Jäi ´87 Toyota Camryyn avaimet sisään. 30 euroa sille, joka tulee avamaan oven Helsingin Haagaan.
Soita numeroon 044 9498231. Nopeasti. Vaikka yöllä.
Jäi avaimet sisään...
7
2369
Vastaukset
- talon alaoven
joten meinaat päästä vähällä.
- camryn omistaja
mene peräloodan kautta autoon
- rautalankaa
Taita sen päähän, sopivan kokoinen koukku.
Pujota ikkunan ja tiivisteen välistä,
autosi avausmekanismin kohdalle ja
ala etsiä oikeata vipua.
Pitäisi aueta, samaa konstia käyttävät
myös lukkosepät, lattaraudalla
johon on tehty, edellä mainittu koukku. - kämry
Juu, kiitos. Sain jo itse oven auki henkarilla.
- sen henkarilla
saa auki?.
- yleisavain
Vanhemissa autoissa usein "yleisavaimet" eli sama avain käy moneen autoon, koska lukot ovat kuluneet ja haitat jumiutuneet.
ts. kannattaa kokeilla ensin kaverin auton avaimilla vastaavassa tilanteessa, niin samalla selviää lukkohuollon tarvekkin. - aukesi
yleisavain kirjoitti:
Vanhemissa autoissa usein "yleisavaimet" eli sama avain käy moneen autoon, koska lukot ovat kuluneet ja haitat jumiutuneet.
ts. kannattaa kokeilla ensin kaverin auton avaimilla vastaavassa tilanteessa, niin samalla selviää lukkohuollon tarvekkin.viiden sentin kolikolla, kaikki lukot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745