American Pure Creatine

fghfghfghfghfgh

Ostin tänään tota American Pure Creatine niin onko teillä vaikuttanut toi mitenkään?

Onko siitä mitään haittoja jos sitä ottaa aamulla, kun herää ja sitten kun olen nostanut painoja (illalla), eli 2 kertaa päivässä?

Jos vaikuttaa niin kuinka nopeasti teillä on alkanut vaikuttaa, että on tullut enemmän lihasmassaa?

12

3948

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luepa

      Ei vittujen kevät... Ei sitä saa ottaa koskaan aamulla, siis tuotehan kuuluu samaan sarjaan johon tuo american pro wheykin, eli pitää ottaa kumpaakin sekaisin tasan 6h heräämisestä, eli proteiinin kanssa.
      Miten muuten luulet sen vaikuttavat jos sulla ei ole sarjan proteiiniakaan, proteiinihan sen kreatiinin saa imeytymään.

      Ja koskaan ei kreatiinia oteta treenipäivinä, muuten se hajottaa lihaksistoa, kreatiinin tarkoitus on ehkäistä kataboliaa ja saada maksa erittämään lisää aminohappoja, miten luulet palautuvasi treenistä jos pilaat kaiken syömällä jotain joka tuhoaa sun maksan samantien tai ainakin edesauttaa sitä?

      No kreatiinilla oikein käytettynä saa minimissään lihasta ehkä n. 5-10kg viikossa jos sitä ottaa n. 20g treenipäivien välissä ja 6h heräämisestä ja proteiinin kanssa.

      • fghfghfghfghfgh

        No jos ymmärsin oikein ton oikein niin pitää käydä ostamassa myös proteiinijauhetta? Mitä suosittelet ostamaan?

        Esim. Jos mulla on huomenna treenipäivä niin ei kannata ottaa samana päivänä noita aineita mitä olen ostanut. Eli pitää ottaa päivää ennen kuin on treenit?!?!?


      • american
        fghfghfghfghfgh kirjoitti:

        No jos ymmärsin oikein ton oikein niin pitää käydä ostamassa myös proteiinijauhetta? Mitä suosittelet ostamaan?

        Esim. Jos mulla on huomenna treenipäivä niin ei kannata ottaa samana päivänä noita aineita mitä olen ostanut. Eli pitää ottaa päivää ennen kuin on treenit?!?!?

        Niin, siis jos sulla on American Pro Creatine, niin löytyy varmasti samasta puodista sen merkkinen heraproteiini, niissähän on samat värit ja logot, eikö? Eli sen kanssa yhdessä käytät sen kreatiinin.

        Ja ei samana päivänä, vaan otat välipäivinä, proteiinia voit ottaa vaikka joka päivä erikseenkin. Ota päivää ennen treenejä.


      • fghfghfghfghfgh
        american kirjoitti:

        Niin, siis jos sulla on American Pro Creatine, niin löytyy varmasti samasta puodista sen merkkinen heraproteiini, niissähän on samat värit ja logot, eikö? Eli sen kanssa yhdessä käytät sen kreatiinin.

        Ja ei samana päivänä, vaan otat välipäivinä, proteiinia voit ottaa vaikka joka päivä erikseenkin. Ota päivää ennen treenejä.

        mulla on siis tota American Pure Creatine (tämä: http://www.netmix.fi/product_details.php?p=1008&c=285)

        onko tämä sitä mitä tarkoitatte esim: http://www.netmix.fi/product_details.php?p=997&c=282
        onko muita vaihtoehtoja olemassa kuin toi koska tossa näyttää olevan aika paljon rasvaa.


      • jees..
        fghfghfghfghfgh kirjoitti:

        mulla on siis tota American Pure Creatine (tämä: http://www.netmix.fi/product_details.php?p=1008&c=285)

        onko tämä sitä mitä tarkoitatte esim: http://www.netmix.fi/product_details.php?p=997&c=282
        onko muita vaihtoehtoja olemassa kuin toi koska tossa näyttää olevan aika paljon rasvaa.

        Nimenomaan jos olet ostanut juuri tuon linkissä esittämäsi kreatiinin, niin nyt olet oikealla tiellä, eli toisen linkin protsku on saman sarjan tuote ja on tärkeää että käytät siis sitä kreatiinin kanssa. Rasvaa on siksi paljon tuossa ko. valmisteessa, että se stimuloi maksan erittämiä aminohappoja paremmin, jota ilman ei kreatiini voisi imeityä hitaisiin lihassoluihin samanaikaisesti kun typpitasapaino on parhaimmillaan. Rasvastahan ei tuon tuotteen kanssa ole edes haittaa sillä kreatiinin käyttö tukee sen palamista. Tuloksena pitäisi olla enemmän lihasta ja tiukempi kroppa.


      • ...
        jees.. kirjoitti:

        Nimenomaan jos olet ostanut juuri tuon linkissä esittämäsi kreatiinin, niin nyt olet oikealla tiellä, eli toisen linkin protsku on saman sarjan tuote ja on tärkeää että käytät siis sitä kreatiinin kanssa. Rasvaa on siksi paljon tuossa ko. valmisteessa, että se stimuloi maksan erittämiä aminohappoja paremmin, jota ilman ei kreatiini voisi imeityä hitaisiin lihassoluihin samanaikaisesti kun typpitasapaino on parhaimmillaan. Rasvastahan ei tuon tuotteen kanssa ole edes haittaa sillä kreatiinin käyttö tukee sen palamista. Tuloksena pitäisi olla enemmän lihasta ja tiukempi kroppa.

        mitään proteiinijauheita et tarvitse kun syöt paljon oikeaa ruokaa, kreatiinia sen sijaan voin suositella koska itselläni on siitä positiivisia kokemuksia. Olen syönyt proteiinijauhoja vaikka miten kauan eikä lihas sen enempää ole kasvanut kuin oikealla ruuallakaan!


      • sdsad
        ... kirjoitti:

        mitään proteiinijauheita et tarvitse kun syöt paljon oikeaa ruokaa, kreatiinia sen sijaan voin suositella koska itselläni on siitä positiivisia kokemuksia. Olen syönyt proteiinijauhoja vaikka miten kauan eikä lihas sen enempää ole kasvanut kuin oikealla ruuallakaan!

        Niin ja se oikean ruoan syöminen siitä tekeekin ongelmaisen..
        no ei se tietenkään kasva sen paremmin jauhoilla kuin ruoallakaan, jos sen proteiinin määrä on muuten sama, arvon tollikka.

        Siksi jauheita syödään kun monet ei jaksa syödä sellasta 2x oma painokilo määrää proteiinia silakoista, pihveistä, ties miestä.. hyvä että kerkiävät paskalla käymään sellaisen satsin jälkeen.


      • fghfghfghfghfgh
        sdsad kirjoitti:

        Niin ja se oikean ruoan syöminen siitä tekeekin ongelmaisen..
        no ei se tietenkään kasva sen paremmin jauhoilla kuin ruoallakaan, jos sen proteiinin määrä on muuten sama, arvon tollikka.

        Siksi jauheita syödään kun monet ei jaksa syödä sellasta 2x oma painokilo määrää proteiinia silakoista, pihveistä, ties miestä.. hyvä että kerkiävät paskalla käymään sellaisen satsin jälkeen.

        ok, kiitos kun jaksoitte vastata.

        pitää käydä huomenna ostamassa.


      • fghfghfghfghfgh
        jees.. kirjoitti:

        Nimenomaan jos olet ostanut juuri tuon linkissä esittämäsi kreatiinin, niin nyt olet oikealla tiellä, eli toisen linkin protsku on saman sarjan tuote ja on tärkeää että käytät siis sitä kreatiinin kanssa. Rasvaa on siksi paljon tuossa ko. valmisteessa, että se stimuloi maksan erittämiä aminohappoja paremmin, jota ilman ei kreatiini voisi imeityä hitaisiin lihassoluihin samanaikaisesti kun typpitasapaino on parhaimmillaan. Rasvastahan ei tuon tuotteen kanssa ole edes haittaa sillä kreatiinin käyttö tukee sen palamista. Tuloksena pitäisi olla enemmän lihasta ja tiukempi kroppa.

        Ostin tänään American Pro Whey:tä (heraproteiini) niin monta kertaa päivässä sitä kannattaa ottaa ja saako sitä ottaa joka päivä? Pitääkö treeni päivänä ottaa enemmän ja välipäivänä vain 1 kerran?

        Ja sitä vielä, että alkaako paino nousta kun noita alkaa syömään vai pysyykö se yleensä samana? Painan tällä hetkellä ~80kg ja pituudeltaan oon ~185cm.


      • ölkijuytre
        fghfghfghfghfgh kirjoitti:

        Ostin tänään American Pro Whey:tä (heraproteiini) niin monta kertaa päivässä sitä kannattaa ottaa ja saako sitä ottaa joka päivä? Pitääkö treeni päivänä ottaa enemmän ja välipäivänä vain 1 kerran?

        Ja sitä vielä, että alkaako paino nousta kun noita alkaa syömään vai pysyykö se yleensä samana? Painan tällä hetkellä ~80kg ja pituudeltaan oon ~185cm.

        Lopeta jo toi itseltäsi kysely ja vastailusi. Eikö jauhot mene muuten kaupaksi vai miksi teet täällä näitä mainospuheita. Aika säälittävä rääpäle olet.


      • Crea91
        fghfghfghfghfgh kirjoitti:

        Ostin tänään American Pro Whey:tä (heraproteiini) niin monta kertaa päivässä sitä kannattaa ottaa ja saako sitä ottaa joka päivä? Pitääkö treeni päivänä ottaa enemmän ja välipäivänä vain 1 kerran?

        Ja sitä vielä, että alkaako paino nousta kun noita alkaa syömään vai pysyykö se yleensä samana? Painan tällä hetkellä ~80kg ja pituudeltaan oon ~185cm.

        Mulla on samaa "mössöä". Joo elikkä kun alotat käyttää creatiinia niin aluksi on hyvä tehdä tankkaus. Tankkaus kestää 5-7päivään,jolloin Creatiinia syödään 5Grammaa 4x päivässä. Aamulla(ennen aamupalaa),Ennen salille menemistä,Salin jälkeen ja illalla ennen nukkumaan menoa. Tankkauksen jälkeen siirrytään 5-10grammaan päivässä.tätä kestää noin 5-6viikkoa,jonka jälkeen pidetään yleensä pieni breikki 2-4viikkoa? itse päätät mutta tauko on kohdallaan.. Ite oon vetäny ennen treeniä 5g creatiinia ja sen jälkeen uudet 5g
        Haittavaikutuksista: Jos on aknea saattaa pahentua muuten ei pitäisi olla pahempia vaikutuksia,riippuu tietenkin henkilöstä..


      • kreatinepro

        idiootti :D kreatiini auttaa palautumaan, jolloinka sitä tulee ottaa treenipäivänä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2022
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      45
      1557
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1458
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1437
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1405
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe