Näinki hyvä kysymys..
Kertokaa minulle hajuvesiä mitkä ovat ns. puuterimaisia?
Puuterimainen hajuvesi
8
3491
Vastaukset
- Dior--
ainakin. Se puuterimaisuus kai tulee monissa hajuvesissä esiin ensituoksun jälkeen.
- puuterimainen tuoksu
Mun mielestä puuterimainen tuoksu löytyy Jennifer Lopezin Glow:sta.
- Laura biagiotti
On mielestäni ns.puuterimainen.
- ..Magic
Guerlainin L'Instant Magic on aluksi kukkainen ja mantelinen -jopa marsipaaninen- ja muuttuu sitten puuteriseksi. Toistaiseksi ainoa puuterinen tuoksu joka ei ihollani muutu jotenkin likaisen tuoksuiseksi. Tätä kannattaa ainakin kokeilla jos puuterista etsit.
- Nimetön
haluan ostaa laita vaan tulemaan tähän osoitteeseeen ja pari kortdua mukaa
- parfumisti
Scherrerin 1:nen on loistava puuterituoksu. Myös Houbigantin Quelque Fleur.
- laivalta
Sisko toi mulle pari vuotta sitten Rochasin Madam Rochasin joka oli tosi puuterimainen.
- .................
lempparituoksu, se Madame Rochas. En vain löydä sitä enää mistään, en edes laivalta..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711448
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462717- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131851Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291584Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61406Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371379