miehistä tai naisista suurin 'profeetta'.
Ehdotuksia, thanks.
'Profeetoista 'suurin?
7
655
Vastaukset
- Salipunteri
...se on niin makuasia. Cash oli toki kova, mutta itse pidän eniten George Jonesista ja Merle Haggardista. Jones on kingi etenkin sydäntäsärkevissä countryballadeissa, kun taas Haggard on esim. honky tonk-genren mestari.
Lefty Frizzell ja Ray Price ovat myös vanhoja staroja, joiden musiikista ammentavat vaikutteita monet nykytähdet. Eikä saa unohtaa Willie Nelsonia, vaikken itse juuri pidä hänen äänestään.
Naisista Patsy Cline, Loretta Lynn, Tammy Wynette, Dolly Parton ja Emmylou Harris kuuluvat jokaisen countryfanin must-hankintoihin.- Salipunteri
Pirskatti, edellisestä viestistä unohtui Hank Williams. Ehdottomasti profeetta, tosin arvonnousua tullut paitsi musiikista, myös traagisesta elämästä ja ennenaikaisesta kuolemasta.
- starat
Betty Ford-klinikan vakioasiakkaita niin kuin John Cash vainaa oli?
- peittokeiju
starat kirjoitti:
Betty Ford-klinikan vakioasiakkaita niin kuin John Cash vainaa oli?
CHARLIE DANIELS. On toki muitakin mm. Willie, David Allan Coe, Emmylou Harris.....
- bluesukko
Carter Family. Kokoonpanossa AP, Maybelle ja Sarah.
- C.G.P.
Atkinsin Chet aka Certified Guitar Player ja Nashville soundin ikoni. Profeetta isolla Pro:lla.
- alan jackson
Alan Jackson!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013