Kumpi on mielestäsi kauniimpaa:
1. Sirot luut, siis hoikka. Ei mikään poikavartalo kuitenkaan. Kevyt. Pienikokoinen. A-B kupin rinnat, pieni pyöreä peppu, hoikat sääret yms.
2. Uhkea nainen isoilla rinnoilla ja muodokkaalla pepulla ja reisillä. Erittäin selvä tiimalasi vartalo. Suhteellisen hoikka kuitenkin.
Esimerkkejä ykköstyypin vartalosta:
http://www3.sympatico.ca/virtual-bikini/model07.jpg
http://thebosh.com/archives/Jennifer-Aniston-says-peopl.jpg
http://www.celebritywallpapers.org/wallpapers/charlizetheron/charlize_theron_4.jpg
http://www.freewebs.com/ana-beauty/12.jpg
Esimerkkejä kakkostyypin vartalosta:
http://i93.photobucket.com/albums/l41/nissx240/SalmaHayek_03.jpg
http://english.pravda.ru/img/idb/photo/vida-guerra-44.jpg
http://upload.moldova.org/movie/actors/c/carmen_electra/thumbnails/tn2_carmen_electra_3.jpg
http://media.justjared.com/headlines/2008/04/halle-berry-post-baby-body.jpg
Siro vai uhkea?
82
13409
Vastaukset
- örkki
Valitsisin kuitenkin siron. Muodokaskin on hyvä niin kauan, kun ei ole löysää missään.
- tumma mies
ja pienirintainen tekee vaikutuksen.Ihaillen.
- vastakohtia
Uhkea voi olla myös siro.
Siron vastakohta on romuluinen.
Uhkean lauta.
Oletko siis lauta?- on sopusointuinen
Siro voi olla romuluinen, jos on epämuodostunut, tai luut päin helvettiä.
- sillä .
on sopusointuinen kirjoitti:
Siro voi olla romuluinen, jos on epämuodostunut, tai luut päin helvettiä.
romuluinen tarkoittaa isoja luita; eri asiahan on jollakin tapaa vammautunut ihminen; epämuodostunut.
- 2 = 1 !
Ilman muuta kakkoskohta, mutta linkittämäsi naiset olivat kyllä melkein kaikki samanlaisia. Mielestäni uhkea tarkoittaa sitä, että tosiaan on, mistä pitää kiinni ja kurveja oikein kunnolla (ja se on äärimmäisen viehättävää). Sinun "uhkeat" olivat enemmän sitä "hoikka"-osastoa (vaikka vähän silikonia oltaisiinkin pumpattu).
- Mies 24
Omaa silmääni mielyttää enemmän ykkönen eli hoikka ja siro. Yleensä hoikat ja sirot pysyvät myös suuremmalaa todennäköisyydellä timmimmässä kunnossa kuin nuo uhkeamman puoleiset. Kymmenen vuoden päästä uhkea saattaa olla jo hieman pyöreä ja siro taas siro tai uhkea. Yleensä siro tosin pysyy myös sirona sillä heillä ei ole taipuvaisuutta liikakiloihin.
- oldies
Menen naimisiin ihanan muhevan naisen kanssa. Pikkasen pehmeyttä sopivasti jakaantuneena kaikkialle muualle paitsi vyötärölle.. vähän vatsan seudulle söpösti... aaahhhh...
- M ++
Olipa upean kauniita kuvia! Kiitos :)
- jdjinm jdsif
kauniin naisellinen.Liian laihat on rumia.Luut kolisee.C-kuppi paras kuppi.
- noista vaihtoehdoista:
- muuta laihoja
Ja laihakaan ei tarkoita siroa, jos on luisen laiha.
Sophia Loren on uhkea.
http://www.telegraph.co.uk/portal/graphics/2007/07/20/ftloren120.jpg - janneeeeeeeee
Tyttömäinen vartalo on todella kaunis ja seksikäs. Kakkostyyppi on rouvamainen, tulee mieleen vanhempi nainen, kenties jo synnyttänyt. Ykköstyypissä on viriiliä vetovoimaa, kakkostyyppi on arkisempi. Ykköstyyppi on ehdottomasti kauniimpi.
- Aikuinen mies
Pojille hoikat, kurvittomat söpöt tytöt, miehille naisen kokoiset, uhkeat kaunottaret.
- uhkea nainen 30+
Sanasi olivat kuin hunajaa... Me uhkeat naiset kyllä tiedämme kuinka miellyttää aikuista miehekästä miestä, kuten sinua. :)
- makuun.
Moni aikuinen mies alkaa katsella nuoria siroja naisia. Poikaset taas katselee enemmän mammamallisia.
Minä oon ratkaissut asian niin, että otin vaimoksi naisen, jolla on siro tyttömäinen vartalo vaikka onkin aikuinen nainen. Ei tarvitse nuoria tyhmiä tyttösiä katsella kun omalla vaimolla on hoikka varsi ja upeat pystyt teinitissit. :)- lhgffd
Okei...hmmmmm...vai aikuiselle miehelle kelpaa teinitissit..muista sit että kun vaimosi hieman ikääntyy ja vartalo siinä mukana... jos etsit uutta "teinitissiä", muista että rajana on se 16v.
