Mistähän johtuu, että Creative Zen ei toista AAC-tiedostoja ollenkaan, vaikka sen pitäisi toistaa niitä? Resurssienhallinnan kautta olen siirrellyt biisejä. Itunesilla olen ripannut levyt, mutta soitin ei toista muita kuin wma ja mp3 tiedostoja. Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa.
Creative Zen ja AAC
7
655
Vastaukset
- Ole tarkkana :)
Zeni tukee ja soittaa AAC formaattia eli suojaamatonta iTunes musaa. Ei alkuperäistä AAC:tä.
- Kerrotko
vielä, että millä ohjelmalla voisin ripata levyt tuohon muotoon.
- tällä
Kerrotko kirjoitti:
vielä, että millä ohjelmalla voisin ripata levyt tuohon muotoon.
http://www.magicvideo.net/aac-to-mp3/
Laita googleen AAC to mp3, niin pitäisi löytyä muitakin ohjelmia. tällä kirjoitti:
http://www.magicvideo.net/aac-to-mp3/
Laita googleen AAC to mp3, niin pitäisi löytyä muitakin ohjelmia.Ainakin Easy CD-DA Extractor nimisellä ripperillä onnistuu. Se löytyy täältä.
http://www.poikosoft.com/- aloittaja
hexi kirjoitti:
Ainakin Easy CD-DA Extractor nimisellä ripperillä onnistuu. Se löytyy täältä.
http://www.poikosoft.com/Nyt kun koitin laittaa muistikortilla samat kappaleet, Itunesilla ripatut AAC:t, niin ne toimii muistikortilla, mutta kun ne on Zenin omassa muistissa, ei ilmesty musiikkikirjastoon. Että pitäisikö ne synkronoida jotenkin laitteeseen, että ei resurssienhallinnan kautta, vai? Jos joku tietäis.
- AAC+ on eri codec
ZEN tukee ilmeisesti vain kopiosuojaamatonta AAC:ta mutta nimitykset menivät nyt perusteelisen metsään.
AAC EI ole AAC:n kopiosuojattu versio vaan aivan toinen codec.
AAC:sta on kaksi yleistä parannettua versiota jotka EIVÄT ole alaspäin yhteensopivia eli tällaisella uudemmalla codecilla pakattua musaa ei voi soittaa pelkkää AAC:ta tukevalla laitteella kuten iPodeilla tai ZEN:illä. Uudempaa codecia tukevat laitteet tukevat kyllä aina myös tavallista AAC:ta.
Näillä on valitettavan monta nimeä valmistajasta riippuen mutta codecit ovat siis:
- HE-AAC eli aacPlus v1 eli AAC ja
- HE-AAC v2 eli aacPlus v2 eli eAAC
Varsinkin jälkimmäinen on erittäin yleinen monissa multimediakännyköissä koska se pystyy tuottamaan säädyllisen laatuista musaa huomattavasti AAC:ta pienemmillä bittinopeuksilla.
Ettei homma menisi liian selväksi, sekä AAC, HE-AAC että HE-AAC v2 käyttävät kaikki päätettä .mp4 joskin Apple aloitti tavan nimetä AAC-biisit päätteellä .m4a - aloittaja
AAC+ on eri codec kirjoitti:
ZEN tukee ilmeisesti vain kopiosuojaamatonta AAC:ta mutta nimitykset menivät nyt perusteelisen metsään.
AAC EI ole AAC:n kopiosuojattu versio vaan aivan toinen codec.
AAC:sta on kaksi yleistä parannettua versiota jotka EIVÄT ole alaspäin yhteensopivia eli tällaisella uudemmalla codecilla pakattua musaa ei voi soittaa pelkkää AAC:ta tukevalla laitteella kuten iPodeilla tai ZEN:illä. Uudempaa codecia tukevat laitteet tukevat kyllä aina myös tavallista AAC:ta.
Näillä on valitettavan monta nimeä valmistajasta riippuen mutta codecit ovat siis:
- HE-AAC eli aacPlus v1 eli AAC ja
- HE-AAC v2 eli aacPlus v2 eli eAAC
Varsinkin jälkimmäinen on erittäin yleinen monissa multimediakännyköissä koska se pystyy tuottamaan säädyllisen laatuista musaa huomattavasti AAC:ta pienemmillä bittinopeuksilla.
Ettei homma menisi liian selväksi, sekä AAC, HE-AAC että HE-AAC v2 käyttävät kaikki päätettä .mp4 joskin Apple aloitti tavan nimetä AAC-biisit päätteellä .m4aKoitin siirtää Creativen Sync managerilla AAC:t ja nyt toimii musiikkikirjastossakin, että ei enää mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä752226- 1331452
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351445- 1491150
- 105987
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674