Baareista löytyy aina niitä surkeita yksilöitä jotka tarjoavat hyvin alkuillan. Ja loppuillan voikin etsiä parempia miehiä. Nämä kyseiset miehet eivät ymmärrä että heitä käytetään vain hyväksi. Sen jälkeen sanotaan vain että "HEI HEI!!"
Olen joskus myös odottanut taksia. Ja siinä jonossa joku mies on tullut juttelemaan. Varmaan luullut että vielä olisi mahdollisuuksia. Sanoin että mennään samalla taksilla. Kun tulimme pihaani sanoin miehelle "Soitan sulle huomenna." En koskaan soittanut. Mutta sain ilmaisen taksi matkan. KIVA!
Jos miehet ovat kusipäitä niin kyllä naisetkin osaavat olla. ;)
Miesten hyväksi käyttö..
25
1723
Vastaukset
- pointti tuossa
Oli?
Ei mikään muu kuin että olet tyhmä...- tyhmää
tuossa oli? Hölmöjä käytetään hyväksi.
- eipä mitään
tyhmää kirjoitti:
tuossa oli? Hölmöjä käytetään hyväksi.
hölmöjä käytetään hyväksi juu. Syötät ja juotat itseäsi "hölmöillä" siis käytät hyväksi miestä, joka on lähtenyt ulos löytääkseen seuraa ehkä ihan viatominkin tarkoituksin. Sinua tai kanssasisariasi, jotka ovat käyttäneet jotakin onnetonta hyväkseen käyttääkin sitten hyväkseen paljon julmemmin joku joka ei osta yhden yhtä juomaa tai taksimatkaa naiselle. Me ollaan se hyväksikäyttäjä porukka, jonka edessä teillä polvet notkuu ja jalat lähtee alta ja ette mahda mitään. Meidän kanssa rikotte itsenne ja katkeroidutte.
Taas viime lauantaina lähti kuulkaa suttura mukaan baarista ja mentiin taksilla hänen luokseen ja hän maksoi kyydin! Minä elin siivellä ja höyläsin muikkia ja nautin aamupalan ja kahvit ja häivyin lupaillen soittaa, kun anoi puhelinnumeroa. Soitan, jos panettaa ja muita ei just ole kohdalla. Repikää siitä huumoria tyhmät oikean pelaajan edessä lakoavat bilehileet, jotka hyväksikäyttää kenties ihan viattomin aikein iltaa viettäviä yksinäisiä eipelimiehiä. Pelimies näet ei kaljaa muiduille kanna tai takseja maksele!
Niin ymmärrätkö nyt ketkä on tyhmiä? - tsutturainen
eipä mitään kirjoitti:
hölmöjä käytetään hyväksi juu. Syötät ja juotat itseäsi "hölmöillä" siis käytät hyväksi miestä, joka on lähtenyt ulos löytääkseen seuraa ehkä ihan viatominkin tarkoituksin. Sinua tai kanssasisariasi, jotka ovat käyttäneet jotakin onnetonta hyväkseen käyttääkin sitten hyväkseen paljon julmemmin joku joka ei osta yhden yhtä juomaa tai taksimatkaa naiselle. Me ollaan se hyväksikäyttäjä porukka, jonka edessä teillä polvet notkuu ja jalat lähtee alta ja ette mahda mitään. Meidän kanssa rikotte itsenne ja katkeroidutte.
Taas viime lauantaina lähti kuulkaa suttura mukaan baarista ja mentiin taksilla hänen luokseen ja hän maksoi kyydin! Minä elin siivellä ja höyläsin muikkia ja nautin aamupalan ja kahvit ja häivyin lupaillen soittaa, kun anoi puhelinnumeroa. Soitan, jos panettaa ja muita ei just ole kohdalla. Repikää siitä huumoria tyhmät oikean pelaajan edessä lakoavat bilehileet, jotka hyväksikäyttää kenties ihan viattomin aikein iltaa viettäviä yksinäisiä eipelimiehiä. Pelimies näet ei kaljaa muiduille kanna tai takseja maksele!
Niin ymmärrätkö nyt ketkä on tyhmiä?Pakko myöntää että notkuu ne polvet ja joskus jopa on jalat mennyt alta (naurusta) kun kohdalle sattuu geelitukkainen imelys, joka kutsuu itseään pelimieheksi ja naisia ( tän kuuleminen räjäyttää potin joka kerta, hyeehheheheheee) muiduiksi :D Nämä keskenkasvuiset lökäpöksyt ovat joskus melkeinpä liikuttavia kaikessa miehisessä uhossaan. Tuo oli kyllä kohttuutoman hilpeä lausahdus, että "Meidän kanssa rikotte itsenne ja katkeroidutte", oijoi... No kerran kyllä meinas vatsalihakset revetä kun bongattiin parikin "pelimiestä" baaritiskiltä patsastelemasta.
Siis nyt ihan vakavasti, käyttääkö joku ihan tosissaan itsestään termiä "pelimies" tai "pelaaja"? Jos käyttää, niin onko kyseinen henkilö täyttänyt jo 19v? :D
Ihan pakko vielä saivarrella tälle "eipä mitään"-heebolle (joka mahtaa olla kaikkien geelitöyhtöpelimiesten kruunaamaton kuningas) jotta hYväksikäyttäjäporukka on yhdyssana :D Eipä tässä muuta sitten. Hauskaa loppukesää vaan kaikille pelailijoille ja muiduille (ähhähähähhhäääääh...) - tuohonkin
tsutturainen kirjoitti:
Pakko myöntää että notkuu ne polvet ja joskus jopa on jalat mennyt alta (naurusta) kun kohdalle sattuu geelitukkainen imelys, joka kutsuu itseään pelimieheksi ja naisia ( tän kuuleminen räjäyttää potin joka kerta, hyeehheheheheee) muiduiksi :D Nämä keskenkasvuiset lökäpöksyt ovat joskus melkeinpä liikuttavia kaikessa miehisessä uhossaan. Tuo oli kyllä kohttuutoman hilpeä lausahdus, että "Meidän kanssa rikotte itsenne ja katkeroidutte", oijoi... No kerran kyllä meinas vatsalihakset revetä kun bongattiin parikin "pelimiestä" baaritiskiltä patsastelemasta.
Siis nyt ihan vakavasti, käyttääkö joku ihan tosissaan itsestään termiä "pelimies" tai "pelaaja"? Jos käyttää, niin onko kyseinen henkilö täyttänyt jo 19v? :D
Ihan pakko vielä saivarrella tälle "eipä mitään"-heebolle (joka mahtaa olla kaikkien geelitöyhtöpelimiesten kruunaamaton kuningas) jotta hYväksikäyttäjäporukka on yhdyssana :D Eipä tässä muuta sitten. Hauskaa loppukesää vaan kaikille pelailijoille ja muiduille (ähhähähähhhäääääh...)ilmeisenä vitsinä heitettyyn juttuun jonkun naaraan jumiutua ja vaivautua oikein vuodattamaan antaumuksella :D Heh, mutta kiva jos sait nauraa, koska silloin alkuperäinen tarkoitus ilmeisesti onnistui ainakin sinun kohdallasi. Itseäni tuota juttua enemmän naurattaa tuo sinun vuodatuksesi :D Onnea, teit itsestäsi pellen!
- maksan ite
juomani ja matkani enkä ala hyväksikäyttämään muita. Sitäpaitsi silloin täytyisi alentua teennäisesti lirkuttelemaan eli suoraan sanottuna käyttäytymään hutsahtavasti.
- .......................
Itselle tuli ensimmäisenä mieleen sanat pummi ja köyhä ;)
- niin,
Oletkos kuullut sellaista sanontaa kuin "joka kuoppaa kaivaa, se siihen itse lankeaa!"
Se vaan on niin, että ennemmin tai myöhemmin tuollaiset hommat lyövät omille näpeille. Ehkä esim. sen kerran, kun tapaat oikeasti kiinnostavan miehen, mutta homma kariutuukin siihen kun hänen kaverinsa valistaa häntä millainen pummi vailla tositarkoitusta sinä olet.
Tosin vähän epäilen, että aloitus oli jonkun pettyneen miehen kirjoittama provo.- tuskin oli
oikeen "muidun" kirjoittama aloitus..
- liian isoilla panoksilla
Tässähän meillä on hyvä pelinaisen alku. Olet oppinut pelaamaan pokeria. Todennäköisyyteen perustuva peliteoria sanoo, että seuraavassa pelissä sulle jää musta pekka handuun.
- buahahahah
Pelimiehet kääntävät pelin niin päin että naisesta tulee se surkimus joka tarjoaa illan (=yrittää juottaa känniin jotta arvostelukyky heikkenisi) ja mies ottaa mitä haluaa.
- sitten tehdään
kun ne muidut ja playerit haluaakin ihan samaa asiaa? Sittenkö naidaan vaan, niin että rytkää?
- nainen2345
Nähtävästi miesten on vaikea myöntää sitä, että kaikki naiset eivät ole niitä jotka jäävät odottamaan sitä soittoa tai hyväksyvät paikan vain yhdenillan juttuna. Itse nostan tälle kyseiselle henkilölle hattua. Naisetkin katsos osaavat olla todella kylmiä.
- Suvereeni
Toisinaan ikävää, että kylmyyttä pidetään jotenkin hienona asiana. Itse kyllä kohtalaisen paljon pelanneenakin pidän kuitenkin aina enemmän niistä lämpimistä ja aidoista ihmisistä. Jos toisen ihmisen satuttamisesta saa enemmän nautintoa kuin toisen ihmisen auttamisesta niin minun mielestäni tällöin olisi itsetutkiskelun paikka.
Jos joku minulla pelaa niin pelaan mukana jos minusta tuntuu siltä. Tai siis olen lähen aitona itsenäni ja annan "käyttää itseäni hyväksi". Eli siis minun omin termein teen hänelle palveluksen tai sitten nautin vain hänen seurastaan. Tosin ei ole kyllä minun tapaistani tehdä palveluksia ihmisille, jotka eivät osaa niitä arvostaa.
Jos joku on esimerkiksi niin röyhkeä, että pyytää minua tarjoamaan drinkin tai selvästi niin vihjaa ilman aikomustakaan maksaa takaisin niin ei tule varmasti sitä minulta saamaan.
Joku voi näitä hyväksikäyttäviä kylmiä ihmisiä arvostaa, mutta itse en kyllä niihin kuulu. Toki he voivat olla kauniita ja fiksuja, mutta he tekevät tuolla tyylillä vain elämästään huomattavasti vaikeampaa. Jos jatkuvasti pitää esittää niin eihän sitä voi ollenkaan rentoutua. Aidot ihmiset ovat myös aidosti iloisia ja aidosti onnellisia. Kun omatuntoa ei mikään paina niin on kevyt olla ja helppo hymyillä.
- -ukko-
"Jos miehet ovat kusipäitä niin kyllä naisetkin osaavat olla. ;)"
Arveletko nyt kasvaneesi ihmisenä uudelle tasolle? Sellaiselle tasolle, jolla asiat alkavat sujua paremmin? - jjjjjjjjjjjggghhhhhh
Miehenä minun mielestäni tuossa ei ole mitään väärää sillä suurin osa näistä hyväksikäytetyistä hyppii nimenomaan sen yhden asian perässä eli seksin. Jos on niin hölmö että juottaa toisen omilla rahoillaan moisen asian takia niin ansaitseekin tulla hyväksikäytetyksi.
Kuvottaa eritoten nämä 40 ukot jotka houkuttelevat tällä tavalla nuoria alaikäisiä baariin päässeitä tyttöjä sänkyyn. Etsikää sitä oman ikäistä seuraa niin ettepä tule petetyksi. - Taiturimies
Niin kuin mitä kusipäistä siinä on, jos juo kerran tarjotaan, ja ajelee toisen laskuun taksilla, kerran-niin-tarjotaan? Eikä se oo muuten miehenkään pakko
joka muijalle sanoa, että "kyllä".
Kihloissa ja kännissä se on aina hyvä olla. - Hdykbh
Itse ainakin tarjoon mielelläni, mitä röyhkeämmin nainen pummaa niin aina parempi ;)
Jättäkää vain turha kaunistelu pois.. - eh-he-he-hee
"Jos miehet ovat kusipäitä niin kyllä naisetkin osaavat olla. ;)"
Väittäisin jopa, että naiset OVAT kusipäitä, jotka käyttävät hyväksi tyhmiä miehiä. Vaikka onhan se kiusaus varmasti suuri, kun näitä hyväksikäytettäviä aina riittää.
Ei hätää, mua ette pysty hyväksikäyttämään. - kekekekeknndn
Miesten pitäisi ryhdistäytyä muutenkin ja laittaa tasa-arvon nimissä nainen tarjoamaan, eikä varsinkaan suostua näiden kynnysmatoksi parisuhteessa, baarissa tai missään muuallakaan. En ymmärrä, miksi suomalainen mies pelkää naisia ja täysin akkavallan alla. Itse en ole koskaan ollut ja aina ollut se joka jättää naiset.
- Aboriginaali
Miehen pitäisi asettaa naiselle rajat.
Naiset kaipaavat miehisä miehiä, mutta löytävät usein vain macho-tyyppisiä alistajia, tai liian kilttiä nyhveröitä.
Parisuhteen on gelmien ydin onkin liiallinen tasa-arvo sanoo psykologi Tony Dunderfelt.
http://yle.fi/uutiset/psykologi_miehen_pitaisi_asettaa_naiselle_rajat/5254291
--------------------------------------------------------------- - MiehenElollisuusKunniaan
En minä jaksa naida ! (m. 52), siinä joutuu panostamaan naaraan lerppuihin.
Imuttaa minä kyllä annan ja samalla sätin feminismistä, ihme kyllä jotkut ikäänkuin nauttivat narutuksesta. Voin minä aamulla kympin jättää yöpöydälle..... Nainen: "Tarjoo siideri"
Mies: "Näytänkö minä mielestäni siltä, että mun tarvitsee maksaa seksistä"
Nainen: "Et"
Mies: "No miksi mun sitten pitäis sulle ostaa siideri?"
Nainen:"Ööö..en mä sillä..."
Mies: "No, ootko sä sitten juonut jo kaikki omat rahas?"
Nainen: "En..."
Mies: "No sittenhän sä voisit tarjota mulle"
Nainen: "HAISTA VITTU"- riuu33
Rumana miehenä ei tarvitse tämmösi stressata.
Ei tule kukaan pyytämään juotavaa :) Samanlasen jutun oli Vauva-lehden pastalta linkittänyt aiemminkin S24:een.
Neuvoin silloinkin, että miehen ei kannata lähteä taksilla kuin omaan kotiosoitteeseensa, ettei tule vedätetyksi. Naisen kanssa tai ilman.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760