Ootko muuten varma että sinä otit vaimos? Jos se vaimos ottikin sut? Ehkä sä olet komea, koska sun ajatusmaailma on viestis perusteella vähä..tota "valot päällä mutta ei ketään kotona"?
Ja by the way,ei kakkosvaihtoehdot olleet mitään mammavaihtoehtoja. Näyttivät aika samalta kuin ykkösvaihtoehdot.
- "mutku mutku mutku"
No mutkun jos naisella ei ole läskiä nii ei voi olla muodokasta persettä eikä tissejä, "pikkupojat näkee märkiä unia vaan" vittu että vihaan näitä kyselyitä, ihan sama miten vastaa niin aina naristaan. Minulle riittää että nainen ei ole lihava, vartalo ei muistuta 12-vuotiaan pojan vastaavaa ja että kasvot ovat sen näköiset että kehtaa esitellä kavereille.
Mutkun mutkun niin saatana mutkun. Missä on joku muka-tosimies joka tulee kohta puolustamaan naisia kun tämänkin asian tiimoilta. Haistakaa vittu, teillä on itsetunto-ongelmia kun tällaista pitää ruveta kyselemään. - 222
Uhkeat muodot. Eikä haittaa vaikka olisi vähän enemmän muotoa kuin noissa esimerkkikuvissa. Pitää olla nainen, ei mikään pikkutyttö.
- "oikeat naiset"
Nainen on nainen vaikka oliskin hoikka ja siro kropaltaan. Perkele että vituttaa välistä nämä "oikeista naisista" ulisijat jotka yleensä ovat tynnyritanttoja. Minä olen reippaasti aikuisiässä ja ihan oikea nainen vaikka pienikokoinen olenkin.
- ehta nainen myös
"oikeat naiset" kirjoitti:
Nainen on nainen vaikka oliskin hoikka ja siro kropaltaan. Perkele että vituttaa välistä nämä "oikeista naisista" ulisijat jotka yleensä ovat tynnyritanttoja. Minä olen reippaasti aikuisiässä ja ihan oikea nainen vaikka pienikokoinen olenkin.
Aivan oikeassa olet, oikea nainen! Ei se tee ihmisestä enemmän naista jos on pelastusrengas vyötärön sijasta tai rinnat kuin jauhosäkit. Nainen on nainen olisi paino mikä hyvänsä. Ja helposti voi siro olla myös kurvikas jos omaa kapean vyötärön suhteessa lantioon. Olen hoikka, alle 50-kiloinen aikuinen NAINEN, silti löytyy vartalosta kaaria ja pehmeitä kohtia, eikä "luut kolise" niinkuin joku ylempänä mainitsi. Ja syön hyvin ja paljon. Jos alkaa kertyä löysää johonkin niin alan pitää itsestäni vain parempaa huolta, vielä ei ole kuitenkaan siihen tarvetta. Eikä ole yksikään mies toivonut että lihottaisin väkisin, päinvastoin kehunut.
- JouniOskari
Uhkeat muhkeat täyteläiset naiset on ihanan näkösiä. Ei tietenkään mitään muodottomia läskikasoja. Kapea vyötärö, ylävartalo voi olla hoikkakin, mutta peffassa ja reisissä saa olla runsaasti tavaraa. Esim. sellanen päärynävartalo on hyvä.
- spicy marmalade
Miehetkin voisitvat vahtia omaa ulkonäköään. Ei naiset halua läski mahaista suomalaista. Ei ihme, että monet ovat Bi-seksuaaleja tai kiinnostuvat ulkomaalaisista miehistä.
- nuori nainen
Onhan Suomessa kaljamaha ukkoja mutta niin on naisiakin.
Täällä missä minä kuitenkin asun, Turussa. Suurin osa ikäisistäni miehistä on kyllä hyvä vartaloisia ja sopivan lihaksikkaita. Ei mitään arnoldeja mutta totta puhuen en edes pitäisi sellaisesta.
Sitä saa mitä on. Kyllä Suomenmaallakin hyvä vartaloinen ja kaunis nainen saa äkkiä viereensä hyvä vartaloisia ja komeita miehiä :) Kokemusta on niin itsen kun kavereidenkin osalta.
Turha yleistää että kaikki suomalaiset ovat läskejä ja rumia. Se on aika naurattavaa.
- voi jehna
http://www.freewebs.com/ana-beauty/12.jpg
Voi jee mitkä sääret! NAM!- ikujyhregtfvr
Joo- o!! Voi jee, mitkä tulitikut, hyi hel....
- Rowen82
Tuo kakkostyyppi on minusta kauniimpi. Vielä parempi kuitenkin on, kun se uhkea vartalo ei ole hoikka vaan pyöreyttäkin löytyy.
