mikä partavesi,deodorantti,eue de toilette miehillä saa teidän jalkanne veteliksi,eli mitkä tuoksut säväyttää? ihan uteliaisuuttani kyselen, itse omistan aika monia ja pidän hyvistä tuoksuista,vaikka kalliita ovatkin...
kertokaa naiset ikään katsomatta
pisnesmiesvaan
152412
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
Vastaukset 15
Vanhimmat
Oma top 5:
1. Tommy Hilfigerin True Star for men! Siinä vasta loistava miesten tuoksu.
2.Myös Escadan Magnetism for men on aika namu :)
3.Ja hyvänä kolmosena Carolina Herreran 212 SEXY for men!
4. Estée Lauderin Beyond Paradise for men on kanssa aika herkullinen
5. Viimeisenä on Kenzon Tokyo. Erittäin ihana myös se...
Mä tykkään oikeastaan kaikista axen body praystä, mutta se uusi, dark temptation on ihan sairaan hyvä!!!
Myös beckhamin hajuvedet on ihania
Armanin Mania
...Jean Paul Gaultierin tuoksu, voi jessus sentään... ;)
Lacoste Style In play se on kyllä niin hyvän tuoksusta.
Sitten se ferrari merkkinen myös.
Jotkut halppis axetkin tuoksuu tosi hyvältä.
sellaista josta pidän jopa enemmän kuin miehistä ;-) Gant - Adventure ja Burberry - Touch. Gantin sinisessä niin addiktoiva alkutuoksu, et ihan kuin aika pysähtyisi. Muutoin tuoksuvat mukavan miedoilta päiväsaikaan. Kamalan ruma työkaverini tuoksuu myös joltakin hyvältä - kunhan saan senkin kysyneeksi...
Jean Paul Gaultier on just semmonen.. en uskalla suositella sitä edes omalle kullalle kun pelkään että se viedään multa:) Veljelleni meinaan ostaa sitä joululahjaksi kunhan viittin kun se on niin kallista... kuulemma aika pitkäkestonen haju pysyy koko illan. jos sais sekin polonen sitten tyttöystävän?!
Dior - Higher Energy
Siinä on sitä jotakin!
Jonkun sokkotestin mukaan naisten mielestä paras tuoksu muutamia vuosia sitten oli Armani White. Tuota tuotetta ei tietääkseni kuitenkaan enää ainakaan laajalla skaalalla valmisteta.
Kun tuoksuja ostaa niin kannattaa ehdottomasti kokeilla niitä omalle iholle ennen kuin ostaa, koska ne tuoksuvat eri ihmisillä eriltä. Ehkä ei kannata lähteä liikaa yrittää miellyttää muita, vaan käyttää sitä mistä itse pitää. Ei tämä toki tarkoita sitä ettei kannattaisi kuunnella tyttöystävän tai naispuolisen kaverin mielipidettä asiasta.
Escadan magnetism. Kolahtaa ja lujaa.
suosikki nro 1. Ja Armanin Code myös todella miellyttävä tuoksu. Mielestäni mies ei saa tuoksua liikaa. Sellainen pieni nopea häivähdys saa aistini heräämään; mikä mikä mies siinä menee!
Hugo Bossin -Boss tuoksu.
Samaa mieltä, saa heikoksi ainakin minut!
Diorin Fahrenheitillä mieheni saa minut takuuvarmasti sänkyyn, enkä tarkoita nukkumaan!
Axenit kannattaa ;) bomtzikawauwaauuu