mä haluun tietää kaiken blu cantrellista levyt,biisit...
mailatkaa mulle
[email protected]
blu cantrell
blue
4
495
Vastaukset 4
- heluna
Se on kyllä ehdottoman hyvä se Blu Cantrell feat Sean Paul: Breathe!!!!!
Kannattais varmaan käydä googlesta kattomassa, jos sieltä löytyis jotain... - Joo
Paska biisi , paska video , ruma akka ja sean paul on aikas perseestä jo ittessäänki...
- heluna
Sen albumi, joka sisältää Breathen, on nimeltään Bittersweet.
- reflect
breathe on coveri
alkuperäinen on Dr.Dren ja Eminemin tekemä biisi
what's the difference
tämän tietää tosi harva, joka on vahinko koska creditit menee tästä hyvästä biisistä Blulle vaikka ne kuuluu Drelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1801442
- 851293
- 1041038
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7636Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.89543Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44542