- oikeissa paikoissa
Joo, samaa mieltä Rowenin kanssa. Sopivan pyöreä (Huom! ei lihava) nainen on kaunis. Semmonen saa hormoonit hyrräämään. Varsinkin jos pylly on runsas ja muodokas. Noilla kuvan naisilla on ehkä uhkeat rinnat, mutta muuten ovat liian laihoja mun makuun. Ei millään tavalla ainakaan tukevia tai muhkeita.
- Ei nuo olleet
oikeissa paikoissa kirjoitti:
Joo, samaa mieltä Rowenin kanssa. Sopivan pyöreä (Huom! ei lihava) nainen on kaunis. Semmonen saa hormoonit hyrräämään. Varsinkin jos pylly on runsas ja muodokas. Noilla kuvan naisilla on ehkä uhkeat rinnat, mutta muuten ovat liian laihoja mun makuun. Ei millään tavalla ainakaan tukevia tai muhkeita.
kunnolla uhkeita. Pieni lihavuuskaan ei naisella haittaa, kunhan on isot rinnat ja muhkea takapuoli. Sitten jos lihavuus menee överiksi, se on kaikkea muuta kuin seksikästä. Silti mielestäni laihuus on suurempi turn-off naisessa kuin lihavuus.
- kerran kuvailemasi kaltainen
oikeissa paikoissa kirjoitti:
tyttöystävä. Rinnat kokoa D ja perse iso ja muodokas. Eikä kyseessä todellakaan ollut mikään läski. Luonnostaan oli muodot saanu. Tosin ei häntä hoikaksikaan voinut sanoa. Kasvotkin oli tosi kauniit(pyydetty useasti kasvomalliksi) ja hiukset paksut ja vaaleat. Kaikki miehet kuolas ja tuijotti kun kadulla liikuttiin. Ihan arkipäivää oli, että miehet yritti iskeä kadulla, linkkupysäkeillä, busseissa jne. jos oli yksin liikenteessä.
Hän oli kyllä upea, mutta silti minä ehkä valitsisin siron tytön, jos näin sokeasti täytyisi valita näkemättä kokonaisuutta. Oikeasti sillä ei ole mitään väliä mulle kumpaa tyyppiä edustaa vai onko jotain siltä väliltä. Kunhan miellyttää silmää ja tullaan hyvin juttuun se riittää.:) - Jos mulla olisi
kerran kuvailemasi kaltainen kirjoitti:
tyttöystävä. Rinnat kokoa D ja perse iso ja muodokas. Eikä kyseessä todellakaan ollut mikään läski. Luonnostaan oli muodot saanu. Tosin ei häntä hoikaksikaan voinut sanoa. Kasvotkin oli tosi kauniit(pyydetty useasti kasvomalliksi) ja hiukset paksut ja vaaleat. Kaikki miehet kuolas ja tuijotti kun kadulla liikuttiin. Ihan arkipäivää oli, että miehet yritti iskeä kadulla, linkkupysäkeillä, busseissa jne. jos oli yksin liikenteessä.
Hän oli kyllä upea, mutta silti minä ehkä valitsisin siron tytön, jos näin sokeasti täytyisi valita näkemättä kokonaisuutta. Oikeasti sillä ei ole mitään väliä mulle kumpaa tyyppiä edustaa vai onko jotain siltä väliltä. Kunhan miellyttää silmää ja tullaan hyvin juttuun se riittää.:)tuollainen, en päästäisi sitä näpeistäni.. eli yksi uhkea minullekin kiitos!
- Ripa Reino
Kyllä tissit ja perse pitää olla. Vatsa ja selkämakkarat ovat aika ällöttäviä.
Ehdottomasti tykkään enemmän kakkostyypistä... Tuo toinen kuva oli ehdottomasti ihanteeni ja kolmaskin todella hyvä. Tuohon kakkoseen pyrin... Vähän pitäisi vyötäröä saada kiinteytettyä :-)
Tuo ykköstyyppi ei kauheasti iskenyt, ja varsinkin vika kuva oli mielestäni ihan hirveätä katseltavaa. Lähes luisevan laiha nainen, rintoja ei lähes ollenkaan, näytti kamalan pitkältä kirahvilta, heinäsirkkamaiset jalat, liian ohuet sääret ja katsokaa kuinka isot jalat... Naisellisuus mielestäni kaukana.- upea tiimalasivarlao
Ai te jotkut tarkotatte että uhkea ei ole hyvä. Mitä jos kurvit ovat tulleet luonnostaan tai jos esim lihaset ovat olleet jo pulleat siitä asti kun syntyi. Ja joidenkin teidän puheista minä voisin vaikka sanoa että te pilkkaatte minua, koska minulla on aika kurvikkaat muodot mutta painoni on parhaimmasta päästä ja vyötäröin löytyy ja helposti.
- Jonne74
Kuka täällä edes sanonut ettei uhkea ole hyvä?
Osa valitsee ykkösen, mutta kun oli pakko valita jompikumpi.
