Miten saa tummat silmänaluset pois. Ei ole kiva näyttää ruumiilta. Ruokavalio, liikunta, elämäntavat, ja lepo ovat OK. Kotikonstit ja kosmetiikka-vinkit tervetulleita.
Tummat silmänaluset
2
1200
Vastaukset
- blondie
.. kemppareista siellä myyjät osaa neuvoa.
Itse käytän valokynää tai joe blascon peite väriä,se oranssiin vivahtava.Ainut ero on että olen nainen. Kokeile raakaa raastettua perunaa,haudutat niillä silmien alusia,pitäisi kuulemma auttaa.
Tietty leikkauskin on vaihtoehto.
Mutta jos sinulla iho voi muuten hyvin,iloinen ilme ja hymyilevä suu auttaa paljon.
Sivistyneet ihmiset eivät kiinnitä niihin mitään huomiota,ainut joka niitä ajattelee olet sinä itse! - mies1991
Ittellänikin pikkasen tummemmat silmänaluset, ei niille voi mitään. Kaikilla on ne, koska silmien aluset on ohutta ihoa ja veri on pinnassa tai jotain tällästä.
Kaikilla ei vaan näytä olevan kun ne pistää peittaria tai sitten niillä on vaaleemmat aluset kuin muilla.
Hommaa hyvä peitepuikko (sellanen vähän puuterimainen, ei mikään rasvanen paskamömmöpuikko). Pikkasen pistät etusormien päähän ja levität heti näyttää paremmalt :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1054054Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv562280Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?741600Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko51054- 66834
- 20784
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117778- 39762
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49748- 62748