Onko kukaan ostanut kyseistä laitetta ja miten on toiminut?
http://www.tria.co.uk/
http://www.beautybynadine.com/post.asp?id=121
TRIA koti laser
5
1083
Vastaukset
- liissu
En ole ostanu
- Kiinnostunut.
Saako tuota laitetta ostettua mistään Suomesta?
- Rio-merkkistä
myydään ainakin elloksessa t. hobby hallissa. jostain keskustelusivulta luin jonkun käyttäjän jopa olleen tyytyväinen, itse suhtaudun kyllä skeptisesti noihin kotilaitteisiin. Itselläni oli joskus neula-elektolyysi/epilointi laite, eikä toiminut. Karvat tosin katkesi mutta kasvoivat aina uudestaan. Kävin myös useita kertoja kosmetologilla polttamassa ihokarvojani naamasta, mutta aina tulivat takaisin. Nyt ajattelin kokeilla tuota sokerointia, jos onnistun sen kanssa. Tekniikkalajihan se tuntuu olevan, sekä massan valmistuksen suhteen että karvojen repäisyn. Jos ei sekään toimi, täytyy kai mennä lääkäriaseman laserhoitoon tai töihin sirkukseen;)
- Munakarva
Voiko laserilla polttaa muualta kuin iholta, kuten peniksestä ja kivespussista? Mulla karvat hemmetisti kutittaa munia...
- Olipas kysymys
Kyllä ihoa on peniksessä ja kivespusseissakin. :D Kyllä voi mutta kannattaa kysyä ennakkoon hoitopaikasta suostuvatko tekemään kyseistä käsittelyä. Teho on oltava pienempi kyseisten paikkojen herkän ihon vuoksi jolloin karvojen kuoleminen ei ole niin varmaa. Lisäksi iho on tuolla yleensä hieman tummempaa ja kontrasti karvatupen ja ihon välillä on heikompi.
Auttaisikohan kutittamiseen parempi hygienia ja alapään pesuun tarkoitetulla pesuaineella pesu (pH sopiva intiimialueelle). Sukuelimien karvoitukseen voi pesiytyä myös eliöstöä joka aiheuttaa melkoisen kutiamisen, oletko tarkistanut ettei ole satiaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992637
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1192393En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761678Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2011194Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va511093- 471078
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6793- 46793
- 105777