Älä nyt hikeennyt jos valitsit sen siron eikä sinun mallin mukaista.
- ikytnhbrgv
Ehdottomasti 2, tosin lihasta vois olla heilläkin enemmän
- kmjnklnl
mitään epäselvää, ehdottomasti 2-tyyppinen nainen on kuumin!
- Karinapia
kmjnklnl kirjoitti:
mitään epäselvää, ehdottomasti 2-tyyppinen nainen on kuumin!
Oletteko ykköstyypin ihailijat ajatelleet sitä että nuo naiset luultavasti elävät syömishäiriöiden alaisina? Sekö ei teitä haittaa? Ai niin, päinvastoin se on hyvä, sillä kuukautiset jää pois niin ei tarvitse ehkäisystä huolehtia. Minusta on tosi huolestuttavaa että miehet ihailevat alipainoisia naisia. Käykääpä anoreksia keskustelupalstalla lukemassa millaista arkea anorektikot elävät. Se tuhoaa monen tytön ja heidän perheensä elämän. Eikä syömishäiriöisen kanssa ole helppo seurustella. Entinen mieheni koki yhdessäolomme aikana syömishäiriöni todella hankalaksi.
Itse olen tyyppiä 2, siinä pysyn kohtalaisen tiukalla mutta kuitenkin normaalilla ruokavaliolla ja lisäksi harrastan liikuntaa todella paljon. Mutta minulla oli teininä poikaystäviä jotka ihaili laihoja naisia, siksipä olen aina inhonnut kehoani ja sairastanut eri syömishäiriöt läpi. Vieläkin tällaista lukiessani tuntuu että pitäisi olla syömättä tällä viikolla. Mutta sitten ei jaksa treenata niin paljon kuin haluan.
Veikkaan että ei naiset luonnostaan ole tyyppiä 1, kyllä siihen tarvitseejatkuvaa syömättömyydessä/rankalla dietillä elämistä. Jopa tiedän, sillä olen töissä alalla jossa näen ihmisvartaloita ja tiedän heidän elintavoistaan. Tämä on vähän niinkuin ne kiinalaiset naisen jalan typistäjät, naisen pitää uhrata terveytensä jotta kiihottaisi miestä seksuaalisesti. Mediassa puhutaan paljon syömishäiriöistä, mutta miehiä tämä aihe ei tunnu kiinnostavan. Naisen terveydellä ei ole väliä. Minusta tämä asia pitäisi ottaa esille, jotta miehetkin ymmärtäisivät vastuunsa kun ihailevat teinityttöjen vartaloita ja jopa vaativat aikuisia naisia samaan.
Sitä paitsi, joku mies sanoi tuossa aikaisemmin että uhkea lihoo helpommin, mutta minäpä olen nähnyt päinvastoin, sairaalloisesti alipainoiseksi laihduttanut keho varastoi rasvan tehokkaasti talteen sitten kun/jos palataan kitukuurilta normaalimpaan ravintoon. - Katli_
Karinapia kirjoitti:
Oletteko ykköstyypin ihailijat ajatelleet sitä että nuo naiset luultavasti elävät syömishäiriöiden alaisina? Sekö ei teitä haittaa? Ai niin, päinvastoin se on hyvä, sillä kuukautiset jää pois niin ei tarvitse ehkäisystä huolehtia. Minusta on tosi huolestuttavaa että miehet ihailevat alipainoisia naisia. Käykääpä anoreksia keskustelupalstalla lukemassa millaista arkea anorektikot elävät. Se tuhoaa monen tytön ja heidän perheensä elämän. Eikä syömishäiriöisen kanssa ole helppo seurustella. Entinen mieheni koki yhdessäolomme aikana syömishäiriöni todella hankalaksi.
Itse olen tyyppiä 2, siinä pysyn kohtalaisen tiukalla mutta kuitenkin normaalilla ruokavaliolla ja lisäksi harrastan liikuntaa todella paljon. Mutta minulla oli teininä poikaystäviä jotka ihaili laihoja naisia, siksipä olen aina inhonnut kehoani ja sairastanut eri syömishäiriöt läpi. Vieläkin tällaista lukiessani tuntuu että pitäisi olla syömättä tällä viikolla. Mutta sitten ei jaksa treenata niin paljon kuin haluan.
Veikkaan että ei naiset luonnostaan ole tyyppiä 1, kyllä siihen tarvitseejatkuvaa syömättömyydessä/rankalla dietillä elämistä. Jopa tiedän, sillä olen töissä alalla jossa näen ihmisvartaloita ja tiedän heidän elintavoistaan. Tämä on vähän niinkuin ne kiinalaiset naisen jalan typistäjät, naisen pitää uhrata terveytensä jotta kiihottaisi miestä seksuaalisesti. Mediassa puhutaan paljon syömishäiriöistä, mutta miehiä tämä aihe ei tunnu kiinnostavan. Naisen terveydellä ei ole väliä. Minusta tämä asia pitäisi ottaa esille, jotta miehetkin ymmärtäisivät vastuunsa kun ihailevat teinityttöjen vartaloita ja jopa vaativat aikuisia naisia samaan.
Sitä paitsi, joku mies sanoi tuossa aikaisemmin että uhkea lihoo helpommin, mutta minäpä olen nähnyt päinvastoin, sairaalloisesti alipainoiseksi laihduttanut keho varastoi rasvan tehokkaasti talteen sitten kun/jos palataan kitukuurilta normaalimpaan ravintoon.Itse olen mitoissa 173/54 eli mallia 1 ja olen täysin terve enkä ole eläessäni joutunut syömisiäni vahtimaan. Suvussani naiset ovat luonnostaan hoikkia, joten kyseinen vartalonmalli voi olla ihan geeneistä lähtöisin. Suoraan sanoen aika rankasti ketuttaa tuollaset kommentit siitä, että jos kyseisessä mallissa on niin olisi jotenkin sairas...
- jnhbgvdf
Katli_ kirjoitti:
Itse olen mitoissa 173/54 eli mallia 1 ja olen täysin terve enkä ole eläessäni joutunut syömisiäni vahtimaan. Suvussani naiset ovat luonnostaan hoikkia, joten kyseinen vartalonmalli voi olla ihan geeneistä lähtöisin. Suoraan sanoen aika rankasti ketuttaa tuollaset kommentit siitä, että jos kyseisessä mallissa on niin olisi jotenkin sairas...
Joo, pitää paikkansa, että jotkut ovat luonnostaan hoikkia, eivätkä liho, vaikka haluaisivatkin. On kuitenkin varmasti niin, että useimpia miehiä viehättävät juuri kaltaisesi naiset ja että juuri ne hiemankin pyöreät saavat kuulla paljon enmmän loukkaavia kommentteja, joten sulla on asiat hyvin...
- Jätkä 24
Karinapia kirjoitti:
Sitä paitsi, joku mies sanoi tuossa aikaisemmin että uhkea lihoo helpommin, mutta minäpä olen nähnyt päinvastoin, sairaalloisesti alipainoiseksi laihduttanut keho varastoi rasvan tehokkaasti talteen sitten kun/jos palataan kitukuurilta normaalimpaan ravintoon.että kun ykköstyypin naiset näyttävät enemmän teinitytöiltä, niin silloin heitä yleensä vaan ihailevat teinit. Elikkä jos kerta näillä palstoilla siis on enemmän aikuisia miehiä, jotka sanoo ihailevansa ykköstyyppiä, niin silloinhan se on ihan selvää että nämä jätkäthän on jälkeenjääneitä! Muistan itsekkin kun olin joskus 14-15 vuotias, niin saatoin itsekkin juuri pitää kakkostyypin naisia lihavina ja ensimmäisiä juuri sopivina. Nyt kun vapaa-seksi ilman kortsuakin on lisääntynyt ja juuri samalla näitten tyhmien ja jälkeenjääneiden ihmistenkin lisääntyminen, niin ehkä se onkin siinä tapauksessa vain hyvä etteivät he mahdollisesti voi saada lapsia, tai ettei heidän lapsistaan tule terveitä. Jos siis kumminkaan haluavat niitä, jos siis haluavat, niin saavatpahan kärsiä tyhmyydestään. :)
- juho_kj
Jätkä 24 kirjoitti:
että kun ykköstyypin naiset näyttävät enemmän teinitytöiltä, niin silloin heitä yleensä vaan ihailevat teinit. Elikkä jos kerta näillä palstoilla siis on enemmän aikuisia miehiä, jotka sanoo ihailevansa ykköstyyppiä, niin silloinhan se on ihan selvää että nämä jätkäthän on jälkeenjääneitä! Muistan itsekkin kun olin joskus 14-15 vuotias, niin saatoin itsekkin juuri pitää kakkostyypin naisia lihavina ja ensimmäisiä juuri sopivina. Nyt kun vapaa-seksi ilman kortsuakin on lisääntynyt ja juuri samalla näitten tyhmien ja jälkeenjääneiden ihmistenkin lisääntyminen, niin ehkä se onkin siinä tapauksessa vain hyvä etteivät he mahdollisesti voi saada lapsia, tai ettei heidän lapsistaan tule terveitä. Jos siis kumminkaan haluavat niitä, jos siis haluavat, niin saavatpahan kärsiä tyhmyydestään. :)
Ei hyvä jumala mikä kommentti... tais äitis juoda aika rankasti raskausaikana...
- -selvennys-
Jätkä 24 kirjoitti:
että kun ykköstyypin naiset näyttävät enemmän teinitytöiltä, niin silloin heitä yleensä vaan ihailevat teinit. Elikkä jos kerta näillä palstoilla siis on enemmän aikuisia miehiä, jotka sanoo ihailevansa ykköstyyppiä, niin silloinhan se on ihan selvää että nämä jätkäthän on jälkeenjääneitä! Muistan itsekkin kun olin joskus 14-15 vuotias, niin saatoin itsekkin juuri pitää kakkostyypin naisia lihavina ja ensimmäisiä juuri sopivina. Nyt kun vapaa-seksi ilman kortsuakin on lisääntynyt ja juuri samalla näitten tyhmien ja jälkeenjääneiden ihmistenkin lisääntyminen, niin ehkä se onkin siinä tapauksessa vain hyvä etteivät he mahdollisesti voi saada lapsia, tai ettei heidän lapsistaan tule terveitä. Jos siis kumminkaan haluavat niitä, jos siis haluavat, niin saavatpahan kärsiä tyhmyydestään. :)
voin kertoa, että tätä ulkomuotoa ihailevat juuri vanhemmat miehet eniten, koska naisethan yleensä vanhetessaan pyöristyvät. Mutta makuasia. Luulen että kaikille miehille löytyy sopivaa ruuminrakennetta ja Suomessa on enemmän kakkostyyppejä.
- Jätkä24
juho_kj kirjoitti:
Ei hyvä jumala mikä kommentti... tais äitis juoda aika rankasti raskausaikana...
Minun mutsille kyllä pahemmin ole ikinä maistunutkaan niin alkoholi, että se oikein kunnolla juopottelisi, varsinkaan raskausaikana, toisin kuin ehkä sun mutsisi sitten. Ai senkö takia että mielipiteeni on muka väärä? Senkö takia että minä miehenä ihailenkin NAISEN vartaloita, niin kuin moni moni moni muukin mies, eikä mitään teinitytön tai pojan? :)
- juho_kj
Jätkä24 kirjoitti:
Minun mutsille kyllä pahemmin ole ikinä maistunutkaan niin alkoholi, että se oikein kunnolla juopottelisi, varsinkaan raskausaikana, toisin kuin ehkä sun mutsisi sitten. Ai senkö takia että mielipiteeni on muka väärä? Senkö takia että minä miehenä ihailenkin NAISEN vartaloita, niin kuin moni moni moni muukin mies, eikä mitään teinitytön tai pojan? :)
Sinun henkilökohtaiset mieltymykseni ei minua kiinnosta pätkän vertaa vaan tuo sinun kieroutunut näkemyksesi siitä, että on "hyvä ettei jotkut voi saada lapsia". Mene itseesi sinä ylemmyydentuntoinen idiootti.
- Jätkä 24
juho_kj kirjoitti:
Sinun henkilökohtaiset mieltymykseni ei minua kiinnosta pätkän vertaa vaan tuo sinun kieroutunut näkemyksesi siitä, että on "hyvä ettei jotkut voi saada lapsia". Mene itseesi sinä ylemmyydentuntoinen idiootti.
Mutta kun maailmassa vaan entistä enemmän vaan on näitä joittenka vaan ei kuuluisi saada lapsia, sillä kun ne ei kykenisi tai jaksaisi kasvattaa niitä. Toinen olisi sekin että samankaltaisia idiootteja lisää vaan syntyisi tänne.
- perusarska
Katli_ kirjoitti:
Itse olen mitoissa 173/54 eli mallia 1 ja olen täysin terve enkä ole eläessäni joutunut syömisiäni vahtimaan. Suvussani naiset ovat luonnostaan hoikkia, joten kyseinen vartalonmalli voi olla ihan geeneistä lähtöisin. Suoraan sanoen aika rankasti ketuttaa tuollaset kommentit siitä, että jos kyseisessä mallissa on niin olisi jotenkin sairas...
itse olen mies 174/85 enkä todellakaan ole läski. tollaiset 173/54 kuullostaa kyllä utopistisilta lukemilta jopa naisille.
- ...
perusarska kirjoitti:
itse olen mies 174/85 enkä todellakaan ole läski. tollaiset 173/54 kuullostaa kyllä utopistisilta lukemilta jopa naisille.
mikään utopistinen lukema 173/54 naisille. Mun kaveri on juurikin nuissa mitoissa, eikä sen oo koskaan tarvinnu vahtia syömisiään. Hoikka ja siro on mutta myös terveennäköinen.
- on jo tosi laiha
... kirjoitti:
mikään utopistinen lukema 173/54 naisille. Mun kaveri on juurikin nuissa mitoissa, eikä sen oo koskaan tarvinnu vahtia syömisiään. Hoikka ja siro on mutta myös terveennäköinen.
Itse olen 165/55 ja vartaloni on kuin 1 kuvissa. Alipainoinen olisin jos menisi alle 50kg paino. Terve olen aina ollut ja san syödä mitä haluan. Raskauden jälkeenkin paino palasi heti ennalleen. Eipä ole syömishäiriötä, mutta paremminkin joudun syömään muita enemmän, ettei paino laske alemmas.
- ..............
Karinapia kirjoitti:
Sitä paitsi, joku mies sanoi tuossa aikaisemmin että uhkea lihoo helpommin, mutta minäpä olen nähnyt päinvastoin, sairaalloisesti alipainoiseksi laihduttanut keho varastoi rasvan tehokkaasti talteen sitten kun/jos palataan kitukuurilta normaalimpaan ravintoon.Uhkeallakin naisella voi olla siro luusto, esim. sirot ranteet, kädet ja kasvot. Ja laiha nainen voi olla isoluinen, luiseva. Mutta voi nainen olla ihan luonnostaan sekä siro että hoikka.
- ilmeisesti kyllä.
YKSIKÄÄN noista sun 'kakkosvaihtoehdon esimerkeistä' ei ollut "uhkea". vika kuva ehkä oli hieman, mutta reittä siinä ei näkynyt kyllä yhtään.
- asdgasdg
kakkostyyppi kyselemättä. ykköstyyppiä ennemmin vielä se kolmostyyppi eli rehevä. luut kolisee anorektikoilla yhteen, ei kiitos!
- Hoikat rules
..mut valitsen ykkösen.
- bette davis eyes
Hoikat rules kirjoitti:
..mut valitsen ykkösen.
perhaps...
http://www.freewebs.com/ana-beauty/12.jpg tuo "ana-beauty" viittaa anoreksiaan. Tämä kuva on ilmeisesti ongittu jostain pro-anoreksia sivustolta, josta epävarmat teinitytöt hakevat vertaistukea itsemurha-dieeteilleen. Alareunassa lukee muuten "supermodel".
Lisäksi yhdyn muutamaan täällä esitettyyn kommenttiin siitä, kuinka joka ikinen kuva edustaa tuota nk. "ykköstyypin" vartaloa. Halle Berry esiintyy tässä linkkikuvassa hiljattain synnytyksen jälkeen... Tuskin kukaan nainen voi näyttää timmiltä ja sirolta yhdeksän kuukauden ylipainon ja yhden synnytyksen jälkeen.
Mutta tämä tästä. Kaikki kritiikki ja suurennuslasin tiukka katse on (vaihteeksi) keskittynyt vain naiseen. Milloinkohan me ihmiset jätämme naissukupuolen kurveineen (tai kurvittomuuksineen) rauhaan ja keskitymme siihen kauan kaivattuun tasa-arvoiseen elämään...
- Siro..
..tietenkin.
- jepari1
uhkea, hoikanmuodokas. ruskeet silmät on yliseksikkäät, vetää jalat hyytelöksi. unelmanainen on pysynyt 10 vuotta samana eli salma hauek. täydellinen nainen. kauniita on muitakin jessika alba varmaa toiseksi kuumin ja Jlo ison peppansa kanssa on kaunis. Salma on silti onlyone. saa väreet pelkästä kuvien stalkkaamisesta.
- pieni mutta kurvikas
Minä olen 161/56, mutta olen 2. tyyppiä. Siis vaikka olisi 2. ei tarkoita että olisi ISO!!!!!!!
- M 45
Näistä vartaloista pitää valita niin kakkostyyppi on parempi . Odotin isompaa eroa vartaloissa, jos uhkeudesta puhutaan niin tulee muutakin massaa mukaan !! Kummanko tyyppinen itse olet ??
- .
... uhkea ;)
- M26.
. kirjoitti:
... uhkea ;)
Siinä ois unelma kroppa; laiha ja siro, todella suuret luomu rinnat. Ja kauniit kasvot. Mistä tuollaisen naisen löytäisin?
http://www.fatpornpictures.com/gals/amateur-huge-boobs/index.html?ps=39&p=06
http://www.fatpornpictures.com/gals/amateur-huge-boobs/index.html?ps=39&p=02
http://www.fatpornpictures.com/gals/amateur-huge-boobs/index.html?ps=39&p=04 - :SS
M26. kirjoitti:
Siinä ois unelma kroppa; laiha ja siro, todella suuret luomu rinnat. Ja kauniit kasvot. Mistä tuollaisen naisen löytäisin?
http://www.fatpornpictures.com/gals/amateur-huge-boobs/index.html?ps=39&p=04sori mut noi rinnat on aika ällöttävät......:S
- se oli
M26. kirjoitti:
http://www.fatpornpictures.com/gals/amateur-huge-boobs/index.html?ps=39&p=04rehellinen ensirekation kun "ihannenaiskuvasi" avasin. ihan selkäpiitä karmi. No, jotkut tykkää mutanteista.
- tger
2
- handsome 2
Ehdottomasti vaihtoehto 2. Ei kiinnosta silityslauta jolla on nätti naama.
- snake2
Ehdottomasti vaihtoehto 1. Ei nappaa iso höllyvä perse ja paksut reidet yhtään. Ei myöskään liian isot rinnat jotka roikkuvat navassa asti. Pieni kiinteä pyllykin voi olla myös muodokas ja se se on parasta. Näitä ei vaan hirveästi ole tarjolla. En ole myöskään teini vaan ihan keski-ikää lähestyvä mies. Itse olen hoikka ja pidän itseni kunnossa ja ehkä siksi aina pitänyt tämän vaihtoehdon naisistakin eniten. Mielipiteitä tässä haettiin ja tämä on minun sellainen ja jokaisella omansa.
