Onko kellän tietoa omalla esim. vatsanseudulta otetulla rasvakudoksella tehtävistä rintojen suurennuksista. Tälläinen ilman implantteja tehtävä tuntuisi huomattavasti houkuttelevammalta vaihtoehdolta ja pääsisi vatsamakkarasta samalla eroon :). Ainakin Siluetti on sellaisia joskus tietääkseni mainostanut?
Kuinka paljon ko. menetelmällä saa kokoa lisää ja onko halvempi vai kalliimpi operaatio kuin perinteiset silikonit?
Itselläni on pienet a:t ja b-c olisi toiveissa, ei mitään valtavia välttämättä.
Rintojen suurennus omalla rasvalla
22
8294
Vastaukset
- tehdään rintasyövän jälkeen
En ymmärrä, miksi hukkaisit elmässäsi sen mahdollisuuden, että jos sairastut rintasyöpään, ei sinulle sitten enää voida rakentaa uutta rintaa.
Niin, ethän SINÄ sairastu ;)
Niin luulin minäkin, aina ollut terve, liikunnallinen, kasvissyöjä jne koko ikäni. Kumma kyllä sairastuin ja olin silloin iältäni 32v. Uudenn rinnan sain tuolla tram-menetelmällä, ja siitä ole todella kiitollinen kirurgilleni!
ÄLÄ OLE TYPERÄ! ÄLÄ TEE!- Isommat hakusessa
Niin en tarkoittanut mitään rintasyövän jälkeisessä rinnan uudelleen rakentamisessa käytettyä menetelmää vaan menetelmää jossa omaan olemassa olevaan rintaan ruiskutetaan rasvaimulla vatsan seudulta imettyä rasvakudosta.
- siitä kyse
Isommat hakusessa kirjoitti:
Niin en tarkoittanut mitään rintasyövän jälkeisessä rinnan uudelleen rakentamisessa käytettyä menetelmää vaan menetelmää jossa omaan olemassa olevaan rintaan ruiskutetaan rasvaimulla vatsan seudulta imettyä rasvakudosta.
No on toimenpiteellä mikä *nimitys* tahansa, kyse on juuri tuosta vatsan rasvasta. jos se on siirretty rintoihisi, ei sinulla ole enää mistä ottaa tosipaikan tullen.
Laita ennemmin ne silikonit jos suurennuksen haluat. - Isommat hakusessa
siitä kyse kirjoitti:
No on toimenpiteellä mikä *nimitys* tahansa, kyse on juuri tuosta vatsan rasvasta. jos se on siirretty rintoihisi, ei sinulla ole enää mistä ottaa tosipaikan tullen.
Laita ennemmin ne silikonit jos suurennuksen haluat...että vaikka vatsamakkaroista rasvaa vähän poistettaisi niin sitä saattaa hyvinkin sinne kertyä lisää :/ Eli en jaksa uskoa että tuolla rasvaimulla on merkitystä tuossa sinun syöpäskenaariossasi. Rasvaimu on käsittääkseni tänä päivänä melkoisen yleinen operaatio enkä ole koskaan kuullut tälläisiä sinun esiin ottamiasi kommentteja.
- Rintasyöpäpotilas
Isommat hakusessa kirjoitti:
..että vaikka vatsamakkaroista rasvaa vähän poistettaisi niin sitä saattaa hyvinkin sinne kertyä lisää :/ Eli en jaksa uskoa että tuolla rasvaimulla on merkitystä tuossa sinun syöpäskenaariossasi. Rasvaimu on käsittääkseni tänä päivänä melkoisen yleinen operaatio enkä ole koskaan kuullut tälläisiä sinun esiin ottamiasi kommentteja.
Jos sinua kiinnostaa rintojen suurentaminen omalla rasvalla, niin selvitä asia joiltain klinikoilta, äläkä välitä muiden pelotteluista ja muusta viisastelusta.
En kartakaikkiaan ymmärrä asennetta, että "älä nyt vaan ihmeessä käytä ylimääräistä rasvaasi rintoihisi nyt terveenä, ajattele, jos sulle tulee vaikka joskus rintasyöpä". Voihan vee, sitä voi vaikka kuolla liikenneonnettomuudessa koska vain. Kaikki hyvä ja paha on tässä elämässä mahdollista. Pitäisikö ihmisen elää siten, että jatkuvasti miettii kaikkein pahinta ja varautuu siihen? Ei helvetissä, elämästä pitää nauttia ja jos omaa elämänlaatua parantaa rintojen suurentaminen tavalla tai toisella, niin siitä vaan. Niin minä ainakin teen, ainakin nyt rintasyövän jälkeen!
