APUA escada

ladj

Onko escadalla 15 vuotiaalle sopivia tuoksuja? Paljonko maksaa? Kertokaa mikä olisi hyvä.

5

1579

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä tuoksuinen

      minusta hyvä tuoksu on escadan sentiment 30 ml missä on korkki sydämenmuotoinen ja lilaan vivahtava
      vesi. Todella huumaava tuoksu. hintaluokka jotakin 30 -40 e välillä. Löytyy sokoksista ....jne.

      • piija

        Älkää ikinä ostako nuorelle (15v) todella huumaavia tuoksuja. Ei ne sovi.
        Nuorille sopivat raikkaat ja kevyet tuoksut. Escadan Sentiment on sopiva
        aikuiselle naiselle.


    • bttlfld

      mulla on aika monta escadan tuoksua, tän hetkinen suosikki on se ocean lounge ja incredible me. musta melkein kaikki oscadan tuoksut on enemmänkin nuoremmille suunnattuja. sunset heat on ehkä kaikista parhain ikinä, mut sitä ei enää myydä.
      eikun kauppaan haistelemaan, me kun ei oikein tiedetä mistä sä tykkäät ;)

    • tuoksuja

      On toki ! Itselläni taisi olla jo 13 vuotiaana escadan tuoksuja :D. Escadalta saa sopivan tuoksuisia juuri nuorille , ja useammat ei niistä ole kovin vahvoja :)

    • .......

      Kävin ihan varta vasten Kicksissä tuoksuttelemassa Escadan tuoksuja, oma suosikkini on Signature. Tyttärelle ostin Ocean Lounge, hän tykkää mansikasta.
      Mielestäni tuoksut eivät sovi kovin hyvin ihan nuorille, paitsi tietysti jos nuori haluaa vaikuttaa ikäistään vanhemmalta. Mielestäni kevyemmät ja raikkaammat tuoksut sopivat nuorille paremmin, koska yleensä 15-kesäiset ovat "kevyitä ja nuorekkaita", ihania tyttösiä, keijukaisia tai metsän neitoja. Eihän pelkkä ikä ratkaise tyyliä, mutta hiukan enemmän ikää niin jo rupeaa Escadaltakin tuoksuja löytymään. Escadalla on monta hyvää tuoksua, jotka erottuvat toisistaan. Nyt tuoksutin Desire Me ja Incredible Me, ja molemmat olivat hyviä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe