Naiset, auttakaa!

junttiasseri

Vaimon sisko oli kyläilemässä ja tuli muka vahingossa pukuhuoneeseen kun olin munasillani. Teki saman myöhemmin vielä toistamiseen ja nauroi makeasti päälle.

Olen silti itse provosoinut kuljeksimalla pikku pöksyissä tai pyyhe lantiolla ympäri taloa. Olen ruskeasilmäinen, isokokoinen, hoikka ja lihaksikas joten katsomistakin ehkä on. Vaimon sisko on kiva ja olen aina pitänyt hänestä paljon. Kannattaisikohan asia jättää tähän vai pitäisikö pyrkiä pitemmälle...

Onkohan sisko oikeasti "sillain" kiinnostunut. Oman miehensä kanssa menee ymmärtääkseni aika heikosti. Lapsia ei ole. Mies on itsekäs macho eikä arvosta tai huomioi vaimoaan ja pitää tätä lihavana vaikka vaimo on vain söpösti muodokas.

Rakastan kyllä omaa vaimoani ja meillä menee tosi hyvin. Toisaalta jos sisko kaipaa läheisyyttä tai vaikka kunnon hellää ja kuumaa seksiä jota ei kotona saa niin pitäisikö ystävää auttaa? Näin varsinkin kun olen häneenkin oikeastaan vähän rakastunut (minulla on avara sydän kuten vaimollanikin).

Olen oppinut naisista tähän ikään jo jotakin. Usein (toki ei aina) on niin että nainen (olipa varattu tai vapaa) ensin näyttelee vaikeasti tavoiteltavaa mutta hyppää sitten vieraaseen sänkyyn hanakasti. Aamulla hän kieltää kaiken tai ainakin on muistamaton tai katuvinaan ja voi tietysti katuakin.

Mitä vaimon sisko oikeasti haluaa? Naiset auttakaa! Haluan oikeasti rehellisiä ja suoria mielipiteitä mieluiten varttuneilta, kokeneilta naisilta. Itse olen 40 ja tämä sisko jonkin verran nuorempi.

Moraalisaarnaajat älkää vaivautuko sillä tiedän asianne.

19

4939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun vaimosi sisko

      on kyläilemässä, niin kävele vaikka munasillaan ympäri taloa, ja voit kävellä vaikka munasillaan talosi pihalla.

    • misme

      Ensin kirjoitat että haluat ''rehellisiä mielipiteitä'' ja heti seuraavaksi ''Moraalisaarnaajat älkää vaivautuko sillä tiedän asianne.'' :D Mitäs tässä uskaltaa sanoa...


      Kuulostaa siltä että vaimosi sisko hakee vain hieman ulkoista vahvistusta omasta viehättävyydestään, mitä ei välttämättä omassa suhteessaan saa. Naiset haluavat kuulla ja tuntea olevansa haluttuja, mutta se ei tarkoita sitä, että sen vuoksi pitäisi sänkyyn mennä. Pieni harmiton flirtti ei haittaa ketään, kunhan se jää siihen. Eli tee kuitenkin selväksi että pidemmälle juttu ei mene...

      Koska mieti.. Jos menisit sänkyyn vaimon siskon kanssa ja vaimo saisi tietää, et saisi loppujenlopuksi kumpaakaan. Ja jotenkin tosta viestistäsi välittyi se, että sinulla ja vaimollasi menee hyvin, joten miksi pilata se?

      Joten naisena sanon sinulle oman mielipiteeni: Älä ryhdy mihinkään, mitä en välttämättä osaa lopettaa ajoissa. ja jos juttu tulisi ilmi, loukkaantuneita osapuolia olisi yhden sijasta 3.

      • junttiasseri

        Kiitos fiksusta naisellisesta vastauksesta.


    • näin homma edistyy

      Jos kerran rakastat vaimoasi, niin ei ehkä kannata alkaa pelehtimään hänen siskonsa kanssa tai kenekään muunkaan kanssa.

      • junttiasseri

        taitaa olla viisainta olla pelehtimättä kun kerran rakastan ihan oikeasti vaimoani (ihana ihminen, muuten). Mutta miksi sisko pitää tuommoista peliä?


    • Avara sydän 40 v.

      Kyllä vaimon siskoa kuuluu auttaa. Sitten sulla on 2 ihanaa naista eikä tarvi olla puutteessa.

      Itse hoidellu siskoksia yli 15 vuotta menestyksellä.

      Kiinni ei voi jäädä jos on järkevä eikä ala hulluttelemaan.

      Meidänkin juttu alkoi noin.

      • ....

        Aina jää kiinni.
        Aina.

        Mikään ei pysy ikuisesti salassa.

        Mitä hyvää himosta on ikinä seurannut?


    • .....

      Voit kohta naida koko korttelin läpi

    • haluaa selvästikin

      aiheuttaa siskolleen avioeron, jotta pääsevät sitten yhdessä bailaamaan!

      Sut heitetään kelkasta kun enon veneestä. Tyhmä kun olet.

    • blondeistablondein72hki

      jos haluat vaimostasi eron mutta jos aidosti rakastat muijaasi niin ehkä parempi jättää sisko rauhaan.

    • älä älä

      Ehkäpä vaimosi on pyytänyt siskoaan testaamaan uskollisuuttasi.

    • huo23

      Sinullahan on kokemusta naisista. Siis tiedät.

      Hän on sinun vaimosi sisko, ei vois yhtään enempää kiinnostaa. Muutoinkin sinulla on taipumuksia vieraisiin.

    • neiti näpsä

      Otsikko kertoo kaiken.

    • kerran vaimoni

      siskoon ja kaikki meni pieleen. ero tuli ja välit poikki kaikilla.

      mul oli joku helvetin kielletyn hedelmän maku ja tyhmästi tein.

      siitä sitten opin kun tyhmästi tein ja näpeilleni sain.

      sen jälkeen en ole kertaakaan koskenut varattuihin ja kierrän kaukaa exien puolisot jne. siitä ei tule ku harmia. mutta kuten sanottu niin sain sen itse surullisesti kokea. omaa tyhmyyttäni.

      itse ratkasus teet mut tää on mun vinkki.

    • siskoni mieheen

      ja se tuli ilmi ja ei jääny sanalla sanoen ku paskan maku suuhun.

      kaikesta. nyt molemmat jo manalan mailla ja pyysin anteeksi ja sain anteeksi ja sillonki vaan enää nauroivat koko asialle, mutta mua se on vaivannut koko ikäni.

      en tajua miten tein jotain niin tyhmää. olin kai sekasin vanhempien erosta ja heikoilla monella tavalla ja siskonikin ylllytti asiaan mm. ehdottamalla että kokeiltas sen miehen kanssa joskus joten ei se ihan hänen selän takanaankaan tapahtunu, mutta yhtä kaikki harmitti ja harmittaa kovasti.

      en suosittele.

    • junttiasseri

      avusta! Aion vastedes olla vain kaveri vaimon siskon kanssa. Hauskaa on näinkin.

    • jooo o....

      itse jättäisin ainakin vaimon siskon ja muutkin naiset rauhaan.

    • fdffde

      kerran täällä vaan eletään, anna mennä vaan munaa mekkoon ei se ole keneltäkään pois-ihanaa vaihtelua se vaan on itse olen tyydyttänyt 3 muijan siskoa ja kivaa on ollut myös heillä ja on tulleet uudestaankin säännöllisesti kylään, yksi on vielä kokeilematta mutta kyllä sekin aika vielä koittaa ja se onkin aika herkkupala

    • JK

      NINKÖ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8855
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1227
    Aihe