Näinki hyvä kysymys..
Kertokaa minulle hajuvesiä mitkä ovat ns. puuterimaisia?
Puuterimainen hajuvesi
8
3747
Vastaukset 8
- Dior--
ainakin. Se puuterimaisuus kai tulee monissa hajuvesissä esiin ensituoksun jälkeen.
- puuterimainen tuoksu
Mun mielestä puuterimainen tuoksu löytyy Jennifer Lopezin Glow:sta.
- Laura biagiotti
On mielestäni ns.puuterimainen.
- ..Magic
Guerlainin L'Instant Magic on aluksi kukkainen ja mantelinen -jopa marsipaaninen- ja muuttuu sitten puuteriseksi. Toistaiseksi ainoa puuterinen tuoksu joka ei ihollani muutu jotenkin likaisen tuoksuiseksi. Tätä kannattaa ainakin kokeilla jos puuterista etsit.
- Nimetön
haluan ostaa laita vaan tulemaan tähän osoitteeseeen ja pari kortdua mukaa
- parfumisti
Scherrerin 1:nen on loistava puuterituoksu. Myös Houbigantin Quelque Fleur.
- laivalta
Sisko toi mulle pari vuotta sitten Rochasin Madam Rochasin joka oli tosi puuterimainen.
- .................
lempparituoksu, se Madame Rochas. En vain löydä sitä enää mistään, en edes laivalta..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561