Tämän tarinan lopuksi insinööri vastaa jotain naiselle. Arvatkaa mitä hän vastaa. Olen tämän jutun linkittänyt tänne jo aiemmin. Ne jotka vastauksen tietävät, eivät saa osallistua arvauskilpailuun.
Hurrikaani iski täysin odottamatta. Risteilyalus upposi ja insinöörimies havahtui ajautuneensa pienen saaren rantaan eikä hän nähnyt muita ihmisiä tai tarvikkeita. Hänellä oli vain banaaneja ja kookospähkinöitä. Tottuneena viiden tähden hotelleihin hänellä ei ollut aavistustakaan mitä tehdä, joten seuraavan neljän kuukauden aikana hän söi banaaneja, joi kookospähkinämehua, kaipasi vanhaa vaimoaan ja tarkkaili merta toivoen huomaavansa pelastusaluksen.
Eräänä päivänä kun insinööri oli makailemassa puoliunessa rannalla, hän havahtui silmäkulmastaan huomaamaansa liikkeeseen. Kyseessä oli soutuvene, jossa oli kauneimman näköinen nainen, jonka hän oli koskaan nähnyt. Nainen souti hänen luokseen.
Epäuskossa mies kysyi häneltä:
- Mistä sinä tulit? Kuinka sinä pääsit tänne?
- Soudin saaren toiselta puolelta, nainen vastasi. Ajauduin tänne, kun risteilyalus upposi joitain kuukausia sitten.
- Uskomatonta, insinööri vastasi. Luulin että kukaan muu ei selviytynyt.
Kuinka monta teitä on? Olitpa onnekas, kun soutuvene ajautui luoksesi, minulla ei ole mitään.
- Olen yksin, nainen vastasi, eikä tämä soutuvene ajautunut, ei minullakaan ollut mitään.
Mies oli hämmentynyt.
- Mistä sinä sitten sait tuon soutuveneen?
- Voi, sehän oli yksinkertaista, nainen vastasi. Tein soutuveneen siitä, mitä tältä saarelta löytyy. Airot ovat kumipuun oksia, ja koversin pohjan palmupuun rungosta ja sivut sekä keulan eukalyptus-puusta.
- Mu-mu-mutta sehän on mahdotonta! insinööri änkytti. Sinulla ei ollut työkaluja eikä tarvikkeita, kuinka sinä siinä onnistuit?
- Eihän se nyt ollut ongelma, nainen vastasi. Saaren toisella puolella on paljon ihmeellistä laavakiveä ja huomasin, että kun sitä kuumentaa
tulisijassa, siitä tulee helposti muotoiltavaa rautaa. Käytin sitä tehdäkseni joitain työkaluja ja niillä sitten sain tehtyä kaiken tarvittavan.
- Mutta ei siitä sen enempää, nainen jatkoi. Missä sinä asut?
Häpeillen insinööri tunnusti, että hän oli nukkunut rannalla avotaivaan alla koko ajan.
- No, eiköhän sitten soudeta minun puolelleni, nainen sanoi. Parin minuutin soutamisen jälkeen vene rantautui pieneen merenlahteen. Kun mies katsoi rannalle hän melkein tippui veneestä. Rannalta lähti kivetty polku johtaen upeaan bungalowiin, joka oli maalattu siniseksi ja valkoiseksi. Kun nainen kiinnitti venettä ammattitaitoisesti punotulla hamppuköydellä, insinöörimies pystyi vain tuijottamaan tyhmänä.
Kun he saapuivat taloon, nainen sanoi rennosti:
- Eihän tämä nyt kovin erikoinen ole, mutta kutsun sitä kodiksi. Istu alas, ole hyvä. Haluaisitko drinkin?
- Ei, ei kiitos, mies vastasi edelleen hämmentyneenä. En halua enää pisaraakaan kookospähkinän mehua.
- En ajatellut kookospähkinämehua, nainen vastasi. Miten olisi Pina Colada?