Minulla todettiin rintasyöpä neljä vuotta sitten, olin silloin 36 v. Koko rinta poistettiin, vuoden sytostaattihoidot ja elämä yhtä helvettiä. Kun pääsin hoidoilta jaloilleni, niin päätin laittaa leikatun rinnan kuntoon (laitettiin siinä se tervekin paremmalle mallille :). Minulle siis laitettiin implantit ja nyt kannan kauniimpia rintoja, kuin mitä minulla koskaan on ollut.
Syöpää en koskaan haluaisi itselleni, enkä toivoisi sitä kenellekään muullekaan, mutta minulle se oli käännekohta elämässä. Nyt ymmärrän, että joka hetki täytyy elää täysillä. Nauttia kaikesta mitä tekee ja sallia itselle sellaisia asioita, joita ei aikaisemmin ehkä osannut ajatellakaan. Oivallan nyt, että tämä elämä voi katketa koska vain ja tuosta vain.
Nauttikaa siis ihmiset elämästä. Jos haluat isommat rinnat ja olet aikuinen nainen, lapset jo saanut jne., niin tee asialle jotain. Kerran täällä vain eletään, joten nautitaan tästä olemisesta loukkaamatta tietenkään muita jne.
Syöpä voi uusia koska vain, sen pelon kanssa elän elämäni loppuun asti, mutta tärkeintä on, että ELÄN!!! - dirbi
Mitenköhän tää taas liitty asiaan?
- muotia..
Ettekö te seuraa aikaanne! Pallukkatissit ei ole enää muotia. Povipommitkin käy nykyään pienennyttämässä rintojaan!! Älä suotta tuhlaa rahaasi mihinkään tuollaiseen.
- minulla toimii
Muutin ruokavaliotani aivan päinvastaiseksi mitä aiemmin. Edelleenkään en syö paljoa, mutta rasvan osuus on ruokavaliossani nyt noin kolmasosa. Turhat hiilarit pois ja liikuntaa. Olin aiemminkin hoikka mutta nyt olen hoikka ja muodokas varustettuna kauniilla pyöreillä rinnoilla.
- Rotutissit
Mikä mahtaa olla in?
Oletko nainen, joka kirjoitat siitä, onko isot rinnat muodissa vai ei? Jos vastasit kyllä, niin: käytätkö meikkiä, käytkö kampaajalla, miten pukeudut eli huolehditko itsestäsi?
Rintojen korjauttamisessa on kyse täysin samoista asioista. Ok, kyseessä on isompi toimenpide kuin kampaajalla käynti, mutta silti. Rintaoperaatiossa suurin osa naisista hakee ryhtiä ja muotoa takaisin, harvemmat havittelevat itselleen niitä mainitsemiasi isoja pallukoita.
Itselläni ei todellakaan ole kyse muotioikusta, vaan siitä, että haluan takaisin imettämisten myötä hävinneestä pyöreydestä. Maltillisella implantilla tuli muuten todella kauniit ja luonnolliset rinnat...maistuis varmaan sullekin! - dumdidum
minulla toimii kirjoitti:
Muutin ruokavaliotani aivan päinvastaiseksi mitä aiemmin. Edelleenkään en syö paljoa, mutta rasvan osuus on ruokavaliossani nyt noin kolmasosa. Turhat hiilarit pois ja liikuntaa. Olin aiemminkin hoikka mutta nyt olen hoikka ja muodokas varustettuna kauniilla pyöreillä rinnoilla.
Haluatko kertoa tuosta ruokavaliostasi enemmän? Kuinka "raa'asti" jätit hiilareita pois, esim. kuinka usein syöt leipää tai vastaava hiilihydraattipitoista? Oletko siirtynyt tummemman viljan pariin? Pohjautuuko ruokavaliosi jollakin tapaa atkinsonin-diettiin?
