miehistä tai naisista suurin 'profeetta'.
Ehdotuksia, thanks.
'Profeetoista 'suurin?
7
625
Vastaukset
- Salipunteri
...se on niin makuasia. Cash oli toki kova, mutta itse pidän eniten George Jonesista ja Merle Haggardista. Jones on kingi etenkin sydäntäsärkevissä countryballadeissa, kun taas Haggard on esim. honky tonk-genren mestari.
Lefty Frizzell ja Ray Price ovat myös vanhoja staroja, joiden musiikista ammentavat vaikutteita monet nykytähdet. Eikä saa unohtaa Willie Nelsonia, vaikken itse juuri pidä hänen äänestään.
Naisista Patsy Cline, Loretta Lynn, Tammy Wynette, Dolly Parton ja Emmylou Harris kuuluvat jokaisen countryfanin must-hankintoihin.- Salipunteri
Pirskatti, edellisestä viestistä unohtui Hank Williams. Ehdottomasti profeetta, tosin arvonnousua tullut paitsi musiikista, myös traagisesta elämästä ja ennenaikaisesta kuolemasta.
- starat
Betty Ford-klinikan vakioasiakkaita niin kuin John Cash vainaa oli?
- peittokeiju
starat kirjoitti:
Betty Ford-klinikan vakioasiakkaita niin kuin John Cash vainaa oli?
CHARLIE DANIELS. On toki muitakin mm. Willie, David Allan Coe, Emmylou Harris.....
- bluesukko
Carter Family. Kokoonpanossa AP, Maybelle ja Sarah.
- C.G.P.
Atkinsin Chet aka Certified Guitar Player ja Nashville soundin ikoni. Profeetta isolla Pro:lla.
- alan jackson
Alan Jackson!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409