Onko kenelläkään Papu ja Pojat -yhtyeen levyä?
Sitä ei tahdo löytyä mistään. Minullakin on ainoastaan kappale 'Westerlund' ja joskus varmaan kymmenen vuotta sitten olen radiosta kuullut kappaleen 'Helle', mutta haluaisin kuulla muutkin yhtyeen kappaleet.
Tietääkö joku mistä voisi löytyä?
Papu ja Pojat hukassa
Sopan keittäjä
4
349
Vastaukset 4
- sebastian
rovaniemen kaupungin kirjastosta löytyy, kuten kaikki muutkin oleelliset levyt. hehheh. joo. eipä ole muualla näkynyt. tuohan on täys keräilyharvinaisuus. jos jostain divarista sattuu löytymään, niin maksaa ihan sikana.
- kaitschu
papu & pojat LP:llä Papu & Pojat (n. 1989) on
kaikki biisit. Löytyy ainakin Hgin kaupungin-
kirjastosta. Kaikki sävellykset J. Karjalainen. - Pojat
Wes-Wes-Westerlund, olen onnellinen olen ostanut sen, minulla on piano
- Anonyymi
Ostin eilen paikallisesta kierrätyskeskuksesta, maksoi 50 senttiä. Levy VG, kannet VG-.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 73600
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522