Itse olen harkinnut silikoneja jo pari vuotta ja yrittänyt sinä aikana kaikki maailman "tavan keinot".. Tätä voisin vielä kokeilla ennen kuin veitsen alle itseni laitan! - kaikilla
dumdidum kirjoitti:
Haluatko kertoa tuosta ruokavaliostasi enemmän? Kuinka "raa'asti" jätit hiilareita pois, esim. kuinka usein syöt leipää tai vastaava hiilihydraattipitoista? Oletko siirtynyt tummemman viljan pariin? Pohjautuuko ruokavaliosi jollakin tapaa atkinsonin-diettiin?
Itse olen harkinnut silikoneja jo pari vuotta ja yrittänyt sinä aikana kaikki maailman "tavan keinot".. Tätä voisin vielä kokeilla ennen kuin veitsen alle itseni laitan!Olen lihonnut "sattuneesta syystä" runsaassa vuodessa 15 kiloa. Läskiä on kertynyt kaikkialle (onneksi tasaisesti) muualle, mutta rinnat eivät ole suurentuneet yhtään. Minulla on todettu ettei rinnoissani ole rasvaa kuin hyvin vähän, vain tiukkaa rintarauhasta. Jos rinnoissa on runsaasti rasvaa, niin silloin tuo lihotuskeino tehoaa, ei muuten.
- minulla toimii
dumdidum kirjoitti:
Itse olen harkinnut silikoneja jo pari vuotta ja yrittänyt sinä aikana kaikki maailman "tavan keinot".. Tätä voisin vielä kokeilla ennen kuin veitsen alle itseni laitan!Joskus muinoin karsin kaiken rasvan ruokavaliostani. Olin todella hoikka mutta ikävä seuraus oli että C75-rintani muuttuivat roikkuviksi ja löysän tuntuisiksi. Samoin iho kuivui ja näytti vanhemmalta. Muutin ruokavaliota lähes päinvastaiseksi. Jätin viljatuotteet ja perunan pois ja rupesin syömään monta kertaa pienen annoksen lohta, lihaa tai kanamunan kerrallaan. Hiilareita syön marjojen, hedelmien ja juuresten muodossa (yleensä yhdistettynä noiden mainitsemieni pikkuannosten kanssa. Rypsi- ja oliiviöljyä käytän ihan sellaisenaan, siis otan ruokalusikallisen monta kertaa päivässä. Voita laitan kypsien juuresten päälle. Juon huoneenlämpöistä vettä pitkin päivää isosta kannusta jonka täytän aamulla.
Kävelen pitkiä lenkkejä (ei kerry rasva keskikehoon) ja käyn silloin tällöin tekemässä monipuolisen treenin kuntosalilla. Ja sitten, kannattaa pitää tukevia liivejä joissa rinnat ei pääse hölskymään vaan ovat ihannekorkeudella (olkaimet säädetty oikein). Tämä on minulle auttanut. Tsemppiä ja ei kun kokeilemaan.
- kärpäslätkät
itsekkin kiinnostuneena kysyin rasvansiirrosta sairaala siluetista,onnistuu kuulemma yhden kuppikoon verran mutta täytyy käydä 2-3 kertaa toimenpiteessä koska kaikki ruiskutetut rasvasolut eivät kuulemma jää henkiin yhdellä kerralla jos oikein ymmärsin.Hinta on suunnilleen sama kuin silikoneissakin.
- Varteenotettava vaihtoehto!
Jees, ruiskutetusta rasvasolusta n. 70% jää rintaan, minkä vuoksi sitä ruiskutetaan alunalkaen liikaa tarkoituksella. N. 3 kk kuluttua nähdään mikä on tilanne. Jos tarvetta, niin sitä voidaan poistaa tai lisätä. Ymmärsin että yksi kertakin riittää...riipuen siitä, kuinka suurta koko eroa aiempaa tavoitellaan. Alle 10 000 euroa on noin-hinta...ainakin kun puhetta oli yhdestä "leikkauskerrasta". Tiedättekö, tekeeköhän joku muukin niitä Suomessa kuin Siluetti?
- Ei kauneusunet aina riitä.....
Varteenotettava vaihtoehto! kirjoitti:
Jees, ruiskutetusta rasvasolusta n. 70% jää rintaan, minkä vuoksi sitä ruiskutetaan alunalkaen liikaa tarkoituksella. N. 3 kk kuluttua nähdään mikä on tilanne. Jos tarvetta, niin sitä voidaan poistaa tai lisätä. Ymmärsin että yksi kertakin riittää...riipuen siitä, kuinka suurta koko eroa aiempaa tavoitellaan. Alle 10 000 euroa on noin-hinta...ainakin kun puhetta oli yhdestä "leikkauskerrasta". Tiedättekö, tekeeköhän joku muukin niitä Suomessa kuin Siluetti?
