      Seksuaalisia käyttäymismalleja mietiskellessä ei ehkä parane panna. Ei edes korvan taa..

    • Anonyymi

      Vittutissit onkin varmaan melko harvinainen yhdistelmä.

    • Anonyymi

      😄🙃☺😁😉🤪

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe