Hartioiden leveys

gallup...

Itselläni 43 cm ja pituuteni on 163, onkohan tämä normaalia?

27

6639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hartiat

      Minulla on ihan samanverran! Mittasin juuri...
      Olen vähän pidempi. En kyllä pidä hartioistani. Haluaisin kapeammat.

      • ette te

        mitään gorilloja ole, ihan sopivia mittoja kaikki. T.m


    • .....

      ...hartioiden leveys noin 40cm ja olen 173cm pitkä.

    • senttimetreistä,

      mutta kyllä hartioissa pitää olla muotoa, sellaset luisut kapeat hartiat on kamalan näköiset.

    • hartiat

      on 37 cm ja pituus on 164 cm.

    • mittasitte?

      Olkaluusta toiseen vai siitä lähempää hauista?

      Niin sitä vaan mietin, että eri mittaustyylillä voi tulla eri tulos...

      • hauista ja...

        etupuolelta.


    • hartiat

      on upeat sekä naisilla että miehillä. Leveys sitä paitsi antaa vaikutelman tiimalasi vyötäröstä! Itse haluaisin leveämmät hartiat...

    • tiimalasi...........

      44cm ja pituuteni 162.

    • kdskd

      37cm ja 160cm pituutta. onks ihan hyvät..?

      • Anonyymi

        169 cm, hartioiden leveys 48 cm...


    • hajj

      on

    • emt.eikai sit?

      38cm ja oon 156cm tuntuu, että on tosi leveet hartiat.

    • porjg

      38cm ja pituutta löytyy 173cm
      aika rimpula olen :D

    • nfsdoiu

      34cm ja pituus 170cm :D

    • laskdfklnhd

      Ihannenainen...

      Mitä helvettiä nyt taas!?

      Ihannenainen ei käsittääkseni millään tarkoita keho-palsta teini-iän ohittaneille.

      Teiniangstisten oikea palsta ---> http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3414

      • 3+5

        Turha näille on selittää. Oikeastihan ihannenainen-palsta on palsta naisille, jotka haluavat kertoa millaisia ovat ja toivovat muiden naisten kommentoivan positiivisesti ja feministisessä hengessä. Jos joku kuvittelee palstan nimen perusteella, että tämä olisi tarkoitettu miehille siitä keskustelemiseen mitä kukakin pitää naisihanteenaan, niin tulee pettymään karvaasti. 90% keskustelijoista on naisia ja heistä 90%:lla on jo lähtökohtaisesti hyökkäävä ja tuomitseva asenne miesten naisihanteita kohtaan.


    • Just joo

      Itsellänihän on hartiat 50cm, mutta harrastankin "kehonrakennusta". ;D Tehty työ kropan eteen näyttää aina paremmalta, kuin laihaläski.

      • bergd

        Ja mitään siltä väliltä ei ole olemassa?
        Omasta mielestä taas liian bodattu kroppa on miehekäs ja liian leveät hartiat tekevät miehekkään vaikutelman.
        Sporttinen kroppa naisella on kaunis.


    • mee..

      40cm, 172 cm

    • :(

      Mittaus ei anna varmaan oikeaa kuvaa jos on paljon ylipainoa?

    • Sanna133

      50 cm ja vaikea löytää takkia koska ne on mitoitettu konttorirotille.

    • Ägökdbf

      Mulla on 34cm ja olen kapeaharteinen. Tuo 43cm on varmaan suunnilleen keskimääräinen mitta(?)

    • pienijalihaksikas

      48 cm hartiat jja pituus 163 cm, ei ole kukaan epänormaaliksi haukkunut, päinvastoin on jopa lääkäri ihaillut ryhtiäni ja lihaksiani. En harrasta kehonrakennusta enkä ole olemukseltani miehekäs vaikka omistan leveät hartiat, edes ylipainoa minulla ei ole. Sen sijaan olen aina ollut helposti kehittänyt lihasta ihan normi treenistä, minulla ei ole ylimmääräistä testosteronia kropassani (koska joku kuitenkin kommentoi). Kilpavoimistelu kai rakenti tämän kehon jo pienestä saaka vaikka en ole sitä tehnyt enää vuosiin. Ja kyllä, puserot ja takit pitää aina hankkia mallia isompi kun ei hartiat muuten mahdu ja sitten ommellaan vyötärön kohdalta pienemmiksi.

    • jdkldslkfsdklfskkl

      Kaikkea ne keksii mitata, no mittasin itsekin ja olen 176,5cm pitkä mies ja hartialeveys asettui yllättäen sen 43cm tienoille 😨
      Tytöt on kohta niin kookkaita että nostelevat korvista seinälle tällaisia vain 20v sitten keskimittaisia olleita miehiä...

    • Anonyymi

      Itel jotai 177 ja hartiat noin 40 cm ite iha tyytyväine

    • Anonyymi

      Ite oon 167cm ja hartioiden leveys on 50cm :')

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe