Suurin osa palstan käyttäjistä taitaa olla naisia, mutta koitanpa silti onneani.
Onko mitään "treffipalstaa" tsm, josta löytäisi ulkomaalaisia naisia?
Mieluiten sinkkunaisia, jotka asuvat Suomessa?
Älkää nyt loukkaantuko. Olen seurustellut suomalaistenkin naisten kanssa,
mutta jostain syystä parhaat muistot ovat ulkomaalaisista naisista (Irlanti, Amerikka).
En etsi mitään kotiorjaa tai palvelijaa, vaan ihan tasavertaista seurustelukumppania.
Minulle on aivan sama onko nainen iholtaan tumma vai vaalea, jos muuten
tullaan toimeen keskenämme.
Irvailijoille voin mainita, että en ole mikään kaljamahainen 50v
nörtti/juntti, vaan 30v rock-henkinen elämästä nauttiva, aktiivista elämää elävä
akateeminen mies.
Työn puolesta olen päässyt jonkin verran matkustelemaan ja jostain
syystä vain ne ulkomaalaisten naisten silmät ovat saaneet minut vangikseen kerrasta toiseen
Onko mitään vinkkiä mistä kannattaa etsiä? Itse asun Helsingissä, jossa
noita ulkomaalaisia tyttöjä näyttää kuitenkin jonkun verran liikkuvan?
Ulkomaalaisten treffipalstat?
14
4116
Vastaukset
- ...
Ihan asiallinen, kaikenlaisia naisia ja miehiä ympäri maailman.
- haha
Onko tuo rock henkisyys joku meriitti? Mitä aikuinen nainen tekee lapsen tasolle jääneestä aikuisesta miehestä. Eiköhän se kerro jotain etä joudut täältä kyseleen mistä naisia löytyy
- saa olla??
Tässä sitten selvisi,että "rock henkisyys" on lapsellista...Mikäs muu on kiellettyä suomalaisilta,jotta ei haukuta keskenkasvuiseksi??
Suomalaista miestä täytyy suosia,oli sitten millainen vaan, siinä ei mikään haittaa jos vaihtoehtona ulkomaalainen mies, jotka ovat kaikki automaattisesti tyhmempiä kuin suomalaiset uroot.
Mikä on siis sallittua,että ei tarvitse hävetä itseään? Olympialaisten katsominenkin taitaa tehdä juntiksi? Entä formula? Lavatanssit? Suomalainen kirjallisuus? Matkailu ympäri maailmaa?
Kertokaapas taas viisaammat... - Mikä riepoo?
No missähän kohtaa minä sanoin, että se rock-henkisyys olisi jonkinlainen
meriitti? Lähinnä mainitsin sen siksi, että se ehkä antaa jonkinlaista kuvaa
siitä millainen mies on kyseessä. Kertoisitko vielä, että miten se tekee
minusta "lapsen tasolle jääneen", vai heitteletkö typeryyksiä ihan randomilla
sen enempää ajattelematta? Tekisikö esim. jossain lavatansseissa ja Jari Sillanpään
kuunteleminen minusta aikuisemman? Minusta tuo rock-henkisyys ei automaattisesti
poissulje mitään muita ominaisuuksia, ei myöskään henkistä kypsyyttä.
Mitä se minusta kertoo, että joudun täältä kyselemään? Myönnän etten
tiedä, miten ulkomaalaisiin naisiin saisi netin kautta helpoiten kontaktia.
Siksi minä asiaa täältä kysyinkin, kun täällä liikkuu ihmisiä, jotka
ovat Suomessa asuvien ulkomaalaisten kanssa paljon tekemisissä.
En missään vaiheessa maininnut, etten muuten saisi naisseuraa.
Haluaisitko aukoa vielä lisää päätäsi, vai saitko jo tarpeeksesi?
Jos haluat, niin yritä saada aikaan vähän järkevämpää tekstiä kuin
viimeksi. - haetvain
Mikä riepoo? kirjoitti:
sen enempää ajattelematta? Tekisikö esim. jossain lavatansseissa ja Jari Sillanpään
kuunteleminen minusta aikuisemman? Minusta tuo rock-henkisyys ei automaattisesti
viimeksi.Haet vain eri sivuilta ulkomaalaisen kuuloisia nimiä, helppoa kuin mikä:
irc-galleria.net ii2.org facebook spinchat.com ja tämä suomi24
googlella voit yrittää löytää jonkun tietyn maan/maahanmuuttajien foorumeita - Helsingissäkin
haetvain kirjoitti:
Haet vain eri sivuilta ulkomaalaisen kuuloisia nimiä, helppoa kuin mikä:
irc-galleria.net ii2.org facebook spinchat.com ja tämä suomi24
googlella voit yrittää löytää jonkun tietyn maan/maahanmuuttajien foorumeita..ei netin kautta? no Helsingissä on vaikka mitä paikkoja, mene rohkeasti kysymään jos näet ulkomaalaisen naisen esim. ostoskeskukset, kaupungilla, kahvilat, baarit, klubit, eli ne "menomestat" miksei myös ostarit, aukiot tai muut "hengailupaikat" ja rauhallisemmat paikat kuten kirjasto, museot tai kaupat. Rockista pitävänä luulisi jostain klubilta löytyvän saman henkinen ulkomaalaisnainen?
Nähtävyyksillä käy myös paljon ulkomaalaisia ja hotellien läheisyydessä, juuri kaupungilla näkee etenkin kesällä melkein joka päivä ulkomaalaisia naisia (ja miehiä) mutta itä-helsinkiin eivät yleensä eksy. Käyvät myös kuvaamassa (tiedät kyllä mitä) kirkkoa ja toreilla myös käyvät. - jatkaa
Mikä riepoo? kirjoitti:
viimeksi.Sulkeeko Rock-henkisyys kaljamahan tai junttiuden pois?
Jos minustla kysytään niin tuossa sinun profiilissasi ei ole mitään mikä kiinnostaisi aikuista naista - itkuiita voi voi
jatkaa kirjoitti:
Sulkeeko Rock-henkisyys kaljamahan tai junttiuden pois?
Jos minustla kysytään niin tuossa sinun profiilissasi ei ole mitään mikä kiinnostaisi aikuista naistaMissä ihmeen profiilissa? Ai siinä missä hän mainitsi olevansa kolmikymppinen, aktiivista elämää viettävä rock-henkinen akateeminen mies? Paljonpa pystyit tuosta päättelemään, ihan että kukaan "aikuinen nainen" ei voisi tuollaisesta kiinnostua?
Paremminkin kuulostaa että sinulla on jokin iso möykky sisälläsi. Ehkä se sieltä tulee ulos. Ilmeisesti vain ärsyynnyit kovasti koska hän ilmaisi kiinnostuksensa muunmaalaisia naisia kohtaan. Get over it.
Kysyjälle suosittelen myös match.com:ia, jos olit siis hakemassa nettisaittia jonka kautta tutustua. Sieltä löytyy myös Suomessa asuvia ulkomaalaisia, sitä kautta on tullut treffattua paria mukavaa Suomessa hyvässä ammatissa työskentelevää akateemista venäläisneitokaista, erästä israelilaisnaista jne.
Onhan noita joihinkin tiettyihin maihin tai maanosiin enemmän keskittyneitä saitteja kuten Thailovelinks jne., mutta mitä niitä joskus hieman selasin, ilmoitusten vaihtuvuus ei ollut kovin suuri. Samat valokuvat ja ilmoitukset etusivulla viikosta toiseen, lienee kaikilla ilmoittajilla jo ainakin viisikymmentä ulkomaalaista virtuaalipoikakaveria. - blue eye
itkuiita voi voi kirjoitti:
Missä ihmeen profiilissa? Ai siinä missä hän mainitsi olevansa kolmikymppinen, aktiivista elämää viettävä rock-henkinen akateeminen mies? Paljonpa pystyit tuosta päättelemään, ihan että kukaan "aikuinen nainen" ei voisi tuollaisesta kiinnostua?
Paremminkin kuulostaa että sinulla on jokin iso möykky sisälläsi. Ehkä se sieltä tulee ulos. Ilmeisesti vain ärsyynnyit kovasti koska hän ilmaisi kiinnostuksensa muunmaalaisia naisia kohtaan. Get over it.
Kysyjälle suosittelen myös match.com:ia, jos olit siis hakemassa nettisaittia jonka kautta tutustua. Sieltä löytyy myös Suomessa asuvia ulkomaalaisia, sitä kautta on tullut treffattua paria mukavaa Suomessa hyvässä ammatissa työskentelevää akateemista venäläisneitokaista, erästä israelilaisnaista jne.
Onhan noita joihinkin tiettyihin maihin tai maanosiin enemmän keskittyneitä saitteja kuten Thailovelinks jne., mutta mitä niitä joskus hieman selasin, ilmoitusten vaihtuvuus ei ollut kovin suuri. Samat valokuvat ja ilmoitukset etusivulla viikosta toiseen, lienee kaikilla ilmoittajilla jo ainakin viisikymmentä ulkomaalaista virtuaalipoikakaveria.Itse löysin upean vaimoni täältä: www.dateinasia.com
- Love asian
blue eye kirjoitti:
Itse löysin upean vaimoni täältä: www.dateinasia.com
Pidän paljon aasialaisista naisista, mutta en ole onnistunut löytämään sopivaa itselleni.
- gäggä gök
Love asian kirjoitti:
Pidän paljon aasialaisista naisista, mutta en ole onnistunut löytämään sopivaa itselleni.
et ole onnistunut löytämään lienee siinä että aasialaisnaiset ovat jo löytäneet mieluisamman miehen jostain muusta. :-D
- Anonyymi
Love asian kirjoitti:
Tapasin sattumalta lapsettoman nuoren kauniin filippiinon 30+ ja meillä menee tosi hyvin isosta ikäerosta huolimatta. Itse asiassa hän sanoi että miehen pitää olla vähintään 20 vuotta vanhempi
Heillä vaikuttaa olevan huomattavasti parempi kielitaito kuin thaimaalaisilla koska heillä se on toinen pääkieli. Olen tapaillut aiemmin thaikkua jolla on 2 alaikäistä, mutta tuntuu olevan varsinainen siveyden sipuli, johtunee syvästä uskosta buddhaan, oletan?
Peter
- kannattaa koittaa
Aika monilla treffipalstoilla, muistaakseni tässä Suomi24:ssakin, saa ilmoitusten hakuehdoissa määriteltyä myös "rodun"/etnisyyden tai mistä maasta on kotoisin.
Jostain syystä kuitenkin luulen että yhtään edustuskelpoisilla, Suomessa asuvilla, ulkkarinaisilla on jo muutenkin niin kova menekki että tuskin tarvitsee erityisesti treffipalstoilla ilmoitella. Joskus törmäsin treffipalstojen kautta pariin nättiin venäläisnaiseen, joista ainakin toinen tuntui deittailevan useampaa suomalaismiestä kerralla, kun kerran vientä oli.- jatkoa edelliseen
Eli esimerkiksi Suomi24:sen treffeissä ruksaat Tarkennetun Haun kohdassa "Syntyperä" ulkomaalainen & muu, ja johan alkaa eteen tulla muualla syntyneiden, Suomessa asuvien, treffi-ilmoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529