Tietääkö kukaan,kuinka paljon paperitehtaan koneenhoitaja tienaa??
Työkaverit kun väittävät,että tienaavat jopa yli 44 000e,en tuota kuitenkaan ihan usko,sehän on yhtä paljon kuin minulla (englanin ope perusk.).Ovat kuulema LOMALLAKIN melkein yhtä paljon.
paperikoneenhoitajan palkka
22
6297
Vastaukset
- se sitä luokkaa
Mutta kaikkihan sen tietää, että paperimiehillä on korkeakoulun suorittaneen palkka. Se tulospalkkaus, nääs!
- k.k.tutkintokin on
no ei kai paperitehtaalla 45 000 e tienaa...! MUTTA JOS tienaa,niin hyvä on,kyllä kai siellä joutuu töitäkin tekeen,ja vieläpä yöllä.
- nopea ope
no mitä sillä on väliä vaikka tienaavat kuinka paljon,sehän on vain hyvä,että monikansallisen yhtiön varat ammenetaan veromarkkoina takaisin suomeen...eihän se oo meiltä muilta pois,vain päivastoin.
- Halkomyyjä
Mikähän se paperimiehillä on semmonen halkoraha mitä ne saa.Ois nimittäin tavaraa myytävänä.
- miiiteskilijä
no mitenhän sit se verotus,onks se verotonta,jos ne saa puutavaraa,sssaako ne kaikki ?
- nosturikuski
no voi voi voi...ite olen paperitehtaalla OULUS nosturikuskina ja tienaan saman verran,joten kyllä HUIPPUKONEENHOITAJA tienaa n.65 000 ekee!!!
- jdsjsjsj
hyvä paper
- Miks ja pitää
Ja mitäs siintä jos tienaa ?
tekee ehkä öitä ja vkl. loppuja joita hoitsut eivät edes laske palkaksi!!
Ja voi sanoo et vuosi työaika on paljon suurempi kuin opella!!
Vaikka en paperilla itse ja meillä sama kierto ja huonommat ansiot en kadehdi paperin tekijöitä.
Vaan hyviä lomia ja vero eurojen hukkaamista opejen yms. kunnan tekijöiden ylimääräisiin lomiin.
Yksityisen lomat max.5-viikkoo ja siihen ei lasketa lauantaita.Vuoroissa lomat vielä lyemmät. - hoitaja
59 000 tienasin viime vuonna,olen hoitaja, mielestäni liian vähän.Silti tuntuu että ei ole varaa mihinkään....
- aafadfd
karhu ottaa omansa
- noniinnokai
aafadfd kirjoitti:
karhu ottaa omansa
niin se vie kaikilta ja suhteessa pienituloisilta ja eläkeläisiltä kaikein eniten,,,,tollo
- seppätin
onneks paperin valmistus loppuu suomessa
- mister telanpesijä
Meidän tehtaas tienas yks koneenhoitaja 175 000e viime vuonna,oli tehny jotain parannuksia tuotantoon.
- konemies6
påaperikoneenhoitajat ovat tuntipalkalla,ja se on tänä päivänä noin 15-16e/tunti..... sitten tulee halkoraha ja vuorolisät päälle eli keskiarvo n.18e
- meikäläinen53
kyllä tuntipalkka on yli 20e.reilusti
- nauhapäivä
paperitehtaalla pituusleikkurinhoit. tienaa enemmän kuin pap.kon.hoitaja..n.70000-80000 vuodessa,eikä oo niin pitkä koulutus!!!!
- aply
ja enemmänkin... eri asia on se että kestääkö pää sitä hommaa... Itse lopetin paperipuolen opinnot kun huomasin miten huonossa kunnossa henkisesti suuri osa työntekijöistä on sillä alalla. Nyt olen pienmpipalkkainen, mutta varmasti moninverroin onnellisempi ihminen kun saan tehdä säännöllistä päivätyötä :)
- pöpipää
olet aivan oikeassa,,,se on just noin,,,,,se on tosi raskasta.
- pele 53
pöpipää kirjoitti:
olet aivan oikeassa,,,se on just noin,,,,,se on tosi raskasta.
no ei todellakaan ole raskasta,koneet tekee duunit.
- Kohta työton hoitaja
Viime vuonna 57000€ tänä vuonna n55000€
- Paperiala
on ylipalkattu.
- kljj
Itse olen sitä mieltä, että huippukoneenhoitajan pitäisi lähteä mentoroimaan halvan työvoiman kollegoita. Näin saataisiin osaamista sinne itäblokkien maihin ja muualla. Pitkällä tähtäimellä voitaisiin saada tulosta duunattua sitä käytta, että säästetään työvoimakustannuksista ja käytetään kurdeja ym...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257047Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451315Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291128- 75921
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49895Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96856Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38811Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43763