- Gutder
snake2 kirjoitti:
Ehdottomasti vaihtoehto 1. Ei nappaa iso höllyvä perse ja paksut reidet yhtään. Ei myöskään liian isot rinnat jotka roikkuvat navassa asti. Pieni kiinteä pyllykin voi olla myös muodokas ja se se on parasta. Näitä ei vaan hirveästi ole tarjolla. En ole myöskään teini vaan ihan keski-ikää lähestyvä mies. Itse olen hoikka ja pidän itseni kunnossa ja ehkä siksi aina pitänyt tämän vaihtoehdon naisistakin eniten. Mielipiteitä tässä haettiin ja tämä on minun sellainen ja jokaisella omansa.
parempi, mutta painoa voisi olla reilusti enemmän ja rinnat suuremmat.
- kummallisia luuloja
snake2 kirjoitti:
otathan mies huomioon, että suuri peppuinen ja isorintainen nainen voi olla kiinteä! kiinteys ei ole koosta kiinni! ja lisättäköön, että muodokkaalla voi hyvinkin olla vyötärö, joka selvästi erottuu. eli uhkeus ja muhkeus ei ole sama asia.
- siro nainen
Kiinnostava kysely, mutta useampi olisi saanut kertoa, mitä tyyppiä itse edustaa! Itse kun pidän isommista, jopa lihavista ja yhtä hyvin hoikista ja lyhyistä miehistä. Olisi hyvä tietää, miltä suunnalta kiinnostusta tulee eniten. Lihavat tai harteikkaat miehet eivät pahemmin lähesty, vaikka miehessä massaa mielestäni saisi (joskus) ollakin. Siis saisi, pakollista se nyt ei ole. Itse olen siro ja pieni.
- s-
siro
- Mies22vkl
Ehkä mieluummin tuo ykköstyyppi. Tosin tuo kakkospuolen ensimmäinen kuva sopisi paremmin ykkösryhmään minun mielestäni. Ainoa jonka vartalo ei miellyttänyt yhtään kuvan perusteella oli viimeinen kuva.
- utrhygtefr
Noista ehdottomasti 2, vielä parempi ois todella lihaksikas vartalo
- väärät kuvat
Näissä kuvissa eka ryhmä on liian laihoja ja toka ryhmä sopivia, mutta uhkeita ei ole yhtään
- 3:
nuo uhkeat naiset aika siroilta, vaikka muotojakin löytyy. Siroillakin voi olla muotoja
Miten olis muodokas vs.lauta tai laiha vs.normaalipainoinen. - 1
1
- mikä kroppa!
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Eli tällainen:
http://www.vivagoal.com/images/wallpapers/kim-kardashian-4.jpg- ´´´´´´´´´´´´´´´´´´
No voi pikkupoika,kyllä sitä silikoonia voi laittaa takapuoleenkin kuin etumukseenkin!
- Roy Bore
Unelmoin sirosta naisesta jonka kömpii viereeni peiton alle, silittää partaani ohuella kädellään, naista jonka pehmeitä huulia käännyn suutemaan ja jonka suljen lämpimään syleilyyni, työnnän sormeni hiuksiin ja silittelen samalla kun toinen käsi vetää naista selästä itseäni vasten tiukemmin... ja tunnen itseni hempeänäkin niin miehekkääksi...
- kiva vai ikävä?
Nii-i. Kummankohan ottais.
Itse kallistuisin ehkä sen puoleen, jonka luonne, äly ja huumorintaju vetoaisivat minuun eniten.
Olisi ihanaa jos nainen ei haluaisi lapsia ikinä. Olisi ihanaa jos ei tarvitsisi pyrkiä kansakunnan keskiarvon mukaiseen "omakotitalo postimerkin kokoisella tontilla asuntomessualueelta" tyyliseen utopiaan, johon useimmat ajautuvat parin lapsen jälkeen.
Minulle riittäisi hyvä parisuhde hyvän naisen kanssa. - Mätästelijä
Minä olen aina pitänyt siroista naisista, mutta noiden esimerkkien välillä en oikein eroja nähnyt. Selvää siroa naista ei esitetty siroissa lainkaan ja Halle Berry taas oli kyllä väärässä kategoriassa, koska hän on hyvin siro 166 cm ja hyvin hoikka luonnossa.
Vida Guerra on hyvä esimerkki uhkeasta naaraasta. Sirosta hyvä esimerkki olisi vaikkapa Eva LOngoria, joka on hoikka ja ihanasti vain 157 cm pitkä. Itse tykkään ihan molemmista, riippuu ihmisestä. Joillekin yksinkertaisesti sopii siro vartalo, ja toisille muodot.
Itse olen hieman kurvikas, 163/57. Eikä tuo paino hävetä yhtään, päinvastoin, olen siitä jopa ylpeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427205
- 324018
- 543523
- 423020
- 172776
- 372248
- 162226
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472207- 412193
- 452159