Yksi rasvansiirtokerta maksaa Klinikka 22:ssa runsaat kolmetuhatta euroa (ks. hinnasto. On tosi, että vain n. 60 % rasvasta tarttuu ja muu poistuu.
Jokaisen oma asia sitten on, miten monta kertaa toimenpiteen haluaa tehdä. Kuppikoko kasvaa kuulema kerralla 1/2 kuppia. Pienirintaisella tämäkin näkyy.... Samassa tomenpiteessä saa siis pienen läiskän rasvaa pois esim. jenkkakahvoista, mikä sen mukavampaa.
- minulle kanssa
Onko tulos kuinka pysyvä?
Olen kuullut että huuliin ruikutettaessa ei ole pysyvää..- huijattu80
No niin, luin Klinikka22:n jutun tuosta rasvansiirrosta ja ajattelin etä hienoa, isommat rinnat ilman implantteja. N 5000 e maksoi. No arvatkaa miten kävi? Meni pari kuukautta, niin rinnat oli käytännössä entisellään Ei voi valittaakaan, kun kuulemma vaihtelee mitä jää ja jääkö mitään.
Tuo siirtoidea on TODELLAKIN liian hyvä ollakseen totta. - kohtalotoveri:(
huijattu80 kirjoitti:
No niin, luin Klinikka22:n jutun tuosta rasvansiirrosta ja ajattelin etä hienoa, isommat rinnat ilman implantteja. N 5000 e maksoi. No arvatkaa miten kävi? Meni pari kuukautta, niin rinnat oli käytännössä entisellään Ei voi valittaakaan, kun kuulemma vaihtelee mitä jää ja jääkö mitään.
Tuo siirtoidea on TODELLAKIN liian hyvä ollakseen totta.Aivan kuin mun suustani. 5000 e meni kuin kankkulan kaivoon. On käsittämätöntä, että klinikoiden sivuilla mainostetaan, että rinnat kasvaa puoli kuppia tai että 70% tarttuu, kun surullisen usein loputulos on ettei jää yhtään mitään! Olisi ollut sillekin rahalle parempaakin käyttöä...
- kokeillut
tehty on ja 6000 meni hukkaan. Rinnoissa jäljellä ehkä 20-30 siitä rasvasta mikä siirrettiin ja kaiken lisäksi se rasva erottuu hieman rinnoistani. Rasva tekee rintaani pienen kummun siitä kohtaa minne sitä on laitettu. muut ei ehkä sitä huomaa mutta itselle se on ikävä muistutus. Pelottaa mitä käy jos laihdun tai lihon. samalla en ole tyytyväinen rasvaimun tuloksiin. Navan yläpuolelta on imaistu likaa ja ylävatsasta muuten ei kait ollenkaan jolloin näyttää aina vähän siltä kuin vetäisin vatsaa sisään. Lisäksi rasvaimun arvet ärsyttävä minua, vaikka luultavasti katoavat vuoden päästä. Jos haluat isommat rinna ota silikonit tai tyydy itseesi sellaisena kuin olet. Tämä ei ole ratkaisu ongelmaasi.
- kohtalotoveri
Sama täällä. Vielä ikävämpää kuin ettei jäänyt kuin pikku hippu, on se että se on mönttinä ja vieläpä vain toisessa rinnassa, toisessa ei huomaa mitään. Todella tyytymätön.
- öajsöajaöjf
joka tehtiin myös polviin ei ole tyydyttävä, iho on löysällä ja ryppyinen, himpan verran ehkä parempi kuin alunperin. On erittäin hyvä asia, että ihmiset tuovat tällä palstalla esille myös omia pettymyksiään toimenpiteisiin, ettei totuus täysin vääristy.
- bsepohzpnsd
No itsehän luin aikoja sitten netistä että kannattaa laittaa rasvaa rintoihin ja sitten saunaan... :) empä ole vielä kokeillut.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei823706Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071802- 1061102
- 991085
- 60933
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate165855- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57801Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g60776Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28745