Näinki hyvä kysymys..
Kertokaa minulle hajuvesiä mitkä ovat ns. puuterimaisia?
Puuterimainen hajuvesi
8
3746
Vastaukset 8
- Dior--
ainakin. Se puuterimaisuus kai tulee monissa hajuvesissä esiin ensituoksun jälkeen.
- puuterimainen tuoksu
Mun mielestä puuterimainen tuoksu löytyy Jennifer Lopezin Glow:sta.
- Laura biagiotti
On mielestäni ns.puuterimainen.
- ..Magic
Guerlainin L'Instant Magic on aluksi kukkainen ja mantelinen -jopa marsipaaninen- ja muuttuu sitten puuteriseksi. Toistaiseksi ainoa puuterinen tuoksu joka ei ihollani muutu jotenkin likaisen tuoksuiseksi. Tätä kannattaa ainakin kokeilla jos puuterista etsit.
- Nimetön
haluan ostaa laita vaan tulemaan tähän osoitteeseeen ja pari kortdua mukaa
- parfumisti
Scherrerin 1:nen on loistava puuterituoksu. Myös Houbigantin Quelque Fleur.
- laivalta
Sisko toi mulle pari vuotta sitten Rochasin Madam Rochasin joka oli tosi puuterimainen.
- .................
lempparituoksu, se Madame Rochas. En vain löydä sitä enää mistään, en edes laivalta..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062042
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491207Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741092- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 100782
- 70781
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.340678- 26671