Yrittäen peittää hämmästyksensä mies nyökkäsi vaisusti, ja he istuivat sohvalle keskustelemaan. Kun he olivat kertoneet tarinansa, nainen ilmoitti:
- Vaihdan nyt jotain mukavampaa päälleni. Haluaisitko käydä suihkussa ja ajaa partasi? Partahöylä on yläkerrassa kylpyhuoneen kaapissa.
Kysymättä enää yhtään mitään insinööri meni kylpyhuoneeseen. Kaapissa oli partahöylä, joka oli tehty luusta. Kaksi terävää simpukankuorta
oli kiinnitetty sivuistaan kasvoja myötäilevään mekanismiin.
- Tämä nainen on ihmeellinen, hän mutisi. Mitähän ihmeitä tässä vielä paljastuu? Kun hän palasi olohuoneeseen, nainen istui sohvalla
pukeutuneena ainoastaan pariin isoon lehteen, jotka oli strategisesti aseteltu, ja hän tuoksui ihanalta. Nainen pyysi häntä istumaan viereensä.
- Kerrohan minulle, nainen aloitti vihjailevalla äänensävyllä siirtyen samalla lähemmäksi miestä, me olemme olleet tällä saarella todella pitkään, ja olen ollut yksinäinen. Uskoisinpa, että sinäkin haluaisit tehdä juuri nyt jotain, mitä olet kaivannut kaikkina näinä kuukausina,
ymmärräthän... Ja hän tuijotti syvälle miehen silmiin.
Insinööri ei voinut uskoa korviaan.
- Tarkoitatko---??? hän vastasi, ?????????????
Mitä insinööri vastasi?
32
1275
Vastaukset
sinulla on myös taskulaskin?
- k32v
sun koneesee pitäis asentaa vista?
k32v kirjoitti:
sun koneesee pitäis asentaa vista?
Kyllä oikea insinööri downgreidaa sen vistan xp:ksi ja diplomi-insinööri kysyy missä ovat linuxin asennuslevyt.
- k32v
buddy-love kirjoitti:
Kyllä oikea insinööri downgreidaa sen vistan xp:ksi ja diplomi-insinööri kysyy missä ovat linuxin asennuslevyt.
niinpä tietenki. olis se tietty voinu kysyy, et heittäiskö se röökin.
- k32v
"..että täält pääsee suoli24:n ml-palstalle?"
:)- Mr.Kalluppi
Frederico kirjoitti:
ees s.postin lukuun :D
Ette sitten millään malttaneet pitää jännitystä yllä. Petturit.
- k32v
Frederico kirjoitti:
ees s.postin lukuun :D
"..et oot ottanu topgearit nauhalle?" ;)
Mr.Kalluppi kirjoitti:
Ette sitten millään malttaneet pitää jännitystä yllä. Petturit.
mie vaan silmäilin ton läpi... oisko siinä ollu jotain tärkeetäki :O
- Mr.Kalluppi
Frederico kirjoitti:
mie vaan silmäilin ton läpi... oisko siinä ollu jotain tärkeetäki :O
että tiesitte vastauksen ja teidän olisi pitänyt olla sitä kertomatta:)
- k32v
Mr.Kalluppi kirjoitti:
että tiesitte vastauksen ja teidän olisi pitänyt olla sitä kertomatta:)
tää muka ekalla oikein??
- Mr.Kalluppi
k32v kirjoitti:
tää muka ekalla oikein??
vaiko tiennyt.
- k32v
Mr.Kalluppi kirjoitti:
vaiko tiennyt.
aika inside juttu siis ;D ihme ku älys, rasti seinää
- En.kerro
...että pystyn katsomaan Urheiluruudun TV:stä???"
En minä tiedä oikeasti. Mutta tuntuu tuo urheilun seuranta olevan ainakin omalle miehelle aika tärkeää. Hän ainakin kaipaisi sitä (minun lisäkseni :D).- Mr.Kalluppi
tässä vaiheessa iltaa oikeata vastausta.
Aika hyvä veikkaus. Monen miehen mieleen urheiluruutu, ei välttämättä insinöörin.
Jk. Mistä johtuu nimimerkkisi "En kerro"? - k32v
"että lätkä matsei tulee jo telkkarist?" tai
"että sulla näkyy maksukanavat?" - En.kerro
Mr.Kalluppi kirjoitti:
tässä vaiheessa iltaa oikeata vastausta.
Aika hyvä veikkaus. Monen miehen mieleen urheiluruutu, ei välttämättä insinöörin.
Jk. Mistä johtuu nimimerkkisi "En kerro"?...en ole perehtynyt insinöörimiesten elämään sen tarkemmin :)
Se nimimerkki taisi tulla siitä, kun kattelin noita toisten gallerioita silloin kun ei ollu vielä omaa nimimerkkiä, eikä edes "puskanimeä". Ja sitten monella luki siellä niissä mitä harrastaa, miten pukeudut yleensä jne, että "En halua kertoa". Ajattelin sitten pistää paremmaksi ja en kerro edes nimimerkkiäni. Heh heh, aika tyhmää :) Mutta vaikea siitä oli luopua kun ehti jo tottua puskissa käyttämään sitä. Olisiko parempaa vaihtoehtoa mielessä? - En.kerro
k32v kirjoitti:
"että lätkä matsei tulee jo telkkarist?" tai
"että sulla näkyy maksukanavat?"piirrettyjä. Heh heh :D Oliko jo ilkeää? Anteeksi kaikille insinöörimiehille :)
- Mr.Kalluppi
En.kerro kirjoitti:
...en ole perehtynyt insinöörimiesten elämään sen tarkemmin :)
Se nimimerkki taisi tulla siitä, kun kattelin noita toisten gallerioita silloin kun ei ollu vielä omaa nimimerkkiä, eikä edes "puskanimeä". Ja sitten monella luki siellä niissä mitä harrastaa, miten pukeudut yleensä jne, että "En halua kertoa". Ajattelin sitten pistää paremmaksi ja en kerro edes nimimerkkiäni. Heh heh, aika tyhmää :) Mutta vaikea siitä oli luopua kun ehti jo tottua puskissa käyttämään sitä. Olisiko parempaa vaihtoehtoa mielessä?Etkä sitten kerro toisille. Sovittu.
Insinöörimies vastasi näin:
- Tarkoitatko---??? hän vastasi, että voin lukea sähköpostini
täältä?
Jk. Ihan mulle kelpaa tuokin nikkisi. Eikös semmonen sanontakin ole, että "ei nikki naista pahenna, jos ei nainen nikkiä" :) Kurkkasin galleriaasi. Sieltähän puuttuu valokuvasi vallan. - k32v
En.kerro kirjoitti:
piirrettyjä. Heh heh :D Oliko jo ilkeää? Anteeksi kaikille insinöörimiehille :)
piirretyis o häh? ;) heh
- En.kerro
k32v kirjoitti:
piirretyis o häh? ;) heh
(Ei olekaan mitään vikaa, Muumit on kivoja ainakin...heh heh ;) Älä nyt kerro kellekään :D)
- En.kerro
Mr.Kalluppi kirjoitti:
Etkä sitten kerro toisille. Sovittu.
Insinöörimies vastasi näin:
- Tarkoitatko---??? hän vastasi, että voin lukea sähköpostini
täältä?
Jk. Ihan mulle kelpaa tuokin nikkisi. Eikös semmonen sanontakin ole, että "ei nikki naista pahenna, jos ei nainen nikkiä" :) Kurkkasin galleriaasi. Sieltähän puuttuu valokuvasi vallan.kiitos vastauksen paljastamisesta. Huomasin kyllä, että joku sen oli arvannut jo. En vain itse lukenut heti muiden vastauksia. Vasta sitten kun olin itse vastannut.
Minun on pakko lähteä jo nukkumaan, vaikka olisi mukavia jutunaiheita täällä tänään.
Huomenna on pitkä päivä. Ystävän häät illalla ja sitä rataa (niitä ei muuten vietetäkään maan kamaralla ;) ) - Mr.Kalluppi
Gallerian kuvaako voi "lainailla". Ei hyvä, sanon minä. Monikohan ennätti minun kuvaani "lainata" sen pienen ajan kun se oli näytillä. Siis minulla on ollut kuva joskus galleriassani. Halusin todistaa olevani "oikeesti" olemassa. Täällä kun ei voi mistään olla vakuuttunut :)
Jk. Nyt toivotan sulle hyvää yötä. Tänä yönä aion nukkua, toisin kuin viime yönä. - En.kerro
Mr.Kalluppi kirjoitti:
Gallerian kuvaako voi "lainailla". Ei hyvä, sanon minä. Monikohan ennätti minun kuvaani "lainata" sen pienen ajan kun se oli näytillä. Siis minulla on ollut kuva joskus galleriassani. Halusin todistaa olevani "oikeesti" olemassa. Täällä kun ei voi mistään olla vakuuttunut :)
Jk. Nyt toivotan sulle hyvää yötä. Tänä yönä aion nukkua, toisin kuin viime yönä...kyllä minä uskon, että olet olemassa ilman kuvaa tai kuvan kanssa. Aidon ihmisen tunnistaa kyllä :)
- Mr.Kalluppi
En.kerro kirjoitti:
kiitos vastauksen paljastamisesta. Huomasin kyllä, että joku sen oli arvannut jo. En vain itse lukenut heti muiden vastauksia. Vasta sitten kun olin itse vastannut.
Minun on pakko lähteä jo nukkumaan, vaikka olisi mukavia jutunaiheita täällä tänään.
Huomenna on pitkä päivä. Ystävän häät illalla ja sitä rataa (niitä ei muuten vietetäkään maan kamaralla ;) )"Ystävän häät illalla ja sitä rataa (niitä ei muuten vietetäkään maan kamaralla ;) )"
Missä sitten?
1. Lentokoneessa
2. Kuumailmapallossa
3. Sukellusveneessä
4. Pilvenpiirtäjän katolla
5. Taivaassa
6. Muualla. Missä?
Jk. Minulla ei ole yksinoikeutta gallupkyselyihin. Miksi et tehnyt tuosta aiheesta galluppia? - Mr.Kalluppi
En.kerro kirjoitti:
..kyllä minä uskon, että olet olemassa ilman kuvaa tai kuvan kanssa. Aidon ihmisen tunnistaa kyllä :)
Nykyään kirjoittelenkin lähinnä "aidoille" ihmisille.
Öitä. - olla varma
Mr.Kalluppi kirjoitti:
"Ystävän häät illalla ja sitä rataa (niitä ei muuten vietetäkään maan kamaralla ;) )"
Missä sitten?
1. Lentokoneessa
2. Kuumailmapallossa
3. Sukellusveneessä
4. Pilvenpiirtäjän katolla
5. Taivaassa
6. Muualla. Missä?
Jk. Minulla ei ole yksinoikeutta gallupkyselyihin. Miksi et tehnyt tuosta aiheesta galluppia?kuvallisista? Kuvia voi manipuloida sekä kopioida.
- En.kerro
olla varma kirjoitti:
kuvallisista? Kuvia voi manipuloida sekä kopioida.
...voi hyvä ihme tätä vainoharhaisuuden määrää :D Mistäs sen tietää jos kirjoitteleekin vaan yksinään täällä koko ajan... Heh :D Nyt alkaa olla levottomat jutut... Pakko mennä sinne nukkumaan!
- Mr.Kalluppi
olla varma kirjoitti:
kuvallisista? Kuvia voi manipuloida sekä kopioida.
Tunnistan melko nopeasti kuvan ja kirjoittelun perusteella, täsmäävätkö nämä kaksi yhteen.
Jk. Usein pelkkä kuva jo riittää kertomaan, myöskin kirjoitustyyli. - sehän on
Mr.Kalluppi kirjoitti:
Tunnistan melko nopeasti kuvan ja kirjoittelun perusteella, täsmäävätkö nämä kaksi yhteen.
Jk. Usein pelkkä kuva jo riittää kertomaan, myöskin kirjoitustyyli.sitten sillä selvä.
- tiedetään!
Voinko lukea myös sähköpostini?
- isukkinne
Isukki ite menee nyt nukkumaan.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751438Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13967Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv50619Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50574