Mikä heitä yhdistää. Sen lisäksi, että ovat sama persoona. Juurikin johtuen siitä, vaikka vaihtaisi nikkiä, niin molemmat herättävät yhtä paljon inhoreaktioita.
Buddy-mies
38
943
Vastaukset
Mutta eiks ainakin Kukkomies ole mies. Minustahan te ette vieläkään saa mitään selvää.
- on samat
oireet, mutta eri nikit.
Niinkuin kerroin sinulle jo ajat sitten. Minä olen minä ja minä en vastaa muiden kirjoituksista.
Tämä on ensimmäinen sitten tälläviikolla. on samat kirjoitti:
oireet, mutta eri nikit.
Niinkuin kerroin sinulle jo ajat sitten. Minä olen minä ja minä en vastaa muiden kirjoituksista.
Tämä on ensimmäinen sitten tälläviikolla.Mulla ei ole mitään oireita.
Enkä ainakaan ole kosmetologi, et siinäpähän arvailette.- en oikein
buddy-love kirjoitti:
Mulla ei ole mitään oireita.
Enkä ainakaan ole kosmetologi, et siinäpähän arvailette.ymmärtänyt?
mitä pitäisi siis "arvailla?"
Taas huti. Buddy vertaa itseään Jumalaan mut mä tiedän olevani.
Mut mut. *haistelee ilmaa* Kyllä, palsta on juuri sellainen kuin millaiseksi sen jätinkin alkukesästä. Kaikki kunnossa ja juuri niinkuin voi asioiden olettaa olevan ;-)
Latujyrä!- sinä ..
vastasin sulle jo tohon hieman ylemmäs.
- ja..
sinä .. kirjoitti:
vastasin sulle jo tohon hieman ylemmäs.
terve sullekkin.. siis terve mulle.
- sinä.
ja.. kirjoitti:
terve sullekkin.. siis terve mulle.
terve terve, mites hurisee kamu?
- ja minä..
sinä. kirjoitti:
terve terve, mites hurisee kamu?
ollaan aika hyvä parivaljakko :)
- oo ku
buddy-love kirjoitti:
Et oot sekasin ihan ittes kans.
se oli mun buddy.
oo ku kirjoitti:
se oli mun buddy.
Sanotaan monipersoonallisuus-häiriöksi.
Kantsii hakee siihen jotain lääkettä.- kerrotko
buddy-love kirjoitti:
Sanotaan monipersoonallisuus-häiriöksi.
Kantsii hakee siihen jotain lääkettä.miks?
mitäs tuo haittaa? kerrotko kirjoitti:
miks?
mitäs tuo haittaa?Hiukan hankalaa jos jokin persoonistasi ostaa vaikka talon sinulta salaa.
- eläähän
buddy-love kirjoitti:
Hiukan hankalaa jos jokin persoonistasi ostaa vaikka talon sinulta salaa.
moni ihminen muutenkin kaksoiselämää.
- oot vähän
buddy-love kirjoitti:
Monilla on vain puolikas käytössä.
turhan yksinkertaisilla jutuilla liikkeellä.
Liian helppoa.
booring. oot vähän kirjoitti:
turhan yksinkertaisilla jutuilla liikkeellä.
Liian helppoa.
booring.Voisit vaik selittää miten toi massa muuttuu ku nopeus kasvaa vaik puoleen valon nopeudest ku se on meille blondeille vähä vaikeeta.
- mihin..
buddy-love kirjoitti:
Voisit vaik selittää miten toi massa muuttuu ku nopeus kasvaa vaik puoleen valon nopeudest ku se on meille blondeille vähä vaikeeta.
se massa muuttuu :D
- k32v
buddy-love kirjoitti:
Muuttuu se.
:D :D
- nyt.
k32v kirjoitti:
ota huonolla.
On sulla hyviä juttuja ja oot fiksu mut se vedätys ei pelaa. k32v kirjoitti:
http://www.lbl.gov/MicroWorlds/teachers/massenergy.pdf
Eli muuttuu mut vaan vähän jos nopeus on 50% valosta.- sulle
k32v kirjoitti:
vaikka e.W:n tapaan. Älä aliarvoi muita.
- myöskin
Gekko ja Papu. Kukkomies päätyi katsomaan Gekon pyörää ja päätyi samalla korjaamaan Papun koneen. Päätyi sittemmin muuttamaan nimimerkkinsä Buddyksi lähettäen palstalla Gekolle ja Papulle terveisiä.
- Papeete1
Väärinväärin!! Kukkomies ja Buddy-love on eri henkilö, ja mun konetta ei ole kukaan korjannut. Tuolla se on vaatekaapissa edelleen :D
Papeete1 kirjoitti:
Väärinväärin!! Kukkomies ja Buddy-love on eri henkilö, ja mun konetta ei ole kukaan korjannut. Tuolla se on vaatekaapissa edelleen :D
Mua vähän kiusaa, kun se sun kone oli mulla kyllä mielessä, mut en kehdannut ehdottaa et tuun ja korjaan.
- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Mua vähän kiusaa, kun se sun kone oli mulla kyllä mielessä, mut en kehdannut ehdottaa et tuun ja korjaan.
Voi olla etten mä olis edes uskaltanut päästää meille *wirn* Hyvinhän tässä kävi :)
Papeete1 kirjoitti:
Voi olla etten mä olis edes uskaltanut päästää meille *wirn* Hyvinhän tässä kävi :)
Tota mäkin ajattelin ja siks en sanonu mitään.
(meistä Femakko-lesboista ei koskaan tiedä ja kannattaa tosiaan varoa) : )
- k32v
nii se kappaleen massa on vakio.
ei kande sekoittaa massaa liikemassaan, joka olis vähä ku liike-energial tuunattu massa, eikä siis kuvais massaa (eli ainemäärää tai sen hitautta) vaan olis sellane laskennalline apusuure.No kuules nyt, ku se massa muuttuu oikeesti sitä suuremmax mitä lähemmäx mennään valonnopeutta. Sitku liike-energia viälä kasvaa niinku toisee potenssiin *tirsk* nii sit ku ollaan lähellä sitä valonspeedii nii sit on jo tosi paljo enerkiaa, niiku tiäkkö.
- k32v
buddy-love kirjoitti:
No kuules nyt, ku se massa muuttuu oikeesti sitä suuremmax mitä lähemmäx mennään valonnopeutta. Sitku liike-energia viälä kasvaa niinku toisee potenssiin *tirsk* nii sit ku ollaan lähellä sitä valonspeedii nii sit on jo tosi paljo enerkiaa, niiku tiäkkö.
massa ei oo sama ku energia.
massal ja energial olis tosin riippuvuussuhde, josta se suppee suhteellisuusteoria kertois, et se olis E=mc^2.
ei kande sekoilla. - Aapee..
k32v kirjoitti:
massa ei oo sama ku energia.
massal ja energial olis tosin riippuvuussuhde, josta se suppee suhteellisuusteoria kertois, et se olis E=mc^2.
ei kande sekoilla.Taidan pysyä samalla kannalla, enkä lähteä kukkomiehen "tieteellisiin" juttuihin mukaan.
Teoriat on teorioita. - siis ...
Aapee.. kirjoitti:
Taidan pysyä samalla kannalla, enkä lähteä kukkomiehen "tieteellisiin" juttuihin mukaan.
Teoriat on teorioita.tarkotin tietenkin lovebuddyn juttuihin mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631187- 1071183
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146866Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 68767
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108677Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto99646- 56636
- 78581
- 39548