paperikoneenhoitajan palkka

set me papermachine

Tietääkö kukaan,kuinka paljon paperitehtaan koneenhoitaja tienaa??
Työkaverit kun väittävät,että tienaavat jopa yli 44 000e,en tuota kuitenkaan ihan usko,sehän on yhtä paljon kuin minulla (englanin ope perusk.).Ovat kuulema LOMALLAKIN melkein yhtä paljon.

22

6297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se sitä luokkaa

Mutta kaikkihan sen tietää, että paperimiehillä on korkeakoulun suorittaneen palkka. Se tulospalkkaus, nääs!

• k.k.tutkintokin on

no ei kai paperitehtaalla 45 000 e tienaa...! MUTTA JOS tienaa,niin hyvä on,kyllä kai siellä joutuu töitäkin tekeen,ja vieläpä yöllä.

• nopea ope

no mitä sillä on väliä vaikka tienaavat kuinka paljon,sehän on vain hyvä,että monikansallisen yhtiön varat ammenetaan veromarkkoina takaisin suomeen...eihän se oo meiltä muilta pois,vain päivastoin.

• Halkomyyjä

Mikähän se paperimiehillä on semmonen halkoraha mitä ne saa.Ois nimittäin tavaraa myytävänä.

• miiiteskilijä

no mitenhän sit se verotus,onks se verotonta,jos ne saa puutavaraa,sssaako ne kaikki ?

• nosturikuski

no voi voi voi...ite olen paperitehtaalla OULUS nosturikuskina ja tienaan saman verran,joten kyllä HUIPPUKONEENHOITAJA tienaa n.65 000 ekee!!!

• jdsjsjsj

hyvä paper

• Miks ja pitää

Ja mitäs siintä jos tienaa ?

tekee ehkä öitä ja vkl. loppuja joita hoitsut eivät edes laske palkaksi!!

Ja voi sanoo et vuosi työaika on paljon suurempi kuin opella!!

Vaikka en paperilla itse ja meillä sama kierto ja huonommat ansiot en kadehdi paperin tekijöitä.

Vaan hyviä lomia ja vero eurojen hukkaamista opejen yms. kunnan tekijöiden ylimääräisiin lomiin.

Yksityisen lomat max.5-viikkoo ja siihen ei lasketa lauantaita.Vuoroissa lomat vielä lyemmät.

• hoitaja

59 000 tienasin viime vuonna,olen hoitaja, mielestäni liian vähän.Silti tuntuu että ei ole varaa mihinkään....

• aafadfd

karhu ottaa omansa

• noniinnokai
        aafadfd kirjoitti:

karhu ottaa omansa

niin se vie kaikilta ja suhteessa pienituloisilta ja eläkeläisiltä kaikein eniten,,,,tollo

• seppätin

onneks paperin valmistus loppuu suomessa

• mister telanpesijä

Meidän tehtaas tienas yks koneenhoitaja 175 000e viime vuonna,oli tehny jotain parannuksia tuotantoon.

• konemies6

påaperikoneenhoitajat ovat tuntipalkalla,ja se on tänä päivänä noin 15-16e/tunti..... sitten tulee halkoraha ja vuorolisät päälle eli keskiarvo n.18e

• meikäläinen53

kyllä tuntipalkka on yli 20e.reilusti

• nauhapäivä

paperitehtaalla pituusleikkurinhoit. tienaa enemmän kuin pap.kon.hoitaja..n.70000-80000 vuodessa,eikä oo niin pitkä koulutus!!!!

• aply

ja enemmänkin... eri asia on se että kestääkö pää sitä hommaa... Itse lopetin paperipuolen opinnot kun huomasin miten huonossa kunnossa henkisesti suuri osa työntekijöistä on sillä alalla. Nyt olen pienmpipalkkainen, mutta varmasti moninverroin onnellisempi ihminen kun saan tehdä säännöllistä päivätyötä :)

• pöpipää

olet aivan oikeassa,,,se on just noin,,,,,se on tosi raskasta.

• pele 53
        pöpipää kirjoitti:

olet aivan oikeassa,,,se on just noin,,,,,se on tosi raskasta.

no ei todellakaan ole raskasta,koneet tekee duunit.

• Kohta työton hoitaja

Viime vuonna 57000€ tänä vuonna n55000€

• Paperiala

on ylipalkattu.

• kljj

Itse olen sitä mieltä, että huippukoneenhoitajan pitäisi lähteä mentoroimaan halvan työvoiman kollegoita. Näin saataisiin osaamista sinne itäblokkien maihin ja muualla. Pitkällä tähtäimellä voitaisiin saada tulosta duunattua sitä käytta, että säästetään työvoimakustannuksista ja käytetään kurdeja ym...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7047
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1315
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1128
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      921
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      895
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      877
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      96
      856
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      811
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      776
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      763
    Aihe