Hei kaikki ja pliis neuvokaa mua!
Millä hiusvärillä ootte saanu vaalennettua itsellenne sellaset ihan valkoiset hiukset?
Mulla on tällä hetkellä tällaiset "aika" vaaleat hiukset (kävin viimeviikolla kampaajalla tekemässä värinpoiston) ja se laitto mulle vielä sävyksi tähän päälle tuhkanvaalean. Sellasen hopeanvärisen.
Mä en tykkää tästä sävystä YHTÄÄN ja haluan vaan ne ihan valkoiset hiukset :D
Ajattelin että jos vaalentaisin nyt kotona sitten loppuun... Mun hiukset on ihan hyväs kunnossa :)
Minkä merkkisillä hiusväreillä ootte esim. vaalentanu (Poly plonde, Feria..) ja saanu valkoiset hiukset?
SUURI kiitos jo etukäteen kaikille!! :)
Kuinka saada valkoiset hiukset?! APUA!
3
614
Vastaukset
- mee ite
koskemaan siihen tukkaas. toi on just se tilanne jossa kaikki aina pilaa tukkansa.
ja jos sulla nyt on jo tuhkan vaalea, niin en kyllä keksi mitään väriä jolla sen saisi yhtään valeammaksi. Mene kampaajalle ja selitä asiasi.
Itse värjään aina Ferian tuhkan vaalealla ja olen niin blondi ettei blondimpaa ookkaan.- Noi on just noita...
Uskokaa jo, että kotona kaupan väreillä ette saa valkoista hiusta.
Menkää kampaajalle älkääkä olko hölmöjä!
Kampaaja voi tehdä niistä mahdollisimman valkoiset! - vsegfse
Noi on just noita... kirjoitti:
Uskokaa jo, että kotona kaupan väreillä ette saa valkoista hiusta.
Menkää kampaajalle älkääkä olko hölmöjä!
Kampaaja voi tehdä niistä mahdollisimman valkoiset!Minulle taas kampaaja on sanonut ettei saa niin vaaleaa kuin mitä haluaisin, että siinä tapauksessa kaupasta väri. En siis tarkoita mitään tuhkan vaaleaa vaan oikein vetyperoksidiblondia.. en musita merkkiä mutta sininen pakkaus se on ja sävy joku ice bolnd (siitä on vielä yksi aste vaaleampikin olemassa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285