Rakastan Sinua salaa

oi silmieni ilo

Olet universumin suloisin olento ja suorastaan palvon Sinua. Todennäköisesti et edes arvaa mitään kiinnostuksestani Sinua kohtaan, mutta aina kun näen Sinut, tulen aivan huippuonnelliseksi. Vaatii jo kovaa itsekuria yrittää teeskennellä välinpitämätöntä, kun oikeasti ihailen Sinua todella suuresti ja haluaisin toteuttaa kaiken kauniin kanssasi. Täytyy toivoa, että sitten ehkä "seuraavassa elämässä" siihen tarjoutuisikin mahdollisuus, sillä muuten tuntuu elämäni aivan liian toivottomalta. Ihanaa, että kaltaisesi olento on olemassa; teet maailmasta paremman paikan.

9

3203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä myös

      rakastan sinua, ja tahtoisin sinut nyt. :)

    • tyttötää

      Olipa kauniisti kirjoitettu! Minä tunnen myös samoin erästä miestä kohtaan. Koitin vältellä jotta en ihastuisi, mutta tällä viikolla olen ajatellut häntä enemmän kuin koskaan.. :/
      Aamulla kun näen hänen hymyilevän niin kyllä siinä koko päivä menee kuin siivillä.. voih..

      • Olen säälittävä....

        Minä myöskin ajattelen eräästä miehestä juuri noin-tai no myönnän paljon enemmänkin


      • tunteitani
        Olen säälittävä.... kirjoitti:

        Minä myöskin ajattelen eräästä miehestä juuri noin-tai no myönnän paljon enemmänkin

        Kauhea ajatella että tämä jatkuisi vuosia! Miten tässä näin kävi kyselen itseltäni,sillä järki käskee ryhdistäytymään ja sydän huutaa että haluaa olla vain lähellä häntä :(


    • >sivusta

      mietis hei, onko realistisia mahiksia..mulle selvisi, typerien vilkuilujen, flirttailujen syy..
      pelimies p

    • niksu9

      No meitähän on monta...tuo ap:n aloitusviesti olisi voinut tulla minun näppäimistöstäni...
      Olen niin taivaissa sellaisen miehen takia, josta tiedän ihan hyvin, etten voi häntä ikinä saada...
      (mieskään ei onnekseen tiedä minun tunteistani, vaikka minut tietääkin)
      Mutta en tiedä, onko se unelmaa vai tuskaa ajatella häntä päivittäin...
      minulla on hänestä kuvakin, jonka katsominen tekee olon ristiriitaiseksi,
      mutten ikinä kadottaisi tuota kuvaa, se on ainoa siteeni mieheen...
      Tällä miehellä on perhe (avovaimo ja kaksi pientä lasta) en ikinä tahtoisi sitä hajottaa, mutta tahtoisin miehen vaimon tietävän, kuinka hän on MAAILMAN ONNEKKAIN NAINEN, kun saa tämän miehen vierellä kulkea...
      Voih... A, kuinka sinua rakastankaan, onneksi näen sinua joskus edes ohimennen...

    • 10+

      Olipa kirjoittaja trolli, pleijeri, hullu, humalainen tai minkä sortin seko severi niin loistavaa tekstiä.
      Tekstiä jossa ahneus ja itsekeskeisyys eivä loista, on osattava iloita myös unelmista.
      Nauti unelmastasi.

    • Anonyymi

      Mä rakastan yhtä tyyppiä niiiiiiiin paljon mutta mun paraskaveri ja ainakin kolme muuta tykkäät siitä myös enkä mä ikinä tuu olee se joka ansaitsee hänet 🥲

      • Anonyymi

        Siis tykkää eikä tykkäät sori


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe