rumat rakennekynnet

töks

Moi,
kävin äskettäin ottamassa rakennekynnet tamperelaisssa kynsisalongissa. Nämä ovat ihan ekat rakennekynteni ja täytyy sanoa, että olen hyvin pettynyt... Paksut mökkylät, joista näkyy kilometrin päähän että kyseessä on rakennekynnet. Halusin vain vähäsen parannusta omiin kynsiini, jotka eivät vain kasva kovin pitkiksi katkeilematta, mutta ovat muuten aika kivat.
Katsoin heti siellä laitoin yhteydessä, että aika paksuilta näyttävät ja kommentoinkin heti asiaa. Kuulemma vähänkin kun pituutta lisätään, pitää olla paksuutta, mutta tarviiko näiden olla tämmöiset paksut muodottomat möykyt? Ihan sellaiset kotkankynnet, kohoavat keskeltä ylöspäin ja kaareutuvat sitten takaisin alas, eivätkä nämä edes ole kovin pitkät, halusin mahd luonnolliset...
Netistä olen yrittänyt etsiä kuvia rakennekynsistä mutta kaikki on otettu vain suoraan edestä päin, joten en näe, onko tämä ihan normaalia, vai onko minulla vain huonosti laitetut kynnet.

Selvää on, että poistatan nämä varsin pian, mutta eri asia on, pitäisiköhän minun maksaa poistosta vai onko näissä jotakin pielessä? Onko kellään kertoa, missä näkisin kuvia rakennekynsistä sivulta? Työkaverilla on, eikä hänellä ole paksut möykyt ainakaan?

5

4802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuhansia kuvia

googlettamalla...naturelleja ja mitä koristeellisimpia taideteoksia

• Bio sculpture

Jotkin kosmetologit tekevät edelleen hyvin paksuja rakennekynsiä, koska ajattelevat etteivät ne kestä muuten. Rakennekynsiin käytettävä geeli on niin kovaa, että jos sitä levittää liian ohuelti, niin se murtuu helpommin. Muotoa kyllä yleensä myös muokataan näyttämään sivulta kaarevalta. Mutta luultavasti myös itse tekijässä on ollut vikaa, koska kyllä niiden melko luonnollisilta tulisi näyttää. Itse teen kynsiä merkillä Bio sculpture(.fi)ja ne ovat hyvin luonnolliset, ohuet ja joustavat. Käy ihmeessä katsomassa kotisivuilta lisää ja sieltä taitaa löytyä myös pari paikkaa, jotka toimii Tampereella.

• töks

Tuo BioSculpture kuulostaa siltä, mitä olisin ollut hakemassa - eli "Ideana ei välttämättä ole pitkät kynnet, vaan jo omien kynsien vahvistuminen riittää monille asiakkaille."

Taitaa olla siinä mielessä oma moka, että menin vain suoraan salonkiin tekemättä yhtään etukäteistutkimusta asiasta. Olisin paljon paremmin osannut pyytää asioita, kun selkeästi minulle kynnet tehnyt tyttö ei osannut ehdottaa mitään muuta kuin ihan perusmöykkyjä. Heilläkin kuulemma tehdään kyllä monenlaisia...

No, onhan näissä paksuissa se kiva, että pieni tyttäreni tykkää kun näillä rapsuttaa hänen selkäänsä. Tuntuu kuulemma tosi kivalta. En nyt ehkä kuitenkaan 75 euroa maksanut ihan lapsen rapsuttelua ajatellen.

Mahtaisikohan uusi salonki poistaa vanhat samaan hintaan jos oikein haukkuu vanhan heille :-)?

• Bio sculpture
        töks kirjoitti:

Tuo BioSculpture kuulostaa siltä, mitä olisin ollut hakemassa - eli "Ideana ei välttämättä ole pitkät kynnet, vaan jo omien kynsien vahvistuminen riittää monille asiakkaille."

Taitaa olla siinä mielessä oma moka, että menin vain suoraan salonkiin tekemättä yhtään etukäteistutkimusta asiasta. Olisin paljon paremmin osannut pyytää asioita, kun selkeästi minulle kynnet tehnyt tyttö ei osannut ehdottaa mitään muuta kuin ihan perusmöykkyjä. Heilläkin kuulemma tehdään kyllä monenlaisia...

No, onhan näissä paksuissa se kiva, että pieni tyttäreni tykkää kun näillä rapsuttaa hänen selkäänsä. Tuntuu kuulemma tosi kivalta. En nyt ehkä kuitenkaan 75 euroa maksanut ihan lapsen rapsuttelua ajatellen.

Mahtaisikohan uusi salonki poistaa vanhat samaan hintaan jos oikein haukkuu vanhan heille :-)?

Heh, sitä kannattaa kysyä sieltä minne olisit menossa laittamaan Bio sculpturen kynnet, koska näissä kynsissä geeli poistetaan kynsistä omalla aineella, joka pehmentää geelin ja sitä kautta säästyy kynsien viilamiselta joka heikentää samalla omia kynsiä. Ja se poistomenetelmä ei mielestäni ainakaan toimi ns.perinteisissä rakennekynsissä. Mutta kysy ihmeessä jos ne suostuisi viilaamaan ne pois :) Joo ja näissä tosiaan on ideana että saa oman kynnen vahvistettua ilman sentin paksuista geelikerrosta. Mutta ihanaa on myös se, että halutessaan myös näihin kynsiin saa samalla tavalla koristeluja jos haluaa ja kynnet pysyy edelleen ohuina. Toivottavasti olet tyytyväinen niiden lopputulokseen jos päädyt ottamaan ne. Minun asiakkaani ovat ainakin olleet todella tyytyväisiä ja voivat esimerkiksi välillä olla ilman kynsiä, koska omat kynnet eivät heikkene :)

• ap eli töks
        Bio sculpture kirjoitti:

Heh, sitä kannattaa kysyä sieltä minne olisit menossa laittamaan Bio sculpturen kynnet, koska näissä kynsissä geeli poistetaan kynsistä omalla aineella, joka pehmentää geelin ja sitä kautta säästyy kynsien viilamiselta joka heikentää samalla omia kynsiä. Ja se poistomenetelmä ei mielestäni ainakaan toimi ns.perinteisissä rakennekynsissä. Mutta kysy ihmeessä jos ne suostuisi viilaamaan ne pois :) Joo ja näissä tosiaan on ideana että saa oman kynnen vahvistettua ilman sentin paksuista geelikerrosta. Mutta ihanaa on myös se, että halutessaan myös näihin kynsiin saa samalla tavalla koristeluja jos haluaa ja kynnet pysyy edelleen ohuina. Toivottavasti olet tyytyväinen niiden lopputulokseen jos päädyt ottamaan ne. Minun asiakkaani ovat ainakin olleet todella tyytyväisiä ja voivat esimerkiksi välillä olla ilman kynsiä, koska omat kynnet eivät heikkene :)

Kävin sitten laitattamassa Bio Sculpturen kynnet Tampereella ja nämä ovat ihanat. Kolmannet menossa ja huoltoväli näyttää olevan minulla noin 4 viikkoa. Tai siis ainakaan tuolla missä käyn ei huolleta ollenkaan vaan poistetaan aina kokonaan vanhat ja laitetaan alusta lähtien uudestaan. 1,5-2 tuntia menee. Olen kasvattanut näillä omat kynteni tosi pitkiksi, jopa sen verran että nyt viimeksi lyhennettiin omia kun olivat liian pitkät mun makuun jo.

Kynnen päällä oleva kerros on tosi ohut mutta silti tosi kestävä ja pysyy hyvin. Ihan pikkariikkisen oli geelin alareuna lähtenyt irtoamaan parista kynnestä viimeisten päivien aikana.

Näistä ei tietäisi, että ovat mitenkään epäluonnolliset, ellei mulla olisi ranskalaista manikyyria ja paria koristetarraa, jotka ei tietty ihan hirveen luonnollisen näköisiä ole :-) mutta mulla on kyllä luonnostaankin melkein ranskalaiset, vaikkakaan ei ihan näin puhtaanvalkoiset tietty.

Tällä kertaa mulla oli yksi kynsi ihan kokonaan poikki, ihan koko irtoava osa lähti melkein vereslihalle asti kun käsi lipsahti tuolia nostaessa ja koko tuolin paino tuli keskisormen kynnelle. Siihen tehtiin uusi kynsi silkin avulla ja vaikka se on hiukan muita paksumpi, ei ole kyllä yhtään samanlainen möykky kuin akryylikynnet. No, katsotaan miten pysyy, nyt on vasta pari päivää mennyt.

Nyt tällaisia omien kynsien vahvistuksia kokeilleena en kyllä ymmärrä miksi muita kynsiä edes laitetaan! Näillä voi kasvattaa omat tasapituisiksi ja sitten vain niitä aina vahvistetaan eikä tarvitse mitään luonnottomia möykkyjä sormenpäihin. Ja näköjään tosi pitkäksi saa helpolla.

Akryylikynsistä on vielä muistona kuoppa lähes jokaisen kynnen keskellä - siitä kohtaa missä akryyli oli, kynsi on vieläkin melkein puoli milliä ohuempi ja punoittava (kai ohuen kynnen läpi näkyy verisuonet paremmin tms). Kai se johtui siitä kynnen ronskista karhentamisesta akryylia varten tai sitten kynnen rajusta viilaamisesta poiston yhteydessä - en tiedä. Jälki kasvaa hiljalleen ulos - laskeskeltiin kynsiteknikon kanssa että jouluna mulla on jo kokonaan rakennekynsien vammat kasvaneet pois. Että 115 euroa maksoin sitten silloin elokuussa omien kynsieni pilaamisesta.

Enkä ole ainoa - tuossakin salongissa käy useita muita akryyleilla kyntensä pilanneita ns. toipumassa.

Ei enää ikinä... Geelivahvistukset riittävät minulle loistavasti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      44
      5805
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5305
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3698
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3653
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      90
      3231
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3126
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2874
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57